Lupaus Jeesuksen omille

Anonyymi-ap

”Katso, Herran silmät katsovat niitä, jotka häntä pelkäävät, jotka hänen laupiuteensa toivovat,
Että hän pelastais heidän sielunsa kuolemasta, ja elättäis heitä nälän aikana.”
Psalmi 33:18,19

52

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katso, Herran silmä valvoo niitä, jotka häntä pelkäävät ja panevat toivonsa hänen laupeuteensa,
      pelastaaksensa heidän sielunsa kuolemasta, elättääksensä heitä nälän aikana.

• Anonyymi

Se, HERRENS öga är vänt till dem som frukta honom, till dem som hoppas på hans nåd;
        han vill rädda deras själ från döden och behålla dem vid liv i hungerns tid.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, HERRENS öga är vänt till dem som frukta honom, till dem som hoppas på hans nåd;
        han vill rädda deras själ från döden och behålla dem vid liv i hungerns tid.

Behold, the eye of the LORD is upon them that fear him, upon them that hope in his mercy;
        To deliver their soul from death, and to keep them alive in famine.

• Anonyymi

Mistä sen näkee, että Herran silmä valvoo..

• Anonyymi

Onneksi teitä hörhöjä ei ole kovin paljoa. Liikaa toki sekin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi teitä hörhöjä ei ole kovin paljoa. Liikaa toki sekin on.

Älä huoli. Kyllä Jumala omansa pois korjaa. 😊

• Anonyymi

”Pahana aikana he eivät joudu häpeään, ja nälän päivinä heillä on kyllin syötävää.”
      Psalmi 37:19

• Anonyymi

Ei he tule häpiään pahalla ajalla; ja nälkävuosina pitää heillä kyllä oleman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei he tule häpiään pahalla ajalla; ja nälkävuosina pitää heillä kyllä oleman.

De skola icke komma på skam i den onda tiden, och i hungerns dagar skola de varda mättade.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

De skola icke komma på skam i den onda tiden, och i hungerns dagar skola de varda mättade.

They shall not be ashamed in the evil time: and in the days of famine they shall be satisfied.

• Anonyymi

”Nälänhädässä hän vapahtaa sinut kuolemasta ja sodassa miekan terästä.”
      Job 5:20

• Anonyymi

Kalliilla ajalla vapahtaa hän sinun kuolemasta, ja sodassa miekasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalliilla ajalla vapahtaa hän sinun kuolemasta, ja sodassa miekasta.

I hungerstid förlossar han dig från döden och i krig undan svärdets våld.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I hungerstid förlossar han dig från döden och i krig undan svärdets våld.

In famine he shall redeem thee from death: and in war from the power of the sword.

• Anonyymi

Taisi niitä nälkävuosina kuolla joku uskovainenkin nälkään? Samoin sodassa kuolee niin uskovainen, kuin uskomatonkin. Tuollaisilla lorun pätkillä ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi niitä nälkävuosina kuolla joku uskovainenkin nälkään? Samoin sodassa kuolee niin uskovainen, kuin uskomatonkin. Tuollaisilla lorun pätkillä ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa.

Sinulla onkin varmasti tarkat tilastot, kuka on milloinkin kuollut.
        Se on totta, että kaikki kuollaan jossain vaiheessa.
        Se on sitten toinen asia, kuka mihinkin menee kuoltuansa. Jeesuksen omalla on vain yksi osoite, taivaan koti, ikuinen elämä Jeesuksen luona, hänen armostaan, ei omilla ansioilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla onkin varmasti tarkat tilastot, kuka on milloinkin kuollut.
        Se on totta, että kaikki kuollaan jossain vaiheessa.
        Se on sitten toinen asia, kuka mihinkin menee kuoltuansa. Jeesuksen omalla on vain yksi osoite, taivaan koti, ikuinen elämä Jeesuksen luona, hänen armostaan, ei omilla ansioilla.

Ei tarvita tarkkoja lukuja, kumotakseen naurettavat väitteesi, että uskovainen ei kuolisi nälkään, eikä myöskään kaatuisi sodassa. Se on toinen asia mihin kukakin menee kuolemansa jälkeen, siitä asiasta meillä kummallakaan ole mitään tietoa.

• Anonyymi

Niinkö näyttää tekevän, vaikkapa Gazassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvita tarkkoja lukuja, kumotakseen naurettavat väitteesi, että uskovainen ei kuolisi nälkään, eikä myöskään kaatuisi sodassa. Se on toinen asia mihin kukakin menee kuolemansa jälkeen, siitä asiasta meillä kummallakaan ole mitään tietoa.

