Miksi puhua maahanmuutosta
Arto Luukkanen menee suoraan asiaan kysymällä Simo Grönroosilta, ”mikä perussuomalaisia riivaa, kun aina pitää puhua maahanmuutosta”.
Grönroosin taasen kysyy, että ”onko yhteiskunnassa tärkeämpää kysymystä kuin se, ketä yhteiskunnassa asuu”. Aiheesta pitäisi hänen mukaansa puhua joka päivä kaikilla kanavilla.
– Ja onko väestönvaihto sitten joku salaliittoteoria? Tämähän on aivan huuhaa väite. Itse olen historian koulutuksen saanut ihminen, ja jos me katsotaan, niin maailman historia on täynnä erilaisia muuttoliikkeiden aiheuttamia väestön vaihdoksia.
– Katsotaan vaikka, kun löytöretkien jälkeen Euroopasta muutti paljon ihmisiä Pohjois-Amerikkaan. Siellä oli ensin useita intiaanikansoja, jotka elivät siellä maanosassa. Eurooppalaisen muuttoliikkeen seurauksena nämä kansat ovat pienenä vähemmistönä reservaateissa.
Matemaattinen tosiasia
Grönroosin mielestä kukaan ei voi kiistää, etteikö Ruotsissa olisi ongelmia maahanmuuton kanssa.
– Siellä on alueita, joissa maahanmuuttajat ovat isona enemmistönä ja ruotsalaiset ovat yhtä lailla jäämässä vähemmistöksi omassa maassaan, kuten virolaiset neuvostomiehityksen aikana.
– Niin sanottu väestönvaihdos on ilmiö, joka johtuu siitä, että jollekin alueelle muuttaa paljon ihmisiä ja siellä sitten on kantaväestön syntyvyys pienempi. Se on ihan matemaattinen tosiasia, Grönroos painotti.
SUOMEN UUTISET
PS. mikä vihreitä riivaa kun ei ymmärrä tosiasioita
mikä perussuomalaisia riivaa, kun aina pitää puhua maahanmuutosta
Anonyymi-ap
4
79
Vastaukset
- AnonyymiSuomi tarvitsee nyt hyviä vihollisia aina kun omat asiat menevät päin mäntyä. Tämä on nyt se Suomen "uusi normaali". 
- AnonyymiSe on hyvin tärkeää minkälaisia ihmisiä Suomessa asu ja varsinkin minkälaisia ihmisiä suomeen otetaan asumaan. - Anonyymihttps://keskustelu.suomi24.fi/t/19096797/moktar-gubta-aloittaa-klo-10#comment-137764621 
 onko tuo kiva kaveri vihreät? yhtä sekopää kuin sofi.a

- Anonyymihttps://keskustelu.suomi24.fi/t/19093188/saako-pakolaislapsi-asua-miljoonatalossa-jarven-rannalla 
 moktar gubta vihreä liittolainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727597
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845684
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut403825
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät233136
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962785
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422770
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132131
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu841900
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161856