Niitä on on pitkin päivää monesti. Ihmettelen miksei ne tahdo mennä kaupaksi.
Ostan usein lähi k kaupasta puolen hinnan tuotteita
19
234
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mun lähikaupas Prismadsmenee hyvin kaupaksi . Puolenpäivän aikaan on jo melkein kaikki 30 prossan tuotteet kadonnut . Illalla ei oo mitään jäljellä .
- Anonyymi
Köyhät kyykkyyn
- Anonyymi
Persuilla on kaikkein paras näkö .
- Anonyymi
Ostin k kaupasta ne kaksi plussa tarjous sukulaati levyä vanilja kaakao fudge. Hyvvee onpi. Mukavoo turista täälä foorumilla!
- Anonyymi
Nyt on sitten makeaa mahan täydeltä. Nameilla on aikansa ja paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on sitten makeaa mahan täydeltä. Nameilla on aikansa ja paikkansa.
Kyllä syön vain muutaman palan päivässä.
- Anonyymi
Alelaarit ja last change hyllyt antavat niin erilaista riippuen siitä missä ne sijaitsevat.
- Anonyymi
Koska pitää olla päiväykset kunnossa eikä kukaan halua vanhoja ostaa. Siksi ne jäävät myymättömiä hyllyyn. Eli osta tuoretta normiaalihinnoin
- Anonyymi
harvoin vanhaksi menevät. ootko koo-kauppias?
- Anonyymi
Ostan usein lähi salesta täyden hinnan olutta
tupauuno, perähikiä. - Anonyymi
Eihän k-putiikissa ole mitään puolen hinnan tuotteita !
Siellä on vain ylihintaisia tai normaalihintaisia tavaroita/elintarvikkeita. - Anonyymi
Kaupassahan myydään tuotteita, joissa on päiväykset kunnossa.
Mutta jonkun päiväys on menossa vanhaks. 50% lihatuotteissa esim. voi olla viimeihen käyttöpäivä huomenna. Itse ostan ja valmistan ruuaksi tänään.
Oli koko myymäläkärryllinen Fazerin suklaalevyjä puoleen hintaa, Viimeinen käyttöpäivämäärä oli viikon päästä. Ihmiset eivät ole ostaneet niitä jostain syystä!
Lama ja leikkaukset pistää miettiin mitä oikeesti tarttee.- Anonyymi
Aina kannattaa tarkastaa kaikki poistokorit, sillä kausipoistoja saa tosi halvalla.
Jokin aika sitten hain Rajamarketista peukalonhangallisen niitä isoja
suklaalevyjä, joiden hinta silloin oli 1 € . Myös juustoja sai halvalla .
- Anonyymi
K-market muuten kallis kauppa mutta eilen kaali 1eur kilo samoin luumu, -50% munkit ja ostin 4kpl. K-mobiilitarjous joskus kiinnostava.
- Anonyymi
Mausteallergisena joudun hyvin tarkkaan katsomaan tuoteselosteet ja siksi en voi esim marinoituja lihoja ostaa juuri ollenkaan. Hyvin harvoin löytyy sellaista missä ei niitä minulta kiellettyjä mausteita ole. Harmittaa kyllä ihan hitosti kun säästäisi tässäkin jos saisi aletuotteena , mutta pakko tyytyä kalliimpaan ja ostaa maustamattomana.
- Anonyymi
Mausteet voi pestä pois. Toisaalta mausteet antavat makua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mausteet voi pestä pois. Toisaalta mausteet antavat makua.
Mausteita ei voi pestä pois kun ne on jo imeytynyt siihen lihaan. Minulla ei niitä saa olla missään muodossa jos meinaan hengissä ruokailusta selvitä
- Anonyymi
Tunne alueesi ja sen lähialuieiden alelaarit. Se on vanha sanonta köyhien parissa.
- Anonyymi
Mun kylässä vain yksi kauppa. K-market. Mutta mobiilisovelluksessa on kyllä joskus hyviä tarjouksia. Omissa tosin just sellaisia. joita ostin edellisellä viikolla. Eipä haittaa joku tuote, jolla päiväystä. Niinkuin Prinsessakakku pakkaseen vieraiden varalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745339Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858518Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 361602
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500