Hän on tähän aikakauteen nimetty apostoli "pakanain apostoli" (Roomalaiskirje 11:13 ja Efesolaiskirje 3:1-12), siis se apostoli kenen kautta Jeesus ilmoitti pelastavan evankeliumin (1 Korinttolaiskirje 15:1-4) meidän aikaamme, siis sen että jokainen joka laittaa uskonsa ja luottamuksensa Jeesukseen ja Jeesuksen tekoihin omiensa sijaan, pelastuu (Efesolaiskirje 2:8 ja Tiituksenkirje 3:3-5).
Kolossalaiskirje 1:24-27
' Nyt minä iloitsen kärsiessäni teidän tähtenne, ja mikä vielä puuttuu Kristuksen ahdistuksista, sen minä täytän lihassani hänen ruumiinsa hyväksi, joka on seurakunta, jonka palvelijaksi minä olen tullut Jumalan armotalouden mukaan, joka minulle on annettu teitä varten, täydellisesti julistaakseni Jumalan sanan, sen salaisuuden, joka on ollut kätkettynä ikuisista ajoista ja polvesta polveen, mutta joka nyt on ilmoitettu hänen pyhillensä, joille Jumala tahtoi tehdä tiettäväksi, kuinka suuri pakanain keskuudessa on tämän salaisuuden kirkkaus: Kristus teissä, kirkkauden toivo. '
Paavali on tullut Kristuksen ruumiin, eli tämän ajan seurakunnan palvelijaksi. Hänelle ilmoitettiin uutta Jumalan sanaa, siis uutta ilmoitusta Jeesuksesta. Paavalille ilmoitettiin Jumalan tahto meidän aikaamme. Tämä ei tarkoita että muiden kautta ilmoitettu Jumalan Sana tulisi hylätä, vaan ymmärtää, että niiden sisältö ei koske kaikilta osin tätä nykyistä maailmanaikaa.
2. Timoteuskirje 3:16-17
'Jokainen kirjoitus, joka on syntynyt Jumalan Hengen vaikutuksesta, on myös hyödyllinen opetukseksi, nuhteeksi, ojennukseksi, kasvatukseksi vanhurskaudessa, että Jumalan ihminen olisi täydellinen, kaikkiin hyviin tekoihin valmistunut.'
Herra auttoi Paavalia, että Jumalan sanan julistaminen hänen kauttaan tulisi täydellisesti suoritetuksi:
2. Timoteuskirje 4:17-18
'Mutta Herra auttoi minua ja vahvisti minua, että sanan julistaminen minun kauttani tulisi täydelleen suoritetuksi, ja kaikki pakanat sen kuulisivat; ja minä pelastuin jalopeuran kidasta. Ja Herra on vapahtava minut kaikesta ilkivallasta ja pelastava minut taivaalliseen valtakuntaansa; hänelle kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen. '
Hän ei julistanut itseään vaan Jeesusta:
2. Korinttilaiskirje 4:5-7
'Sillä me emme julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen tähden. Sillä Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valkeus pimeydestä", on se, joka loisti sydämiimme, että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoissa, levittäisi valoansa. Mutta tämä aarre on meillä saviastioissa, että tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä. '
Tämä aikakausi päättyy kun "pakanain täysi luku on sisälle tullut":
Roomalaiskirje 11:25-32
' Sillä minä en tahdo, veljet — ettette olisi oman viisautenne varassa — pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus — hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut, ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista. Ja tämä on oleva minun liittoni heidän kanssaan, kun minä otan pois heidän syntinsä." Evankeliumin kannalta he kyllä ovat vihollisia teidän tähtenne, mutta valinnan kannalta he ovat rakastettuja isien tähden. Sillä ei Jumala armolahjojansa ja kutsumistansa kadu. Samoin kuin te ennen olitte Jumalalle tottelemattomia, mutta nyt olette saaneet laupeuden näiden tottelemattomuuden kautta, samoin nämäkin nyt ovat olleet tottelemattomia, että myös he teille tulleen armahtamisen kautta nyt saisivat laupeuden. Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi. '
Me pakanakansoihin kuuluvat ja nykyisessä ajassa uskoon tulevat juutalaiset, olemme saaneet laupeuden sen kautta että Israel ei ottanut vastaan Kristusta. He ristiinnaulitsivat hänet ja sen kautta Jumala vuodattaa nyt armoaan kaikille kansoille.
