Keskustellaan niitä näitä

Anonyymi-ap

Eli ketjua ihan mille vaan keskustelulle.
Toki tämä ei kaikkia miellytä, voi mennä poistoon siis.

Miten aurorab:llä menee?

Lightning

48

468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä en huoli mitään miestä karvaisempaa otusta sänkyyni ja miehessänikin on hyvin vähän karvaa. Karvattomat kissat ja koirat taas ovat ihan karseita ilmestyksiä.

• Anonyymi

Mistä karvakeskustelu? Niin juu, karvaiset "kaverit" on sängyssä. Kovin iso koira ei sänkyyn tosin mahtuisi kovin hyvin.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä karvakeskustelu? Niin juu, karvaiset "kaverit" on sängyssä. Kovin iso koira ei sänkyyn tosin mahtuisi kovin hyvin.

Lightning

Mulla oli aikoinaan koiria, eri aikoina kaikkiaan kolme eri jötkälettä taistelemassa kenen pää saa jäädä yöksi tyynylle. Yleensä minä voitin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli aikoinaan koiria, eri aikoina kaikkiaan kolme eri jötkälettä taistelemassa kenen pää saa jäädä yöksi tyynylle. Yleensä minä voitin.

Miksi te siitä tyynystä taistelitte? No joo, jos lähden yöllä vessaan, on koira saattanut mennä paikalleni ja sitten yritän itseni mahduttaa johonkin sykkyrälle jalkopäähän.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi te siitä tyynystä taistelitte? No joo, jos lähden yöllä vessaan, on koira saattanut mennä paikalleni ja sitten yritän itseni mahduttaa johonkin sykkyrälle jalkopäähän.

Lightning

Eikö koira kattonut sinua ihmetellen kun tulit vessasta ja kysynyt:
        "Mitä sinä täällä minun sängyssäni teet, Mene tonne lattialle maata,
        siellä on tilaa".

Mulla on ollu joskus tätä ongelmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö koira kattonut sinua ihmetellen kun tulit vessasta ja kysynyt:
        "Mitä sinä täällä minun sängyssäni teet, Mene tonne lattialle maata,
        siellä on tilaa".

Mulla on ollu joskus tätä ongelmaa.

Koira menee vessakäynnin aikana paikalle luultavasti siksi, koska se on lämmin kohta. Eilen se oli mennyt nukkumaan keskelle tyynyn viereen laskenut päänsä ja kun tulin siihen ei sekään enää sitten viihtynyt siinä kun olimme naamat toisiamme vasten.

Minä olen pomo ja meidän koira sen tietää, en mene lattialle, mutta välillä kyllä otan jalkopään ka en viitsi ajaa toista lattialle, koska sekään ei pidä siitä, että on liian lähellä naamaa joku ja en oikeen minäkään.

Lightning

• Anonyymi

Ja jos joutuisi valitsemaan niin itse kyllä nukkuisin mieluummin vieraan koiran vieressä kuin vieraan miehen.

• Anonyymi

Juu, ei vieraita omaan sänkyyn, ei miehiä, ei naisia tai koiria.

Lightning

• Ei ole kirkossa kuulutettu, että yksikään vieras koira suostuisi kanssasi samaan sänkyyn nukkumaan.

• Anonyymi

Mutta onko teillä jotain muuta mielenpäällä kuin sänkyasioita?

Lightning

• Anonyymi

"Ja kolmantena päivänä sen jälkeen, kun minä olin synnyttänyt, synnytti myös tämä nainen. Me olimme yhdessä, eikä ketään vierasta ollut meidän kanssamme huoneessa; ainoastaan me kahden olimme huoneessa."

• Anonyymi

Rehellisesti, jos sänkykeskustelua aloittanut henkilö on ns pyhä uskova, voisi miettiä omia arvojaan. Ei siksi, että kauhistuisin sänkykeskusteluja, en tod., mutta se, että kuuluuko uskoville ihmisille sellainen tapa, että osoitetaan halveksuntaa toista kohtaan? Aihe on tarkoituksella valittu tietynlaiseksi, koska keskustelija halua osoittaa, että tämän kaltainen kuin minä olen, ei ansaitse muuta ja ei ansaitse mitään järkevämpääkään.

Välillä kaipaan aitoa keskustelua.

Lightning

• No, ihan hyvää mulle kuuluu..tai no,se siskoni exä totesi että hoida itse turkin reissu...täytyy itse varata hotelli ja taxi.mulla on vielä se lentolippu.
        Joka on kahdeksi viikoksi.
        Mä en siedä että tää kaveri juo silloin kun lapset on siellä. Ilmoitin lasten äidille, ja nyt tää siskon exä päätti taas ettei ota mua reissuseuraksi.
        Ei saisi kertoa..
        Kyseinen mies ei lue helluntailaisuuspalstaa.ja jos lukeekin niin noloa jos tunnistaa itsensä...lasten pitää olla hiljaa, salata juominen...ja minun myös.aina sanoo:Älä kerro kellekään..
        Alistavaa...