Jumala pitää huolen lupauksensa toteutumisesta.
        Hän myös vie omansa ikuiseen elämään.

Pahoittelen, mutta luotan Jumalaan, en jumalattoman mieheen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö näyttää tekevän, vaikkapa Gazassa?

Erittäin traaginen tilanne siellä. Monesti tapahtuu asioita, mitä ei voi ymmärtää. Jumalan lupauksista pidän silti kiinni.

• Anonyymi

Johan taas vitsin murjasit. Ihan tyhmimmät voi ottaa vaikka todesta.

• Anonyymi

Jumalan sanan lupaukset saa ottaa todesta uskon kautta.
        Usko ei ole joka miehen, eikä naisenkaan.
        Jumalan valitut pelastuvat.

• Anonyymi

Ei kai kukaan niin tyhmä ole?

• Anonyymi

Vapahtaa miltä? Sadistiselta narsistijumalalta varmaan.

Siltä nyt voit vapahtaa itse itsesi. Lakkaat vain kuvittelemasta.

• Anonyymi

Kumpa se pitäisi kuvitelmansa edes omana tietonaan, vaan kun se suoltaa niitä kaikkiin asiallisiinkin keskusteluihin.

• Anonyymi

Jumala on valmistanut pelastuksen. Itse ainakin turvaan Jeesukseen Kristukseen. En voi sille mitään, jos joku ei tee samoin.

• Anonyymi

Raamatun pitäminen pelkkänä loitsukirjana on pahaa eksytystä.

Asioiden ja lauseiden konteksti pitää ottaa huomioon.

Jeesus varoittaa nykymenosta, kun opetetaan, että lait ja käskyt on kumottu ja pelkillä julistuksilla väkisin tunkeudutaan sisälle Jumalan valtakuntaan.

• Anonyymi

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

• Anonyymi

Pelkästään Suomessa on yli tuhat erioppista uskonnollisa yhdistystä ry:tä, uskonlahkoa ja uskonkulttia ja muut missiot päälle painamassa.

• Anonyymi

Tulin palstalle katsomaan, mitä täällä tapahtui, joskus 2006-7, jos oikein muistan.
        TS oli koonnut ympärilleen joukon, joista tiedon vain nimimerkkejä. Heitä olivat mm. Kari-Henrik, ArmiK ja Devoit. Monia muitakin oli. He herättivät huomiota hyvin aggressiivisella tyylillään. Aloin kirjoittelemaan heidän kanssaan, kuten tekivät useat muutkin.
        Varsinkin Kari-Henrikin kanssa kirjoittelin. Hän oli fiksun oloinen, eikä niin vihamielinen. Sain hänet kyseenalaistamaan TS:n julistusta. Pidin heidän toimintaansa hyvin epäterveenä.
        Devoit heistä irtaantui muistaakseni ensimmäisenä tai varhain.
        Heidän toimintansa meni alussa eteenpäin ja heillä oli aikomuksia päästä kokoontumaan konkreettisestikin, ei vain netin välityksellä.
        Käsitin, että heillä oli jokin kesätapahtuma, jossa he näkisivät toisiaan.
        Käsitin, että tämä tapahtuma oli monille heistä silmiä avaava. Jopa ArmiK järkyttyi jostain näkemästään.
        Siitä en voi olla varma, mutta tästä alkoi todennäköisesti ko. porukan hajaantuminen. En surrut sitä, sillä näin on kirjoitettu:

”Matkalaulu; Salomon virsi. Jos Herra ei huonetta rakenna, niin sen rakentajat turhaan vaivaa näkevät. Jos Herra ei kaupunkia varjele, niin turhaan vartija valvoo.”
        Psalmi 127:1

TS kirjoitti jossain vaiheessa kirjan. Muistaakseni hänellä oli kovin suuria vaikeuksia saada sille kustantajaa ja kävikö siinä sitten niin, että hän joutui sen itse kustantamaan.
        Kirjan jakelu kohtasi myös vaikeuksia. Menikö ko. opus sitten enimmäkseen ilmaisjakeluun?

