Mitäköhän sähköauto olisi aåsaman kokoinen

Anonyymi-ap

Kuin mun rav 4 hybriid neliveto sisätiloiltaan ja mukavuudeltaan ja käytännöllisyys eletään ja hinnaltaan

Moni sähkö maasturi niin pieni isolle miehelle sellaisia. Leluauyoja

28

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Sähköterot ovat yksinkertaisia koulupudokkaita,
      ei heiltä pidä vaatia liikoja.

    • Anonyymi
      UUSI

      Rav4 hybridi on aivan käsittämättömän ahdas ulkomittoihinsa nähden.
      Aivan paska ajettavaksi, talvella kuin pakastimella ajaisi.
      Paljon pitää päässä olla vikaa, jos sellaisen riesan itselleen hankkii.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sehän on hyvä jos Rav4 kylmä on, sähköautot on vielä kylmempiä niin kannattaa etukäteen hieman harjoitella.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hyvä jos Rav4 kylmä on, sähköautot on vielä kylmempiä niin kannattaa etukäteen hieman harjoitella.

        Juuri sähköautoon (Teslaan) olen tojotan lämpeämättömyyttä verrannut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sähköautoon (Teslaan) olen tojotan lämpeämättömyyttä verrannut.

        "Rav4 hybridi on aivan käsittämättömän ahdas ulkomittoihinsa nähden."

        Olet siis tyypillinen yksinkertainen sähköpeelo.
        Kai sinä urpo nyt edes tajuat, että auton sisätilat ja sisälämpötila
        ovat kaksi hieman eri asiaa.


        HEH HEH


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        "Rav4 hybridi on aivan käsittämättömän ahdas ulkomittoihinsa nähden."

        Olet siis tyypillinen yksinkertainen sähköpeelo.
        Kai sinä urpo nyt edes tajuat, että auton sisätilat ja sisälämpötila
        ovat kaksi hieman eri asiaa.


        HEH HEH

        Kouluja käymätön, persaukinen pakoputkipoika ei selvästikään ymmärrä pisteen merkitystä virkkeessä.

        Ja kruunaa tyhmyytensä esilletuonnin ”HEH HEH” -lopetuksella.
        Hyvin säälittävä tapaus.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kouluja käymätön, persaukinen pakoputkipoika ei selvästikään ymmärrä pisteen merkitystä virkkeessä.

        Ja kruunaa tyhmyytensä esilletuonnin ”HEH HEH” -lopetuksella.
        Hyvin säälittävä tapaus.

        Maailma on täynnä virheitä, myös kirjoitusvirheitä. Ole sinä tyytyväinen itseesi kun olet niin virheetön. Asia tuli kyllä selväksi vaikka virhe löytyikin.

        Virheistä oppii ainakin sipilän birheistä on opittu
        Suomen kansa


        Äänestä SDP


        Äänestä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        "Rav4 hybridi on aivan käsittämättömän ahdas ulkomittoihinsa nähden."

        Olet siis tyypillinen yksinkertainen sähköpeelo.
        Kai sinä urpo nyt edes tajuat, että auton sisätilat ja sisälämpötila
        ovat kaksi hieman eri asiaa.


        HEH HEH

        Mikä parempi millä itse ajat
        Onko edes oma


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sähköautoon (Teslaan) olen tojotan lämpeämättömyyttä verrannut.

        Range on kuitenkin myös pakkasella 800 km

        Eipä juuri muissa ole


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Range on kuitenkin myös pakkasella 800 km

        Eipä juuri muissa ole

        Rangen merkitys on suurin piirtein yhtä tyhjän kanssa. Montako kertaa olet ajanut tuon 800 km pysähtymättä, ilman taukoa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hyvä jos Rav4 kylmä on, sähköautot on vielä kylmempiä niin kannattaa etukäteen hieman harjoitella.

        Sähköautoissa on myös lämmityslaitteen. Ja huomattavasti tehokkaampiakin kuin useimmissa polttiksissa. Tiedoksi, jos et sattunut tietämään….


