Kuin mun rav 4 hybriid neliveto sisätiloiltaan ja mukavuudeltaan ja käytännöllisyys eletään ja hinnaltaan
Moni sähkö maasturi niin pieni isolle miehelle sellaisia. Leluauyoja
Mitäköhän sähköauto olisi aåsaman kokoinen
28
124
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sähköterot ovat yksinkertaisia koulupudokkaita,
ei heiltä pidä vaatia liikoja. - AnonyymiUUSI
Rav4 hybridi on aivan käsittämättömän ahdas ulkomittoihinsa nähden.
Aivan paska ajettavaksi, talvella kuin pakastimella ajaisi.
Paljon pitää päässä olla vikaa, jos sellaisen riesan itselleen hankkii.- AnonyymiUUSI
Sehän on hyvä jos Rav4 kylmä on, sähköautot on vielä kylmempiä niin kannattaa etukäteen hieman harjoitella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on hyvä jos Rav4 kylmä on, sähköautot on vielä kylmempiä niin kannattaa etukäteen hieman harjoitella.
Juuri sähköautoon (Teslaan) olen tojotan lämpeämättömyyttä verrannut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri sähköautoon (Teslaan) olen tojotan lämpeämättömyyttä verrannut.
"Rav4 hybridi on aivan käsittämättömän ahdas ulkomittoihinsa nähden."
Olet siis tyypillinen yksinkertainen sähköpeelo.
Kai sinä urpo nyt edes tajuat, että auton sisätilat ja sisälämpötila
ovat kaksi hieman eri asiaa.
HEH HEH - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Rav4 hybridi on aivan käsittämättömän ahdas ulkomittoihinsa nähden."
Olet siis tyypillinen yksinkertainen sähköpeelo.
Kai sinä urpo nyt edes tajuat, että auton sisätilat ja sisälämpötila
ovat kaksi hieman eri asiaa.
HEH HEHKouluja käymätön, persaukinen pakoputkipoika ei selvästikään ymmärrä pisteen merkitystä virkkeessä.
Ja kruunaa tyhmyytensä esilletuonnin ”HEH HEH” -lopetuksella.
Hyvin säälittävä tapaus. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kouluja käymätön, persaukinen pakoputkipoika ei selvästikään ymmärrä pisteen merkitystä virkkeessä.
Ja kruunaa tyhmyytensä esilletuonnin ”HEH HEH” -lopetuksella.
Hyvin säälittävä tapaus.Maailma on täynnä virheitä, myös kirjoitusvirheitä. Ole sinä tyytyväinen itseesi kun olet niin virheetön. Asia tuli kyllä selväksi vaikka virhe löytyikin.
Virheistä oppii ainakin sipilän birheistä on opittu
Suomen kansa
Äänestä SDP
Äänestä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Rav4 hybridi on aivan käsittämättömän ahdas ulkomittoihinsa nähden."
Olet siis tyypillinen yksinkertainen sähköpeelo.
Kai sinä urpo nyt edes tajuat, että auton sisätilat ja sisälämpötila
ovat kaksi hieman eri asiaa.
HEH HEHMikä parempi millä itse ajat
Onko edes oma - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri sähköautoon (Teslaan) olen tojotan lämpeämättömyyttä verrannut.
Range on kuitenkin myös pakkasella 800 km
Eipä juuri muissa ole - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Range on kuitenkin myös pakkasella 800 km
Eipä juuri muissa oleRangen merkitys on suurin piirtein yhtä tyhjän kanssa. Montako kertaa olet ajanut tuon 800 km pysähtymättä, ilman taukoa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on hyvä jos Rav4 kylmä on, sähköautot on vielä kylmempiä niin kannattaa etukäteen hieman harjoitella.
Sähköautoissa on myös lämmityslaitteen. Ja huomattavasti tehokkaampiakin kuin useimmissa polttiksissa. Tiedoksi, jos et sattunut tietämään….
