23.9 Ylöstempaus peruttu, syynä tuntematon

Anonyymi-ap

Noniin, eilinen suuri hetki tuli ja meni. Lupailtiin Jeesuksen paluuta ja koko seurakunnan lentoa taivaaseen, mutta kummasti jäivät pilvet tyhjiksi. Ei näkynyt enkelien marssibändiä, ei porttien avautumista. Ei mitään.

Tulee vähän mieleen joulupukki ja lentävät porot. Lapsille kiva tarina, mutta aikuisen on ehkä syytä katsoa peiliin, jos vielä odottaa lahjasäkkiä savupiipusta.

Onko tässä kyse vain siitä, että ennustajat unohtivat tarkistaa kalenterin, vai onko koko homma pelkkää hurskasta satujen jatkokertomusta? Jos tämä olisi mikä tahansa muu ala: lääketiede, tiede tai vaikka sääennuste, niin näin monta hutia osunut porukka olisi jo ajat sitten menettänyt uskottavuutensa.

Mitä mieltä olette, onko tämä enää uskoa, vai ihan silkkaa itsepetosta?

18

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Miten nämä ylösvedon vartaloharhautuksella tai yllätyskyykyllä väistäneet uskovaiset haluaisivat itseensä suhtauduttavan tämän tapahtuman jälkeen.

Onko kohteliasta toivottaa päivää ja vaikka lohduttaa "kyllä se siitä, ensi keralla sitten, älä anna periksi, jaksaa jaksaa, ai et sitten mennytkään, onhan vielä huominen, sinunkin vuorosi kyllä tulee."

Vai onko vaan parempi olla neutraali ja jättää ilmaisemasta itseään.
      Sillä on hyvinkin todennäköistä, että pienen alakulon ja tappion nieleskelyn jälkeen he, uskovaiset alkavat jälleen etukenossa itseään ja uskoaan ilmaisemaan, lopunaikoja kuuluttamaan.
      Hassuja kun ovat...

• Anonyymi

Pöhköt. Eilen alkoi saturnaalinen aikakausi. Oli myös numerologiaesti merkittävä jakso ja syyspäiväntasaus. Monilla uskovilla on hyvin heikko tuntemus esoteriasta.

• Anonyymi

Kaikki uskonnot ovat hölynpölyä. Tuulesta temmattua mielikuvitusta
      Niinkuin tämä ylöstempaus😆
      Itse uskon karmaan jä jälleensyntymiseen. Ne ovat kosmisia luonnonlakeja

• Anonyymi

Ei löytynyt yhtään rehellistä uskovaista.Ovat ahneita,perättömien puheitten levittäjiä,vainoojia.Miten tälläistä porukkaa voisi ylöstemmata,tässä oli esimerkki että ei taivaassa uskovaisia ole, niiden paikka on ihan toisaalla.

• Anonyymi

Tässä nähtiin taas kerran, että ateistit puhuivat totta ja uskonharhaiset valehtelivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä nähtiin taas kerran, että ateistit puhuivat totta ja uskonharhaiset valehtelivat.

Tänään on uskovaisilla kaappikellonseisaus.
        Vieteriä taas vedetään ja viisareita asetellaan uutta alkua varten.
        Uusi ylösvetojen odotus alkaa tik tak tik tak...

• Anonyymi

Helluntailaisten oma, heidän nk. "tempauksensa" on kokonaisuudessaan huijaus. Sitä ei tapahdu ja siis ei todistetusti tapahtunut nytkään. Ei tapahdu koskaan. Ei sitä peruttu, vaan se teki tehtävänsä: toi rahaa näille jumalattomille pilkkaajille ja jätti uhrinsa verissään rannalle, haukkomaan henkeään.

Kristittyjen ylösnousemus on aivan eri tapahtuma, eikä sitä ole peruttu, se tapahtuu silloin kun Jumala on sille ajan määrännyt. Helluntailaiset odottavat antikristuksen huijaus-tempauksia, he eivät ole mukana kristittyjen ylösnousemuksessa.

• Anonyymi

'Kristittyjen tempaus', kristitty Putinkin temmataan: Näin on käyvä maailman lopussa; enkelit lähtevät ja erottavat pahat vanhurskaista
        ja heittävät heidät tuliseen pätsiin; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.

• Anonyymi

1Tim.2:6 Joka itsensä kaikkein edestä lunastuksen hinnaksi on antanut, että senkaltaista piti ajallansa saarnattaman. Biblia (1776)

• Anonyymi

Joh.12:32 Ja kuin minä maasta nostetaan ylös, niin minä vedän kaikki minun tyköni. Biblia (1776) Joh.3:14. 8:28.

• Anonyymi

Afrikkalaispastori lupasi ja vannoi, että tempaus tapahtuu "miljardin prosentin todennäköisyydellä". Jos nyt kuitenkin vastoin noin hyvää todennäköisyyttä kävisikin niin, että ei tapahdu, hän on heti seuraavana aamuna kameran edessä vastailemassa kysymyksiin YouTubessa. Ei ole miestä näkynyt. Ehkä hän sitten tempautui muun pienen lauman mukana. Hyvin, hyvin pienen. 🤭

• Anonyymi

Joshua oli koko eilisen päivän livenä Medic4Christ -kanavalla Youtubessa. En tiedä, jatkavatko he sitä tänään. Pitää katsoa kohta. Olisi kaunis päivä tempaukselle tänään.

• Anonyymi

Ootte te uskikset kaikenlaisten tempustenne kanssa todella naurettavaa porukkaa. Ei kai kukaan täysijärkinen usko moisiin järjettömyyksiin?

• Anonyymi

Joh.13:33 Rakkaat lapsukaiset, minä olen vielä vähän aikaa teidän kanssanne: teidän pitää minua etsimän, ja niinkuin minä sanoin Juudalaisille: ette taida sinne tulla, kuhunka minä menen, niin minä sanon myös nyt teille. Biblia (1776) Joh.7:34. 8:21.

• Anonyymi

Höh, ettekö huomaa, miten tosiuskovaiset loistavat poissaolollaan palstalta, jäljellä ovat vain me, joiden usko ei riittänyt.

• Anonyymi

2Tess.1:9 Jotka vaivaa kärsimän pitää, ijankaikkisen kadotuksen, Herran kasvoista ja hänen kunniansa väkevyydestä. Biblia.

• Anonyymi

Yritin kaksin käsin pitää kiinni ystävästäni, mutta hän täyttyi silmänräpäyksessä hengellä valtavaksi henkipalloksi ja lähti kohoamaan yöspäin. Nousin hetken aikaa mukana, mutta ote kirposi ja rojahdin päistikkaa maahan kuin Juudaksen ruumis puusta. Huonostihan siinä meinasi käydä. Vieläkin jomottaa paikkoja, ei kai tässä muu auta kuin mennä lääkäriin tarkistuttamaan murtumat. Siinä katselin maassa selällään, kun ystävä tempautui ylös ja katosi yläilmoihin. Tänne sitä jäätiin ruikuttamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      140
      5689
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      78
      3230
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      89
      1705
    4. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      123
      1153
    5. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1094
    6. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      55
      972
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      76
      964
    8. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      55
      934
    9. Olet edelleen uskomaton

Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p
      Ikävä
      27
      845
    10. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
      Sinkut
      158
      844
    Aihe