Onko ikinä tullut mieleesi, että epäonnistuminen elämässäsi onkin oma vikasi?
Uki uli uli purrapurrapurra uli uli uli
25
230
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä . Purraa kaipaavat vain masomiehet jotka kaipaavat lisää . Super noita Marinia kaikki vihasivat .
- Anonyymi
Niimmutku pakko olla joku kehen purkaa tätä katkeruutta :(
- Anonyymi
Jäähyväiset demokratialle https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011452808.html
- Anonyymi
Ihanaa on saada veroale jytkyjä . Mikset ole eliittiä.?
- Anonyymi
Yli 95% veroalen saaneista ei kuulunut eliittiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli 95% veroalen saaneista ei kuulunut eliittiin.
Mutta eliitti matkustaa Gardajärvelle Italiaan 3 kertaa vuodessa saamillaan veroalennuksilla. Taviskansa saa ehkä pari ruoka-annosta saamillaan alennuksilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eliitti matkustaa Gardajärvelle Italiaan 3 kertaa vuodessa saamillaan veroalennuksilla. Taviskansa saa ehkä pari ruoka-annosta saamillaan alennuksilla.
Kyllä osa köyhienkin saamasta veronalennuksesta menee Kiinaan.
Sitten taas ihmetellään, että mistä saataisiin uutta rahaa kiertoon.
Hallitus tekee täysin idioottimaista politiikkaa. Mutta sehän onkin oikeistohallitus, joten mitä muuta saattoi odottaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä osa köyhienkin saamasta veronalennuksesta menee Kiinaan.
Sitten taas ihmetellään, että mistä saataisiin uutta rahaa kiertoon.
Hallitus tekee täysin idioottimaista politiikkaa. Mutta sehän onkin oikeistohallitus, joten mitä muuta saattoi odottaa.Sinun mielestäsi ihmisillä, etenkään köyhillä, ei saa olla oikeutta päättää mitä ja mistä he tuotteensa ostavat? Että pitää olla se Stoccan 20 kertaa enemmän maksava mekko tai rantaläpsyt.
Neukkulassa toimi joskus Beriozka-ketju, joka myi eliitille ulkomaisia tuotteita ulkomaisilla valuutoilla. Köyhät eivät kauppaan päässeet.
Ei näemmä ole köyhille-rajoitukset-ostamisessa-henki kuollut.
- Anonyymi
Jos omassa elämässä epäonnistuu on oma vika, mutt se ei ole köyhien vika jos on paska ämmä valtionvarainministerinä. Purra on perseestä, kylmä ja tunteeton ämmä, joka leikkauksilla aiheuttanut lisääntynyttä köyhyyttä lapsiperheissä ja se on fakta! Purra itse vinkuu miten vanhukset on pelkkiä menoeriä hallitukselle, häpäisi puheitaan, vanhukset on aikoinaan kovalla työllä tätä maata olleet rakentamassa, se ei vaan mene tuon persuämmän kaaliin. Onneksi enää parisen vuotta tuo on tuota virkaa hoitamassa, sitten potkitaan perseestä helvettiin pilaamasta enempää ihmisten elämää tässä maassa, vieköön saksensa ja leikkuulautansa mennessä mukanaan, niin voi ottaa tuon Orpon samaan matkaan mukaansa, kumpikin on tehnyt enempi pahaa kuin hyvää tälle maalle ja ihmisille.
- Anonyymi
Uli uli uli... oletko ikinä koettanut ottaa itseäsi niskasta kiinni sen sijaan että etsit omaan epäonnistumiseesi syytä muista?
Miksi muuten edelleen ryvet paskassa nelivuotisen vasemmistohallituksen jälkeen? Vittu sinun luuseriasemasi ei muutu miksikään, oli seuraava hallitus mikä tahansa. Kädet ojossa tietysti odotat jo nyt vastikkeetonta rahaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uli uli uli... oletko ikinä koettanut ottaa itseäsi niskasta kiinni sen sijaan että etsit omaan epäonnistumiseesi syytä muista?
Miksi muuten edelleen ryvet paskassa nelivuotisen vasemmistohallituksen jälkeen? Vittu sinun luuseriasemasi ei muutu miksikään, oli seuraava hallitus mikä tahansa. Kädet ojossa tietysti odotat jo nyt vastikkeetonta rahaa.Persua ahdistaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persua ahdistaa :)
Outoa. Ovat hallituksessa ja puoluetukea virtaa ennätysmäärät, silti vaan eivät osaa olla tyytyväisiä eivätkä kiitollisia elämälle.
Aloittaja vaikuttaa humalaiselle (ja persulle). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi muuten edelleen ryvet paskassa nelivuotisen vasemmistohallituksen jälkeen? Vittu sinun luuseriasemasi ei muutu miksikään, oli seuraava hallitus mikä tahansa. Kädet ojossa tietysti odotat jo nyt vastikkeetonta rahaa.vitun paviaani, mä olen kyllä tehnyt töitä, en ole käsi ojossa ollut rahaa odottamassa ja en ole vasemmiston, enkä myöskään oikeiston kannattaja saatanan persuidiootti!
Olen työkyvytön, ei edes pysty enää töihin, kuka nyt rollaattorin kans liikkuvan töihin ottais anyway. Tein töitä puolikuntoisena, olis ollut fiksumpaa mennä lääkäriin, mutt en olettanut oikeasti, ett selässä on niin paljon vialla, kuvittelin ett kyllä mä tästä omin nokin pääsen kuntoon ja vetelin buranaa selvitäkseni töistä vähemmällä kivuilla...ett sellasta uliuliuli paskaa mun kohdalla ollut.
