https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/fe6c1a55-4eac-4114-829e-674f4e10cedb
JÄRKI mukaan jos sitä päättäjillä ja poliitikoilla vielä on.
Tällä miljoonilla meillä työttömyys hurjissa lukemissä.......
Mutta mitä se on 2050 jos meitä on 7 miljoonaa joten maalaisjärjellä ajatellen nyt sosialistit ja vihreät suut suppuun ja rajat sille minkä verran noita siittiöpakolaisia tänne päästetään.
Väkiluku ja työttömyys
5
120
Vastaukset
- Anonyymi
Monet poliitikot ovat valitettavan sinisilmäisiä ja naiiveja.
- Anonyymi
Suorastaan todella tyhmiä. Suomessa mennään pitkälti sillä menttali teetilla elikkä.....
MISTÄÄN EN MITÄÄN TIEDÄ MUTTA VASTAAN PISTÄN KUN EN VOI OLLA SAMAA MIELTÄ KUIN TOI TOINEN PUOLUE vaikka tietäisi olevan väärässä tässä asiassa.- Anonyymi
Otetaan se 40000 holtittomasti lisääntyvää kehitysmaamuslimia lisää vuosittain, niin kyllä se siitä lähtee ja sinä maksat!
- Anonyymi
vähän sama kun työttömistä pääsee eroon sitten että päästää kaikki eläkkeelle 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Tässä olisi mukava etätyö mahdollisuus, jos olet kyllästynyt työttömyyteen tai haluat lisäansioita, niin tämän avulla onnistuu, tätä voi tehdä missä ja milloin vain itselle sopii
Tehtävänä on vastailla asiakkaiden viesteihin, mahdollisuus tienata jopa 300€ viikossa viikossa, itsekin olen pitkän työttömyyden jälkeen tienannut tässä tosi mukavasti lisää säästöjä, hyvin rentoa ja mukavaa puuhaa, nyt olisi uusille tekijöille tarvetta
Palkkio maksetaan viikoittain, ja juuri nyt olisi tarjolla paljon bonuksia joihin osallistumalla voi korottaa palkkiota huomattavasti, suosittelen todellakin jos kukkaro kaipaa lihotusta, hae nyt https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233083- 422719
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381523- 841350
- 631261
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä411026Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.126922- 33839
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29673Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan60631