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

No, ihan hyvää mulle kuuluu..tai no,se siskoni exä totesi että hoida itse turkin reissu...täytyy itse varata hotelli ja taxi.mulla on vielä se lentolippu.
        Mä en siedä että tää kaveri juo silloin kun lapset on siellä. Ilmoitin lasten äidille, ja nyt tää siskon exä päätti taas ettei ota mua reissuseuraksi.
        Ei saisi kertoa..
        Kyseinen mies ei lue helluntailaisuuspalstaa.ja jos lukeekin niin noloa jos tunnistaa itsensä...lasten pitää olla hiljaa, salata juominen...ja minun myös.aina sanoo:Älä kerro kellekään..
        Alistavaa...

Sun pitäisi ottaa etäisyyttä noihin sukulaisiisi. Joudut jatuvasti jakamaan heidän alkoholistista elämäntapaansa. Jumala haluaisi tarjota sinule toisenlaisen elämänlaadun.

Rukoile Jumalalta voimaa irtautua heistä.

Sph

• Anonyymi kirjoitti:

Sun pitäisi ottaa etäisyyttä noihin sukulaisiisi. Joudut jatuvasti jakamaan heidän alkoholistista elämäntapaansa. Jumala haluaisi tarjota sinule toisenlaisen elämänlaadun.

Sph

No, tämä tyyppi nyt jäi mun elämästä ihan siksi että hän ei suostu edes maksaa mulle velkoja koska ne 80€ on siitä kun hän varasi meille 7 eri hotellia. Mä en hyötynyt tästä mitään. Silti hän pitää rahat järjestelykuluina.
        Tapaan lapsia mun siskon luona onneksi.
        Alkoholi kuuluu suomalaiseen kulttuuriin siksi jo lapsesta lähtien on eri deekut kuuluneet mun elämään.
        Mutta kuten sinäkin niin nyt on vapaus koittanut henk.koht.siitä hulluudesta!

• Anonyymi

No, ihan hyvää mulle kuuluu..tai no,se siskoni exä totesi että hoida itse turkin reissu...täytyy itse varata hotelli ja taxi.mulla on vielä se lentolippu.
        Ei saisi kertoa..
        Alistavaa...

Mitä sinun siskosi ajattelee siitä, että olet noin hyvissä väleissä hänen eksäänsä? Ehkä on hyvä, ettet lähde hänen kanssaan. Soffiina käsittääkseni kulkee yksin reissuilla, ehkä voisit lähteä sinäkin itseksesi?

Lightning

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinun siskosi ajattelee siitä, että olet noin hyvissä väleissä hänen eksäänsä? Ehkä on hyvä, ettet lähde hänen kanssaan. Soffiina käsittääkseni kulkee yksin reissuilla, ehkä voisit lähteä sinäkin itseksesi?

Lightning

Joo, niin mä lähden yksin.jeee!siitä tulee upea matka!oletko ls itse käynyt Turkissa? Mulla viimeksi etelän matka noin 31v sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sph

No ei tuo oikein sukulainenkaan periaatteessa ole, siskon ex. Jännä miten eri tavoin ihmiset asioita ajattelee. Ei kävisi mieleenikään, että lähtisin reissuun, siskojen entistenkään miesten kanssa. Jotenkin kokoisin sen sopimattomana jostakin syystä.

Mutta hyvä kysymys on, miksi joku viihtyy puliukkojen kanssa?

Lightning

• Anonyymi kirjoitti:

No ei tuo oikein sukulainenkaan periaatteessa ole, siskon ex. Jännä miten eri tavoin ihmiset asioita ajattelee. Ei kävisi mieleenikään, että lähtisin reissuun, siskojen entistenkään miesten kanssa. Jotenkin kokoisin sen sopimattomana jostakin syystä.

Mutta hyvä kysymys on, miksi joku viihtyy puliukkojen kanssa?

Lightning

En tietenkään viihdy, varsinkaan tämän pösilön kanssa.lasten kautta se kuului perheeseen niin kauan.
        Me aina haukutaan se sitä siskon kanssa. Noh, ei jää ikävä moista varasta.

• Anonyymi

Joo, niin mä lähden yksin.jeee!siitä tulee upea matka!oletko ls itse käynyt Turkissa? Mulla viimeksi etelän matka noin 31v sitten.

Olen kerran käynyt, noin kaksikymmentä vuotta sitten, Alanyassa.

Lightning

• Anonyymi

En tietenkään viihdy, varsinkaan tämän pösilön kanssa.lasten kautta se kuului perheeseen niin kauan.
        Me aina haukutaan se sitä siskon kanssa. Noh, ei jää ikävä moista varasta.