Saatanan paska, älä lyö leimaa muihin, kun et tiedä toisen elämästä mitään. Jumalalauta olen tehnyt kolmivuoroduunia ja ylitöitäkin siinä hommassa ja tehnyt muun alan töitä, kun oman alan töitä ei ollut tarjolla ja kouluttautunut uuteen ammattiinkin, kun piti vaihtaa alaa, sellanen laiska paska olen ollut, perkele. Hoidin itse omaisiani melkein kymmenen vuotta putkeen ja joo, tiedän ettei sitä hommaa arvosta edes yhteiskunta saatikka sun kaltaiset persuperkeleet. Sä tuskin hoitaisit itse läheisiäsi, vinkuisit ett uliuliuli jonkun muun pitää sun läheiset hoitaa, kun et itse halua ja viitsi.
- Anonyymi
Sitten on Suomessa kansainvälistä
pöhinää,kun kantasuomalaiset
joutuu kerjäämään kadulla yhdessä
matukerjäläisten kanssa :( mutta
siitä kai Herraklubilla tykätään :(- Anonyymi
Hyvinvointialueille persut äänestävät pakolaisten ottamisen puolesta. Niin tekivät Tampereella kuin Mikkelissäkin.
- Anonyymi
Ei oo oma vika ja lonkero on peruselintarvike.
T:Demari- Anonyymi
Miksi yrität esittää jotain muuta kuin olet? Häpeätkö oikeistolaisuuttasi?
Tosin oikeistolaisuuden häpeäminen on merkki terveestä ajattelusta.
- Anonyymi
On se vaan mukavaa, kun ei vaivaa enää päätään sillä, mitä paskapuljua äänestää missäkin vaalissa.
Viimeisen kerran äänestin 2015, silloin PS-ehdokasta.
On tätä hurlumheita jo tarpeeksi nähnyt...Suomi se vaan vajoaa hitaasti, mutta varmasti
...puli puli oo0oo O 0OO Oooo 0o plumps...- Anonyymi
Saapa nähdä lähteekö Soini vaaleihin mukaan. Mitähän persut siitä tykkää, jos menee eri puolueen vaaliehdokkaaksi ja tulis valituksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saapa nähdä lähteekö Soini vaaleihin mukaan. Mitähän persut siitä tykkää, jos menee eri puolueen vaaliehdokkaaksi ja tulis valituksi.
Ei mene eikä valita jos menisi. Juuri sen pelon takia ei mene.
- Anonyymi00021
Suosittelen uli uli -tyypille vapaaehtoisesti hoitoon menoa, ettei tartte pakkopidassa viedä.
- Anonyymi00023
Persut tumputtavt porukalla Marinin kuville.
- Anonyymi00025
Olen epäonnistunut elämässäni pahasti. Uskoin perussuomalaisten tuovan maahamme tasa-arvon ja onnellisen yhteiskunnan. Sen sijaan tuloksena on pelkkää riitaa ja palkansaajien kusetusta. Ja siihen loppui äärioikeistolaisten äänestäminen minun osaltani.
- Anonyymi00026
Joo, hinnoittelu alkoi purra asiakkaisiin.
Taxikyyti
Taksi ja taksamittari???
Ei taksamittari mitään ratkaise, ellei kilometrihintaa ole etukäteen määritelty!
Kerron esimerkin:
Otin Odessassa taksin lentokentältä Odessan pääkadulle Deribassovskaya ulitsalle kauppakeskus Europan eteen. Kummassakin kahdessa eri taksissa oli taksamittari. Osaatko arvata miten kävi?
Niinpä niin. Ensimmäisen taksin pyysin ukrainalaisen ystäväni varaamaan. Toisen kyydin varasin itse ja puhuin englanninkieltä.
Ensimmäinen kyyti maksoi kymmenen kertaa vähemmän kuin itse sopimani jälkimmäinen matka. Ensimmäisen matkan hinta oli 60 hryvniaa, joka on Ukrainan rahayksikkö. Toinen taksi vaati 600 hryvniaa samasta matkasta.
Kerron uudelleen, että kummallakin oli taksamittari käytössä.
Menin usein lentoasemalle Helsinki-Vantaalla Jumbosta. Hinta oli noussut nelinkertaiseksi. Tilanne ja hinta sanottiin vasta perillä. Sanoin tuon jälkeen taksikuljettajalle, että en tämän jälkeen enää koskaan käytä taksikyytiä tällä välillä. Enkä ole käyttänyt.
Kuulin, ett Arlandan lentokentältä ja vaikkapa Rovaniemen lentoasemalta on luotu tilanne, että on ”pakko” käyttää taksia, koska muita kyytejä ei ole saatavilla. Jotkut ovat käyttäneet kuulemma tilaisuutta turistien ryöstöhinnoitteluun.
Bolt kuskit ovat laji sinänsä. Raukat, -tuskin saavat edes palkkaa. Taksihinnat ovat sen sijaan liian alhaisia. Heitä käy sääliksi. Jotakin on heidän suhteensa korjattava. Vaikka vain etuoikeutetuimmat saavat lukemattomat ja kalliit taksimatkansa maksetuiksi muiden maksamista verovaroista. Katulähetys män Venetsiaan hörhöjen rahoilla💶 perkele. 😡✊️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2546490Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1986034Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai275579Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1254348Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1723608Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313395HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok313094Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja2852579Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan172540- 1412412