Mitäköhän sähköauto olisi aåsaman kokoinen

Anonyymi-ap

Kuin mun rav 4 hybriid neliveto sisätiloiltaan ja mukavuudeltaan ja käytännöllisyys eletään ja hinnaltaan

Moni sähkö maasturi niin pieni isolle miehelle sellaisia. Leluauyoja

34

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sähköterot ovat yksinkertaisia koulupudokkaita,
      ei heiltä pidä vaatia liikoja.

    • Anonyymi

      Rav4 hybridi on aivan käsittämättömän ahdas ulkomittoihinsa nähden.
      Aivan paska ajettavaksi, talvella kuin pakastimella ajaisi.
      Paljon pitää päässä olla vikaa, jos sellaisen riesan itselleen hankkii.

      • Anonyymi

        Sehän on hyvä jos Rav4 kylmä on, sähköautot on vielä kylmempiä niin kannattaa etukäteen hieman harjoitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hyvä jos Rav4 kylmä on, sähköautot on vielä kylmempiä niin kannattaa etukäteen hieman harjoitella.

        Juuri sähköautoon (Teslaan) olen tojotan lämpeämättömyyttä verrannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sähköautoon (Teslaan) olen tojotan lämpeämättömyyttä verrannut.

        "Rav4 hybridi on aivan käsittämättömän ahdas ulkomittoihinsa nähden."

        Olet siis tyypillinen yksinkertainen sähköpeelo.
        Kai sinä urpo nyt edes tajuat, että auton sisätilat ja sisälämpötila
        ovat kaksi hieman eri asiaa.


        HEH HEH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Rav4 hybridi on aivan käsittämättömän ahdas ulkomittoihinsa nähden."

        Olet siis tyypillinen yksinkertainen sähköpeelo.
        Kai sinä urpo nyt edes tajuat, että auton sisätilat ja sisälämpötila
        ovat kaksi hieman eri asiaa.


        HEH HEH

        Kouluja käymätön, persaukinen pakoputkipoika ei selvästikään ymmärrä pisteen merkitystä virkkeessä.

        Ja kruunaa tyhmyytensä esilletuonnin ”HEH HEH” -lopetuksella.
        Hyvin säälittävä tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouluja käymätön, persaukinen pakoputkipoika ei selvästikään ymmärrä pisteen merkitystä virkkeessä.

        Ja kruunaa tyhmyytensä esilletuonnin ”HEH HEH” -lopetuksella.
        Hyvin säälittävä tapaus.

        Maailma on täynnä virheitä, myös kirjoitusvirheitä. Ole sinä tyytyväinen itseesi kun olet niin virheetön. Asia tuli kyllä selväksi vaikka virhe löytyikin.

        Virheistä oppii ainakin sipilän birheistä on opittu
        Suomen kansa


        Äänestä SDP


        Äänestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Rav4 hybridi on aivan käsittämättömän ahdas ulkomittoihinsa nähden."

        Olet siis tyypillinen yksinkertainen sähköpeelo.
        Kai sinä urpo nyt edes tajuat, että auton sisätilat ja sisälämpötila
        ovat kaksi hieman eri asiaa.


        HEH HEH

        Mikä parempi millä itse ajat
        Onko edes oma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sähköautoon (Teslaan) olen tojotan lämpeämättömyyttä verrannut.

        Range on kuitenkin myös pakkasella 800 km

        Eipä juuri muissa ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Range on kuitenkin myös pakkasella 800 km

        Eipä juuri muissa ole

        Rangen merkitys on suurin piirtein yhtä tyhjän kanssa. Montako kertaa olet ajanut tuon 800 km pysähtymättä, ilman taukoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hyvä jos Rav4 kylmä on, sähköautot on vielä kylmempiä niin kannattaa etukäteen hieman harjoitella.

        Sähköautoissa on myös lämmityslaitteen. Ja huomattavasti tehokkaampiakin kuin useimmissa polttiksissa. Tiedoksi, jos et sattunut tietämään….


    • Anonyymi

      Vähänkään autoista ymmärtävä tietää että kabiinin väljyyden kertoo auton akseliväli.
      Vertaile niitä niin tidät mihin mahtuu istumaan ja mihin ei.
      RAVin akseliväli on aika vaatimaton ulkomittoihin nähden.

      • Anonyymi

        Kerropas sitten neropatti, miksi 50-70 luvun jenkkikaarat olivat sisätiloiltaan melkoisen vaatimattomia, vaikka akseliväliä oli monta metriä ja auton kokonaispituuskin lähemmäs 6 metriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropas sitten neropatti, miksi 50-70 luvun jenkkikaarat olivat sisätiloiltaan melkoisen vaatimattomia, vaikka akseliväliä oli monta metriä ja auton kokonaispituuskin lähemmäs 6 metriä.

