Ei nuoria naisia vanhat ukot kiinnosta.
No löytykö käppänöille seuraa vieläkään täällä
27
314
Vastaukset
- Anonyymi
Vaan sulle ei edes rahasta onneton kusikeppi ja LOPUKSI HAISTA PASKA
- Anonyymi
En edes etsi seuraa sinä älyn jättiläinen 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En edes etsi seuraa sinä älyn jättiläinen 😂
Se olisikin sinulle toivoton tehtävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisikin sinulle toivoton tehtävä
Sinähän sen ittestäs tiiät.
- Anonyymi
Vaan mitäs olet tollanen paskalta haiseva niuvanniemen vajakki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan mitäs olet tollanen paskalta haiseva niuvanniemen vajakki.
Sää mää ja bää se vaan tietää buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää se vaan tietää buaahaa
No mistäs sä nyt noin vaan tiedät.
kyllä ne vaan on aika monesti kiinnostuneita vanhemmista miehistä ketkä ei hätäile seksissä vaan pitkään esileikkiä ym. touhua
- Anonyymi
Mistä tiedät, kerta sinullahan ei ole tuollaisesta kokemuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät, kerta sinullahan ei ole tuollaisesta kokemuksia?
Menkääs nyt spedet muualle leikkimään
- Anonyymi
Se vaan jää sinun unelmaksi senkin kurppa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkääs nyt spedet muualle leikkimään
Miksi et ole vieläkään mennyt.
niinhän sä poika luulet tuossa iässä vielä
- Anonyymi
Kuopionmiehelle ei heru pimsukkaa. Voit vain tumputtaa yksinäs
- Anonyymi
Jos olet aikuinen mies, miksi kirjoitat vielä noin huonosti? Kirjoitat ala-astelaisen tasolla, erittäin noloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuopionmiehelle ei heru pimsukkaa. Voit vain tumputtaa yksinäs
No mikäs vikana kun ei sulle heru.
- Anonyymi
Mä haluaisin etä usea vanhempi mies panis mua yhtäaikaa.
Riikka16- Anonyymi
Heinolan setä olisi sulle omiaan
- Anonyymi
Nam 👅
- Anonyymi
Missä päin Riikka on? Vai onko missään päin 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin Riikka on? Vai onko missään päin 🤭
Mä oon Kuopiosta ja ihan oikei päin..
Riikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon Kuopiosta ja ihan oikei päin..
RiikkaMillainen olet ja haluatko tavata vanhemman.miehen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen olet ja haluatko tavata vanhemman.miehen?
Olet sinäkin varsinainen älyn jättiläinen. Luulet kaikkia täällä tytöiksi ja naisiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinäkin varsinainen älyn jättiläinen. Luulet kaikkia täällä tytöiksi ja naisiksi
Ei se ole poissuljettu kun on joskus löytynytkin.
Mutta sinulle ei kun et uskalla olla naisten kaa
- Anonyymi
Heinolan trolli ei tätä asiaa (ap) ymmärrä vieläkään... siksi että ei ole ihan täysivaltainen mutta silti saa trollata palstalla heikkopäisenä manioissaan!
- Anonyymi
Multa tuli jo, mihin voin .maksaa?
- AnonyymiUUSI
Mä kun duunaan louvoa lavaan., tai parin viikon reissua kultarannikolle, seuraa on Aina. Jos oot sinnepäin menossa, ota seuralainen mukaan suomesta, siellä ei oo ilotaloja, turistinaiset kuolaa lähinnä niitä paikallisia miehiä, sä jäät heikoille tumputtamaan hotellihuoneesees. PA jengin ei kandee lähtee näihin bileisiin, meille muille se on etuoikeus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi6410179Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit256946Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?756896Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j1006230Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k905517Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?445148Tutkielma Marinin hallituksen epäonnistumisista rankkaa luettavaa
Marinin hallituksen epäonnistumiset voi tiivistää negatiivisessa sävyssä seuraavasti: Hallitus teki useita vakavia virh714473Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset164350Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus324323Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja464160