JOKAISESTA TURHASTA SANASTA

Anonyymi-ap

”Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, jonka ihmiset puhuvat, pitää heidän luvun tekemän tuomiopäivänä;”
Matt 12:36

84

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä on herjaajien, myös apostolien herjaajien hyvä tietää jo täällä lyhyen elämän aikana.

• Anonyymi

Paavali kielsi naisilta kokonaan puheoikeuden seurakunnassa.

1. Kor. 14:34

naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.

• Anonyymi

Kylläpä sinulla on kova Paavali-trauma Teuvoseni.

• Anonyymi

Kristityllä on kasteessa saatu uskon Henki.

2. Kor. 4:13

Meillä on sama uskon Henki, josta on kirjoitettu: "Minä uskon, ja siksi puhun."

• Anonyymi

Job 13:5

Jospa edes osaisitte visusti vaieta, niin se olisi teille viisaudeksi luettava!

• Anonyymi

Jahas, hurskaat uhittelevat jälleen🤣

• Anonyymi

Varoituksen sanaa tarvitaan pimeydessä eläville.
        Kuulkoot tai olkoot kuulematta.

• Anonyymi

Job 11:3

Saattaisivatko jaarituksesi miehet vaikenemaan, niin että saisit pilkata, kenenkään sinua häpeään häätämättä?

• Anonyymi

Lestamies pommittaa irtojakeilla ihan työkseen.

• Anonyymi

Lestamies on voimattoman raivon vallassa, kun tietää pahimman vastustajansa Teuvon hengailleen jo yli 3 vuotta parhaan kaverinsa Jeesuksen kanssa taivaassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lestamies on voimattoman raivon vallassa, kun tietää pahimman vastustajansa Teuvon hengailleen jo yli 3 vuotta parhaan kaverinsa Jeesuksen kanssa taivaassa.

viha on sokaissut lestamiehen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Joh. 2:11

Mutta se, joka vihaa veljeään, on pimeydessä. Hän vaeltaa pimeässä eikä tiedä, minne on menossa, sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaksat vaan valehdella…

• Anonyymi

Kuka se sellainen lestimies on? Suutari?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Synti sokaisee ja pitää pimeydessä. Uskovia vihataan silmittömästi, koska jumalaton ei halua luopua synnistä.
        Jumalaton ei ikinä voi sanoa, ettei häntä varoitettu.
        Uskovien tehtävä on varoittaa. Kuulkoot tai olkoot kuulematta. Jeesus on silti heidän syntiensä takia kärsinyt ja kuollut. Jos heille ei pelastus kelpaa, ei sille mitään voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaksat vaan valehdella…

Yrität epätoivoisesti levittää älytöntä valhettasi, että yli 3 vuotta sitten kuollut Teuvo lähettää palstalle edelleen herjaavia viestejä. Sinun viestisi ovat valheita ja vainajan muistoa häpäiseviä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrität epätoivoisesti levittää älytöntä valhettasi, että yli 3 vuotta sitten kuollut Teuvo lähettää palstalle edelleen herjaavia viestejä. Sinun viestisi ovat valheita ja vainajan muistoa häpäiseviä.

Et lisävalheillasi kykene minua huijaamaan. Turhaa on sinun jatkaa tuota peliäsi. Valheesi ei totuudeksi uusilla valheillasi totuudeksi muutu, vaikka jatkaisit valheitasi lopun elämäsi.

Jeesus on sinun syntiesi tähden kuollut ristillä.
        Sinä et välitä tuosta Jumalan suuresta armosta.
        Me elämme täällä vain pienen hetken. Kohta alkaa ikuisuus.
        Mieti, mihin olet matkalla. Raamattu kertoo totuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et lisävalheillasi kykene minua huijaamaan. Turhaa on sinun jatkaa tuota peliäsi. Valheesi ei totuudeksi uusilla valheillasi totuudeksi muutu, vaikka jatkaisit valheitasi lopun elämäsi.

Jeesus on sinun syntiesi tähden kuollut ristillä.
        Sinä et välitä tuosta Jumalan suuresta armosta.
        Me elämme täällä vain pienen hetken. Kohta alkaa ikuisuus.
        Mieti, mihin olet matkalla. Raamattu kertoo totuuden.

