Selvitä ittellesi morsijamen ja morsijusneijon erot.
Morsiin on pian naimisiin menevä tai juuri naimisiin männyt nainen.10 neitsyttä vertaus ei koske morsijanta.
Morsijusneito ei ole menossa itte naimisiin vaan jeesaa morsijanta ollen saattajana morsijamelle. 10 neitsyttä vertaus koskee ainovastaan morsiusneitoja.
Kuka on Suluhaanen? Suluhaaneenkin on olemassa.
Entä kutka ovat häävieraat? Hääparin kutsumat vieraatko? Jeesuksen ja morsijamen kutsumat vieraatko?
Miksi tämän kirjoitin? Täksi:
Matteus 25. Eniten väärin ymmärretty vertaus - Leo Meller
https://www.youtube.com/watch?v=3KepRVyg5oo
Oon tätä Levon Mellerin puheensisältöjätä kuunnellut ja miättinnyt nyt sen vertan ja selvitellyt tarkalleen ihhellein Sulahasen, no Hän oli selvillä muutenkin, mutta morsijamen ja etenkin morsijusneijon itentiteettijä ja tehtäväkuvaata ja tullut siihen tulokseen että tojellakin,se mitä Leo Leijjona puhuu tuas linkis on tojellakin totta. Suur kiitos linkin juutuuppiin laittaneelle, sillä nyt oon saanut varmuujen siihe että morsijammen Sulhanen hakoo seetteemeen vuotisen Jaakopin ahjistuksen jakson alkajessa.
Asijassa nimenomaisesti auttaa älyymäällisöinnis se että ymmärtää juutalaisen hääseremoonijaan kuuuluvija yksityiskohtija, jotka yksselitteisesti vihjoot suaraan että morsijanseurakunta ylöstemmataan jaakopin ahjistuksen alkuus ja juutalaisen kansan ylöstempaukseen pääsemätön morsiusneitojoukosta viisaat neitsyet liittyvät morsijamen ja Sulhasen hääseuraan heijän palatessaan takaisin maan päälle hieman alle 7v jälkeen ylöstempauksesta ja ylösnoususta.5 tyhmää neitsyttä,elikkä morsiusneitoa maksavat tyhmyyjestäänsä kovaa hintaallista, het männööt sinne mis hanmaksisteisten kiristys on ja käristys loppumaton.
Asijan tajunneena. Kiitos myös Jeesukselle. Nyt ymmärrän miksi mullakin aiheellisuutein iloon on, kun tiijän etten jouvu kiehuvaan pataan porisemaan, Jaakopin ahjistukseen, sillä luopijoo must ei leivota, ei sit millään. Rakastan Totuutta. Siitä kunnija ijäänkaikkineen Jumalalle.
Selef Urge
Oletko morsijan vai morsijusneito?
10
112
Vastaukset
- Anonyymi
Olen morsian kuten sinäkin.
https://www.youtube.com/watch?v=jcO7eWOE498&list=RDjcO7eWOE498&start_radio=1 - Anonyymi
Ota hyvä ihminen pikimmiten yhteyttä ala-asteen äidinkielenopettajaan!
- Anonyymi
Taaskos? Miksi? Hän serkku Vantaallisoituma on jumalaton.
Mun serkku on senmoinen. Äijinkielen opettajaallistuma.On hän äiteekin jo. Oma vauvva sil on. Vauvva se aika usejasti sanoo äää-ääää-ääää.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taaskos? Miksi? Hän serkku Vantaallisoituma on jumalaton.
Mun serkku on senmoinen. Äijinkielen opettajaallistuma.On hän äiteekin jo. Oma vauvva sil on. Vauvva se aika usejasti sanoo äää-ääää-ääää.
Selef UrgeSelef Urgella on ihan oma murre, sölötin, joka kumpuaa ilmeisesti jostain sisäisestä jutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selef Urgella on ihan oma murre, sölötin, joka kumpuaa ilmeisesti jostain sisäisestä jutusta.
