Itse olen kuin pieni lammas tai lapsi Isän eli Jumalan sylissä.
Millainen kristitty olet?
32
227
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen kuin amatsoni Räsänen .
- Anonyymi
Outo oot .
- Anonyymi
Osaat jo kirjoittaakin, joten iso pässihän sun täytyy olla kenenkään sylissä pidettäväksi.
- Anonyymi
Höh , Jumalalla on koko maailmankaikkeus sylissään .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh , Jumalalla on koko maailmankaikkeus sylissään .
Jumalan käsi on koko XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL ja enenmänkin.
Ei siitä oo tarkka tietoo kuin iso "lapijo" se oikeen oikeesti on, mutta tosi iso se on.
Selef Urge
- Anonyymi
Samanlainen määkimään määkiin oon. Kun out Jumalan kätessä, mikään ei voi riistää sinuuta siitä parhauven paikalliselta poijees.
Johannes 10:29 kertomana Jeesuksen :
"Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurellisenpi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä."
Isän Jumalan käsi on riistämättömyyven turvallisuullisteinen paikka.
Katso, met elänme nyt aikaa, jolloin on tärkejää olla Isän käjessä, ja joka korostuu tulevaisilliseina päiväinä, sillä maajilman jumalattomijen ihmisten pahuussyntitila ei parane vaan sairas meno käy hällisesti sairaanmallisenmaksi, pimejänmäksi, liperaaliepätejoepälookisenmaksi, villimmäksi, hurjenmaksi, saatanallisenmaksi, typeräälisenmäkis ja tyhymenmäksi.
Niin, ei elämä päällällisellä maan tule helponmaksi, ei turvallisenmaksi, vaan toisin päin, se on varmaata, sillä Jumala sen Raamatussa kertoopi, aika moni jumlaton kertoo mulle että uskovat maailmassa asijoijen meneäisen parenpaan suuntaan, kun olen esim. serkun kaa, jumalaton mun serkku, niin ei se luulo perustu muuhun kuin toiveeseen, illuusijoon, valheisiin. Jumalattomat ovat enimmäkseen jo aika syvällisesti suossa vihasta juopuneenpina...josta seuraallisoitsee juutalaisia ja kristittyjä ja kaikille muillekin sitä läikkyy pakkojuotavaks väkivaltaa, murhaata, vaarallisuuksija.
Niinpä onkiin tärkijää kovinkin tietää, et sie out Jumalan käjessä. Entäs muut herrat ja rouvvat, oottekos tet Jumalan käjes vai oman "onnenne" karmeujes? Jeesuksen Isä on suurenpi kuin kukaan muu. Siinä käjes on hyvä elää ja kuolla, eikä helvetti vie Isän varmasta otteesta ketään helvettiin, se on poonuksena poonusten päällä sekin, helevettiin joutumattomuus. Se on hirvijäinen paikka ja kestää ikuisellisesti.
Mitä enemmän tuntee Isäätä Jumalaa niin sitä enenpisesti nousoo halullisuus palveskella Häntä, olla evankeelijuumin hyvällä asijalla innollisena.
Sikspäs näin näpyttelinkin.
Ihanasti ja innokkaasti,
Selef " Sällimys" Urge- Anonyymi
Olisin veikannut aloitusta sinun tekemäksi jo alkujaan.
Semmoinen iso pieni lampoloinen on tämä meidän palstan selehvi.
Lightning - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin veikannut aloitusta sinun tekemäksi jo alkujaan.
Semmoinen iso pieni lampoloinen on tämä meidän palstan selehvi.
LightningMikä itse olet oikeasti?
Antiristus on helevettiin ihmisjä saalistelevainen peto.
Jokainellinen syntiseen lankennullistuneet ihmisset eli me kaikit muulliset kuin Jeesus, jouvumme joko helevettiin tai pääsenme uuteen maahan. Kunpaan paikkaa sinällinen olet menollisoimassa? Täytyykö niin toijaankin käyvä että sinne jouvut ikuisellisesti? Uuteen maahan sää et pääse ilman Jumalan Henkeä sinullisessa, se on kuule Jumalan totuus.
