Vaikka autonmyyjät kehuvat sähköautoa ja myyntiä tällä palstalla ja ns. hyödylliset idiootit komppaavat
Itse passaan sähköauton, palaan asiaan ehkä 10 vuoden kuluttua
Se on ihan sama
8
100
Vastaukset
- Anonyymi
Tauatko edes miten narsistinen avauksesi on?
"Itse passaan sähköauton, palaan asiaan ehkä 10 vuoden kuluttua"
Miksi kuvittelet että kenenkään omakohtainen valinta olisi mitenkään merkittävä palstalla jota lukee miljoonat?
Pitää olla melkoisen itsekeskeinen ihminen että kuvittelee että juuri hänen valintansa olisi jotenkin merkityksellinen muille ihmisille.- Anonyymi
Mistä olet muuten saanut päähäsi, että tätä palstaa lukisi miljoonat?
Pikemminkin täällä riehuu kourallinen yksinkertaisia patteriuunoja,
jotka hädin tuskin osaa lukea ja kirjoittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä olet muuten saanut päähäsi, että tätä palstaa lukisi miljoonat?
Pikemminkin täällä riehuu kourallinen yksinkertaisia patteriuunoja,
jotka hädin tuskin osaa lukea ja kirjoittaa.Aivan sama lukeeko tätä palstaa sata vai miljoona.
Silti on noloa kirjoittaa omia valintojaan julkisesti aivan kuin juuri sinun valinnalla olisi jotain merkitystä kenellekään muulle.
Vahva argumentointi perustuu faktoihin jotka koskettavat kaikkia. Narsisti kokee asiat pelkästään itsensä kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sama lukeeko tätä palstaa sata vai miljoona.
Silti on noloa kirjoittaa omia valintojaan julkisesti aivan kuin juuri sinun valinnalla olisi jotain merkitystä kenellekään muulle.
Vahva argumentointi perustuu faktoihin jotka koskettavat kaikkia. Narsisti kokee asiat pelkästään itsensä kautta.Kovimmat narsistit löytyy kuitenkin patteripelleporukan seurakunnasta.
Niitä tomupäitä ei kyllä kauaa jaksa kuunnella.
- Anonyymi
” Itse passaan sähköauton, palaan asiaan ehkä 10 vuoden kuluttua”
Kiitos tiedosta. Asia selvä…- Anonyymi
Itse passaan voileivän syömisen, palaan asiaan ehkä 10 vuoden kuluttua.
Tämä on varmaan erittäin kiinnostava asia kaikille tätä lukeville. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse passaan voileivän syömisen, palaan asiaan ehkä 10 vuoden kuluttua.
Tämä on varmaan erittäin kiinnostava asia kaikille tätä lukeville."Itse passaan voileivän syömisen, palaan asiaan ehkä 10 vuoden kuluttua."
Kyllä se leipä kannattaa nyt syödä, 10 vuoden päästä se on jo kuivunut ja homeessa
tai sitten olet itse ehkä siirtynyt hiljaisten hiippakuntaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Itse passaan voileivän syömisen, palaan asiaan ehkä 10 vuoden kuluttua."
Kyllä se leipä kannattaa nyt syödä, 10 vuoden päästä se on jo kuivunut ja homeessa
tai sitten olet itse ehkä siirtynyt hiljaisten hiippakuntaan.Juttu on se että vain minulle merkitsee yhtään mitään se etten syö voileipää kymmeneen vuoteen tai koskaan.
Ja vain tälle avaajalle merkitsee yhtään mitään minkä auton hän ostaa seuraavaan kymmennen vuoteen tai koskaan.
Vain täysi narsisti avautuu julkisesti siitä mitä hän tekee. Miksi joku kuvittelee että kaikki muut haluaisivat tietää mitä juuri tämä suuri narsisti tekee elämässään?
Normaalit ihmiset tekee mitä tekee eivätkä joudu siitä tekemään avautumisia kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.673788Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883159Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin932413Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151639Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701398- 981270
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä401182- 501011
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11011Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561010