Ihan vaan ilmaisutaitojain ylläpijän kehityksellistyven tässä samalla eikä ihan omaisuuteiseellisuuteni kunpuja ainakaan tietäjääksein turvallisuuteen liittyväisyyjestä puuttuvaisuujes tai täyteisyyjes sellisteiseen säteilyllisyyven Aiheuttajaises, jonka alkuisuus on tuntemaisenme ajan käsitelmäisenmen ulkopuoleises tilas, joka juontaallisoi juureksena alkuperällyksensä ikuisuujes ja Jumalan ikuisellisest ain olleellisest, olevaallisest,ikuisellisest olevaisuuveksisuujes, joka intoo ja iloo innokkuujes virroittaa esiin kummallisteisin voimaisuin Herraa Jeesust kaipaillen , luakseen pääsyväjäistäin hinkuillen.
Kaipaan Jeesusta, koska siihen on syynsä, kiitollisuutein.
Ylöstenpaus toivos suurellises pijan tapahtuvaises hönkäillen kesää muistellen kukkamultaa oli sormiis,
Selef Urge
- Anonyymi
Ketään ei temmata täältä minnekään ennen kuin luopumus tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy. Se lukee Raamatussa.
Jokainen, joka opettaa, että täältä päästäisiin ennen ahdistuksia luikahtamaan veräjästä laitumelle, joutuu pettymään ja opettaa väärin.
Uskovien on korkea aika ruveta valmistumaan siihen tosiasiaan, että joudumme olemaan ajassa, jonka vaino ja antikristus aiheuttavat. Se ei koske vain Israelia.- Anonyymi
Laita se Raamatun jakeellisoitumaallisuus tännellisyys?
Mikset laita?
Sikset, kun sullei oo senmoist? Sullon vaan väpinäätä huulis.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita se Raamatun jakeellisoitumaallisuus tännellisyys?
Mikset laita?
Sikset, kun sullei oo senmoist? Sullon vaan väpinäätä huulis.
Selef Urgeen ilmoita asiaa, en missän vaiheessa tule ilmoittamaan sitä. asia on loppuunkäsitelty ja näin elämä jatkuu muissa aiheissa.
Anonyymi kirjoitti:
en ilmoita asiaa, en missän vaiheessa tule ilmoittamaan sitä. asia on loppuunkäsitelty ja näin elämä jatkuu muissa aiheissa.
Toivoisin, että aloittaja ei kirjoittaisi
kuin juopunut. Tuollainen pelleily
pilaa Hyvän Sanoman.
Meneillään olevan seurakuntakauden
uskovista muodostuu
Kristuksen Morsian,
Kristus on nyt Sulhasena
mennyt valmistamaan asuinsijaa
Morsiamelleen.
Aikanaan Hän tulee yllättäen
ja ottaa Morsiamensa mukaansa
ja vie Isän Kotiin,
jossa tapahtuu vihkiminen.
Tuota Morsiamen noutamista
sanotaan seurakunnan tempaukseksi.
Tästä tapahtumasta Paavali
kirjoittaa tessalonikalaisille:
"Mutta mitä tulee
meidän Herramme
Jeesuksen Kristuksen tulemukseen
ja meidän kokoontumiseemme
hänen tykönsä"
(2 Tess 2:1)
Tuo selvittely johtaa suomennoksissa
sanaan 'luopumus'.
UT sisältää vain 2 kertaa sanan
ἀποστασία
apostasia
eikä kumpaankaan kohtaan sovi
käännösvastineeksi 'luopumus'.
Tuo käännösvirhe estää totaalisesti
tuon luvun sanoman ymmärtämisen.
Voisimmeko avata tuota lukua
alusta alkaen?
- Anonyymi
olen mies, joten päättele siitä kumpi olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045291Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17910827Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369691Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858508Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03190Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282202- 321525
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261490