Roomalaiskirje 15:8-10
'Sillä minä sanon, että Kristus on tullut ympärileikattujen palvelijaksi Jumalan totuuden tähden, vahvistaaksensa isille annetut lupaukset, mutta että pakanat laupeuden tähden ovat ylistäneet Jumalaa, niinkuin kirjoitettu on: "Sentähden minä ylistän sinua pakanain seassa ja veisaan kiitosta sinun nimellesi". Ja vielä on sanottu: "Riemuitkaa, te pakanat, hänen kansansa kanssa". '
Miksi Paavalia ylenkatsotaan ja vähätellään
54
190
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeita Karitsan apostoleita on vain 12 kpl.
(Apt.1.)
Kaikki sen jälkeen itsensä apostoliksi julistaneet ovat valheapostoleita.
Saulus, Tarsolainen murhamies ei kuulu tähän joukkoon.
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]- Anonyymi
Matteus 19:28
'Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. '
Israelin apostolit tulevat tuomitsemaan Israelin sukukuntia. Nykyisen ajan uskovat tulevat tuomitsemaan enkeleitä eli hallitsemaan taivaissa:
Efesolaiskirje 6:12
'Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa. '
Saatana muserretaan uskovien jalkojen alle:
Roomalaiskirje 16:20
'Ja rauhan Jumala on pian musertava saatanan teidän jalkojenne alle. Herramme Jeesuksen armo olkoon teidän kanssanne. '
Uskovat tuomitsevat enkeleitä ja myös maallisia asioita:
1. Korinttilaiskirje 6:3-4
'Ettekö tiedä, että me tulemme tuomitsemaan enkeleitä, emmekö sitten maallisia asioita? Jos teillä siis on maallisia asioita ratkaistavina, nekö te asetatte tuomareiksi, jotka ovat halveksittuja seurakunnassa? '
Uskovat on asetettu taivaallisiin:
Efesolaiskirje 2:5-6
'on tehnyt meidät, jotka olimme kuolleet rikoksiimme, eläviksi Kristuksen kanssa — armosta te olette pelastetut — ja yhdessä hänen kanssaan herättänyt ja yhdessä hänen kanssaan asettanut meidät taivaallisiin Kristuksessa Jeesuksessa, ' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matteus 19:28
'Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. '
Israelin apostolit tulevat tuomitsemaan Israelin sukukuntia. Nykyisen ajan uskovat tulevat tuomitsemaan enkeleitä eli hallitsemaan taivaissa:
Efesolaiskirje 6:12
'Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa. '
Saatana muserretaan uskovien jalkojen alle:
Roomalaiskirje 16:20
'Ja rauhan Jumala on pian musertava saatanan teidän jalkojenne alle. Herramme Jeesuksen armo olkoon teidän kanssanne. '
Uskovat tuomitsevat enkeleitä ja myös maallisia asioita:
1. Korinttilaiskirje 6:3-4
'Ettekö tiedä, että me tulemme tuomitsemaan enkeleitä, emmekö sitten maallisia asioita? Jos teillä siis on maallisia asioita ratkaistavina, nekö te asetatte tuomareiksi, jotka ovat halveksittuja seurakunnassa? '
Uskovat on asetettu taivaallisiin:
Efesolaiskirje 2:5-6
'on tehnyt meidät, jotka olimme kuolleet rikoksiimme, eläviksi Kristuksen kanssa — armosta te olette pelastetut — ja yhdessä hänen kanssaan herättänyt ja yhdessä hänen kanssaan asettanut meidät taivaallisiin Kristuksessa Jeesuksessa, 'Paavali sai sisälleen Saatanan enkelin, joka toimitti tehtävänsä loppuun Roomassa. Paha äkkikuolema, ei siihen liittynyt mitään armoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali sai sisälleen Saatanan enkelin, joka toimitti tehtävänsä loppuun Roomassa. Paha äkkikuolema, ei siihen liittynyt mitään armoa.
Messenger of Satan. Paha demoni.
2. Kor. 12:7
King James
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Messenger of Satan. Paha demoni.
