Vaikka autonmyyjät kehuvat sähköautoa ja myyntiä tällä palstalla ja ns. hyödylliset idiootit komppaavat
Itse passaan sähköauton, palaan asiaan ehkä 10 vuoden kuluttua
Se on ihan sama
8
78
Vastaukset
- Anonyymi
Tauatko edes miten narsistinen avauksesi on?
"Itse passaan sähköauton, palaan asiaan ehkä 10 vuoden kuluttua"
Miksi kuvittelet että kenenkään omakohtainen valinta olisi mitenkään merkittävä palstalla jota lukee miljoonat?
Pitää olla melkoisen itsekeskeinen ihminen että kuvittelee että juuri hänen valintansa olisi jotenkin merkityksellinen muille ihmisille.- Anonyymi
Mistä olet muuten saanut päähäsi, että tätä palstaa lukisi miljoonat?
Pikemminkin täällä riehuu kourallinen yksinkertaisia patteriuunoja,
jotka hädin tuskin osaa lukea ja kirjoittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä olet muuten saanut päähäsi, että tätä palstaa lukisi miljoonat?
Pikemminkin täällä riehuu kourallinen yksinkertaisia patteriuunoja,
jotka hädin tuskin osaa lukea ja kirjoittaa.Aivan sama lukeeko tätä palstaa sata vai miljoona.
Silti on noloa kirjoittaa omia valintojaan julkisesti aivan kuin juuri sinun valinnalla olisi jotain merkitystä kenellekään muulle.
Vahva argumentointi perustuu faktoihin jotka koskettavat kaikkia. Narsisti kokee asiat pelkästään itsensä kautta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sama lukeeko tätä palstaa sata vai miljoona.
Silti on noloa kirjoittaa omia valintojaan julkisesti aivan kuin juuri sinun valinnalla olisi jotain merkitystä kenellekään muulle.
Vahva argumentointi perustuu faktoihin jotka koskettavat kaikkia. Narsisti kokee asiat pelkästään itsensä kautta.Kovimmat narsistit löytyy kuitenkin patteripelleporukan seurakunnasta.
Niitä tomupäitä ei kyllä kauaa jaksa kuunnella.
- Anonyymi
” Itse passaan sähköauton, palaan asiaan ehkä 10 vuoden kuluttua”
Kiitos tiedosta. Asia selvä…- Anonyymi
Itse passaan voileivän syömisen, palaan asiaan ehkä 10 vuoden kuluttua.
Tämä on varmaan erittäin kiinnostava asia kaikille tätä lukeville. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse passaan voileivän syömisen, palaan asiaan ehkä 10 vuoden kuluttua.
Tämä on varmaan erittäin kiinnostava asia kaikille tätä lukeville."Itse passaan voileivän syömisen, palaan asiaan ehkä 10 vuoden kuluttua."
Kyllä se leipä kannattaa nyt syödä, 10 vuoden päästä se on jo kuivunut ja homeessa
tai sitten olet itse ehkä siirtynyt hiljaisten hiippakuntaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Itse passaan voileivän syömisen, palaan asiaan ehkä 10 vuoden kuluttua."
Kyllä se leipä kannattaa nyt syödä, 10 vuoden päästä se on jo kuivunut ja homeessa
tai sitten olet itse ehkä siirtynyt hiljaisten hiippakuntaan.Juttu on se että vain minulle merkitsee yhtään mitään se etten syö voileipää kymmeneen vuoteen tai koskaan.
Ja vain tälle avaajalle merkitsee yhtään mitään minkä auton hän ostaa seuraavaan kymmennen vuoteen tai koskaan.
Vain täysi narsisti avautuu julkisesti siitä mitä hän tekee. Miksi joku kuvittelee että kaikki muut haluaisivat tietää mitä juuri tämä suuri narsisti tekee elämässään?
Normaalit ihmiset tekee mitä tekee eivätkä joudu siitä tekemään avautumisia kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1173643Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.373191Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1392754Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦182315En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152293Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2122111- 362055
- 351894
- 1211886
- 291881