Nyt taas se ralli alkaa, aseet suojuksessa autolla liikkuessa ei etpenkillä ilman suojaa ladattuna,älä ammu tielle älä tien yli.
Huomioi muut liikkujat metsässä,olet toisten kotien piirissä ole kohtelias.
Jos joku kehoittaa poistumaan niin poistu.
Peränteen hirviseurue
14
746
Vastaukset
- Anonyymi
Sää taas
- Anonyymi
Ja niin vanhoja ukkoja etteivät pääse autostaan kun rullaattorilla. Näkö ja kuulo erittäin huonoja.
- Anonyymi
Ei vanhat ukot lue tätä palstaa.
- Anonyymi
Olisi edes yksi asia. Mistä ei valitettaisi. Saakohan tuohon kateuteen lääkitystä.????
- Anonyymi
Ei varmaan auta lääkityskään,jos yläkerta on noi pahasti vajaa.
- Anonyymi
Aloittaja täysin oikeassa ,lakia rikotaan jatkuvasti. Siivotkaa myös paskat joita hirvistä jää metsään levittävät tauteja,teurasjätteet hiluxin lavalle ja pois metsästä,seuraan tilannetta. Ilmoitan muuten viranomaisille.
Lain mukaan teurasjätettä ei saa jättää metsään,se on vissii.
Olkaa varovaisia suuret sankarit. - Anonyymi
Hyviäkin pointteja aloittajalla, mutta tuo viimeinen vaatisi vöhän tarkennusta, et vaan voi vapaasti vaatia ketätahansa tai mistätahansa poistumaan vaikka olisi hirvimies kyseessä.
- Anonyymi
Minä ainakin aion panna hirven nurin, jos sellaisen kohtaan.
- Anonyymi
Jaa, minä aion kaataa serkkuni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, minä aion kaataa serkkuni.
Minä panen lampaita kylmäksi. Meillä ne ovatkin innokkaita. Kun viimeksi aloitin ja kysyin:
"- Kuka haluaa olla eka?"
Kaikki huusivat:
"-Mää".
- Anonyymi
Suuria jahti sankareita,vielä joku kuolee tai loukkaantuu kun tielle/tien yli ammutaan,seistään jopa tiellä oottamassa hirveä ladatun pyssyn kanssa.
- Anonyymi
Pakkohan niitten hirvi mies on tiellä seisoo tai ampua tielle ku kenenkään jalka ei nouse niin paljo että pystyis lähtee mettään kävelemään kaikille hirvi miehille pitäs panna pakolliseksi kolmen kilometrin metsä marssi koe.
- Anonyymi
Niemiskylällä muutama vuosi sitten kepulaisen (on ollut ehdokkaanakin) takia oli joka lauantai aamu riistanvartija kyttäämässä tuon ukon edesottamuksien takia, kaikkia alkoi vituttamaan tuo jätkä.
- Anonyymi
Varovasti jahdissa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945