Kuin mun rav 4 hybriid neliveto sisätiloiltaan ja mukavuudeltaan ja käytännöllisyys eletään ja hinnaltaan
Moni sähkö maasturi niin pieni isolle miehelle sellaisia. Leluauyoja
Mitäköhän sähköauto olisi aåsaman kokoinen
34
213
Vastaukset
- Anonyymi
Sähköterot ovat yksinkertaisia koulupudokkaita,
ei heiltä pidä vaatia liikoja. - Anonyymi
Rav4 hybridi on aivan käsittämättömän ahdas ulkomittoihinsa nähden.
Aivan paska ajettavaksi, talvella kuin pakastimella ajaisi.
Paljon pitää päässä olla vikaa, jos sellaisen riesan itselleen hankkii.- Anonyymi
Sehän on hyvä jos Rav4 kylmä on, sähköautot on vielä kylmempiä niin kannattaa etukäteen hieman harjoitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on hyvä jos Rav4 kylmä on, sähköautot on vielä kylmempiä niin kannattaa etukäteen hieman harjoitella.
Juuri sähköautoon (Teslaan) olen tojotan lämpeämättömyyttä verrannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri sähköautoon (Teslaan) olen tojotan lämpeämättömyyttä verrannut.
"Rav4 hybridi on aivan käsittämättömän ahdas ulkomittoihinsa nähden."
Olet siis tyypillinen yksinkertainen sähköpeelo.
Kai sinä urpo nyt edes tajuat, että auton sisätilat ja sisälämpötila
ovat kaksi hieman eri asiaa.
HEH HEH - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Rav4 hybridi on aivan käsittämättömän ahdas ulkomittoihinsa nähden."
Olet siis tyypillinen yksinkertainen sähköpeelo.
Kai sinä urpo nyt edes tajuat, että auton sisätilat ja sisälämpötila
ovat kaksi hieman eri asiaa.
HEH HEHKouluja käymätön, persaukinen pakoputkipoika ei selvästikään ymmärrä pisteen merkitystä virkkeessä.
Ja kruunaa tyhmyytensä esilletuonnin ”HEH HEH” -lopetuksella.
Hyvin säälittävä tapaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kouluja käymätön, persaukinen pakoputkipoika ei selvästikään ymmärrä pisteen merkitystä virkkeessä.
Ja kruunaa tyhmyytensä esilletuonnin ”HEH HEH” -lopetuksella.
Hyvin säälittävä tapaus.Maailma on täynnä virheitä, myös kirjoitusvirheitä. Ole sinä tyytyväinen itseesi kun olet niin virheetön. Asia tuli kyllä selväksi vaikka virhe löytyikin.
Virheistä oppii ainakin sipilän birheistä on opittu
Suomen kansa
Äänestä SDP
Äänestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Rav4 hybridi on aivan käsittämättömän ahdas ulkomittoihinsa nähden."
Olet siis tyypillinen yksinkertainen sähköpeelo.
Kai sinä urpo nyt edes tajuat, että auton sisätilat ja sisälämpötila
ovat kaksi hieman eri asiaa.
HEH HEHMikä parempi millä itse ajat
Onko edes oma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri sähköautoon (Teslaan) olen tojotan lämpeämättömyyttä verrannut.
Range on kuitenkin myös pakkasella 800 km
Eipä juuri muissa ole - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Range on kuitenkin myös pakkasella 800 km
Eipä juuri muissa oleRangen merkitys on suurin piirtein yhtä tyhjän kanssa. Montako kertaa olet ajanut tuon 800 km pysähtymättä, ilman taukoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on hyvä jos Rav4 kylmä on, sähköautot on vielä kylmempiä niin kannattaa etukäteen hieman harjoitella.
Sähköautoissa on myös lämmityslaitteen. Ja huomattavasti tehokkaampiakin kuin useimmissa polttiksissa. Tiedoksi, jos et sattunut tietämään….
- Anonyymi
Vähänkään autoista ymmärtävä tietää että kabiinin väljyyden kertoo auton akseliväli.
Vertaile niitä niin tidät mihin mahtuu istumaan ja mihin ei.
RAVin akseliväli on aika vaatimaton ulkomittoihin nähden.- Anonyymi
Kerropas sitten neropatti, miksi 50-70 luvun jenkkikaarat olivat sisätiloiltaan melkoisen vaatimattomia, vaikka akseliväliä oli monta metriä ja auton kokonaispituuskin lähemmäs 6 metriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerropas sitten neropatti, miksi 50-70 luvun jenkkikaarat olivat sisätiloiltaan melkoisen vaatimattomia, vaikka akseliväliä oli monta metriä ja auton kokonaispituuskin lähemmäs 6 metriä.