Ehkä tietyntyyppiset ihmiset voivat olla epäluotettavia esim lupauksissaan.

Käytätkö itse lainkaan alkoholia ja jos et, miten jaksat seurata selvinpäin alkoholiongelmaisten toimintamalleja? Se voisi olla tosi raskasta myös itselle, kuluttavaa.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tietyntyyppiset ihmiset voivat olla epäluotettavia esim lupauksissaan.

Käytätkö itse lainkaan alkoholia ja jos et, miten jaksat seurata selvinpäin alkoholiongelmaisten toimintamalleja? Se voisi olla tosi raskasta myös itselle, kuluttavaa.

Lightning

En tarkoita etteikö ihmiset ole samanarvoisia, mutta päihdekäyttöön liittyy aika usein monenmoista, toki esim. alkoholistejakin on monenlaisia, eikä kaikkea voi yleistää.

Lightning

• Anonyymi kirjoitti:

En tarkoita etteikö ihmiset ole samanarvoisia, mutta päihdekäyttöön liittyy aika usein monenmoista, toki esim. alkoholistejakin on monenlaisia, eikä kaikkea voi yleistää.

Lightning

Yleensä tilipäivänä kyllä joo,ystävän kanssa parannetaan maailmaa.viimeksi olin 29vrk selvä,ja sitten yhden illan otin.silloinku mulla oli auto kärräsin rahaa vastaan näitä juoppoja täällä, ja sain niin tarpeekseni.
        Nykyisin on hyvä kun voin sanoa että ei ole autoa.en tahdo minäkään heitä loukata.mites sinä,ls,oletko absolutisti?

• Anonyymi

Yleensä tilipäivänä kyllä joo,ystävän kanssa parannetaan maailmaa.viimeksi olin 29vrk selvä,ja sitten yhden illan otin.silloinku mulla oli auto kärräsin rahaa vastaan näitä juoppoja täällä, ja sain niin tarpeekseni.
        Nykyisin on hyvä kun voin sanoa että ei ole autoa.en tahdo minäkään heitä loukata.mites sinä,ls,oletko absolutisti?

No en pulloon sylje, mutta en välitä juoda paljoa tai usein. Taisin viime viikolla ehkä perjantaina juoda muutaman lasillisen jotain siidereitä ne ehkä oli tai valmiita juomasekoituksia ja seuraavan aamun ja päivän vaivasi päänsärky. Se taisi liittyä siihen, että katsottiin jotain elokuvaa tai ohjelmaa ja puoliso niitä siinä taisi kaataa jotain lasiin. Itse en joisi varmaan tätäkään mitä juon, jos eläisin yksin. En koskaan ajattele, että tarvitsenpa jotain alkoholijuomaa, ostan kaupasta ehkä vaikka sixpäckin joskus, koska puolisolle on tärkeää juoda saunajuomia...mutta ei hänkään alkoholisti ole. En syyllistä tällä siis ketään juottamisella, totuus on, ettei alkoholi minulle oikein mitään merkitse. En pitäisi käydä baareissa tai tapahtumissa, missä juodaan, ahdistun humalaisista ihmisistä.

Lightning

• Anonyymi kirjoitti:

No en pulloon sylje, mutta en välitä juoda paljoa tai usein. Taisin viime viikolla ehkä perjantaina juoda muutaman lasillisen jotain siidereitä ne ehkä oli tai valmiita juomasekoituksia ja seuraavan aamun ja päivän vaivasi päänsärky. Se taisi liittyä siihen, että katsottiin jotain elokuvaa tai ohjelmaa ja puoliso niitä siinä taisi kaataa jotain lasiin. Itse en joisi varmaan tätäkään mitä juon, jos eläisin yksin. En koskaan ajattele, että tarvitsenpa jotain alkoholijuomaa, ostan kaupasta ehkä vaikka sixpäckin joskus, koska puolisolle on tärkeää juoda saunajuomia...mutta ei hänkään alkoholisti ole. En syyllistä tällä siis ketään juottamisella, totuus on, ettei alkoholi minulle oikein mitään merkitse. En pitäisi käydä baareissa tai tapahtumissa, missä juodaan, ahdistun humalaisista ihmisistä.

Lightning

Mulla on sama juttu. En minäkään pidä humalaisista, ja en pidä tapahtumista tai paikoista joissa metelöidään ja juodaan.
        Nyt täytyy valmistautua vesijumppaan ym.tulen illalla katsomaan vielä miten ketjusi edistyy🙂

• Anonyymi

Mulla on sama juttu. En minäkään pidä humalaisista, ja en pidä tapahtumista tai paikoista joissa metelöidään ja juodaan.
        Nyt täytyy valmistautua vesijumppaan ym.tulen illalla katsomaan vielä miten ketjusi edistyy🙂

No luultavasti tähän ei tule paljoa muita kommentteja.