TS sitten muutti lopuksi Ruukista Savitaipaleelle, josta hän jatkaa myyräntyötään.
        Jumala hänetkin aikanaan tuomitsee.
        Se on kaikista suurin fakta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulin palstalle katsomaan, mitä täällä tapahtui, joskus 2006-7, jos oikein muistan.
        TS oli koonnut ympärilleen joukon, joista tiedon vain nimimerkkejä. Heitä olivat mm. Kari-Henrik, ArmiK ja Devoit. Monia muitakin oli. He herättivät huomiota hyvin aggressiivisella tyylillään. Aloin kirjoittelemaan heidän kanssaan, kuten tekivät useat muutkin.
        Varsinkin Kari-Henrikin kanssa kirjoittelin. Hän oli fiksun oloinen, eikä niin vihamielinen. Sain hänet kyseenalaistamaan TS:n julistusta. Pidin heidän toimintaansa hyvin epäterveenä.
        Heidän toimintansa meni alussa eteenpäin ja heillä oli aikomuksia päästä kokoontumaan konkreettisestikin, ei vain netin välityksellä.
        Käsitin, että tämä tapahtuma oli monille heistä silmiä avaava. Jopa ArmiK järkyttyi jostain näkemästään.
        Siitä en voi olla varma, mutta tästä alkoi todennäköisesti ko. porukan hajaantuminen. En surrut sitä, sillä näin on kirjoitettu:

”Matkalaulu; Salomon virsi. Jos Herra ei huonetta rakenna, niin sen rakentajat turhaan vaivaa näkevät. Jos Herra ei kaupunkia varjele, niin turhaan vartija valvoo.”

TS kirjoitti jossain vaiheessa kirjan. Muistaakseni hänellä oli kovin suuria vaikeuksia saada sille kustantajaa ja kävikö siinä sitten niin, että hän joutui sen itse kustantamaan.
        Kirjan jakelu kohtasi myös vaikeuksia. Menikö ko. opus sitten enimmäkseen ilmaisjakeluun?

TS sitten muutti lopuksi Ruukista Savitaipaleelle, josta hän jatkaa myyräntyötään.

Teuvo Sunia siteeraten, tämä Devout/Devoit oli Teuvon pitkäaikaisin ystävä.
        TS näkyy kirjoittaneen tämän viestin noin 5 vuotta ennen kuolemaansa. Kuten palstaa seuranneet tietävä TS kuoli 13.5-22.

TeuvoSuni
        2017-06-04 14:14:49

Minä yritän vain löytää entisen ystäväni, joka kulki kanssani 14 vuotta totuuden tiellä, joka päättyi pelkuruuden hengessä ahtaan portin eteen.

Silloin hän käytti nimimerkkiä Devout:

"Kaduttaa etten mennyt
        Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
        Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
        Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

Tämän jälkeen hän tällä kädenpuristuksella liittoutui Saatanan kanssa, ja otti nimimerkiksi Devoit:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa alkeellinen hämäysyritys "pitkältä pojalta"😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teuvo Sunia siteeraten, tämä Devout/Devoit oli Teuvon pitkäaikaisin ystävä.
        TS näkyy kirjoittaneen tämän viestin noin 5 vuotta ennen kuolemaansa. Kuten palstaa seuranneet tietävä TS kuoli 13.5-22.

TeuvoSuni
        2017-06-04 14:14:49

Minä yritän vain löytää entisen ystäväni, joka kulki kanssani 14 vuotta totuuden tiellä, joka päättyi pelkuruuden hengessä ahtaan portin eteen.

Silloin hän käytti nimimerkkiä Devout:

"Kaduttaa etten mennyt
        Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
        Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
        Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.."

Tämän jälkeen hän tällä kädenpuristuksella liittoutui Saatanan kanssa, ja otti nimimerkiksi Devoit:

Teuvo EI OLE KUOLLUT. Se, että hän olisi kuollut, on valhe, jota toistamalla ja hokemalla valehtelija luulee, että valhe muuttuu totuudeksi.
        Teuvo edelleen kirjoittaa palstalla ja käyttää samoja herjoja, kohdistaa vanhat herjansa samoihin kohteisiin ( varsinkin alkuseurakunta, apostolit ja varsinkin apostoli Paavali, sekä nykyiset Jeesukseen uskovat).
        Lisäksi kirjoitustyyli on säilynyt samana, mantrat samoin. Hänellä on myös sama vihan ja katkeruuden henki. Sydämensä kyllyydestä hän puhuu ja hän toistelee samoja kopioita, joita hän varastoistaan on ammentanut jo vähintäin parisen vuosikymmentä ja ylikin.
        Hän on addiktoitunut samoihin vanhoihin valheisiin, herjoihin ja vääristelyihin, jotka ovat häneen tarttuneet takiaisen tavoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teuvo EI OLE KUOLLUT. Se, että hän olisi kuollut, on valhe, jota toistamalla ja hokemalla valehtelija luulee, että valhe muuttuu totuudeksi.
        Teuvo edelleen kirjoittaa palstalla ja käyttää samoja herjoja, kohdistaa vanhat herjansa samoihin kohteisiin ( varsinkin alkuseurakunta, apostolit ja varsinkin apostoli Paavali, sekä nykyiset Jeesukseen uskovat).
        Lisäksi kirjoitustyyli on säilynyt samana, mantrat samoin. Hänellä on myös sama vihan ja katkeruuden henki. Sydämensä kyllyydestä hän puhuu ja hän toistelee samoja kopioita, joita hän varastoistaan on ammentanut jo vähintäin parisen vuosikymmentä ja ylikin.
        Hän on addiktoitunut samoihin vanhoihin valheisiin, herjoihin ja vääristelyihin, jotka ovat häneen tarttuneet takiaisen tavoin.