Ei ne ihan pieniä ollut, kun olivat yleensä rekisteröity 6 henkilölle . V8 vie tilaa keulassa ja takakonttiin mahtui melkoisesti .
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan oikein ja ymmärrettävää tekstiä.
- Anonyymi
Sittenhän sinun pitäisi myös opetella lukemaan.
😆😆😆 - Anonyymi
Maailma on täynnä virheitä, myös kirjoitusvirheitä. Ole sinä tyytyväinen itseesi kun olet niin virheetön. Asia tuli kyllä selväksi vaikka virhe löytyikin.
Virheistä oppii ainakin sipilän birheistä on opittu
Suomen kansa
Äänestä
ÄänestäKöyhä työläinen on sellainen joka joutuu joka päivä käymään palkka töissä rikkaalla elääkseen.
Rikas päättää aaamulla minne mene , etelään lomalla , vai shoppailemaan.
Kuten minä teen, kumpi sinä olet
Älykäs demari
- Anonyymi
"Kerropas sitten neropatti, miksi 50-70 luvun jenkkikaarat olivat sisätiloiltaan melkoisen vaatimattomia, vaikka akseliväliä oli monta metriä ja auton kokonaispituuskin lähemmäs 6 metriä."
Helppoa. Koska niiden suunnittelijat olvat idiootteja. Ne samat valopäät suunnittelivat monen litran koneita jotka kuluttivat 15 litraa sataselle ja tuottivat vain 150 hevosta.
Noissa autoissa oli niin paljon päin persettä.
Nykyään autoja suunnitellaan selvinpäin ammattilaisten toimesta.- Anonyymi
Ne samat ”valopäät” suunnittelivat myös 60-luvun lopulla ne tehomoottorit, joista mitattiin yli 500hv ja autoon asennettuina niillä ajettiin 1/4-maili 13s aikaan.
Ja kyse oli aivan jokaisen kuluttajan ostettavissa olevasta mallista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne samat ”valopäät” suunnittelivat myös 60-luvun lopulla ne tehomoottorit, joista mitattiin yli 500hv ja autoon asennettuina niillä ajettiin 1/4-maili 13s aikaan.
Ja kyse oli aivan jokaisen kuluttajan ostettavissa olevasta mallista.Sinäkin siis huomasit, kuinka urpo tuo akselivälistä jauhava pelle
todellisuudessa on.
Menneiden vuosikymmenten kaarat tuolta ison meren takaa,
ovat vielä nykyäänkin komeita vehkeitä ja vielä komeammalta näyttävät
jos vertailukohdaksi otetaan joku susiruma patterilavetti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin siis huomasit, kuinka urpo tuo akselivälistä jauhava pelle
todellisuudessa on.
Menneiden vuosikymmenten kaarat tuolta ison meren takaa,
ovat vielä nykyäänkin komeita vehkeitä ja vielä komeammalta näyttävät
jos vertailukohdaksi otetaan joku susiruma patterilavetti.Kyllä, 50-60-luvun jenkkiautot on suurimmaksi osaksi upeita autoja.
Tehokkaita, hiljaisia, hyvin varusteltuja, hienosti muotoiltuja, yms., kehityksessä aivan eri luokkaa, kuin saman aikakauden eurooppalaiset.
60-luvun lopun tehokkaimmat autot, ovat teho-painosuhteeltaan hyvinkin kilpailukykyisiä vielä tänäkin päivänä.
Esim. Corvette ZL1 paino 1400 kg ja todellinen teho yli 600hv.
1/4 maili 12,1s/187km/h.
Mutta kehitystä on tapahtunut ja nämä ”susirumat patterilavetit” pesee mennen tullen nuo vanhat, hienot ja tehokkaat jenkkiautot.
Kaiken lisäksi sähköautot ovat vieläpä tavallisia neliovisia perheautoja, joilla voi viedä lapset tarhaan, käydä kaupassa, tehdä lomamatkoja, ei vaadi juurikaan huoltoa ja energiakulut ovat aivan mitättömät.
Näin se maailma muuttuu. Teslan oston jälkeen, en ole kertaakaan ajanut harrastejenkkiäni edes tallista ulos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne samat ”valopäät” suunnittelivat myös 60-luvun lopulla ne tehomoottorit, joista mitattiin yli 500hv ja autoon asennettuina niillä ajettiin 1/4-maili 13s aikaan.
