Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi.
– Koska esimerkiksi SDP:llä ei ole mitään todellista suunnitelmaa Suomen eksistentiaalisen ongelmien ratkaisemiseksi, Paasi kirjoittaa.
Sen sijaan, että oppositio kehuisi hallitusta työn verotuksen alenemisesta ja kuluttajien ostovoiman lisäämisestä, se on keskittynyt levittämään virheellisiä väitteitä hallituksen toimista.
– Aikuismaisen, vastuullisen ja rehellisen keskustelun sijasta nälvitään, tartutaan sanamuotoihin ja.. no, valehdellaan, Paasi toteaa.
Niin ne vasemmistolaiset valehtelee täälläkin jatkuvasti, kun eivät muuten pärjää.
SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
20
353
Vastaukset
- Anonyymi
SDP aloitti ongelmat jo vuonna 1918.
- Anonyymi
Oli huru matti maantiellä poikittain. jala jallai jala jala vei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli huru matti maantiellä poikittain. jala jallai jala jala vei.
Tää on viimeinen taisto, rintamaamme yhtykää.................... heehe hehe heh !
- Anonyymi
Veikkaan / tiedän että tämän palstan vakiokirjoittajat
eivät perusta
Martin Paasista
Joka on
Suomen ekonomistien
puheenjohtaja. Ja tietysti kokoomuslainen.
Krista Kiurukin poistui paikalta, kun Paasi saapui paikalle.- Anonyymi
Samanlainen kokoomus persu kun tere sammallahti. Kumpikin puolueelle mainehaitta.
Joulukuussa 2024 Helsingin Sanomat uutisoi Paasin käyttäytyneen epäasiallisesti sosiaali- ja terveysvaliokunnan kokouksessa. Paasin kerrottiin käskeneen opposition edustajia olemaan hiljaa ja huutaneen, etteivät asioista päätä he vaan hallitus, sekä lähestyneen tauolla vasemmistoliiton kansanedustajaa Aino-Kaisa Pekosta tämän uhkaavaksi kokemalla tavalla. Valiokunnan puheenjohtaja Krista Kiuru oli kokouksessa puuttunut Paasin käytökseen, ja kokouksen jälkeen Paasi oli keskustellut tapahtumasta kokoomuksen eduskuntaryhmän puheenjohtajan Matias Marttisen ja eduskunnan puhemiehen Jussi Halla-ahon kanssa. Paasi pahoitteli julkisesti kokouskäytöstään, joka hänen mukaansa johtui turhautumisesta opposition edustajien toimintaan, ja kertoi, ettei hän ollut tarkoittanut uhata Pekosta vaan pahoitella tapahtunutta.
Britannian Southportin puukotusiskua vuonna 2024 seuranneiden mellakoiden aikana Paasi arvosteli mediaa kyseisten tapahtumien ja maahanmuuttajiin liittyvien ongelmien yleisesti peittelystä
- Anonyymi
Persut eivät ole puhuneet koskaan totta.
https://www.tiktok.com/@laurilinden/video/7247128088671259931 - Anonyymi
Aloittaja itse valehtelee.
IS pyysi Veronmaksajain Keskusliiton toimitusjohtajaa Teemu Lehtistä erotuomariksi.
– Voi sanoa, että useimmat jäävät keventävälle puolelle, mutta eivät välttämättä kaikki, Lehtinen sanoo.
Orpo veti siis vähintäänkin mutkia suoraksi.
– Voi sanoa, että jokaisen verotus ei välttämättä kevene.
Syynä on se, että hallitus on poistamassa ensi vuonna ammattiliittojen jäsenmaksun verovähennysoikeuden.
– Orpo on oikeassa, kun sanoo, että yleensä kevenee. Lindtman on oikeassa, että joissakin tilanteissa ay-jäsenmaksun verovähennysoikeuden poistuminen voi syödä kevennyksen. Voi mennä miinuksellekin, jos jäsenmaksu on riittävän korkea.
Orpo pakitti aiemmista puheistaan kyselytunnilla ja muotoili, että ”jokaisessa tuloluokassa keskimäärin verot laskevat”.
Orpo ei siis väittänyt enää, että jokaisen verotus kevenee, mitä voi pitää virheellisenä väitteenä. - Anonyymi
Suomi hvinvointivaltiona loppui siihen kun sosialistisen MARININ hallituksen päätöksiä ja lakeja alettiin noudattamaan. Rahat oli jaettu ja velkaa oli otettu vaikka ihan vaan huvin vuoksi jotta pääsivät huutelemaan RAHAA ON !
- Anonyymi
Kumpi valehtelee enemmän, SDP vai KEPU?
- Anonyymi
Persut
- Anonyymi
Ehdottomasti persut
- Anonyymi
Vapaa vapaa palestiina, vapaa vapaa palestiina, ......aa joo, ei se sopinutkaan tähän.🤦♂️
- Anonyymi
- Anonyymi
Demari lomailee SINÄ MAKSAT!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/589a4d25-41b4-4f0a-9657-ac19e11f8853- Anonyymi
Vähä niinku kuuluusa maaikmanmatkaaja immonen, persuista.
- Anonyymi
Persuus näivettää ihmisen siulun.
- Anonyymi
Sosialismi näivettää ihmiskunnan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosialismi näivettää ihmiskunnan.
Heh hee, perussuomalaiset ne näivettyy ja jokohan seuraavassa gallupissa suosio on tippunut alle kymmeneen prosenttiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh hee, perussuomalaiset ne näivettyy ja jokohan seuraavassa gallupissa suosio on tippunut alle kymmeneen prosenttiin
Onko klinu kovana?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393