    • Anonyymi
      UUSI

      Vähänkään autoista ymmärtävä tietää että kabiinin väljyyden kertoo auton akseliväli.
      Vertaile niitä niin tidät mihin mahtuu istumaan ja mihin ei.
      RAVin akseliväli on aika vaatimaton ulkomittoihin nähden.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kerropas sitten neropatti, miksi 50-70 luvun jenkkikaarat olivat sisätiloiltaan melkoisen vaatimattomia, vaikka akseliväliä oli monta metriä ja auton kokonaispituuskin lähemmäs 6 metriä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Opettele kirjoittamaan oikein ja ymmärrettävää tekstiä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sittenhän sinun pitäisi myös opetella lukemaan.


        😆😆😆


      • Anonyymi
        UUSI

        Maailma on täynnä virheitä, myös kirjoitusvirheitä. Ole sinä tyytyväinen itseesi kun olet niin virheetön. Asia tuli kyllä selväksi vaikka virhe löytyikin.

        Virheistä oppii ainakin sipilän birheistä on opittu
        Suomen kansa


        Äänestä


        ÄänestäKöyhä työläinen on sellainen joka joutuu joka päivä käymään palkka töissä rikkaalla elääkseen.

        Rikas päättää aaamulla minne mene , etelään lomalla , vai shoppailemaan.

        Kuten minä teen, kumpi sinä olet

        Älykäs demari


    • Anonyymi
      UUSI

      "Kerropas sitten neropatti, miksi 50-70 luvun jenkkikaarat olivat sisätiloiltaan melkoisen vaatimattomia, vaikka akseliväliä oli monta metriä ja auton kokonaispituuskin lähemmäs 6 metriä."

      Helppoa. Koska niiden suunnittelijat olvat idiootteja. Ne samat valopäät suunnittelivat monen litran koneita jotka kuluttivat 15 litraa sataselle ja tuottivat vain 150 hevosta.

      Noissa autoissa oli niin paljon päin persettä.

      Nykyään autoja suunnitellaan selvinpäin ammattilaisten toimesta.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ne samat ”valopäät” suunnittelivat myös 60-luvun lopulla ne tehomoottorit, joista mitattiin yli 500hv ja autoon asennettuina niillä ajettiin 1/4-maili 13s aikaan.
        Ja kyse oli aivan jokaisen kuluttajan ostettavissa olevasta mallista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne samat ”valopäät” suunnittelivat myös 60-luvun lopulla ne tehomoottorit, joista mitattiin yli 500hv ja autoon asennettuina niillä ajettiin 1/4-maili 13s aikaan.
        Ja kyse oli aivan jokaisen kuluttajan ostettavissa olevasta mallista.

        Sinäkin siis huomasit, kuinka urpo tuo akselivälistä jauhava pelle
        todellisuudessa on.
        Menneiden vuosikymmenten kaarat tuolta ison meren takaa,
        ovat vielä nykyäänkin komeita vehkeitä ja vielä komeammalta näyttävät
        jos vertailukohdaksi otetaan joku susiruma patterilavetti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin siis huomasit, kuinka urpo tuo akselivälistä jauhava pelle
        todellisuudessa on.
        Menneiden vuosikymmenten kaarat tuolta ison meren takaa,
        ovat vielä nykyäänkin komeita vehkeitä ja vielä komeammalta näyttävät
        jos vertailukohdaksi otetaan joku susiruma patterilavetti.

        Kyllä, 50-60-luvun jenkkiautot on suurimmaksi osaksi upeita autoja.
        Tehokkaita, hiljaisia, hyvin varusteltuja, hienosti muotoiltuja, yms., kehityksessä aivan eri luokkaa, kuin saman aikakauden eurooppalaiset.

        60-luvun lopun tehokkaimmat autot, ovat teho-painosuhteeltaan hyvinkin kilpailukykyisiä vielä tänäkin päivänä.
        Esim. Corvette ZL1 paino 1400 kg ja todellinen teho yli 600hv.
        1/4 maili 12,1s/187km/h.