Hyvää vesijumppaa.

LS

• Anonyymi

"Ja jos mies makaa hänen kanssaan ja hänen kuukautistansa tulee hänen päällensä, olkoon hän saastainen seitsemän päivää, ja jokainen vuode, jossa hän lepää, tulee saastaiseksi."

• Anonyymi

Jumalan ilmoituksesiijen mukaan sillä on suoraksinen ja suurekseinen vaikutus ihmiseen millainnen on tämän ihmisseuransa.Jumala neuvoo käyttämään valintaa ihmisseuraa tehtäjessä.

Valintariteereitä lienöö aika lailla mutta jakolinja on ennenkaikkea viisaissa ja tyhmissä ihmisissä. Raamattu ilmoittaa kunpankin ryhmän olemasaolosta, mutta yksilöä ei saa sanoa tyhmäksi?

Uskonveljeä ei saa sanoa tyhmäksi, koska Jumalan Hengen tenppeli on kristitty ihminen? Saako tyhmää ihmistä, joka ei ole uskonveli, kuhjuta tyhmällisälliseks?

Kun ihminen ihmisseuraisensa valitsee Jumalan näkökulman viisaan ja hywän neuvon mukaan niin kaikenlaista hyväällistä siitä seuraa tälle oikein seuransa valinneelle. Hyvässä seurassa hyvä on olla ja iloon on aihe kun ratkaisut ja ylösottoonpääsy ovat käsillä.

Huonossa seurassa paha on olla vaikeuksijen tulvijessa huoneeseen ja päihteijen käytölle on aihe?

Miten havaita hyvä tai huono hejelmä?

käytöksellisestä, suun sanaisista.

Jonkin aikaa hyvän käytöksen teeskentelykin voi mennä läpi, jollei mene suoraan ytimeen, kuulustelemaan , koettelemaan, hyväkäytöksinen tarkemmin että onko sillä rooli päällä vai ihan aitoko Jumalan oma oliskin.

Selef Urge

• Anonyymi

Laitan huteron vertauksen viälä alleviivoomaan sithä ethä valintaminen tarkoittaa myös kieltäytymisijä huonosta seurausta, sanoa sen ääneelliseen. Kieltäyjy huonon ihmisen seurasta, juakse innokkaasti ja nopejasti pötkijen yllätyksellisestin pakoon huujahtajen: liiv me alone, mä tiijän et sä oot häijykkyys, helvetin lapsi.

Kauppa on täynnä halukkaijen tuotekoalitiota, joka haluaa hyväksyntäsi päästä kanssais kavereina kotiisi. Se ei ole mahtollista että otat kaikki ihmiset/tuotteet ostokärriis saati koriis ja toivot että kivaa on ja seurauksena on happy end.

Se ei ole onnellisuutta istua tyhmäspahas seuras, se on kärsimystä ja siit seuraa dead end. Itte en kulkis edellä ketjus kerrotunlaises seuras olipa sukulainen tai ei, saati altistaisi aivokehityskesken olevija pikkuihmisijä sinne ilmeisesti alkoholistille seuraksi.

Mulla oli toinenkin aihe mielessä kun aloitin tän lisäyksen näppäämään, mutten nyt muista mitä mulla oli mielessä. No, se unohtui. Olihan sitä asijaa tässäkin.

Selef Urge

• Anonyymi

Neuvosi mukaan kirjoitan sinulle: liiv me alone.

Lightning

• Anonyymi

Huomaan häpeäväni joitain asioita. Kun joku tuttu tukee vastaan ja kysyy, miten menee, missä olen nykyään töissä, häpeän sanoa olevani työtön. Koetan kuin kajnustella sanomaani erinäisillä selityksillä. Olen menettänyt uskon työn saamisesta, vaikka työttömyyttä ei ole takana kovin pitkää ajanjaksoa. Olen menettänyt uskoani omaan osaamiseen ja jaksamiseen. Miten erinäisten lasten kasvatushaasteiden keskellä kukaan jaksaakaan tehdä muuta kuin olla äiti. Elämähän on lasten kokeiden sparraamista ja lasten lääkärikäynneillä olemista. Elämä on myös pannukakkuja ja imurin varressa notkumista, likapyykin kekelle hautautumista. Nykyään kaupassa käyntikin on omanlaisensa elämys, kuten myös kulujen laskeminen ja säästäminen. Oma mottoni ja lentävä sanontani on: "eniten säästää se, joka ei edes mene kauppaan".

Ehkä vielä ei ole kuitenkaan aika masentua.