- AnonyymiUUSI
Vähänkään autoista ymmärtävä tietää että kabiinin väljyyden kertoo auton akseliväli.
Vertaile niitä niin tidät mihin mahtuu istumaan ja mihin ei.
RAVin akseliväli on aika vaatimaton ulkomittoihin nähden.- AnonyymiUUSI
Kerropas sitten neropatti, miksi 50-70 luvun jenkkikaarat olivat sisätiloiltaan melkoisen vaatimattomia, vaikka akseliväliä oli monta metriä ja auton kokonaispituuskin lähemmäs 6 metriä.
- AnonyymiUUSI
Opettele kirjoittamaan oikein ja ymmärrettävää tekstiä.
- AnonyymiUUSI
Sittenhän sinun pitäisi myös opetella lukemaan.
😆😆😆 - AnonyymiUUSI
Maailma on täynnä virheitä, myös kirjoitusvirheitä. Ole sinä tyytyväinen itseesi kun olet niin virheetön. Asia tuli kyllä selväksi vaikka virhe löytyikin.
Virheistä oppii ainakin sipilän birheistä on opittu
Suomen kansa
Äänestä
ÄänestäKöyhä työläinen on sellainen joka joutuu joka päivä käymään palkka töissä rikkaalla elääkseen.
Rikas päättää aaamulla minne mene , etelään lomalla , vai shoppailemaan.
Kuten minä teen, kumpi sinä olet
Älykäs demari
- AnonyymiUUSI
"Kerropas sitten neropatti, miksi 50-70 luvun jenkkikaarat olivat sisätiloiltaan melkoisen vaatimattomia, vaikka akseliväliä oli monta metriä ja auton kokonaispituuskin lähemmäs 6 metriä."
Helppoa. Koska niiden suunnittelijat olvat idiootteja. Ne samat valopäät suunnittelivat monen litran koneita jotka kuluttivat 15 litraa sataselle ja tuottivat vain 150 hevosta.
Noissa autoissa oli niin paljon päin persettä.
Nykyään autoja suunnitellaan selvinpäin ammattilaisten toimesta.- AnonyymiUUSI
Ne samat ”valopäät” suunnittelivat myös 60-luvun lopulla ne tehomoottorit, joista mitattiin yli 500hv ja autoon asennettuina niillä ajettiin 1/4-maili 13s aikaan.
Ja kyse oli aivan jokaisen kuluttajan ostettavissa olevasta mallista. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne samat ”valopäät” suunnittelivat myös 60-luvun lopulla ne tehomoottorit, joista mitattiin yli 500hv ja autoon asennettuina niillä ajettiin 1/4-maili 13s aikaan.
Ja kyse oli aivan jokaisen kuluttajan ostettavissa olevasta mallista.Sinäkin siis huomasit, kuinka urpo tuo akselivälistä jauhava pelle
todellisuudessa on.
Menneiden vuosikymmenten kaarat tuolta ison meren takaa,
ovat vielä nykyäänkin komeita vehkeitä ja vielä komeammalta näyttävät
jos vertailukohdaksi otetaan joku susiruma patterilavetti. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin siis huomasit, kuinka urpo tuo akselivälistä jauhava pelle
todellisuudessa on.
Menneiden vuosikymmenten kaarat tuolta ison meren takaa,
ovat vielä nykyäänkin komeita vehkeitä ja vielä komeammalta näyttävät
jos vertailukohdaksi otetaan joku susiruma patterilavetti.Kyllä, 50-60-luvun jenkkiautot on suurimmaksi osaksi upeita autoja.
Tehokkaita, hiljaisia, hyvin varusteltuja, hienosti muotoiltuja, yms., kehityksessä aivan eri luokkaa, kuin saman aikakauden eurooppalaiset.
60-luvun lopun tehokkaimmat autot, ovat teho-painosuhteeltaan hyvinkin kilpailukykyisiä vielä tänäkin päivänä.
