Taloussanomat
”Se oli ensimmäinen hälytysmerkki” – Ukrainalaisia on työskennellyt Turun telakalla yhtiöissä, joihin he eivät koskaan hakeneet töihin
Oleksandr Kravchuk työskenteli jopa 14-tuntisia päiviä loistoristeilijöiden rakentamiseksi. Palkoista iso osa jäi saamatta. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011522893.html
Onkohan somali hitsareilla samoja ongelmia ??
11
170
Vastaukset
- Anonyymi
Hämäräperäisiä alihankkijoita ja niiden alihankkijoita pitäisi tarkemmin pitää silmällä.
- Anonyymi
Alihankkijoiden silmälläpito ei ole Turun telakan omistavalle saksalaiselle Meyerin perheelle eduksi.
Tämän takia silmälläpito on jäänyt ja tulee jäämään satunnaisiksi vilkaisuiksi.
- Anonyymi
Niin ja ulkomaalaiset ei vie suomalaisten työpaikkoja, eiköhän se ole selvää että juurikin niin käy.
Eiköhän tuonnekin olisi tarjolla kotimaistakin hitsaria mutta kun vaativat ylitöistä palkankin, ahneita kun ovat.- Anonyymi
Mutta kuitenkin. Työmies on palkkansa ansainnut.
- Anonyymi
Onko työ, jossa tehdään paljon ylityötä, josta ei makseta lisää ”työ”.
- Anonyymi
Onkohan somali hitsareilla samoja ongelmia ?? EI ole jostain syystä..emmekä naura edes varttia ,,,,
- Anonyymi
Somalit ei vaatteita likaa
Kuten tämä toinen kunnia kansalais ryhmä 400 vuoden jälkeen - Anonyymi
Mikä on somalihitsari? Minusta hitsari viittaisi työntekoon?? Onpa outo juttu.
Ilmaisen saa pyytämättäkin sanos ykski Alibaba. - Anonyymi
Eipä tosiaan taida somalihitsareilla olla samanlaista ongelmaa, siis pitäisikö ukrainalaisten kokeilla samanlaista ongelmanratkaisua .
- Anonyymi
Ukrainalaiset ovat hurjasti yliedustettuina Kela-tuilla loisimisesta.
- Anonyymi
EIHÄN SEMMOISTA IHMETTÄ OLE KUIN SOMAI HITSARI , SEHÄN PÄÄSISI JO GUINNESIN ENNÄTYSTEN KIRJAAN
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161