Kurpitsa on Jumalan luoma

Anonyymi-ap

Siinä ei ole mitään pahaa, vaikka jotkut yrittävätkin ottaa sen pahan symboliksi. Jumalaa kiittäen sitä voi syödä eri muodoissa, kuten muitakin luonnon antimia.

Salomonin temppelistä sanotaan: "Temppeli oli sisäpuolelta setripuuta, johon oli kaiverrettu kurpitsoja ja auenneita kukkia" (1 Kun. 6:18).

4

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

pitääkin ostaa tänään kurpitsaa säilykelasissa vai millä nimellä sitä säilytysastiaa saa sanoa, eihän se tölkkikään ole mihin on laitettu sisään. millä nimellä Jeesus kutsuu sitä lasipurkkia, jossa kurpitsaa myydään Alepassa?

• Anonyymi

kurpitsa on näköjään terveellistä ja sen siemenetkin terveellisii syödä.

• Anonyymi

Tuli tosin vastaan merkillinen kohta kurpitsasta erään nälänhädän aikaan: "Eräs oppilaista meni niitylle poimimaan malvoja. Hän löysi villinköynnöskasvin ja poimi siitä villikurpitsoja viittansa täyteen. Takaisin tultuaan hän leikkeli ne keittopataan, sillä he eivät tunteneet niitä. He ammensivat miehille keittoa syötäväksi. Mutta kun nämä maistoivat sitä, he huusivat: 'Jumalan mies, padassa on kuolema!' Eivätkä he voineet syödä. Silloin Elisa sanoi: 'Tuokaa jauhoja.' Sitten hän heitti jauhot pataan ja sanoi: 'Ammentakaa väelle syötäväksi.' Eikä padassa ollut mitään vahingollista" (2 Kun. 4:39-41).

Viitta kuvaa Jumalan antamaa tehtävää. Sinne hän kasasi myrkyllisiä kurpitsoja, tosin itse tietämättään niiden myrkyllisyydestä. On siis tässäkin hengellistä opetusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe