Näin unen jossa oli postikortti mikä kertoi tulevista tapahtumista <--- Ensimäinen asia kortissa listattuna oli [ TAUDIT - Maaliskuun 3-4 pv. 2026]
En ymmärtänyt mitä uni tarkoitti tuolla ''Taudit'' tai miksi juuri tuo tarkka päivämäärä. Mutta pienen googletuksen jälkeen selvisi että tuo nimenomainen päivä on ''verikuu'', joita pidetään merkittävänä merkkinä.
En ole koskaan ennen nähnyt enneunta, enkä tiedä varmaksi oliko tuo enneuni. En nähnyt tapahtumia tai mitään muuta, se oli lähinnä vihje uneni sisällä ja se oli postikortin muodossa jota pystyin lukemaan. Postikortin sisältö ällistytti minua niin kovin että koin tarvetta jakaa siitä kuvia ystävilleni todisteeksi että tiedän mitää tulee tapahtumaan ja kun ne asiat tapahtuisi he näkisivät että olen useampaa kuukautta ennen niitä tapahtumia heille kuvan laittanut todisteeksi <--- En tiedä miksi siinä unessa otin kuvan siitä postikortista. Mutta siinä oli useampi päivämäärä mitä juuri kunakin päivänä tapahtuisi, ainoastaan muistan ensimäisen päivämäärän ja se oli ''Taudit - Maaliskuun 3-4 pv. 2026''
Taudit maaliskuun kolmas päivä 2026
Anonyymi-ap
1
182
Luetuimmat keskustelut
- 1801462
- 851303
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7656Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.94569Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45547