Esim. Corvette ZL1 paino 1400 kg ja todellinen teho yli 600hv.
1/4 maili 12,1s/187km/h.
Mutta kehitystä on tapahtunut ja nämä ”susirumat patterilavetit” pesee mennen tullen nuo vanhat, hienot ja tehokkaat jenkkiautot.
Kaiken lisäksi sähköautot ovat vieläpä tavallisia neliovisia perheautoja, joilla voi viedä lapset tarhaan, käydä kaupassa, tehdä lomamatkoja, ei vaadi juurikaan huoltoa ja energiakulut ovat aivan mitättömät.
Näin se maailma muuttuu. Teslan oston jälkeen, en ole kertaakaan ajanut harrastejenkkiäni edes tallista ulos.
- AnonyymiUUSI
Aloittajalle sopisi hyvin RZ500e. Se on tiloiltaan isompi kuin RAV4 mutta se tuskin haittaa.
- AnonyymiUUSI
Sehän on mopo
- AnonyymiUUSI
Kaikkea muuta paitsi aiheesta
Rav 4 ei täydellinen koska se ei ole kallis
Muuten hyvä ja tilava , mikä on isompi ja tilavempi joka sanhintainen- AnonyymiUUSI
Kyllähän Rav:n hinnalla saa jo modernimman sähköisen citymaasturin nelivedolla. Useampia merkkejä valittavana.
- AnonyymiUUSI
Heh, olipas älykäs kirjoitus. Ilmeisesti pistit kuitenkin parastasi….
Jaa että ”moni sähkö maasturi….” .
Minä taasen päädyin nimenomaan sähkömaasturiin, kun moni polttismaasturi on niin ahdas ja pieni, ettei tällainen yli 190 senttinen millään tahdo niihin mahtua.
Neliveto, mukavuus ja käytännöllisyys ja hinta oli niinikään ratkaisevia - AnonyymiUUSI
"Ne samat ”valopäät” suunnittelivat myös 60-luvun lopulla ne tehomoottorit, joista mitattiin yli 500hv ja autoon asennettuina niillä ajettiin 1/4-maili 13s aikaan.
Ja kyse oli aivan jokaisen kuluttajan ostettavissa olevasta mallista."
Jepjep. Ja kun eteen tuli mutka niin se jenkkilulla meni metsähallituksen puolelle ja käsissä oli taas yksi perhe lisää ilman iskää.
Eurooppalaiset ovat aina osanneet tehdä autoja jotka ovat nopeita uutenkin kuin suoraan ajettaessa.- AnonyymiUUSI
Kyllä ne 60-luvun jenkkiautot pätki aikalaisensa eurooppalaiset mennen tullen myös mutkateillä.
Itselläni ensimmäinen jenkkiauto oli -66 Dodge Coronet ja siitä Tuulilasin testissä todettiin, että sillä tuttu testitienä käytetty hiekkatie sujui yhdellä kädellä leppoisasti ajaen nopeammin, kuin urheilullisena pidetyllä saksalaisautolla tosimielellä ajaen.
Niistä ”lullista” kertoilee ne, jotka eivät ole koskaan jenkkiautolla ajaneet. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne 60-luvun jenkkiautot pätki aikalaisensa eurooppalaiset mennen tullen myös mutkateillä.
Itselläni ensimmäinen jenkkiauto oli -66 Dodge Coronet ja siitä Tuulilasin testissä todettiin, että sillä tuttu testitienä käytetty hiekkatie sujui yhdellä kädellä leppoisasti ajaen nopeammin, kuin urheilullisena pidetyllä saksalaisautolla tosimielellä ajaen.
Niistä ”lullista” kertoilee ne, jotka eivät ole koskaan jenkkiautolla ajaneet.Elät niin harhoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913158Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729601Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h949094Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k187734Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386714Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1476134Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153114En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911189Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71133YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84980