Raamattu kertoo totuuden mihin tuo sinun touhusi johtaa.
        "Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
        on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
        Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
        Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka se sellainen lestimies on? Suutari?

lestamies, lestadiolainen uskoltaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Synti sokaisee ja pitää pimeydessä. Uskovia vihataan silmittömästi, koska jumalaton ei halua luopua synnistä.
        Jumalaton ei ikinä voi sanoa, ettei häntä varoitettu.
        Uskovien tehtävä on varoittaa. Kuulkoot tai olkoot kuulematta. Jeesus on silti heidän syntiensä takia kärsinyt ja kuollut. Jos heille ei pelastus kelpaa, ei sille mitään voi.

Helistä varoituksen kelloasi kovemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu kertoo totuuden mihin tuo sinun touhusi johtaa.
        "Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
        on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
        Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
        Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin"

Hoh hoijaa sinun juttujasi…
        Tiedä se, että elävät ihmiset täällä keskustelevat, eivät vainajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä viitsitkään tuota valhettasi hokea…

• Anonyymi

Eihän Raamatulla nykyisin pyritä hyvään, vaan sillä tapetaan.

• Anonyymi

Raamatun avulla tehtävä henkinen väkivalta ja naisten alistaminen on tuomittavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun avulla tehtävä henkinen väkivalta ja naisten alistaminen on tuomittavaa.

Jeesus ei kirjoittanut Raamattuun yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus ei kirjoittanut Raamattuun yhtään mitään.

Jumala kirjoitti kymmenen käskyä kivisiin laintauluihin, mitä on liitonarkussa, mitä tuodaan taivaasta laskeutuvassa uudessa Jerusalemin temppelissä.

• Anonyymi

Synti tappaa, ei totuus. Totuus tekee vapaaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksittäisiä jakeita täälläkin eräs lestamies massapostittaa ja yrittää siten syyllistää ihmisiä, että he menis sinne lahkoon hakemaan sitä taivaspaikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahkot tuottaa paljon uskontojen uhreja.

Entisissä B-mielisairaaloissa oli kuulemma erillisiä "Jeesus- osastoja" -potilaina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Synti tappaa, ei totuus. Totuus tekee vapaaksi.

Aamen aamen aamen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala kirjoitti kymmenen käskyä kivisiin laintauluihin, mitä on liitonarkussa, mitä tuodaan taivaasta laskeutuvassa uudessa Jerusalemin temppelissä.

Jumalalla on kivikautinen kirjoituskone. Taltta ja vasara. Mutta ei laastari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalalla on kivikautinen kirjoituskone. Taltta ja vasara. Mutta ei laastari.

Pilkkaat maailmankaikkeuden Luojaa. Tiesitkö sen?

• Anonyymi

Papeille ja muille hihhuleille tuleekin sitten aikanaan kovasti tuomiota.

• Anonyymi

Lahkojen ja hihhulien touhuja nimitetään lusteen kylvöksi. Se kietoutuu perinteisiin oikeisiin kristillisiin kirkkokuntiin niin tiukasti, että sitä ei voida enää erottaa siitä.

• Anonyymi

ekumenia=yhdessä eksyttämistä

• Anonyymi

Matt. 24:5

Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:11

Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:24

Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

• Anonyymi

Kaikista kovimman Jeesus-nimellä mantraajat on niitä kaikista epäilyttävämpiä tyypejä.