        Ei ne ihan pieniä ollut, kun olivat yleensä rekisteröity 6 henkilölle . V8 vie tilaa keulassa ja takakonttiin mahtui melkoisesti .


    • Anonyymi

      Opettele kirjoittamaan oikein ja ymmärrettävää tekstiä.

      • Anonyymi

        Sittenhän sinun pitäisi myös opetella lukemaan.


        😆😆😆


      • Anonyymi

        Maailma on täynnä virheitä, myös kirjoitusvirheitä. Ole sinä tyytyväinen itseesi kun olet niin virheetön. Asia tuli kyllä selväksi vaikka virhe löytyikin.

        Virheistä oppii ainakin sipilän birheistä on opittu
        Suomen kansa


        Äänestä


        ÄänestäKöyhä työläinen on sellainen joka joutuu joka päivä käymään palkka töissä rikkaalla elääkseen.

        Rikas päättää aaamulla minne mene , etelään lomalla , vai shoppailemaan.

        Kuten minä teen, kumpi sinä olet

        Älykäs demari


    • Anonyymi

      "Kerropas sitten neropatti, miksi 50-70 luvun jenkkikaarat olivat sisätiloiltaan melkoisen vaatimattomia, vaikka akseliväliä oli monta metriä ja auton kokonaispituuskin lähemmäs 6 metriä."

      Helppoa. Koska niiden suunnittelijat olvat idiootteja. Ne samat valopäät suunnittelivat monen litran koneita jotka kuluttivat 15 litraa sataselle ja tuottivat vain 150 hevosta.

      Noissa autoissa oli niin paljon päin persettä.

      Nykyään autoja suunnitellaan selvinpäin ammattilaisten toimesta.

      • Anonyymi

        Ne samat ”valopäät” suunnittelivat myös 60-luvun lopulla ne tehomoottorit, joista mitattiin yli 500hv ja autoon asennettuina niillä ajettiin 1/4-maili 13s aikaan.
        Ja kyse oli aivan jokaisen kuluttajan ostettavissa olevasta mallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne samat ”valopäät” suunnittelivat myös 60-luvun lopulla ne tehomoottorit, joista mitattiin yli 500hv ja autoon asennettuina niillä ajettiin 1/4-maili 13s aikaan.
        Ja kyse oli aivan jokaisen kuluttajan ostettavissa olevasta mallista.

        Sinäkin siis huomasit, kuinka urpo tuo akselivälistä jauhava pelle
        todellisuudessa on.
        Menneiden vuosikymmenten kaarat tuolta ison meren takaa,
        ovat vielä nykyäänkin komeita vehkeitä ja vielä komeammalta näyttävät
        jos vertailukohdaksi otetaan joku susiruma patterilavetti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin siis huomasit, kuinka urpo tuo akselivälistä jauhava pelle
        todellisuudessa on.
        Menneiden vuosikymmenten kaarat tuolta ison meren takaa,
        ovat vielä nykyäänkin komeita vehkeitä ja vielä komeammalta näyttävät
        jos vertailukohdaksi otetaan joku susiruma patterilavetti.

        Kyllä, 50-60-luvun jenkkiautot on suurimmaksi osaksi upeita autoja.
        Tehokkaita, hiljaisia, hyvin varusteltuja, hienosti muotoiltuja, yms., kehityksessä aivan eri luokkaa, kuin saman aikakauden eurooppalaiset.

        60-luvun lopun tehokkaimmat autot, ovat teho-painosuhteeltaan hyvinkin kilpailukykyisiä vielä tänäkin päivänä.
        Esim. Corvette ZL1 paino 1400 kg ja todellinen teho yli 600hv.
        1/4 maili 12,1s/187km/h.

        Mutta kehitystä on tapahtunut ja nämä ”susirumat patterilavetit” pesee mennen tullen nuo vanhat, hienot ja tehokkaat jenkkiautot.
        Kaiken lisäksi sähköautot ovat vieläpä tavallisia neliovisia perheautoja, joilla voi viedä lapset tarhaan, käydä kaupassa, tehdä lomamatkoja, ei vaadi juurikaan huoltoa ja energiakulut ovat aivan mitättömät.

        Näin se maailma muuttuu. Teslan oston jälkeen, en ole kertaakaan ajanut harrastejenkkiäni edes tallista ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne samat ”valopäät” suunnittelivat myös 60-luvun lopulla ne tehomoottorit, joista mitattiin yli 500hv ja autoon asennettuina niillä ajettiin 1/4-maili 13s aikaan.
        Ja kyse oli aivan jokaisen kuluttajan ostettavissa olevasta mallista.

        Kerroppa missä Amerikkalaisessa tuotantoautossa oli 60 luvun lopulla yli 500 hv . Jäi alle 400 suurimmassa osassa, ellei kaikissa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa missä Amerikkalaisessa tuotantoautossa oli 60 luvun lopulla yli 500 hv . Jäi alle 400 suurimmassa osassa, ellei kaikissa .