Lightning

• Anonyymi

Elämässäsi tulleelliisoi hetkillinen kuinkansa jumalaton muistelet kaiholla tätä aikaa syyskuisuuves 2025, mikäli olet eläväisten kirjois esim.2030 - 2035 jKr.

Silloin sinulla lienee mikrosiru, petonmerkki oikejassa käjessä tai ottassas, jotta voit käyvä ostamassa ruokaa 666-kaupoissa. Lisäksi kumartelet antikristusta maailman jumalattomijen kanssa , joka valehtellen kertoo olevansa jumala.

Jos kiinnostaa tarkenpi tapahtumallisuus niin se selvijää Raamatusta.

Nykytilanteeseesi suosittelen perunoita. Keitä isoja kattilallisija perunoita ja porkkanoitakin, koska ne ovat Suomessa vielä halvallisija. Sipulija, roteiinija kanankoivista. Vettä saa hanasta, joten juotavaa saa halpallisesti hanallisuuksista. Puurokin on halpaata. Kannattaa rohkejasti miettiä myös ruoka-apu pisteellä käyntiä, josko lähistöllisellä senmoisuus onnellisteinen, jollet ole sinne vielä ylypeytes estäisenä mennyt.

Jaksamista jumalattomaan vaelluksees hämärtyvyyjes kunnes pimenööp kokonaans,

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämässäsi tulleelliisoi hetkillinen kuinkansa jumalaton muistelet kaiholla tätä aikaa syyskuisuuves 2025, mikäli olet eläväisten kirjois esim.2030 - 2035 jKr.

Silloin sinulla lienee mikrosiru, petonmerkki oikejassa käjessä tai ottassas, jotta voit käyvä ostamassa ruokaa 666-kaupoissa. Lisäksi kumartelet antikristusta maailman jumalattomijen kanssa , joka valehtellen kertoo olevansa jumala.

Jos kiinnostaa tarkenpi tapahtumallisuus niin se selvijää Raamatusta.

Nykytilanteeseesi suosittelen perunoita. Keitä isoja kattilallisija perunoita ja porkkanoitakin, koska ne ovat Suomessa vielä halvallisija. Sipulija, roteiinija kanankoivista. Vettä saa hanasta, joten juotavaa saa halpallisesti hanallisuuksista. Puurokin on halpaata. Kannattaa rohkejasti miettiä myös ruoka-apu pisteellä käyntiä, josko lähistöllisellä senmoisuus onnellisteinen, jollet ole sinne vielä ylypeytes estäisenä mennyt.

Jaksamista jumalattomaan vaelluksees hämärtyvyyjes kunnes pimenööp kokonaans,

Selef Urge

Olet uskovaksi harvinaisen ilkeämielinen ja outokin. Onko tosiaan niin, että et ietäisi miten hölmöjä kirjoitat ja vastailet itse?

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet uskovaksi harvinaisen ilkeämielinen ja outokin. Onko tosiaan niin, että et ietäisi miten hölmöjä kirjoitat ja vastailet itse?

Lightning

Tuntuuko tämä foorumi sinusta tai aurorasta koskaan henkisesti raskaalta? Että on henkisesti väsyttävää lukea täysin tyhjänpäiväisiä, vihamielisiä, valheellisia, rikollisia, jopa henkisesti sairaita (sairaiden) viestejä?

Antaako tämä foorumi mitään hyvää ja myönteistä, eli nk. siunaako? Tällä foorumilla on vahva riivaaja-edustus. Missään muualla eivät demonit ole näin aistittavissa.

Miksi sitten käymme täällä? Itse käyn nykyään harvoin. On lukuisia muita foorumeita joilla käyn ja joissa on suht. terve ilmapiiri, eli ihmiset ova normaaleja, terveitä kirjoittajia, joukossa tietysti aina pari älyllisesti jälkeenjäänyttä tai muuta häirikköä.

Miksi sitten täällä? Itselläni vaikuttaa helluntailainen tausta, uteliaisuus, eli tämä periaatteessa on itselleni jossain määrin tuttua (paljon on uutta ja vieratakin) ja on mielenkiinto nähdä mitä tämä firma tänä päivänä edustaa. Ei todellakaan ole samaa helluntailaisuutta kuin minun lapsuudessani. Voisi sanoa, että tuolloin todella vilpittömästi uskoin näihin, mutta nyt, täällä netissä ovat heiltä naamiot pois ja luen kuin avointa kirjaa. Tajuan kuinka minua on nuorena petetty. Tässä mielessä terapeuttista. Enää, koskaan, nämä eivät petä hetkeäkään.

Entä sinä ja aurora? Mitkä on motivit? Käyttekö muualla?

• Anonyymi kirjoitti:

Tuntuuko tämä foorumi sinusta tai aurorasta koskaan henkisesti raskaalta? Että on henkisesti väsyttävää lukea täysin tyhjänpäiväisiä, vihamielisiä, valheellisia, rikollisia, jopa henkisesti sairaita (sairaiden) viestejä?