Matt.7

21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi

Ole kerrankin elämässäsi hyvänä esimerkkinä muille Teuvo ja ala tehdä Jumalan tahtoa omakohtaisesti elämässäsi. Hylkää syntisi, valehtelu ( kuten kun väität olevasi edesmennyt, VAIKKA JATKAT HERJAAMISTA PALSTALLA ), lopeta apostoli Paavalin herjaaminen ( Jeesus Kristus kohtasi hänet, pysäytti, pelasti, valtuutti ja lähetti evankeliumin työhön pakanoiden keskuuteen ).
        Sinulla on tämä yksi ainoa elämä ja se on loppusuoralla ikäsi huomioonottaen. Jos viet syntisi mukanasi ikuisuuteen, sinulla tulee olemaan kauhea tilanne, kun sinulta kysytään, miksi et tehnyt parannusta synneistäsi, miksi et TAHTONUT luopua synneistäsi.
        Teet hirvittävän virheen, jos et tee parannusta eli mielenmuutosta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole kerrankin elämässäsi hyvänä esimerkkinä muille Teuvo ja ala tehdä Jumalan tahtoa omakohtaisesti elämässäsi. Hylkää syntisi, valehtelu ( kuten kun väität olevasi edesmennyt, VAIKKA JATKAT HERJAAMISTA PALSTALLA ), lopeta apostoli Paavalin herjaaminen ( Jeesus Kristus kohtasi hänet, pysäytti, pelasti, valtuutti ja lähetti evankeliumin työhön pakanoiden keskuuteen ).
        Sinulla on tämä yksi ainoa elämä ja se on loppusuoralla ikäsi huomioonottaen. Jos viet syntisi mukanasi ikuisuuteen, sinulla tulee olemaan kauhea tilanne, kun sinulta kysytään, miksi et tehnyt parannusta synneistäsi, miksi et TAHTONUT luopua synneistäsi.
        Teet hirvittävän virheen, jos et tee parannusta eli mielenmuutosta!

Eipä näytä saatananpalvonta rituaalisi toimivan, kun et sa yhteyttä yrityksistäsi huolimatta vainajaan. Kannattaisiko siinä asiassa kerrankin uskoa Raamattua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä näytä saatananpalvonta rituaalisi toimivan, kun et sa yhteyttä yrityksistäsi huolimatta vainajaan. Kannattaisiko siinä asiassa kerrankin uskoa Raamattua.

Kyllä se niitä yksittäisiä irtojakeita Raamatusta palstalle suoltaa. Tosiasiassa Raamattu ei tuollaiselle uskovaista näyttelevälle merkitse mitään.

• Anonyymi

Turhaan lausuminen liittyy juuri Jeesuksen nimen hokemiseen.

2. Moos. 20:7

Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.

• Anonyymi

Hautarauha on voimassa niin pitkään kuin hauta voidaan tunnistaa vainajan leposijaksi tai jos paikka muuten tunnustetaan hautausmaaksi.

• Anonyymi

Turhat sanat tarkoittaa todellisuuden kohtaamattomuutta. Sama ajatus löytyy itämaisesta filosofiastakin. Saarnat ovat niitä tyhjiä sanoja. Ts. alamme elää vain niiden mukaan.

Kuolema on elämänilon menettämisessä. Niin meille tahtoo käydä.

• Anonyymi

tyhjät sanat uppoaa hyvin tyhjään päähän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tyhjät sanat uppoaa hyvin tyhjään päähän

Voinet tehdä kuitenkin jotain kohdallasi? Eihän sinun tarvitse jäädä tuohon tilaan.

• Anonyymi

Perustuslain takaaman uskonnonvapauden harjoittamisen suojassa voidaan tehdä melkein mitä tahansa.

• Anonyymi

MOT-ohjelman mukaan suurimmat uskonlahkot ovat palkanneet päätoimisia testamentin metsästäjiä.
      Oikeat perilliset joutuvat nuolemaan näppejään.

• Anonyymi

Eivät saa kuin lakiosan ja siksi kannattaa pumpata tyhjiin jo eläessä.

Rahat eivät vain saa mennä kansanmurhan tai muiden julmuuksien tukemiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät saa kuin lakiosan ja siksi kannattaa pumpata tyhjiin jo eläessä.

Rahat eivät vain saa mennä kansanmurhan tai muiden julmuuksien tukemiseen.

Eikös ne monet maat esitä Hamasin valtion perustamista Israelin rinnalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös ne monet maat esitä Hamasin valtion perustamista Israelin rinnalle.

Mielipidemittauksen mukaan palestiinalaiset äänestäisivät Hamasin hengen ja ideologian valtaan, mikäli sellainen valtio perustettaisiin. Mihinkään rauhaan se ei johtaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielipidemittauksen mukaan palestiinalaiset äänestäisivät Hamasin hengen ja ideologian valtaan, mikäli sellainen valtio perustettaisiin. Mihinkään rauhaan se ei johtaisi.

Jopa 80% palestiinalaisista äänestäisi Hamasin takaisin valtaan, jos siellä järjestetäisiin vapaat vaalit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jopa 80% palestiinalaisista äänestäisi Hamasin takaisin valtaan, jos siellä järjestetäisiin vapaat vaalit.

