Onko jokin paikka tai maa mielessä jossa haluaisit olla ?
Tuntuuko joku ihminen heti vanhalta tutulta,?
Miten suhtaudut ajatukseen reinkarnaatiosta?
Tuntuuko sinusta siltä että ollaan oltu täällä ennenkin?
10
394
Vastaukset
- Anonyymi
Vastaan kysymykseen entisenä new agen ja okkultismin harjoittajana. Reinkarnaatio on paholaisen eksytystä. Se että kokee jonkun maan tai ihmisen positiivisesti johtuu siitä, että meillä kaikilla on henkilökohtaisia mieltymyksiä. Kaikki hyvä tulee Jumalan kädestä.
- Anonyymi
Reinkarnaatio ja karma ovat luonnonlakeja.
En minäkään harrasta okkultimismia tai newagea.
Olin Venäjällä edellisessä elämässä tsaarin aikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reinkarnaatio ja karma ovat luonnonlakeja.
En minäkään harrasta okkultimismia tai newagea.
Olin Venäjällä edellisessä elämässä tsaarin aikaan.Ihmiselle oma kokemus on aina totta. Muistatko, mitä entiselle itsellesi kävi vallankumouksen pyörteissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiselle oma kokemus on aina totta. Muistatko, mitä entiselle itsellesi kävi vallankumouksen pyörteissä?
Olin tsaarin laivastossa. Bolsheviikit ampuivat minut. Sitten päätin syntyä Suomeen.
Venäläisyydessä on kuitenkin paljon tuttua ja olen käynyt monesti Venäjällä ennen sotaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin tsaarin laivastossa. Bolsheviikit ampuivat minut. Sitten päätin syntyä Suomeen.
Venäläisyydessä on kuitenkin paljon tuttua ja olen käynyt monesti Venäjällä ennen sotaa.Mielenkiintoista!
Anonyymi kirjoitti:
Venäläisyydessä on kuitenkin paljon tuttua ja olen käynyt monesti Venäjällä ennen sotaa.Hmm päätit syntyä?? päätit syntyä??? ethän sinä sitä päätä.
- Anonyymi
Mua ärsyttää kaikki, jotka on jyrkästi puolesta tai vastaan. Ei me voida kaikkea tietää.
- Anonyymi
Hallitse mieltäsi, kun ärsyyntyy niin se on itsekästä. Putinkin ärsyyntyi ja hyökkäsi Ukrainaan. Ja ärsyyntyy jatkuvasti.
tämä tosi ihminen on niin pieni universumissa ja pelokas joten sillä on ääripäiden agendat mielessä. pelon? vuoksi? mä meen sitä kultaista keskitietä. uskon toiseen enemmän toiseen vähemmän. loppupeleissä aika näyttää.
Omia ajatuksia... ehkä jonkinlaiset hyvät sielut jollain tasolla palaavat takaisin, syystä että??? tulevaisuudessa mutta miksi palata maailmaan? eikö tämä ole vain välivaihe? Johonkin???? suurempaan. ???Joko valoon tai kadotukseen. Aika näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1932604Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki392468Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from582149- 1082103
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702054Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen402040Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la661426- 1311248
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241127- 55988