Antaako tämä foorumi mitään hyvää ja myönteistä, eli nk. siunaako? Tällä foorumilla on vahva riivaaja-edustus. Missään muualla eivät demonit ole näin aistittavissa.

Miksi sitten käymme täällä? Itse käyn nykyään harvoin. On lukuisia muita foorumeita joilla käyn ja joissa on suht. terve ilmapiiri, eli ihmiset ova normaaleja, terveitä kirjoittajia, joukossa tietysti aina pari älyllisesti jälkeenjäänyttä tai muuta häirikköä.

Miksi sitten täällä? Itselläni vaikuttaa helluntailainen tausta, uteliaisuus, eli tämä periaatteessa on itselleni jossain määrin tuttua (paljon on uutta ja vieratakin) ja on mielenkiinto nähdä mitä tämä firma tänä päivänä edustaa. Ei todellakaan ole samaa helluntailaisuutta kuin minun lapsuudessani. Voisi sanoa, että tuolloin todella vilpittömästi uskoin näihin, mutta nyt, täällä netissä ovat heiltä naamiot pois ja luen kuin avointa kirjaa. Tajuan kuinka minua on nuorena petetty. Tässä mielessä terapeuttista. Enää, koskaan, nämä eivät petä hetkeäkään.

Tämä palsta ja Facebook on ainoita joita seuraan.olen pitkään lukenut vain omasta mielestäni järkeviä kirjoittajia.soffiina ja lightning. Hyvä että toit sen esiin: tämä palsta on todellakin sekasotku.maailmanlopun ennustelijoita sun muita ns.profeettoja.
        Raskas huokaisu aina kun luen palstan otsikot. ..sairasta, niinkuin sanoit.

• Anonyymi

Tämä palsta ja Facebook on ainoita joita seuraan.olen pitkään lukenut vain omasta mielestäni järkeviä kirjoittajia.soffiina ja lightning. Hyvä että toit sen esiin: tämä palsta on todellakin sekasotku.maailmanlopun ennustelijoita sun muita ns.profeettoja.

Itseäni suututtaa nähdä kuinka herkkäuskoisia uskosta kiinnostuneita kylmäverisesti vedätetään. Kyse ei ole leikinlaskusta vaan rikollisesta ja uskonkin vastaisesa toiminnasta.

• Anonyymi

Siis lightning järkevä kirjoittaja ?? ootko sä uskossa? ano turtiaisen sukulaissieluko oot? häpeä, Turkkiinki oot menossa epäjumalanpalvojille hymyilemään....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En käy nykyään muilla palstoilla. Useisiin palstoihin pitää kirjautua ja voivat olla pienten piirien hallinnassa ja seurannassa ja moderointi voi olla mielivaltaista ja alisteista. Tämä palsta on kuitenkin suuremman "organisaation" ja se voi olla parempi.

Sensitiivisyys, sitä täällä ei usein esiinny. Henkisesti turvallisessa seurassahan olisi miellyttävämpi keskustella.

Motiivi. Ehkä kaipaan paikkaa, missä purkaa tuntoja ja tämä on myös tullut tavaksi. Helluntailaisuus on sivuseikka sinänsä.

Lightning

• Anonyymi

Job.5:9 Joka voimallisia töitä tekee, joita ei tutkia taideta, ja ihmeitä, joita ei lukea taideta. Biblia (1776) Job.9:10. Ps.72:18. Ps.86:10. Room.11:33-36.

• Anonyymi

Luin netistä että, keskeisen helluntailaishahmon Mika Yrjölän isä Emmanuel Yrjölä olisi menehtynyt joskus viime vuoden 2024 joulukuussa kuoliko sitten johonkin pitkälliseen sairauteen vai mihin. Myös Ritu Ylipahkalan on kertottu niin ikään menehtyneen.

• Anonyymi

Ritu ainakin ihan oikeasti kuoli siinä maallisessa määrityksessä. Todellisuudessa Ritu elää koko ajan. Ilmeisesti vielä ilman ruumista ja nukkuvana elää kunnes herättyään ylösnousemuksessa saa uuden ruumiin. Vai voisiko olla jo paratiisissa ja olla ruumiissakin?

• Anonyymi

En kyseisiä yrjölöitä tunne, en Rituakaan...Ritu näistä tutumpi näkyvyytensä ansiosta. Vaikea mitään kommentoida siis asiaan.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyseisiä yrjölöitä tunne, en Rituakaan...Ritu näistä tutumpi näkyvyytensä ansiosta. Vaikea mitään kommentoida siis asiaan.

