Huh huh kauheet bentsoviekkarit

Anonyymi-ap

Tähän ei auta enää kuin seksi. Oisko nuoria naisia käytettävissä?

ex. nisti

18

300

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vedä tumppuun, niin kuin muutkin limaset äijät!

• Anonyymi

Ei auta bentsoviekkareihin. Tarttee saada aitoa tavaraa. Vai oletko niin empatiakyvytön ettet halua auttaa aidosti päihteistä eroon taistelevaa hyväsydämistä miestä?

• Anonyymi

Kyllä nyt ainakin suikkari pitäisi noilla seteillä saada

• Anonyymi

Ei se kestäis kuin hetken. 5 päivää selibaattia takana

• Anonyymi

No niin naiset retkahdin teidän takia ja otin levyn loleja, levyn rivoja ja vielä muutaman lonkeron. Teidän velvollisuutenne on autta hädässä olevia miehiä.

• Anonyymi

Vedät ittes vielä levyiks lattialle niin hyvä tulee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuu tapahtuu. Älä siis turhaan uhoo vaan ota suosiolla poskeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😅😅😅😅😅

• Anonyymi

pillereistä voi tulla vuosia kestäviä vieroitusoireita.

hmm niin kun otin aiheeksi jännittävät jutut Niin joku Demoni Azazel, on kyllä maittu alkuperäisessä mustassa raamatusdakin.

• Anonyymi

En tiedä semmoisista, ei kuulu raamatut minun kirjahyllyyni.

• Anonyymi

jos lukeekin jänniä juttuja, voi piristää jännityksellä kuin joku hauska elokuvakin.

• Anonyymi

mitä sinisempi silmä ja suurempi parta sitä huonompi on älykkyydeltääån henkilö hwh

• Anonyymi

sininrn silmä on aina tyhmyyden merkki ihmiswssäå

minulla on muuten alkanut olemaan tupakkoira paljon polttamattomia.

• Anonyymi

jos alkaa olemaan jo kymmeniä polttamattomia svukkeita niiin

• Voi kauhia ettei nyt aloittaja ole kukaan Turku lainen joka on kuullut bussissa kun frendille sanoin että on bentso reflat ja ketuttaa kun Carinaan laitettiin uusi jako pään hihna eikä 500 eurolla sanottu päivääkään. Mutta kyllä kestää taas sen seuraavat 100 tuhatta kilsaa.. Lekuri haluaa että noita Temestoja pudotellaan pikku hiljaa enkä mä kyllä itekään ajatellut että syön niitä loppuelämäni ajan tälleen 24-vuotiaana miehenä.

• No en tiiä, mut mää pystyn tuntemaan kaikki mun hampaat niinku erikseen ja yhtäaikaa🤔
      Niinku ikenissä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      456
      925
    2. 56
      589
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      573
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      165
      535
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      514
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      467
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      446
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      92
      445
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe