Korkeintaan tuo lukema ja yleensä vähemmän mutta pahimmillaan voi. Mikä sähköyhtiö on silloin halvin ja paljonko säästän jos edes säästän vuodessa euroja ei kilowattitunteja?
Sähköä kuluu n 20kwh vuodessa mikä sähköyhtiö minulle
9
291
Vastaukset
- Anonyymi
Pörssisähkösopimus. Se yhtiö, joka tarjoaa pienimmällä kk-maksulla. Itsellä Oomi.
- Anonyymi
Ei Alajärven sähkö
- Anonyymi
Pörssisähkö kannattaa vain silloin jos on varaava lämmitys ja siinä älykäs ohjaus
- Anonyymi
Olen työtön ja sossu maksaa sähköni. Minulle on aivan sama mitä sähkö maksaa 😊
- Anonyymi
Alajärven sähkö ehdottomasti, palvelu pelaa ja hinta halpa.
Toki voit ottaa fortumilta ja samalla hakea tamppoonit kaupasta. - Anonyymi
Siirtomaksut laskuttaa edelleen alajärven sähkö vaikka on pörssisähkö? Ei taida pörssisähkö olla halpa ja vaatisi jatkuvaa kyttäystä puhelimesta. Vai miten tämä on?
- Anonyymi
Jos käy töissä ei kerkeä värkätä mitään pörssisähköjä, eikä kyllä tarvi kun hinta on plus miinus nolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos käy töissä ei kerkeä värkätä mitään pörssisähköjä, eikä kyllä tarvi kun hinta on plus miinus nolla
Hintaa korotettiin 20 prosenttia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2291104Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128909
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807- 68777