Lightning

Ainakin Helsingin Saalemissa Yrjölöiden suku on yhtä keskeistä sukua joka vaikuttaa seurakunnan toimintaan. Ne on aika sisäänpäin lämpeävää sakkia tai tälläinen kuva jäi kun aikoinaan kuuluin Helsingin Saalemiin, heihin vaikea tutustua ja ja se on se tietty porukka joiden kanssa juttelevat ja haluavat olla tekemisissä. Ylipahkala jäi mieleen sellainen puhuja hahmona joka istui siellä edessä selkeästi enempi seurakunnan henkilökuntaa.

Monissa helluntailaisten jutuissa joku randomi yksittäinen helluntalaisiin liittynyt ei vaikuta juuri mihinkään vaan pitäisi olla jotain pitkällistä sukua jotka kaikki helluntailaisia tämä tuli selväksi kun joistain vapaaehtoistöistäkin joutui syrjään kun yksi henkilö joka ei Saalemiin kuulunut itse mutta vanhempansa jotain isoja tekijöitä seurakunnassa, halusi ottaa silloin tehtävän hoitaakseen jota tein siihen saakka.

Sekä se ylimielinen tyyli miten asia ilmoitettiin minulle jäi ikuisesti mieleeni oli jotenkin muotoa ettei seurakunta enää tarvitse palveluksiasi ja tästä eteenpäin tämä toinen henkilö ottaa tehtävän hoitaakseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin Helsingin Saalemissa Yrjölöiden suku on yhtä keskeistä sukua joka vaikuttaa seurakunnan toimintaan. Ne on aika sisäänpäin lämpeävää sakkia tai tälläinen kuva jäi kun aikoinaan kuuluin Helsingin Saalemiin, heihin vaikea tutustua ja ja se on se tietty porukka joiden kanssa juttelevat ja haluavat olla tekemisissä. Ylipahkala jäi mieleen sellainen puhuja hahmona joka istui siellä edessä selkeästi enempi seurakunnan henkilökuntaa.

Monissa helluntailaisten jutuissa joku randomi yksittäinen helluntalaisiin liittynyt ei vaikuta juuri mihinkään vaan pitäisi olla jotain pitkällistä sukua jotka kaikki helluntailaisia tämä tuli selväksi kun joistain vapaaehtoistöistäkin joutui syrjään kun yksi henkilö joka ei Saalemiin kuulunut itse mutta vanhempansa jotain isoja tekijöitä seurakunnassa, halusi ottaa silloin tehtävän hoitaakseen jota tein siihen saakka.

Sekä se ylimielinen tyyli miten asia ilmoitettiin minulle jäi ikuisesti mieleeni oli jotenkin muotoa ettei seurakunta enää tarvitse palveluksiasi ja tästä eteenpäin tämä toinen henkilö ottaa tehtävän hoitaakseen.

Ikävä kyllä seurakunnissa ei asiat ole ainakaan sen paremmin kuin ihmisten välisissä sosiaalisissa hierarkioissa muuallakaan. Ehkä seurakuntiin on odotusarvo suurempi, koska uskoa ja uskovien yhteyttä mainostetaan Jumalan rakkauden ilmentyminä. Loppujen lopuksi ne paikat ovat aika raadollisia. Asema, raha jne, niillä on isot tekijänsä.

Ihan huvittavia juttuja nähnyt. Eräässä seurakunnassa m
        profetoitiin sitä kuinka joku henkilö alkaisi oikein suureen Jumalan työhön. Eiköhän seurakunnan johtohenkilöstöön kuuluva käynyt siunaamassa itsensä siihen ja häntä kait ne tarkoittivatkin, vaikka profetiassa ei sitä esiin tuotu, se oli sellainen teatteri siis. Myöhemmin kyseinen henkilö hankkiutui kunnallispolitiikkaankin mukaan. Mitään suuria muutoksia ei hänen seurakunnassaan tapahtunut tai Jumalan työlle. Se näkyi, että oli siinäkin halukas olemaan ekasijoilla ja muu seurakunta tuki. Minulle kyseisessä seurakunnassa sanottiin, että on hyvä osa, jos saa palvella kahveja kaatamalla. Kerran sama kyseinen ihminen kohtasi räyhätä, kun jokin oli mennyt keittiötöissä vikaan. Mietin, että pitäköön tunkkinsa, kun ei hyväntahtoisesti suoritettu ilmaistyö merkitse tai sitäkäännosata edes oikeasti arvostaa. Kerroin vain siksi, että nykyään näen kaiken tuon seurakuntien pelleilyjen lävitse, silloin joskus en jotenkin halunnut ehkä nähdä koko totuutta.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä seurakunnissa ei asiat ole ainakaan sen paremmin kuin ihmisten välisissä sosiaalisissa hierarkioissa muuallakaan. Ehkä seurakuntiin on odotusarvo suurempi, koska uskoa ja uskovien yhteyttä mainostetaan Jumalan rakkauden ilmentyminä. Loppujen lopuksi ne paikat ovat aika raadollisia. Asema, raha jne, niillä on isot tekijänsä.