2. Kor. 12:7
King James
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"
Men den onde anden svarade då och sade till dem: »Jesus känner jag, Paulus är mig ock väl bekant men vilka ären I?»
And the evil spirit answered and said, Jesus I know, and Paul I know; but who are ye? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"
Men den onde anden svarade då och sade till dem: »Jesus känner jag, Paulus är mig ock väl bekant men vilka ären I?»
And the evil spirit answered and said, Jesus I know, and Paul I know; but who are ye?2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali sai sisälleen Saatanan enkelin, joka toimitti tehtävänsä loppuun Roomassa. Paha äkkikuolema, ei siihen liittynyt mitään armoa.
Voi sinua Teuvo poloinen! Viitsit vaan herjata Jumalan apostolia. Noinko sinä vietät loppuelämäsi? Herjaten?
- Anonyymi
1. Joh. 3:15
....on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.- Anonyymi
Saulus oli Roomanvallan hyväksymä palkkamurhaaja.
Ap. t. 22:20
SILLOINKIN, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.' - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saulus oli Roomanvallan hyväksymä palkkamurhaaja.
Ap. t. 22:20
SILLOINKIN, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.
- Anonyymi
Ei ihmisillä ole mitään asiaa mennä Jumalan taivaaseen. Ne on niitä matkalauluja, joilla ihmisiä rohkaistiin vaikeissa olosuhteissa. Sela.
Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.
Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen- Anonyymi
Taivas on ihmisille. Ihan tavallisille ihmisille. Niin on Kirkko, kirkot, seurakunnat ja Raamatun erilaiset versiot. Ihmiseltä ihmiselle. Pitäisi opetella elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivas on ihmisille. Ihan tavallisille ihmisille. Niin on Kirkko, kirkot, seurakunnat ja Raamatun erilaiset versiot. Ihmiseltä ihmiselle. Pitäisi opetella elämään.
Luehan tarkemmin.
Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luehan tarkemmin.
Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.Taivas on se miten maailman koemme. Itse olemme Raamatun kirjoittaneet ja Taivaan luoneet tai kuvanneet. Kaikki kirjoittamamme on omasta elämästä, Herra ei ole kirjoittanut Raamattua. Vaikka elämä ei ole hallinnassamme, sen kuvaaminen meidän tekosia.
Kirjoja on syytä lukea ihmisten kirjoittamina. Ja säilyttää oma kokeminen tai yhteys siihen mitä kohtaa. Tämä on kristillisyyttä, jos sitä sanaa haluaa käyttää, vaikka sekin sana on vain jakamista ja itsemme keksimä.
- Anonyymi
Miksi murhamiehiä, naisten alistajia ja valehtelijoita halveksitaan. Vastaa nyt tähänkään kysymykseen.
- Anonyymi
Ihmisen syntinen sielu korottaa roistoja, murhamiehiä, valehtelijoita, naisten alistajia ja tekee heistä apostoleita, Jumalan sanansaattajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen syntinen sielu korottaa roistoja, murhamiehiä, valehtelijoita, naisten alistajia ja tekee heistä apostoleita, Jumalan sanansaattajia.
Esim. Ruandalainen "kristitty" lahkojohtaja, pastori osoittautui osalliseksi kansanmurhasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. Ruandalainen "kristitty" lahkojohtaja, pastori osoittautui osalliseksi kansanmurhasta.
"Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joissakin kiihkolahkoissa kolmoismurhaajat ovat ehdotonta eliittiä.
- Anonyymi
Taivaaseen tempaamiset on pahaa eksytystä, joilla ihmisiä tuuditellaan valerauhaan.
Jeesus tulee ajastaan takaisin maan päälle, missä alkaa tuhatvuotinen valtakunta.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."- Anonyymi
Jeesuksen häitä vietetän maan päällä Jerusalemissa, ei missään pilven päällä yläilmoissa, kuten Paavali niitä illuusioitaan kehitteli.
Pakkokasteetkin tulee käyttöön, jotta kaikilla olisi hääpuku päällä.
Luuk. 14:23
Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen häitä vietetän maan päällä Jerusalemissa, ei missään pilven päällä yläilmoissa, kuten Paavali niitä illuusioitaan kehitteli.
