PELASTUMINEN USKON KAUTTA JEESUKSEEN KRISTUKSEEN

Anonyymi-ap

” Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainoan Poikansa, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, ei pidä hukkuman, mutta ijankaikkisen elämän saaman.”
Joh 3:16

40

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

• Anonyymi

Ty så älskade Gud världen, att han utgav sin enfödde Son, på det att var och en som tror på honom skall icke förgås, utan hava evigt liv.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ty så älskade Gud världen, att han utgav sin enfödde Son, på det att var och en som tror på honom skall icke förgås, utan hava evigt liv.

For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever believeth in him should not perish, but have everlasting life.

• Anonyymi

” Siinä on rakkaus, ei että me rakastimme Jumalaa, vaan että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa sovinnoksi meidän synteimme edestä.”
      1 Joh 4:10

• Anonyymi

Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

Icke däri består kärleken, att vi hava älskat Gud, utan däri, att han har älskat oss och sänt sin Son till försoning för våra synder.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Icke däri består kärleken, att vi hava älskat Gud, utan däri, att han har älskat oss och sänt sin Son till försoning för våra synder.

Herein is love, not that we loved God, but that he loved us, and sent his Son to be the propitiation for our sins.

• Anonyymi

Ei siihen mitään jeesusta tarvita, kunhan et mene varta vasren sinne Siikajokeen lorkkimaan.

• Anonyymi

Varta vasren?
        Siikajokeen? Liian kaukana, ei kiitos!
        Lorkkimaan?

• Anonyymi

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää,
      että ilman tekoja usko on hyödytön?

• Anonyymi

Oletkos vielä niitä keinuheppoja värkännyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkos vielä niitä keinuheppoja värkännyt?

Teuvohan oli kätevä puuseppä eläissään, ja eikös se jeesuskin ollut jonkinlainen puusepän kisälli. Voisi si olettaa, että ne yhdessä saisi jonkinlaisen keinuhevosen rustattua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teuvohan oli kätevä puuseppä eläissään, ja eikös se jeesuskin ollut jonkinlainen puusepän kisälli. Voisi si olettaa, että ne yhdessä saisi jonkinlaisen keinuhevosen rustattua.

Teuvo on taivaassa Jeesuksen työtoveri, koska siellä valmistetaan meille sijaa, eli asuntoja, jotka laskeutuu taivaasta. Älä haksasta lahkolaisten tempauoppeihin. Ei Jeesuken valittuja mihinkän täältä pois temmata.

Jeesuksellakin on uusi nimi, koska eksyttäjät käyttävät sitä eksytykseen.

Ilm. 3:12

Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teuvo on taivaassa Jeesuksen työtoveri, koska siellä valmistetaan meille sijaa, eli asuntoja, jotka laskeutuu taivaasta. Älä haksasta lahkolaisten tempauoppeihin. Ei Jeesuken valittuja mihinkän täältä pois temmata.

Jeesuksellakin on uusi nimi, koska eksyttäjät käyttävät sitä eksytykseen.

Ilm. 3:12

Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.

Ps. 115:16

Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, sopii vain ihmetellä miksisi tuo yksi tietty räähkä riehuu vuosia sitten kuolleen vainajan kimpussa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, sopii vain ihmetellä miksisi tuo yksi tietty räähkä riehuu vuosia sitten kuolleen vainajan kimpussa?

Lopeta valehtelu. Valehtelu on syntiä. Jumala näkee.

• Anonyymi

Jaakob oli oikea apostoli, Jeesuksen veli ja Jerusalemin seurakunnan johtaja.

Jaak. 2:25

Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä.

Ilm. 22:12

"Minä tulen pian, ja tullessani minä tuon jokaiselle palkan, maksan kullekin hänen tekojensa mukaan.

• Anonyymi

USA:sta liikkeelle lähteneet uskon huutokauppakeisarit kaupittelee teoista irrallista uskoa, mikä saadaan pelkällä pään nyökkäyksellä ja käden heilautuksella ja päälle huudetaan halleeluujaa- huutoja.

• Anonyymi

En tunne yhtään uskovaa jonka tunnistaisi teoistaan uskovaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jordanilla Johannes kutsui itse itsensä uskoviksi julistaneita lahkolaisia käärmeen sikiöiksi, eikä kastanut heitä ollenkaan, koska tarjolla oli vain syntisten katumuskaste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunne minäkään, ja tuskin tuntee moni muukaan!