Ihan huvittavia juttuja nähnyt. Eräässä seurakunnassa m
        profetoitiin sitä kuinka joku henkilö alkaisi oikein suureen Jumalan työhön. Eiköhän seurakunnan johtohenkilöstöön kuuluva käynyt siunaamassa itsensä siihen ja häntä kait ne tarkoittivatkin, vaikka profetiassa ei sitä esiin tuotu, se oli sellainen teatteri siis. Myöhemmin kyseinen henkilö hankkiutui kunnallispolitiikkaankin mukaan. Mitään suuria muutoksia ei hänen seurakunnassaan tapahtunut tai Jumalan työlle. Se näkyi, että oli siinäkin halukas olemaan ekasijoilla ja muu seurakunta tuki. Minulle kyseisessä seurakunnassa sanottiin, että on hyvä osa, jos saa palvella kahveja kaatamalla. Kerran sama kyseinen ihminen kohtasi räyhätä, kun jokin oli mennyt keittiötöissä vikaan. Mietin, että pitäköön tunkkinsa, kun ei hyväntahtoisesti suoritettu ilmaistyö merkitse tai sitäkäännosata edes oikeasti arvostaa. Kerroin vain siksi, että nykyään näen kaiken tuon seurakuntien pelleilyjen lävitse, silloin joskus en jotenkin halunnut ehkä nähdä koko totuutta.

Lightning

Mainitsit tuon kunnallispolitiikan niin tulee mieleen ainakin Vuoristen suku. Markku Vuorinen jne. Olen pohtinut onko Markku enää radio patmoksella kun ei ole ainakaan noissa aamuliveissä samalla tavalla ollut äänessä ja onko noi aamuhartaukset jotain aiemmin tallennettuja osuuksia. Sehän on kanssa sellainen joka uutisoidaan jossain helluntailaisten lehdissä että, aloittaa jonkun homman mutta ne osaa myös itsensä hyvin uloskirjoittaa eri tehtävistä joiden aloituksesta suurellisesti uutisoitu, pääsevät kaikessa hiljaisuudessa siirtymään sivuun jos eivät haluakaan jatkaa jossain. Vähän niinkuin tyttärensä Satu joka lopetti yllättäin Radio Patmoksen aamujuontajana mutta sitten kuitenkin alle vuoden Radio Dein aamujuontajana... nyt nettisivujen mukaan siellä kuitenkin olisi vain kaksi miespuolista aamuista joten lienee nopea aloitus ja lopetus tapahtunut. Tulee tosta kirjoituksesta vielä jokunen muukin mieleen mutta on jo nimet unohtuneet enkä tiedä onko kaikki enää tuon seurakunnan palveluksessa tai ovatko edes elossa enää.

En aktiivisesti enää seuraa helluntaiseurakuntien asioita mutta jotain kautta välillä tulee tieto että, joku henkilö on menehtynyt. Tai sitten ollut jo pidempää jossain toisella paikkakunnalla tai sitten ulkomailla. Ymmärtääkseni edesmennyt Ylipahkalakin asui viimeiset vuotensa Kuopiossa. Joskus Kyösti Erkinkorpi oli isonimi Helsingin Saalemissa ja hän on nykyään jossain maakunnassa olikohan vapaakirkon hommissa.

Täytyy kyllä sanoa että, radiodein tämän hetkiset nettisivut ovat epäonnistuneet muistuttavat enempi jotain Netlifixiä kuin radioaseman sivua todella vaikea löytää jotain tietoa nykyisistä juontajista radiolla tms. No empä tuota asemaa paljoa kuuntele nykyisin.

• Anonyymi

Jos lyrics lukee tätä ketjua. Ehkäpä ei lue. Niin kuitenkin muutamia kyssäreitä. Käytätkö kirjojen tekemiseen jotain valmista taitto-ohjelmaa? Muokkaatko paljon tekstejä, kauanko prosessi yleensä vie sinulta kaikkineen? Montako liuskaa, onko yleensä A4, 1,5 sivua?

Lightning

• Anonyymi

Voit ottaa Paavo Mattila Santtilaan yhteyttä suoraankin, kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit ottaa Paavo Mattila Santtilaan yhteyttä suoraankin, kiitos.

Kuka Paavo Mattila? Eikö lyrics ole tämä tänne kirjoitteleva nainen, joka on julkaissut kirjojakin. Siksi kyselin.

Lightning

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      102
      9613
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      76
      4957
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      55
      4692
    4. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      9
      2421
    5. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      0
      1880
    6. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      105
      1652
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      45
      1458
    8. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      57
      1391
    9. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      49
      1361
    10. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1296
    Aihe