        Mutta kehitystä on tapahtunut ja nämä ”susirumat patterilavetit” pesee mennen tullen nuo vanhat, hienot ja tehokkaat jenkkiautot.
        Kaiken lisäksi sähköautot ovat vieläpä tavallisia neliovisia perheautoja, joilla voi viedä lapset tarhaan, käydä kaupassa, tehdä lomamatkoja, ei vaadi juurikaan huoltoa ja energiakulut ovat aivan mitättömät.

        Näin se maailma muuttuu. Teslan oston jälkeen, en ole kertaakaan ajanut harrastejenkkiäni edes tallista ulos.


    • Anonyymi
      UUSI

      Aloittajalle sopisi hyvin RZ500e. Se on tiloiltaan isompi kuin RAV4 mutta se tuskin haittaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sehän on mopo


    • Anonyymi
      UUSI

      Kaikkea muuta paitsi aiheesta

      Rav 4 ei täydellinen koska se ei ole kallis

      Muuten hyvä ja tilava , mikä on isompi ja tilavempi joka sanhintainen

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllähän Rav:n hinnalla saa jo modernimman sähköisen citymaasturin nelivedolla. Useampia merkkejä valittavana.


    • Anonyymi
      UUSI

      Heh, olipas älykäs kirjoitus. Ilmeisesti pistit kuitenkin parastasi….

      Jaa että ”moni sähkö maasturi….” .

      Minä taasen päädyin nimenomaan sähkömaasturiin, kun moni polttismaasturi on niin ahdas ja pieni, ettei tällainen yli 190 senttinen millään tahdo niihin mahtua.
      Neliveto, mukavuus ja käytännöllisyys ja hinta oli niinikään ratkaisevia

    • Anonyymi
      UUSI

      "Ne samat ”valopäät” suunnittelivat myös 60-luvun lopulla ne tehomoottorit, joista mitattiin yli 500hv ja autoon asennettuina niillä ajettiin 1/4-maili 13s aikaan.
      Ja kyse oli aivan jokaisen kuluttajan ostettavissa olevasta mallista."

      Jepjep. Ja kun eteen tuli mutka niin se jenkkilulla meni metsähallituksen puolelle ja käsissä oli taas yksi perhe lisää ilman iskää.

      Eurooppalaiset ovat aina osanneet tehdä autoja jotka ovat nopeita uutenkin kuin suoraan ajettaessa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä ne 60-luvun jenkkiautot pätki aikalaisensa eurooppalaiset mennen tullen myös mutkateillä.
        Itselläni ensimmäinen jenkkiauto oli -66 Dodge Coronet ja siitä Tuulilasin testissä todettiin, että sillä tuttu testitienä käytetty hiekkatie sujui yhdellä kädellä leppoisasti ajaen nopeammin, kuin urheilullisena pidetyllä saksalaisautolla tosimielellä ajaen.

        Niistä ”lullista” kertoilee ne, jotka eivät ole koskaan jenkkiautolla ajaneet.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne 60-luvun jenkkiautot pätki aikalaisensa eurooppalaiset mennen tullen myös mutkateillä.
        Itselläni ensimmäinen jenkkiauto oli -66 Dodge Coronet ja siitä Tuulilasin testissä todettiin, että sillä tuttu testitienä käytetty hiekkatie sujui yhdellä kädellä leppoisasti ajaen nopeammin, kuin urheilullisena pidetyllä saksalaisautolla tosimielellä ajaen.

        Niistä ”lullista” kertoilee ne, jotka eivät ole koskaan jenkkiautolla ajaneet.

        Elät niin harhoissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

      Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      149
      13158
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

      Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9601
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

      Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      94
      9094
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

      – Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      18
      7734
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

      Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      38
      6714
    6. 147
      6134
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

      Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      15
      3114
    8. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

      Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      391
      1189
    9. Aikuisten säälittävä käytös

      Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1133
    10. YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet

      www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutos­neuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl
      Imatra
      84
      980
    Aihe