Ja kyse oli aivan jokaisen kuluttajan ostettavissa olevasta mallista.Kerroppa missä Amerikkalaisessa tuotantoautossa oli 60 luvun lopulla yli 500 hv . Jäi alle 400 suurimmassa osassa, ellei kaikissa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa missä Amerikkalaisessa tuotantoautossa oli 60 luvun lopulla yli 500 hv . Jäi alle 400 suurimmassa osassa, ellei kaikissa .
Chevrolet LS6, LS7, ZL1.
Ford 427 SOHC
Mopar 426 hemi.
Siinä muutama.
- Anonyymi
Aloittajalle sopisi hyvin RZ500e. Se on tiloiltaan isompi kuin RAV4 mutta se tuskin haittaa.
- Anonyymi
Sehän on mopo
- Anonyymi
Kaikkea muuta paitsi aiheesta
Rav 4 ei täydellinen koska se ei ole kallis
Muuten hyvä ja tilava , mikä on isompi ja tilavempi joka sanhintainen- Anonyymi
Kyllähän Rav:n hinnalla saa jo modernimman sähköisen citymaasturin nelivedolla. Useampia merkkejä valittavana.
- Anonyymi
Heh, olipas älykäs kirjoitus. Ilmeisesti pistit kuitenkin parastasi….
Jaa että ”moni sähkö maasturi….” .
Minä taasen päädyin nimenomaan sähkömaasturiin, kun moni polttismaasturi on niin ahdas ja pieni, ettei tällainen yli 190 senttinen millään tahdo niihin mahtua.
Neliveto, mukavuus ja käytännöllisyys ja hinta oli niinikään ratkaisevia - Anonyymi
"Ne samat ”valopäät” suunnittelivat myös 60-luvun lopulla ne tehomoottorit, joista mitattiin yli 500hv ja autoon asennettuina niillä ajettiin 1/4-maili 13s aikaan.
Ja kyse oli aivan jokaisen kuluttajan ostettavissa olevasta mallista."
Jepjep. Ja kun eteen tuli mutka niin se jenkkilulla meni metsähallituksen puolelle ja käsissä oli taas yksi perhe lisää ilman iskää.
Eurooppalaiset ovat aina osanneet tehdä autoja jotka ovat nopeita uutenkin kuin suoraan ajettaessa.- Anonyymi
Kyllä ne 60-luvun jenkkiautot pätki aikalaisensa eurooppalaiset mennen tullen myös mutkateillä.
Itselläni ensimmäinen jenkkiauto oli -66 Dodge Coronet ja siitä Tuulilasin testissä todettiin, että sillä tuttu testitienä käytetty hiekkatie sujui yhdellä kädellä leppoisasti ajaen nopeammin, kuin urheilullisena pidetyllä saksalaisautolla tosimielellä ajaen.
Niistä ”lullista” kertoilee ne, jotka eivät ole koskaan jenkkiautolla ajaneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne 60-luvun jenkkiautot pätki aikalaisensa eurooppalaiset mennen tullen myös mutkateillä.
Itselläni ensimmäinen jenkkiauto oli -66 Dodge Coronet ja siitä Tuulilasin testissä todettiin, että sillä tuttu testitienä käytetty hiekkatie sujui yhdellä kädellä leppoisasti ajaen nopeammin, kuin urheilullisena pidetyllä saksalaisautolla tosimielellä ajaen.
Niistä ”lullista” kertoilee ne, jotka eivät ole koskaan jenkkiautolla ajaneet.Elät niin harhoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elät niin harhoissa.
Minulla on edelleen tallessa tuo Tuulilasi, jossa ko. artikkeli oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne 60-luvun jenkkiautot pätki aikalaisensa eurooppalaiset mennen tullen myös mutkateillä.
Itselläni ensimmäinen jenkkiauto oli -66 Dodge Coronet ja siitä Tuulilasin testissä todettiin, että sillä tuttu testitienä käytetty hiekkatie sujui yhdellä kädellä leppoisasti ajaen nopeammin, kuin urheilullisena pidetyllä saksalaisautolla tosimielellä ajaen.
Niistä ”lullista” kertoilee ne, jotka eivät ole koskaan jenkkiautolla ajaneet.Minulla oli tuollainen Coronetti -67 273 cid automaatti , mutta en sitä kyllä " urheilullisena "autona pitänyt .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli tuollainen Coronetti -67 273 cid automaatti , mutta en sitä kyllä " urheilullisena "autona pitänyt .
Eihän se millään tavalla ollut urheilullinen, enkä minä, eikä Tuulilasin testaajatkaan niin väittäneet.
Se oli vain nopeampi jopa hiekkatiellä, kuin urheilullisena pidetty saksalaisauto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.673788Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883159Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin932413Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151639Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701398- 981270
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä401182- 501011
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11011Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561010