Pakkokasteetkin tulee käyttöön, jotta kaikilla olisi hääpuku päällä.
Luuk. 14:23
Niin Herra sanoi palvelijalle: 'Mene teille ja aitovierille ja pakota heitä tulemaan sisälle, että minun taloni täyttyisi."Paavali ajatteli, että maapallo on pannukakun muotoinen ja pilven päällä on hyvät näköalat viettää niitä Jeesuksen häitä syntisten ihmisten yläpuolella.
Ei käsitetty siihen aikaan, että pilven päällä on kova pakkanen ja happi on vähissä.
Siellä olisi pitänyt olla happilaitteet ja pilkkihaalarit pääällä. Tanssiminen olisi ollut hankalaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali ajatteli, että maapallo on pannukakun muotoinen ja pilven päällä on hyvät näköalat viettää niitä Jeesuksen häitä syntisten ihmisten yläpuolella.
Ei käsitetty siihen aikaan, että pilven päällä on kova pakkanen ja happi on vähissä.
Siellä olisi pitänyt olla happilaitteet ja pilkkihaalarit pääällä. Tanssiminen olisi ollut hankalaa.Tarkoitus pyhittää keinot. Jesuiittojen tunnuslause.
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?
For if the truth of God hath more abounded through my lie unto his glory; why yet am I also judged as a sinner? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali ajatteli, että maapallo on pannukakun muotoinen ja pilven päällä on hyvät näköalat viettää niitä Jeesuksen häitä syntisten ihmisten yläpuolella.
Siellä olisi pitänyt olla happilaitteet ja pilkkihaalarit pääällä. Tanssiminen olisi ollut hankalaa.Teuvo. Yritätkö kuorruttaa valheherjasi jonkinlaisella ”huumorilla”?
- Anonyymi
Jeesus varoitti oikeita 12 apostoliaan hänen kuolemasnsa jälkeen ilmestyvistä valejeesuksista ja valejulistajista, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa, sitä mitätöimässä. Ja niillä on jotain yliluonnollisia voimia, millä ihmisiä eksytetään. Monet menee mukaan niihin eksytyksiin.
Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.- Anonyymi
Jeesus: "Sillä monta tulee minun nimessäni ja he eksyttävät monta"
Eksytykset tulee Jeesuksen nimessä.
- Anonyymi
Jeesus ilmoitti maan päällä oikeille 12 Karitsan apostolilleen kaiken mahdollisen.
Mitä siihen on jälkikäteen lisätty, se on pahasta.
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.- Anonyymi
Usko tuleekin ankkuroida Jeesuksen omiin oppeihin ja hänen kanssaan eläneiden oikeiden 12 apostolin opetuksiin ja tietenkin VT:n ikuisiin totuuksiin. Niin silloin usko kirkastuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko tuleekin ankkuroida Jeesuksen omiin oppeihin ja hänen kanssaan eläneiden oikeiden 12 apostolin opetuksiin ja tietenkin VT:n ikuisiin totuuksiin. Niin silloin usko kirkastuu.
Matt. 7:26
Jeesus: "Ja jokainen, joka kuulee nämä MINUN sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi."
Matt. 24:35
Taivas ja maa katoavat, mutta MINUN sanani eivät koskaan katoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus: "Ja jokainen, joka kuulee nämä MINUN sanani eikä tee niiden mukaan, on verrattava tyhmään mieheen, joka huoneensa hiekalle rakensi."
Taivas ja maa katoavat, mutta MINUN sanani eivät koskaan katoa.Matt. 7:24
Jeesus: "Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä MINUN sanani ja tekee niiden mukaan, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi."
Jeesusta meidän on uskominen ja totteleminen, eikä mitään Tarsolaisia murhamiehiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taivas ja maa katoavat, mutta MINUN sanani eivät koskaan katoa.Milloin sinä alat tehdä Jumalan tahtoa?
- Anonyymi
Mitähän lahkoa nämä apostoli Paavalin herjaajat ovat, ei ainakaan kristittyjä.