• Anonyymi

Valhe on myös se, että eräs väittää olevansa ”edesmennyt”, vaikka ei ole ja jatkaa Paavalin herjaamista.

• Anonyymi

Pelastuminen ei ole mikään pelkkä valonvälähdys, vaan prosessi, mikä alkaa kun Jumala synnyttää syntisen ihmisen kasteessa uudeksi vedestä ja Hengestä, mikä tarkoittaa ikuista liittoa Jumalan kanssa.

1. Piet. 3:21

Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

• Anonyymi

Pelastetaanko sellainenkin ihminen, joka ei ole kuullut koko Jeesuksesta eläessään?
      Jos, niin miksi?

• Anonyymi

Viimeisellä tuomiolla kaikkien maan päällä eläneinen ihmisten teot punnitaan ja sitten tulee tuomio. Suurin osa ihmisistä ei ole koskaan kuullut mitään puhuttavankaan Jeesuksesta.

Ilm. 20:12

Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.

Ilm. 20:13

Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.

Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viimeisellä tuomiolla kaikkien maan päällä eläneinen ihmisten teot punnitaan ja sitten tulee tuomio. Suurin osa ihmisistä ei ole koskaan kuullut mitään puhuttavankaan Jeesuksesta.

Ilm. 20:12

Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.

Ilm. 20:13

Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.

Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

Juuri tekojensa ansiosta portto Rahabkin osoittautui vanhurskaaksi, kun otti sanansaattajat luokseen ja auttoi heidät pois toista tietä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhassa Testamentissa ei edes mainita "Jeesus" -nimeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhassa Testamentissa ei edes mainita "Jeesus" -nimeä.

Matt. 15:24

Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten."

Pakanoille voi tippua jotain muruja siltä valittujen Israelilaisten pöydältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matt. 15:24

Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten."

Pakanoille voi tippua jotain muruja siltä valittujen Israelilaisten pöydältä.

Pyhään kaupunkiin ei ole pakanoilla mitään asiaa. Jonnekin muualle ne sijoitetaan.

Ilm. 21:12

Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyhään kaupunkiin ei ole pakanoilla mitään asiaa. Jonnekin muualle ne sijoitetaan.

Ilm. 21:12

Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]

Jer. 17:10

Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän salaisimmatkin ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan, miten hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jer. 17:10

Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän salaisimmatkin ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan, miten hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät.

Näin on! Valheet paljastuvat viimeistään viimeisellä tuomiolla! Silloin on myöhäistä katua!

• Anonyymi

Raamattu on mielenkiintoista luettavaa, vaikka se onkin vain ja ainoastaan ihmisen vilkkaan mielikuvituksen tuote.

• Anonyymi

Laintaulut on Jumalan kirjoittamia. Siksi lakeja yritetään mitätöidä ja kumota kaikista eniten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laintaulut on Jumalan kirjoittamia. Siksi lakeja yritetään mitätöidä ja kumota kaikista eniten.

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Luuk. 16:17

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

• Anonyymi

KUKAS SEN POJAN ON TODISTETTAVASTI NÄHNYT

• Anonyymi

Jeesuksen elämä on historiallinen tosiasia. Koko ajanlasku on aloitettu siitä.

• Anonyymi

Sen ajan Jeesuksen näkijät on kaikki kuollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen ajan Jeesuksen näkijät on kaikki kuollut.

Ihmisen on kuolemalla kuoltava ja sitten tulee tuomio.

• Anonyymi

3. Moos. 18:5

Pitäkää minun lakini ja käskyni. Jokaiselle, joka niitä noudattaa, ne antavat elämän. Minä olen Herra.

1. Joh. 5:3

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa.

• Anonyymi

Jeesus oli Juutalaisen kirkon jäsen ja maksoi kirkollisveroa (temppelivero), eikä kehottanut mitään uusia kirkkokuntia perustamaan. Jeesus halusi, että hänen seuraajansa ovat Juutalaisen temppelin suojissa, eivät siitä lähde mihinkään muualle. Ei Jeesus mitään uutta uskontoa perustanut.

Luuk. 4:16

Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

Jeesuksen usko on Juutalaisuus.

Ilm. 14:12

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt
      ja Jeesuksen uskon.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      156
      11042
    2. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      47
      4315
    3. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      66
      4054
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      197
      3664
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      101
      3486
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      101
      3340
    7. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      73
      1980
    8. Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?

Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis
      Maajussille morsian
      16
      1305
    9. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      998
    10. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      269
      964
    Aihe