Luulis pitävän housuja.
Mahoton kohu Valtosen suonikohju kintuista.
9
122
Vastaukset
- Anonyymi
Muslimit ei tykkä katsella vanhan naisen karvoja kasvavia koipia.
Muslimit seisoa vain nuoreille naisille.
Vanha nainen kuin aasi. Aasi parempi tiukempi.- Anonyymi
Muslimi miehet ihailee ja rakastelee aaseja, lampaita. Eikä saa unohtaa kameleja.
- Anonyymi
Persuhan sen tietää kumpi on tiukempi.
- Anonyymi
Muslimi tietää aasin perseen tiukkuuden, se on ollut aina selvää. Vuohetkin niille kelpaa petikaveriksi, mutta jätesäkkiin puettu kaapua akka on jo toisella sijalla siihen hommaan.
Kaavun alta tulee helteellä pahaa hajua, ne pitäisi olla vain talvikäyttöön. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muslimi tietää aasin perseen tiukkuuden, se on ollut aina selvää. Vuohetkin niille kelpaa petikaveriksi, mutta jätesäkkiin puettu kaapua akka on jo toisella sijalla siihen hommaan.
Kaavun alta tulee helteellä pahaa hajua, ne pitäisi olla vain talvikäyttöön.On niissä prsereikämiehiäkin, ilmeisesti syystä, että viisi kertaa päivässä pyllistelevät Mekkaan päin nokka melkein kiinni toisen prsereiässä...
- Anonyymi
Kerrankin todella älykäs Persu löytyi Suolesta ja vielä avaamassa noin älykkäällä kirjoituksella.
Toivottavasti olet jo puolueen jäsen tai vielä parempi jos edustaja. - Anonyymi
Me täällä SDP:n naisosastolla tykätään muslimi kylttyyristä! Ihania miehiä!
- Anonyymi
Reppu märkänä ja nännit kovana,, ihania miehiä!
- Anonyymi
Niin on ne muslimit todella outoa porukkaa kun ottavat kierroksia siitä jos naisten hiukset ja nilkat vähän näkyvät.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645623Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4411359Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22110961Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389775Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla908618Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2776664Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti23325Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.132594Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle22583Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys442350