Turussa viranomaiset ovat myöntäneet poikkeuslupia helsinkiläisten pyydystämiseen ja hävittämiseen jo vuosia.
Poikkeusluvat perustuvat Hesburgerin suojeluun tai yleiseen rotupuhtauteen ja kansanterveyteen liittyviin syihin. (EU helsinkiläisdirektiivin 2009/147 9. artikla)
Aurajoen rannalla talvehtii miljoonia juopottelevia helsinkiläisiä. Vuosittain tapetaan ja häiritään muun muassa noin 150 000 vuosaarelaista, 150 000 töölöläistä ja 50 000 munkkivuorelaista. Yksi hävityskeino on kaasuttaminen (Pieris osaa).
Näiden lajien lisäksi poikkeuslupia häirintää ja hävitystä varten on myönnetty muun muassa espoolaisille, vantaalaisille, lappalaisille ja ruotsalaisille.
Perusteina poikkeusluville ovat erityisesti turkulaiseen erityisluonteeseen, kauniiseen kieleen, Paattisten metsiin ja vesistöihin kohdistuvien vakavien vahinkojen välttäminen.
Turkulainen on uhanalainen eläinlaji
8
232
Vastaukset
JA TÄTÄ EI SITTEN POISTETA, EIHÄN, MODET?
- Anonyymi
Modet ovat juntteja jostain vitun Terskanperältä. Kolmitavuinen sana menee yli hilseensä, joten poistoon vaan.
Eno puskee kannikkaan, luotollinen KELAkortti vinkuu Lidlissä, fatta tarjoaa.
Pieris, neljä värisuoramulkunkuulaasi on lähetetty huostaanottoon Zimbabween strutsifarmille alan hommiin, papanoita keräilemään. On kuulemma sukurasite ja paras osaamisalueensa. Ehkäpä oppivat lukemaankin vielä parikymppisinä?
T: Salis
Ihan sama vaikka värisuora jäisikin sinne jonnekin. Olen kyllästynyt äitiyden vastuuseen ja nyt aloitan uuden elämän täysin vapaana. Onhan niillä kai jossain isätkin.
Turussa olisi nyt lapseton, kaunis, hoikka ja sivistynyt nainen vapaana. Kuka ehtii ensin? Salis? Romanttinen tapaaminen ravintola Bassossa, ruokana suolapähkinöitä ja keppanaa. Sen jälkeen karaokea, sitten yksiöön lemmiskelemään ja aamulla ovesta ulos. Joko on jonoa oven takana? Pidä kiirettä, jos haluat saalistaa minut.
Mitään mörjäpersettä en huoli, sillä kävin juuri itsekin vuosittaisessa suihkusessiossa.
Mielenterveyteni on tasapainossaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, joten olen kaikinpuolin edustava ihminen.
Tuleeko vastauksia tähän deitti-ilmoitukseen?
P.S. Olette tyhmiä.- Anonyymi
Mulla rupes ståndaan kun luin ilmosi. Yritän käynnistää Air Pussini ja lennähtää Turkkuseen. Pirättele ittees, äläkä jaa neitseellistä synnytyskanavaasi ylenkyläläisille.
T: Sulhaspoika-Salis - Anonyymi
Pieris, painoindeksisi on jossain 200 kulmilla, hauis reittä paksumpi, bisnesosasto Audiakin huonompi, väljempi ja pahanhajuisempi, maitorauhaset roiskeläppätasoa. Toivottavasti ristipurentasi lisää kitkakerrointa poskijutuissa. Hampputukkasi täikantoineen ei lisää myyntiarvoasi.
Pieris, ollaan nyt realisteja. Myyn sinun värisuoramulkunkuulasi (4kpl) strutsifarmille Rhodesiaan (eikun Zimbabween) kakkelmarjanpoimintaan, ja saan sillä Air Pussini (An-2) bensatankit täyteen ainakin 92-oktaanista bensaa. 89 käy myös. On sen verran matalapuristeinen suihkumoottori Air Pussissa.
Laitan huoltajuuskiistan vireille mulkunkuulistasi. Isyystestit ovat epäselviä, mutta värikartan mukaan, minä se en ole ainakaan.
Pieris, pidä huoli rakkauden hedelmistäsi (tai fatta ja KELA), mutta älä sotke minua tähän juttuun.
Olen kuitenkin kunnianarvoisa Air Pussi (An-2) kapteeni.
- Anonyymi
Pieris, sain just telefaksin (Africa, you see) Norsunluurannikolta. Neljä värisuoramulkunkuulaasi on värvätty strutsifarmilta Afrikan Unionin lapsisotilaiksi Ronsunluurannikolle, AK-47 ja baretti varusteina, huimeiden lisäksi.
Sain välityspalkkion CFA -valuutassa, jolla tankkaan Air Pussini (An-2) tankkeihin 87-oktaanista mopobensaa purkit täyteen.
Epäilys herää, että värisuoramulkunkuulillasi on ADHD. Liikkuvat melko vilkkaasti, vaikkakin viranomaisohjattuna.
Olen syytön tähän geeniperimään, maalitehtaan värikartan mukaan en voi olla biologinen isä näille.
Rosiksessa tavataan, enkä maksa ruokkoja. Saat pitää asuntomme Cote
D´Azurilla, samoin Honda Monkeyn. Nih.
T: Yh-isä Salis- Anonyymi
Cote d'Azurin asuntomme kaipaa peruskunnostusta. Siellä on vesivahinkoja, tuhoeläimiä, satiaisia, suolistoloisia, eikä vessat vedä (tukossa Sisiliaan asti) viime käyntini jäljiltä.
Pidä koko paska talo. Äläkä pasko niitä formulakuskeja ja filmitähtiä. Air Pussini (An-2) kiitorata on siinä venesataman vieressä, pidä se vapaana. Saatan tulla tarkastuskäynnille.
- Anonyymi
Pieris hyvä
Sinun pitäisi jo aikuistua kypsässä eläkeiässäsi. Olet punkenut maailmaan jumbojetin kokoisesta synnytyskanavastasi neljä eriväristä mulkunkuulaa, biologiset isät kenoarvonnasta.
Ethän voi jättää niitä muun ihmiskunnan (KELA, fatta) riesaksi, vaan sinun pitää ottaa niistä vastuu, ja omin karvaisin syyläkätösisi hoitaa ne edes erityisoppijoiksi johonkin. Vaikka samaan, missä sinäkin olit apukoulussa.
Rakkauden hedelmäsi (joke, got it?) ovat sotealueiden negatiivinen lottovoitto. 5 hoitajaa / mulkunkuula, ja mannapuurot pillereineen.
Kiistän isyyteni, ainakin niihin neljään.
Lentokapteeni Salis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934079
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.613359Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1633060Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,703012SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812499Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52316Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1842027Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a282024Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s651982- 951403