        Chevrolet LS6, LS7, ZL1.
        Ford 427 SOHC
        Mopar 426 hemi.

        Siinä muutama.


    • Anonyymi

      Aloittajalle sopisi hyvin RZ500e. Se on tiloiltaan isompi kuin RAV4 mutta se tuskin haittaa.

      • Anonyymi

        Sehän on mopo


    • Anonyymi

      Kaikkea muuta paitsi aiheesta

      Rav 4 ei täydellinen koska se ei ole kallis

      Muuten hyvä ja tilava , mikä on isompi ja tilavempi joka sanhintainen

      • Anonyymi

        Kyllähän Rav:n hinnalla saa jo modernimman sähköisen citymaasturin nelivedolla. Useampia merkkejä valittavana.


    • Anonyymi

      Heh, olipas älykäs kirjoitus. Ilmeisesti pistit kuitenkin parastasi….

      Jaa että ”moni sähkö maasturi….” .

      Minä taasen päädyin nimenomaan sähkömaasturiin, kun moni polttismaasturi on niin ahdas ja pieni, ettei tällainen yli 190 senttinen millään tahdo niihin mahtua.
      Neliveto, mukavuus ja käytännöllisyys ja hinta oli niinikään ratkaisevia

    • Anonyymi

      "Ne samat ”valopäät” suunnittelivat myös 60-luvun lopulla ne tehomoottorit, joista mitattiin yli 500hv ja autoon asennettuina niillä ajettiin 1/4-maili 13s aikaan.
      Ja kyse oli aivan jokaisen kuluttajan ostettavissa olevasta mallista."

      Jepjep. Ja kun eteen tuli mutka niin se jenkkilulla meni metsähallituksen puolelle ja käsissä oli taas yksi perhe lisää ilman iskää.

      Eurooppalaiset ovat aina osanneet tehdä autoja jotka ovat nopeita uutenkin kuin suoraan ajettaessa.

      • Anonyymi

        Kyllä ne 60-luvun jenkkiautot pätki aikalaisensa eurooppalaiset mennen tullen myös mutkateillä.
        Itselläni ensimmäinen jenkkiauto oli -66 Dodge Coronet ja siitä Tuulilasin testissä todettiin, että sillä tuttu testitienä käytetty hiekkatie sujui yhdellä kädellä leppoisasti ajaen nopeammin, kuin urheilullisena pidetyllä saksalaisautolla tosimielellä ajaen.

        Niistä ”lullista” kertoilee ne, jotka eivät ole koskaan jenkkiautolla ajaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne 60-luvun jenkkiautot pätki aikalaisensa eurooppalaiset mennen tullen myös mutkateillä.
        Itselläni ensimmäinen jenkkiauto oli -66 Dodge Coronet ja siitä Tuulilasin testissä todettiin, että sillä tuttu testitienä käytetty hiekkatie sujui yhdellä kädellä leppoisasti ajaen nopeammin, kuin urheilullisena pidetyllä saksalaisautolla tosimielellä ajaen.

        Niistä ”lullista” kertoilee ne, jotka eivät ole koskaan jenkkiautolla ajaneet.

        Elät niin harhoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elät niin harhoissa.

        Minulla on edelleen tallessa tuo Tuulilasi, jossa ko. artikkeli oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne 60-luvun jenkkiautot pätki aikalaisensa eurooppalaiset mennen tullen myös mutkateillä.
        Itselläni ensimmäinen jenkkiauto oli -66 Dodge Coronet ja siitä Tuulilasin testissä todettiin, että sillä tuttu testitienä käytetty hiekkatie sujui yhdellä kädellä leppoisasti ajaen nopeammin, kuin urheilullisena pidetyllä saksalaisautolla tosimielellä ajaen.

        Niistä ”lullista” kertoilee ne, jotka eivät ole koskaan jenkkiautolla ajaneet.

        Minulla oli tuollainen Coronetti -67 273 cid automaatti , mutta en sitä kyllä " urheilullisena "autona pitänyt .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli tuollainen Coronetti -67 273 cid automaatti , mutta en sitä kyllä " urheilullisena "autona pitänyt .

        Eihän se millään tavalla ollut urheilullinen, enkä minä, eikä Tuulilasin testaajatkaan niin väittäneet.
        Se oli vain nopeampi jopa hiekkatiellä, kuin urheilullisena pidetty saksalaisauto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

      Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      67
      3788
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

      Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      88
      3159
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

      Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      93
      2413
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

      p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      15
      1639
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

      Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      70
      1398
    6. Mikä tekee naisesta

      Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      98
      1270
    7. Varusmiehen kuolema

      Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      40
      1182
    8. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

      Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      50
      1011
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

      JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1011
    10. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

      Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      56
      1010
    Aihe