a) Ylikansallinen sosialismi https://en.wikipedia.org/wiki/Great_Reset
- Kansainvälisen eliitin suosikkiversio, jonka tavoitteena on kommunistinen totalitarismi ja oman kansan tuhoaminen teollisessa mittakaavassa. Mutta tietenkin eri nimellä ja tavoitteella, koska populistinen populaatio ei ihan vielä rakasta ihan tarpeeksi kommunismia, sellaisena kuin se on tähän asti toiminut.
b) Kolmannen tien sosialismi https://en.wikipedia.org/wiki/Third_Way
- Nykyään suosittu itsetuhoversio, jossa kaikki lailliset puolueet kannattavat korkeaa verotusta, vihreää fasismia, ja tosiasiallista kansanvaihtoa, näennäisillä variaatioilla.
c) Kansallissosiasosialismi https://fi.wikipedia.org/wiki/Kansallissosialismi
- Halveksittu "äärikeistolainen" kollektivismiversio, joka ei ole oikeistolaisuutta nähnytkään, ja on yleensä enemmän ekspansiivisen imperialistinen kuin kansallismielinen.
Trump ja MAGA yrittävät palauttaa USAsta kansallismielistä tasavaltaa, jollaiseksi se perustettiin. Joten he ansaitsevat kaikki Soresin palkkaaman äärivasemmiston käyttämät halukkumanimet, kuten hitlerismi, äärioikeistolaisuus, fasismi, natsismi, laita-sitä ja extreme-tätä.
Koska he vastustavat soros-eliitin kansantuho- ja kommunismisuunnitelmia.
Kolme länsimaisen sosialismin nykysuuntausta
9
95
Vastaukset
- Anonyymi
Persu märhtii omissa WEF- ja Sorros-salaliittofantasioissaan.
- Anonyymi
Kun persua vähän raaputtaa sieltä asiallisen maskin takaa löytyy ihan ehta salaliittosammakko.
- Anonyymi
Aina kun tutkitaan poliitikojen tekemisiä, tämä tyyppi tulee tuputtaman salaliittoja.
- Anonyymi
Ei onnistu Trumpin diktatuuri unelma USA ssa . USA laisilla on aivan liian paljon aseita ja räjähteitä kotonaan . Osaavat niitä hyvin käyttää ja herkästi käyttävät .
- Anonyymi
Kyllä Suomesta olisi joutanut vaikka 15 hornettia Ukrainalle .
- Anonyymi
Missäs ovat ne Orpon lupaamat 100 000 työpaikkaa.
- Anonyymi
Ei ole luvattu mitään työpaikkoja. On luvattu pistää talous kuntoon joka tuo tulleessaan uusia työpaikkoja.
- Anonyymi
Pahempaa kuin rutto on iivanen saasta, pian se on lähtevä maasta. Lähtevä viimeistä soluansa myöden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752855Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka412271Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1101712
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661307
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771141