Vihan kasvaminen lisää Hamasin kannatusta. Ei se mihinkään siitä poistu.

• Anonyymi

Raamatun mukaan kansojen ja yksittäisten ihmisten kohtalot riippuu siitä, miten he suhtautuvat Jumalan Valittuun kansaan Israeliin ja Juutalaisiin.

• Anonyymi

Sak. 2:12

Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni. [5. Moos. 32:10; Ps. 17:8]

• Anonyymi

Israelin joukot ovat tappaneet tähän mennessä n. 60 000 ihmistä.
        Jumala tappoi n. 2 000000 raamatun mukaan.
        Israel on pahasti jäljessä Johtajastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israelin joukot ovat tappaneet tähän mennessä n. 60 000 ihmistä.
        Jumala tappoi n. 2 000000 raamatun mukaan.
        Israel on pahasti jäljessä Johtajastaan.

Jumala tekee mitä tahtoo, mitä sille ihminen voi, ei yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala tekee mitä tahtoo, mitä sille ihminen voi, ei yhtään mitään.

Mielikuvitteellinen, antiikkinen partasuuko meitä ohjaa?!
        Tämän uskotaan pystyneen pysäyttämään Auringon ja Kuun päiväksi. Todellisuudessa mitään tällaista ei tapahtunut.
        Jumala haihtui yhä kauemmaksi, kun tiede astui kehiin.

• Anonyymi

Jeesus ei puhunut mitään valitusta kansasta eikä sen tekemän kansanmurhan siunaamisesta.

Kyykäärmeem siköksi sanoi juutalaisia ja ennusti Jerusalemin menettämisen muille kansoille.

Jeesuksen sanoma oli Hengen sanoma eikä lihallista harhaoppia.

• Anonyymi

Samaria ja Juuda on nykyisin suurelta osin Hamasin hallussa.

2. Moos. 23:31

Minä ulotan sinun rajasi Kaislamerestä* filistealaisten mereen ja Siinain autiomaasta Eufratvirtaan saakka. Minä annan sen maan asukkaat teidän käsiinne, ja te voitte karkottaa heidät tieltänne. [Kaislameri tarkoittanee Punaistamerta, filistealaisten meri Välimerta.][1. Moos. 15:18; 5. Moos. 11:24; 1. Kun. 5:1; Ps. 80:12]

• Anonyymi

Väärämielisiä lahkolaisia Fariseuksia ja Saddukeuksia kutsuttiin käärmeen sikiöiski.
        Ei kaikkia Juutalaisia. Älä anna väärää todistusta.
        Esim. helluntaina kaikki 3000 Kristuksen omaksi kastetut olivat Juutalaisia miehiä.

• Anonyymi

Hoos. 14:1

Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärämielisiä lahkolaisia Fariseuksia ja Saddukeuksia kutsuttiin käärmeen sikiöiski.
        Ei kaikkia Juutalaisia. Älä anna väärää todistusta.
        Esim. helluntaina kaikki 3000 Kristuksen omaksi kastetut olivat Juutalaisia miehiä.

Missä naiset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä naiset?

Niissä kulttuureissa naisille ei anneta mitään arvoa.

• Anonyymi

Ei siellä pyhässä kaupungissa ole muita kuin Israelin heimon, valitun kansan asukkaita.

Ilm. 21:12

Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

• Anonyymi

Jotain uutta lampaankasvatuksesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain uutta lampaankasvatuksesta?

Kultaiset kadut, ei siellä kaupungissa mitään lampaita ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kultaiset kadut, ei siellä kaupungissa mitään lampaita ole.

Onpas. Siellä on karitsa. Tarkemmin uroslammas eli pässi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpas. Siellä on karitsa. Tarkemmin uroslammas eli pässi.

Jäikö sulta koulu kesken?

Karitsa on vertauskuva eli symboolinen ilmaus.

• Anonyymi

Goljat oli Hamasin miehiä, Filistealainen. Haagarin perillisiä.

