Kun ei hyvinvointialue toimi, niin kunta hoitaa lääkärin ja hoitajan kuntaan itse.
Onpahan sitten palvelut ainakin saatavissa läheltä.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011527018.html
Isojoki näyttää mallia - kun EPon hyvinvointialue pettää
11
414
Vastaukset
- Anonyymi
Helppo tehdä peliliikkeitä koska talous on hoidettu paremmin, tehneet sijoituksiakin. "Sijoittihan" Ähtärikin, pandoihin.
https://yle.fi/a/74-20137597 - Anonyymi
Savola ja hänen hännystelijät eivät ymmärrä kunnan talouden päälle yhtikäs mitään.
Ilman panda seikkailua , Ähtärin kunnalla ei olisi mitään talous ongelmia, ei ainakaan kroonisia kuten nyt. Toki oli entiset matkailuvelat piilotettu, aina kun Ähtäri joutuu kriisikunnaksi on syy matkailu bisneksien romahdus.- Anonyymi
Kyllä sää Kautokuru oot sitten viisas. Voi kun sää rupeisit Ähtärin kuninkaaks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sää Kautokuru oot sitten viisas. Voi kun sää rupeisit Ähtärin kuninkaaks.
En ole kepun mielikuvitushenkilö, mutta kerro onko matkailun tuomilla tappiolla jotakin vaikutusta Ähtärin kunnan talous tilanteeseen ennen ja nyt ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kepun mielikuvitushenkilö, mutta kerro onko matkailun tuomilla tappiolla jotakin vaikutusta Ähtärin kunnan talous tilanteeseen ennen ja nyt ?
Kyllä on. Kaikki matkailuun sijoitettu on ollut pois kunnan muusta rahan käytöstä.
- Anonyymi
Keskusta jyrää myös isojoella 👍👍👍👍👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Siellä on ymmärretty lääkärin palvelut omana..
Naapurikunnat käyttäisi ähtäriä kun uskalletaan rikkoa Kepun tekemät kuprut
- Anonyymi
Kaikki keskustajohtoiset kunnat eivät ole yhtä epäonnistuneita kuin Ähtäri. Suomessa on paljon keskustalaisia kuntia, erityisesti Pohjois-Suomessa. Niissä on taloudellisesti hyvä tilanne, toisin kuin Ähtärissä. Se riippuu päättäjien henkilökohtaisista ominaisuuksista, miten kunnan talousasioita hoidetaan. On totta, että lääkärille ei hyvinvointialueilla pääse - itse en asu Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen toimialueella, mutta ei täälläkään saa lääkäriaikoja kuin monen kuukauden päähän, jos sittenkään.
- Anonyymi
Täällä saa oikein hyvin, ainakin tämän loppuvuoden, jolloin kuusiolinnan toiminta täällä loppuu. Sen jälkeen alkanee pitkät jonotukset. Nämä kaupungit, jotka purkivat sopimukset, kuuluvat sarjaan tyhmyrit ja idiootit.
- Anonyymi
- Anonyymi
Nisun ansiota tuokin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945