Raamatun mukaan pilkkaajat eivät peri taivasten valtakuntaa.
Sinun on turhaa luulla pääseväsi Jeesuksen luo, jos et halua parannusta tehdä herjoista, etkä valheistasi.
Muistuttaja
Paavalin pilkkaajalle muistutus
10
86
Vastaukset
- Anonyymi
Ei auta mitään. Vaikka miten syntiä saarnattaisiin synniksi ja lakia luettaisiin, niin silti halutaan tehdä pahoja tekoja, herjata, olla sotaisia ja valehdella vaikka koko maailmaa vastaan.
Kun synti saa vallan ihmisestä, niin siinä ei sanomiset auta mitään.
Synnillä on niin vahva ote, että se lähtee vain kovallla rukouksella ja sillä että Jumala puhuttelee.- Anonyymi
Osittain totta. Rukous on erittäin tärkeä ase kaikkea perkeleen valtaa vastaan. Kuitenkin Jumala on käyttänyt kaikkina aikoina omiaan varoittamaan ihmisiä ja kehoittamaan parannuksen tekoon, eli mielenmuutokseen. Enkeleille hän ei ole sitä tehtävää antanut, vaan nimenomaan Jeesuksen Kristuksen valtaamille uskoville.
Jos me olemme hiljaa ja hymistelemme, kuka silloin heitä varoittaa?
KIVETKÖ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osittain totta. Rukous on erittäin tärkeä ase kaikkea perkeleen valtaa vastaan. Kuitenkin Jumala on käyttänyt kaikkina aikoina omiaan varoittamaan ihmisiä ja kehoittamaan parannuksen tekoon, eli mielenmuutokseen. Enkeleille hän ei ole sitä tehtävää antanut, vaan nimenomaan Jeesuksen Kristuksen valtaamille uskoville.
Jos me olemme hiljaa ja hymistelemme, kuka silloin heitä varoittaa?
KIVETKÖ?Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40
mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]
- Anonyymi
Kaikista kovimmat "Jeesustelijat" on niitä kaikista pahimpia synnin tekijöitä ja eksyttäjiä.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.
1. Joh. 3:4
Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.- Anonyymi
Hurmoslahkoissa Jumalan lait ja käskyt on vaihdettu henkivaltojen palvelemiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hurmoslahkoissa Jumalan lait ja käskyt on vaihdettu henkivaltojen palvelemiseen.
Tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
- Anonyymi
Niinpä!
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
Mutta milloin SINÄ alat tekemään niinkuin Sana velvoittaa. Ei ole apostolien herjaaminen Isän tahdon tekemistä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
Sen huomaan kyllä. Ne samat herjahenget herjaavat apostoleja ja alkuseurakuntaa!
- Anonyymi
Kyllä tietenkin on aivan pahimmista synneistä hyvä muistuttaa ja varsinkin Israeli siitä ettei tekisi sapattina kansanmurhaa. Sen verran edes kunnioittaisi Jumalan lakia joka vain heille on säädetty että eivät niin räikeästi sitä rikkoisi. Siinä meidän pienet synnit jäävät hopealle eikä niistä kannata edes mainita jos joku herjaa lähimmäisiä että se muka jotain syntiä muka olisi.
- Anonyymi
Epäusko on kaiken synnin emäsynti. Siitä kaikki muut synnit sikiävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15311008Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i444091Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58643918Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1923640PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1003461Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013320Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.721967Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis151277Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt155958Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun268924