Teuvo kirjoitti eläessään omalla nimellään, joten juttuihinsa pystyi luottamaan.
        Kyllä sinun on vain pakko alistua siihen, että Jeesus kutsui Teuvon taivaan iloihin. Koeta vaan kestää, kyllä sinä uusia riitakumppaneita olet hyvä löytämään.

• Anonyymi

Näinä aikoina moniaat noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi

Ihmisille hoetaan, että hullutukset pelastaa teidät, liittykää meihin, niin pääsette taivaan iloihin jo täällä maan päällä.

• Anonyymi

Niin ja sitten on sellaisiakin, jotka uskovat, että apostoli Paavalia herjaamalla pääsee iankaikkiseen elämään ja että julistautumalla ( = valehtelemalla ) olevansa ”edesmennyt”, voi päästä totuuteen ja vapauteen.

• Anonyymi

Matt. 24:5

Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:11

Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:24

Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

1. Joh. 2:26

Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.

• Anonyymi

”Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.”

Eräskin heistä hylkäsi nimimerkkinsä ja alkoi kirjoittaa anonyyminä, vaikka AINA oli halveksien toitottanut, ettei anonyymit voi kirjoittaa totuutta. Lisäksi hän julistautui ”edesmenneeksi”, luullen, että sellainen valhe meni helposti läpi!

• Anonyymi

"aika on lähellä"...lahkoissa taivaaseen tempaamispäivät on jo tiedossa...

Luuk. 21:8

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

• Anonyymi

Kenian lahkopastori kehotti seurakuntalaisiaan paastoamaan, koska heidät piti temmata taivaaseen.

Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 vielä etsitään.

• Anonyymi

Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin Saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.

And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

The messenger of Satan

messenger, Saatanan viestintuoja, henkiopas

• Anonyymi

Matt. 12:44

Silloin se sanoo: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'. Ja kun se tulee, tapaa se huoneen tyhjänä ja lakaistuna ja kaunistettuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin se sanoo: 'Minä palaan huoneeseeni, josta lähdin'. Ja kun se tulee, tapaa se huoneen tyhjänä ja lakaistuna ja kaunistettuna.

Pyhä Henki ja paha henki ei ole ihmisessä yhtä aikaa.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuit juuri itsestäsi Teuvo.

• Anonyymi

Kaikkki ei ole kultaa, mikä kiiltää.

Ruandalainen anabaptistinen lahkopastori olikin osallinen kansanmurhaan
      ja tuomittiin elinkautiseen ja nyt hakee vapauteen.

• Anonyymi

Paavalin mukaan lahkolaiset eivät ole mitään Jeesuksen omia:

Gal.5:20..."sillä lihan himot ja teot ovat ilmeiset...ERISEURAT, LAHKOT...eivät peri Jumalan valtakuntaa."

• Anonyymi

Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi

Kylläpä per-kele lähetti omiansa tähän ketjuun myrkkyänsä kylvämään.

• Anonyymi

Onko ketjun aloittaja luopio?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ketjun aloittaja luopio?

Hepr. 6:6 ja sitten ovat luopuneet-taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hepr. 6:6 ja sitten ovat luopuneet-taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.

Jatkuva Jeesuksen esittäminen puolialastomana, verille hakattuna;
        ei Jeesus siitä itsekään tykkää. Se tapahtuma oli ja meni, se on historiaa.

"he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät"

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      257
      18146
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      76
      10353
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      344
      6857
    4. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      57
      4843
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      34
      4576
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      79
      3318
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      117
      2952
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      95
      2460
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      29
      1947
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      24
      1762
    Aihe