Viikonloppuna tulossa hyvä sää kalastaa. Olin tänään ja sain paljon ahvenia. Menen myös huomenna ja ylihuomenna. Kalastus on hyvä harrastus työttömälle.
Menkäähän kalaan.
29
305
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin mennä mutta en osaa kuin onkia mato ongella.
- Anonyymi
Kalastusta harrastavat etupäässä homot
Lars, gesterby. - Anonyymi
Toi totta että kalastajat usein homoja,pitkä työttömyys ja muutenkin epämääräinen.Työttömän pitää etsiä töitä eikä missään kalassa olla.Norjaan perkaan kaloja tai kalanjalostustehtaalle töihin.
- Anonyymi
En mene.
Käyn kalastan kuparisia S-marketista.- Anonyymi
Saalis on varma. Tai melkein täytyy toki olla maksuvaraa eikä liian huppelissa. Myyvät kyllä aika jurrissakin, juopon urallani muistan ainoastaan 2 tapausta kun ei myyty. Toinen alkossa ja toinen ravintola roskapankissa. Ja kumpanakin kertana olin vielä vesiselvä!
Anonyymi kirjoitti:
Saalis on varma. Tai melkein täytyy toki olla maksuvaraa eikä liian huppelissa. Myyvät kyllä aika jurrissakin, juopon urallani muistan ainoastaan 2 tapausta kun ei myyty. Toinen alkossa ja toinen ravintola roskapankissa. Ja kumpanakin kertana olin vielä vesiselvä!
Kun promillet alkaa haistuu verestä, tai kokonaan on jo.. sitä alkaa käyttäytyy kuin olis huppelisssa. Puhe sekavaa jalat ei toimi, neurologisia tasapaino ongelmia, häröilyä, puhe sössötystä kun suu ei oo käynyt kuin pullossa.
Parempi olla pienessä kännissä ainakin niin normalisoituu oikeeseen tilaan. Pystyy toimii järkevästi. Koettu on.
- Anonyymi
Kyllähän ihmiset kalastaa mökeillään niin eipä sitä erikseen tarvi huudella että menkää kalaan.Yks kalastaja myy savulohta saaressa ja pyytää 25eur kg,Ja mantereella yhtenä päivänä kaupan edustalla ja kauppa käy. Savusilakoita kun sais tuoreina ja sopuhintaan.Lohta ihmiset kaupasta ostavat niin ei tarvi kalastaa.
- Anonyymi
Kalastushan on rikkaiden harrastus. Ja mikäs sitä on kalassa istuskella kun alaiset hoitaa hommat.
- Anonyymi
Hyvällä tuurilla pääsee saaliitta jääneen kalastajakaverin pantavaksi
t naapurin masa, savo. - Anonyymi
Ei ole kalapaikkoja enää missään. Rannat on täynnä mökkejä ja jos siinä ei ole mökkiä niin joku perkeleen muu viritys.
- Anonyymi
Öljyssä paistettu kalapuikkokin parempaa kuin joku ahven eikä kalapuikot paljonkaan tule kustantaan.
- Anonyymi
Olen saanut joku 140 kpl ahvenia 5 päivän aikana. Ei huono saalis. Filettä tullut 7 kg ja olen syönyt itse myös ahventa lähes joka päivä.
- Anonyymi
Mä kerään tölkkejä sen verran että saan ostettua perunaa. Kilo perunaa on noin euron, se riittää pariksi päiväksi. Sit kalastelen ja käyn marjassa. Kirjastossa ilmainen netti. Nuotiolla kypsennän ruoat. Joskus kun löydän tölkkejä enemmän, niin ostan halvimman kahvipaketin, se on jotain 3 euroa. Sitä sitten nuotiolla keittelen, mutta se on luksusta se, aina ei ole varaa kahviin.
- Anonyymi
Teltankin voi ostaa ja asustella siinä,ei tarvitse vuokraa maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teltankin voi ostaa ja asustella siinä,ei tarvitse vuokraa maksaa.
Et sinä saa telttaa pystyttää ihan mihin tahansa. Ja leirintäalueet maksavat enemmän kuukaudessa kuin kohtuuhintainen asunto.
- Anonyymi
Mä ostan 10 kg.n laatikon muikkuja suoraan kalastajalta, maksaa 20,- € / 10 kg, siitä syö terveeelistä kalaruokaa koko perhe n. viikon.
- Anonyymi
Toi kohtuu hinta muikusta kun vielä hyvä syötävä ettei perhana joku ahven aina.Työttömien pitää hakea töitä eikä olla missään kalastamassa. Riittävästi tulee syötyä kalaa ihan ostaen kaupasta.Ammattikalastajat sen rahan tarvivat eikä kauppa.
- Anonyymi
Olin silakkamarkkinoilla ja siellä myytiin muikkua euron kappaleelta. Melko on kallista. Savustettuna ne sitä myi enkä ostanut 10 euroa sellainen rasia jossa oli 10 muikkua.
- Anonyymi
Liian tyyris hinta jo muikulle. Pirkanmaalla yrittäjä kiertelee eri paikoissa ni loimulohi tol ukolla 60eur kg heh hyvä vitsi.
- Anonyymi
En ostaisi mitään kalastajalta itseltään vaan tuen mieluummin kauppoja kuin jotain saatanan tupapölvästiä.
- Anonyymi
Kaupan 30 euron kaloissa on ruotoja. Pakko itse kalastaa että saa tuoreena Kaupan kala on yleensä jo vanhaa.
- Anonyymi
Syön vain päijänteen siikaa hyvällä juonnilla.
Savustettuna, graavattuna + voissa paistettuna.
Voikastike kylykkeen ja perunata, ruisleipyä. - Anonyymi
Hyvä sää ollut koko viikon joten olen kalassa käynyt joka aamu. Ahventa tullut paljon. Huomenna vielä hyvä sää ja lauantaina tulee kova myrsky säätietojen mukaan.
- Anonyymi
Voe helvata jotain ahventa kun muitakin kaloja on.
- Anonyymi
Monitoimikoneella saa hauestakin ruodotonta, sisälmykset vaan pois pää.
surrur koneella munaa, sipulia, maustetta mukaan.
Ahvenet samaten.
Ei tarvi sen kummempin perata,
Voissa paisto. - AnonyymiUUSI
Eipä kauheesti muita kaloja saa kuin ahventa. Ja muut kalat ei ole hyviä ruoka kaloja paitsi siika mutta sitä saa vain myöhään syksyllä ja keväällä. Ahventa saa läheltä rantoja eikä maksa juuri mitään ja sitä saa paljon kerralla jos löytää hyvän paikan. Tänään kaverin kanssa saatiin 60 ahventa.
- AnonyymiUUSI
Mieluummin istun kotisohvalla paskat housussa kaljaa juoden kuin kalastan
Naapurin Ensio, savo.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23945198Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12325976SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32315654Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16410791Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229707Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369481Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!309383Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858468Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426814Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2216476