• Anonyymi

Sef. 3:8

Sentähden odottakaa minua, sanoo Herra, odottakaa sitä päivää, jona minä nousen saaliille. Sillä minun tuomioni on, että minä kokoan PAKANAKANSAT, saatan kokoon valtakunnat vuodattaakseni heidän päällensä tuimuuteni, vihani kaiken hehkun; sillä minun kiivauteni tuli kuluttaa koko maan.

• Anonyymi

Kaikki kansat käyvät Israelia vastaan. Sitä tilannetta kutsutaan Harmagedonin taisteluksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki kansat käyvät Israelia vastaan. Sitä tilannetta kutsutaan Harmagedonin taisteluksi.

Suomen kannattaisi pysyä Israelin liittolaisena loppuun asti, ettei joutuisi Harmagedoniin.

Ilm. 16:16

Ja ne kokosivat heidät siihen paikkaan, jonka nimi hebreaksi on Harmagedon.

• Anonyymi

Nyky Israelin kanssa joutuu helvettiin.

Vielä ei ole ilmaantunut sitä jäännöstä, joka kääntyy Herran puoleen.

Israelin syntien hyäksyminen vie helvettiin.

• Anonyymi

Yksittäisten sanojen, kuten kanssa ei pidä kikkailla, kun ei ymmärrä kokonaisuuksia.

Harhaopit rakennetaan yleensä juurikin yksittäisten sanojen varaan, kun niitä aletaan pyörittää ja selittää alkukieliä ja ummet ja lammet ja sijoittaa ne selitykset valmiiksi mietittyyn oppirakennelmaan, jota yritetään juntata.

• Anonyymi

Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan.

• Anonyymi

Kyllä valitun kansan pitää olla aika sotaista porukkaa, kun tuollaiset profetiat toteutuu.

• Anonyymi

Jeesuksen ajan Juudea ja Samaria on nykyisin suurelta osin Hamasin hallitseman palestiinan alueella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen ajan Juudea ja Samaria on nykyisin suurelta osin Hamasin hallitseman palestiinan alueella.

Jumalahan tappoi miljoonia ihmisiä vedenpaisumuksessa, vain 8 pelastui arkissa.

Sodomassa ja Gomorrassa ei edes lapset pelastuneet, vaan kaikki paloivat tuhkaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalahan tappoi miljoonia ihmisiä vedenpaisumuksessa, vain 8 pelastui arkissa.

Sodomassa ja Gomorrassa ei edes lapset pelastuneet, vaan kaikki paloivat tuhkaksi.

Luuk. 12:5

Vaan minä osoitan teille, ketä teidän on pelkääminen: peljätkää häntä, jolla on valta tapettuansa syöstä helvettiin. Niin, minä sanon teille, häntä te peljätkää.

• Anonyymi

Lopulta Jumala tappaa kaikki ihmiset.

2. Piet. 3:10

Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.

2. Piet. 3:12

teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!

• Anonyymi

"MIKÄ ON TUOMIOPÄIVÄ JA MIKSI SE ON OLEMASSA?"!!!

• Anonyymi

Ihmisen pahuus ja syntisyys aiheuttaa tuhon. Ei ne pahat teot mene suoraan Jeesuksen piikkiin, kuten annetaan ymmärtää.
        Jeesus poisti kollektiivisen maailmansynnin eli perisynnin kadotustuomion, mutta kyllä jokainen vastaa vielä omista teoistaan.

Ilm. 2:23

Hänen lapsensa minä surmaan rutolla. Kaikki seurakunnat tulevat tietämään, kuka minä olen: minä tutkin sydämet ja ajatukset ja annan jokaiselle teistä hänen tekojensa mukaan. [1. Sam. 16:7; Ps. 7:10; Jer. 11:20; Room. 2:6]

Ilm. 20:12

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan. [Dan. 7:10; Luuk. 10:20+ | Matt. 16:27+]

Ilm. 20:13

Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.

Ilm. 22:12

"Minä tulen pian, ja tullessani minä tuon jokaiselle palkan, maksan kullekin hänen tekojensa mukaan. [Ilm. 3:11 | Jes. 40:10, 62:11 | Matt. 16:27+]

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      272
      15281
    2. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      126
      10191
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      108
      9410
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      23
      7136
    5. 182
      6567
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      176
      6267
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      33
      5635
    8. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      47
      4826
    9. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2002
    10. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      151
      1717
    Aihe