Ettekö te kalkunmäkeläiset saa sitä nulikkaa kuriin joka prääsää sillä moperilla päivittäin ja äänenvaimentajasta ei tietoakaan,onko kenties jonkin silmäätekevän nulikka,prääsäs tänäänkin puoli kolen aikaan.Tehkää jotain
Sinulle kalkunmäen nulikka
25
1055
Vastaukset
- Anonyymi
Aion ulostaa hänen niskaansa
- Anonyymi
myllisläisten seurakunta miinoittaa sen kulkuväylät ikävästi
- Anonyymi
Kuunelkaas USA kemiallisten aseiden asituntijaa COVID. https://www.youtube.com/watch?v=L-A7Yfqyu9A
- Anonyymi
Seuraat jokukerta mihin menee niin käy pitämässä pojan kaverivanhemmille puheen. Jos ei auta niin poliisit perään
- Anonyymi
Minkä lainen moperi kyseessä
- Anonyymi
voi voi anna prääsätä
- Anonyymi
Voi kyynel😿
- Anonyymi
Se keulitteleva vesseli lanaa vielä jonkun päiväkotilapsen tai vanhuksen yli ja silloinkin sen porukat vaan silittää päätä kun pojat on poikia...
- Anonyymi
Kaasua lisää jee.
- Anonyymi
Miksi ei voi vain omista asiosta huolehtia
- Anonyymi
Anna ny saatana olla vaa kuitenki talvi tulos nii sitte saat olla taas rauhas hetkenaikaa. Eikä ny nuon paljoa pitäis häiritä että pitää tämmösen mekkalan nostaa.
- Anonyymi
Tulen antamaan rajoitinta kotisi viereen🖕
- Anonyymi
kyllä on asiat mistä valittaa
- Anonyymi
laita korvatulpat korvaa jos noi paljo vituttaa
- Anonyymi
Miksei ei anneta pojan pitää hauskaa ku kerra kummiski se mopo-ikä on elämässä
- Anonyymi
Pitäikö hauskanpitämisessäkin kuitenkin joku järjenhäivähdys pitää päässä, onko pakko riskeerata omaa tai toisten terveyttä muun liikenteen seassa.
- Anonyymi
Mikä vittu siinä on niin paha juttu että anna ny poijan olla teini/mopoiässä ja itse asun myös täällä lähellä ja kyllä mopoja kuuluu mutta minä myös itse menen vain ikkunalle kattomaan ja kuuntelemaan
- Anonyymi
Kyllä poikien pitää saada kaasutella mopoillaan, jos se kovin ärsyttää, niin kannattaa lähteä katselemaan vähän muuallekin elämänmenoa.
- Anonyymi
Meeppä joo kattomahan maahan jossa on kurit ja rangaistukset,Suomesta puuttuu kuri ja järjestys!!!!
- Anonyymi
Kotiintuloajat, eli kello 22.00 kotiin tai huoli ilmoitus sosiaalihuoltoon.
Niin loppuu prääsääminen ja pahanteko. - Anonyymi
Gylä pittää saada prääsätä mopolla vaikka pitäisi kuinka kovaa meteliä. Kyllä on oikeus.
T: Kauhajokinen juntti- Anonyymi
Kuinka paljon niitä mopoja viritellään?.Onko kukaan tutkinut?.Missä ovat vanhemmat?.Vai antavatko rahaa bensaan, jotta pääsevät lapsistaan eroon, edes hetkeksi?.
"Kyllä mulla on oikeus "taitaa olla nykyään hyvinkin suosittua nykyajassa?.
Mitä kasvaa rajattomasta ja rakkaudettomasta?.
- Anonyymi
Mitäs näistä, pojat on poikii.
Outokummussa rattijuoppo kaahasi vanhuksen hengiltä, alaikäinen poju asialla. Läheiset varmaan pakahtuu ylpeydestä, meiräm bensalenkkari <3- Anonyymi
Jokainen tapaus on liikaa...
Hän on poikani, joten nyt suu supummalle!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998