Sinulle kalkunmäen nulikka

Anonyymi-ap

Ettekö te kalkunmäkeläiset saa sitä nulikkaa kuriin joka prääsää sillä moperilla päivittäin ja äänenvaimentajasta ei tietoakaan,onko kenties jonkin silmäätekevän nulikka,prääsäs tänäänkin puoli kolen aikaan.Tehkää jotain

25

1055

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aion ulostaa hänen niskaansa

• Anonyymi

myllisläisten seurakunta miinoittaa sen kulkuväylät ikävästi

• Anonyymi

Seuraat jokukerta mihin menee niin käy pitämässä pojan kaverivanhemmille puheen. Jos ei auta niin poliisit perään

• Anonyymi

Minkä lainen moperi kyseessä

• Anonyymi

voi voi anna prääsätä

• Anonyymi

Voi kyynel😿

• Anonyymi

Se keulitteleva vesseli lanaa vielä jonkun päiväkotilapsen tai vanhuksen yli ja silloinkin sen porukat vaan silittää päätä kun pojat on poikia...

• Anonyymi

Kaasua lisää jee.

• Anonyymi

Miksi ei voi vain omista asiosta huolehtia

• Anonyymi

Anna ny saatana olla vaa kuitenki talvi tulos nii sitte saat olla taas rauhas hetkenaikaa. Eikä ny nuon paljoa pitäis häiritä että pitää tämmösen mekkalan nostaa.

• Anonyymi

Tulen antamaan rajoitinta kotisi viereen🖕

• Anonyymi

kyllä on asiat mistä valittaa

• Anonyymi

laita korvatulpat korvaa jos noi paljo vituttaa

• Anonyymi

Miksei ei anneta pojan pitää hauskaa ku kerra kummiski se mopo-ikä on elämässä

• Anonyymi

Pitäikö hauskanpitämisessäkin kuitenkin joku järjenhäivähdys pitää päässä, onko pakko riskeerata omaa tai toisten terveyttä muun liikenteen seassa.

• Anonyymi

Mikä vittu siinä on niin paha juttu että anna ny poijan olla teini/mopoiässä ja itse asun myös täällä lähellä ja kyllä mopoja kuuluu mutta minä myös itse menen vain ikkunalle kattomaan ja kuuntelemaan

• Anonyymi

Kyllä poikien pitää saada kaasutella mopoillaan, jos se kovin ärsyttää, niin kannattaa lähteä katselemaan vähän muuallekin elämänmenoa.

• Anonyymi

Meeppä joo kattomahan maahan jossa on kurit ja rangaistukset,Suomesta puuttuu kuri ja järjestys!!!!

• Anonyymi

Kotiintuloajat, eli kello 22.00 kotiin tai huoli ilmoitus sosiaalihuoltoon.
      Niin loppuu prääsääminen ja pahanteko.

• Anonyymi

Gylä pittää saada prääsätä mopolla vaikka pitäisi kuinka kovaa meteliä. Kyllä on oikeus.
      T: Kauhajokinen juntti

• Anonyymi

Kuinka paljon niitä mopoja viritellään?.Onko kukaan tutkinut?.Missä ovat vanhemmat?.Vai antavatko rahaa bensaan, jotta pääsevät lapsistaan eroon, edes hetkeksi?.

"Kyllä mulla on oikeus "taitaa olla nykyään hyvinkin suosittua nykyajassa?.

Mitä kasvaa rajattomasta ja rakkaudettomasta?.

• Anonyymi

Mitäs näistä, pojat on poikii.
      Outokummussa rattijuoppo kaahasi vanhuksen hengiltä, alaikäinen poju asialla. Läheiset varmaan pakahtuu ylpeydestä, meiräm bensalenkkari <3

• Anonyymi

Jokainen tapaus on liikaa...

• Hän on poikani, joten nyt suu supummalle!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6128
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5587
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2046
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1768
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      121
      1667
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1603
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1177
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      998
    Aihe