Pääsenkö Yle uutisiin ?? "Suomen muslimiyhteisö on pettynyt keskusteluun huivikiellosta: Populismia
Muslimiyhteisön edustajat huomauttavat, että kasvot peittävät huivit ovat Suomessa erittäin harvinaisia. Julkisuudessa ollut ongelma on heidän mukaansa keinotekoinen.https://yle.fi/a/74-20184974 "
Minäkin olen huolissani muslumaaneista Suomessa ..
14
145
Vastaukset
- Anonyymi
Kasvojen peittäminen ei kuulu suomalaiseen kulttuuriin. Me elämme Suomessa, emme missään kehitysmaassa, emmekä halua suomesta kehitysmaata. Jos ulkomaalainen tulee suomeen pakolaisena tai työnperässä, silloin noudattaa ja kuinniottaa suomalaisia tapoja. Ei voi olla mitään muuta mahdollisuutta!
- Anonyymi
Minun kaunis tyttöni ei saa käyttää minihametta koulussa . Tyttäreni on 12 v ja saa itse päättää mitä laittaa päälleen .
- Anonyymi
Ite en oo kuin yhden hiab ia käyttävän vanhan naisen nähnyt . En kyllä oo mikään persu ja käy.kuvailemassa koulujen pihoilla kuka on tyttö tai poika .
- Anonyymi
Häh?
- Anonyymi
Vai oliko se toisinpäin .
- Anonyymi
No Lapin tuntureilla näkyy ihan eria asiat ku Hesassa ..
- Anonyymi
Lesta lasten on saatava tanssia. Tanssiminen on ihmisen luontaista ilmaisua ollut aikojen alusta lähtien .
- Anonyymi
lestamafia saa välittää lapsia ?
- Anonyymi
olen nähnyt kasvot peittävän ja vastaukseni olisi aku ankka naamari ja pesäpallomaila kädessä 🤔 se kuuluu minun uskontooni
- Anonyymi
Yksikin on liikaa ja typerää. Kieroa vedota uskonnonvapauteen kultin, jolle uskonnonvapaus on kuolemalla rangaistava teko. Ja kaikki nuo kolme eri uskonnollisen vaatteen tyyppiä julistaa tätä sharialakia. Sharia on Suomen lakien vastainen monessa tärkeässä kohdassa. Sharialaki on ilmenemismuotoineen suorilta käsin kiellettävä Suomessa.
- Anonyymi
eli jos ihminen saa peittää kasvonsa julkisilla paikoilla , siitä tulee ihan friikkisirkus
- Anonyymi
Muslimit haluaa tuhota läntisen kulttuurin ja soluttautua pikkuhiljaa eri tavoin vaikuttamaan kulttuuriamme tuhoavasti. Että tottuisimme huiveihin, tottuisimme siihen että ne elää omaa rinnakkaistodellisuuttaan. Tottuisimme hyväksymään tämän ja palvelemaan muslimikulttuuria.
- Anonyymi
Pelkääkö persut niitä ? . Mää luulin , et pelkäätte vain transuja , matuja ja susia .
- Anonyymi
Uli uli vassari uli..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161