Lieneekö maanantain pyhittäviä niinkuin 7 veljeksessä.Samat vuorosanat muuten näissä paltureissa.- Anonyymi
Niitä paholaisen kätyreitä on lakihenkisissä seurakunnissa kun Paavalin sanoma ei käy heidän lakihenkisyyteensä. Heitä yhdistää, ei vain Paavalin vain myös uskovien herjaaminen, jotka uskovat Raamatun sanan kuten kirjoitettu on, eikä kuten selitetty on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä paholaisen kätyreitä on lakihenkisissä seurakunnissa kun Paavalin sanoma ei käy heidän lakihenkisyyteensä. Heitä yhdistää, ei vain Paavalin vain myös uskovien herjaaminen, jotka uskovat Raamatun sanan kuten kirjoitettu on, eikä kuten selitetty on.
Niinkö ne sanoi siellä Paavolan ry:llä tämän päivän seuroissa?
- Anonyymi
Advareilla on paha sapattitrauma.
Kaikilla Jenkkilahkoilla (Jehovat,Mormonit,Hellarit, Advarit) on omat pyhät kirjat ja raamatut, joilla ne yrittää kristittyjä eksyttää omiin harhaoppisiin lahkoihinsa maksaviksi jäseniksi.
Eikä ne sapatinsäännöt edes koskeneet Jeesusta, joka oli ylipappi Melkisedekin järjestyksen mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luehan Jeesusta, mitä hän sanoo Jumalan lakien ja käskyjen pysyvyydestä noudattamisesta. Lait on sitä varten, että niitä noudatetaan. Lait on voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti. Vasta sitten Henki vuodatetaan kaiken lihan ylle ja leijona ja lammas nukkuvat vierekkäin. Mutta se aika on vasta tulevaisuudessa.
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Luuk. 16:17
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviä.
Paavali oli Tarsolainen palkkamurhaaja, joka yritti kiemurrella lakiasioiden kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luehan Jeesusta, mitä hän sanoo Jumalan lakien ja käskyjen pysyvyydestä noudattamisesta. Lait on sitä varten, että niitä noudatetaan. Lait on voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti. Vasta sitten Henki vuodatetaan kaiken lihan ylle ja leijona ja lammas nukkuvat vierekkäin. Mutta se aika on vasta tulevaisuudessa.
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviä.
Paavali oli Tarsolainen palkkamurhaaja, joka yritti kiemurrella lakiasioiden kanssa.Jumala heitti Tarsolaisen murhamiehen Saatanan haltuun kuritettavaksi ja Roomassa tapettavaksi. Ei sellaisia roistoja kannata ottaa idolikseen.
Jeesus ilmestyy kunnon ihmisille, ei roistoille.
Joh. 14:21
Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni." - Anonyymi
Tämä Teuvo S on hyvin katkera mies, joka epäonnistui oman lahkon perustamisessa ja nyt kylvää myrkkyään vanhana miehenä ympäriinsä. Hän ei kerro Jeesuksen armosta, eikä Jeesuksen seuraamisesta, vaan hänen kaikki huomionsa on Paavalin herjaamisessa.
- Anonyymi
1. Kor. 14:34
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin LAKIKIN sanoo. - Anonyymi
Siitä näemme miten lakihenkisille Raamatun sana on vain pilkan aihe kun he muuttelevat sanaa omiin tarkoituksiinsa sopivaksi.
Heille paholaisen riivaamille uskon on vain erinäisiä herjoja. - Anonyymi
Paavali tiesi hyvin ettei ole oikea apostoli.
1. Kor. 9:2
Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen.
Korintossa Paavali repi ja hajotti seurakunta omilla opeillaan, ei yhdistänyt.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.] - Anonyymi
Paavali hyväksyi naisiin kohdistuvan kunniaväkivallan.
Joissakin kiihkolahkoissa kunniamurhaa ja verikostoa perustellaan Paavalin opeilla.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä. - Anonyymi
Lakihenkisille mikään ei ole pyhää. He tekevät mitä tahansa että saavat herjata ja että uskosta muodostuu heille herjaamisen väline. Vaikka sinällään ei lakia niin noudateta, mutta mitään muuta vaihtoehtoa ei ole jos haluaa tehdä UT:sta lakihenkisen oppiin kuin herjata pyhää sanaa vääristäen sen sanoman, että sitä kautta voi sitten muodostaa opin jolla voi herjata muita uskovia.
Uskomatonta, mutta totta.- Anonyymi
Lain vähättelijät, kiertäjät ja kumoajat ovat kapinassa Jumalaa vastaa.
Niskoittelusta ei ole koskaan mitään hyvää seurannut.
Ps. 2:3-4
Katkaiskaamme heidän kahleensa, heittäkäämme päältämme heidän köytensä.
Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä.
- Anonyymi
Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.
Laintaulut eli lainkivet murskaavat monen hihhulin toiveet taivaaseen menosta pelkkien hurmoshenkien voimasta.
Tulevina aikoina moniaat noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.- Anonyymi
Laintaulut eli lainkivet tulee uuteen Jerusalemiin ja ne ovat voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti.
Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja LIITONARKKU, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä LIITON TAULUT.
Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laintaulut eli lainkivet tulee uuteen Jerusalemiin ja ne ovat voimassa tuhatvuotisen valtakunnan loppuun asti.
Hepr. 9:4
Siellä oli kultainen suitsutusalttari ja LIITONARKKU, joka oli kauttaaltaan kullalla päällystetty. Arkussa oli kultainen, mannaa sisältävä astia ja Aaronin sauva, joka puhkesi lehteen, sekä LIITON TAULUT.
Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa.1. Joh. 5:3
Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]
Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat.
- Anonyymi
Lahkolaiset tekevät Jeesuksesta valehtelijan.
Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan noudattamaan ja toteuttamaan.- Anonyymi
Jeesus varoitti siitä väärästä opetuksesta, kun sanotaan, että lait olisivat voimassa vain Johannekseen asti ja sen jälkeen mennään väkisin taivaaseen pelkkien omien julistuksien avulla.
- Anonyymi
Niin laki on pyhä ja hyvä, mutta Raamatun sana voidaan vääristellä muutoin aivan miten tahdotaan ja esittää että siitä ainakin puolet on silkkaa valhetta.
Sellaista se on lain noudattaminen.- Anonyymi
On arvioitu, että Paavalin puheista 80 % on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20 % valheita.
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.
Viisaat Juutalaiset osasivat epäillä Paavalin puheita jo silloinkin. Ei ne niitä uusia oppeja purematta nielaissut, kuten moni tekee nykyään.
Ap. t. 17:11
Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On arvioitu, että Paavalin puheista 80 % on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20 % valheita.
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.
Viisaat Juutalaiset osasivat epäillä Paavalin puheita jo silloinkin. Ei ne niitä uusia oppeja purematta nielaissut, kuten moni tekee nykyään.
Ap. t. 17:11
Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.Paavali kun ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa, eikä kuullut niitä Jeesuksen omia opetuksia, kuten oikeat apostolit kuulivat. Paavali joutui kehittelemään uusia omia oppejaan.
Korintossa Paavali teki jopa niitä Mormonikasteita, sijaiskasteita kuolleitten ihmisten puolesta. Ei ne kuulu oikeaan kristinuskoon ollenkaan.
1. Kor. 15:29
Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan?
- Anonyymi
Noin annetaan väärä todistus, eli rikotaan lakia.
- Anonyymi
Per-ke-le on aloittanut viimeisen rynnistyksen ja nostaa tällaisia herjaajia, kuten Teuvo S. lopun aikoina.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut = far-right Finns Party?
Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M837501Demarilesbo synnytti lapsen
Lapsen biologisella isällä ei ole mitään oikeuksia lapseensa. On pelkkä "luovuttaja". https://www.hs.fi/politiikka/art2114848Opettaja teki pornoa sivubisneksenä
Jännittävää nähdä, koetaanko tämä ihan normaaliksi ja toivottavaksi kombinaatioksi kasvatusalalla. Voi mennä hyvin kiinn824844HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen1054245Ei me olla sielunkumppaneita
jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v584170Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu343660Porno-ope?
Kaikenlaisia sitä nykyään Suomessakin on. Tai onhan niitä voinut olla aiemminkin, mutta ehkä paperilehtin aikakaudella e623202Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty712866Opettaja OnlyFansissa - Onko ihan OK?
Onko mielestäsi ihan OK, että peruskoulun luokanopettaja on virka-aikansa ulkopuolella aktiivinen aikuisviihteen tuottaj402000- 471725