Etkö sä huomaa kuinka Raamatun rohveetijat ovat yli 80 prosenttisesti jo toteutuneet ja maailma makaa tilanteessa , jossa asetelmat monijen niistä toteutuakin ovat jo uriinsa asettuneina toteutumistaan oottain? Et huomaa? Etkö tosijaankaan rehellisesti huomaa? Ei edes epäilyäkään siihen suuntaan että Raamattu kertoo totuudet vaikka etukäteen on kertonut profetiat, jotka toteutuneet yli 80 prosenttisesti.Eikö se käy jo todisteesta siitä että Raamatun profetiat ovat totta ja samalla osoitus siitäkin että kaikki muukin on totta 100 prosenttisesti.
Eikö olekin valhetta että jotkut monetkin sanovat ettei Raamattu ole totta kun siellä on lukuisat profetiatkin jo todeksi ja toteutuneiksi huomattavissa? Mutta sä oot yhä sokee?
Oletko se mitä luulet olevasi?
Sinullisella tuskinpa ynmärjystä on siitä mikä petopuolisuus sinua ottees pitää tiukas.
Selef Urge
- Anonyymi
Jeesus puhutteli opetuslapsia lapsinaan. Olemme kaikki
uudestisyntymisen kautta Jumalan lapsia Kristuksessa Jeesuksessa.
Itse tykkään kutsua itseäni Jumalan lapseksi.
Se titteli sopii parhaiten minuun, ja meihin kaikkiin uskoviin.
Se ei saa aikaan raivoa kovinkaan monessa "uskovassa".
Niin on hyvä olla "vain" Jumalan lapsi.
Mvh J - K- Anonyymi
Lapsen asteella ainakin olet.
- Anonyymi
Mitä se niin kun tarkoittaa olla Kristuksessa Jeesuksessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kriustuksessa oleminen niinku tarkoittaa, että sillä hetkellä, kun uskoimme häneen, saimme Jumalan elävän pyhän hengen kuolleen henkemme tilalle, uudestisynnyimme. Jeesus, pyhä henki ja Isä ovat Jumala. Me olemme siis jo Kristuksen ruumista. Emme me vielä pysty täysin ymmärtämään, mitä tämä niinku tarkoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristuksessa oleminen tarkoittaa sitä, että ihminen on palannut Jumalan
luokse uskossa Jeesukseen Kristukseen.
Jeesus sanoi, ettei kukaan voi tulla hänen luokseen muuten kuin hänen
kauttaan. Ihminen siis tulee Jumalan luoksen Jeesuksen kautta, uskomalla
Jeesukseen Kristukseen.
Kun sitten ihminen tulee Jeesuksen Kristuksen luokse, Jeesuksen veri
puhdistaa hänet kaikesta synnistä. Silloin Jumala asettaa hänet sisälle
Jeesukseen Kristukseen. Ja silloin ihminen on Jeesuksessa Kristuksessa.
Kun ihminen on Jeesuksessa Kristuksessa, hän on uskossa Jeesukseen.
Kristuksessa Jeesuksessa oleminen tarkoittaa siis olla uskossa.
Jeesus sanoi, että Hän on Isässä Jumalassa. Jeesus on siis sisällä
Jumalassa. Ja koska uskova on nyt sisällä Jeesuksessa Kristuksessa
ja Jeesus on sisällä Jumalassa, myös uskova on Jumalassa Hänen
yhteydessään.
Sen tähden, ja tästä johtuen, ihminen, joka ei ole uskossa Jeesukseen,
on erossa Jumalasta, on ilman Jumalaa Jumalan ulkopuolella (Ef 2:12-13).
Tämä ero Jumalasta alkoi ihmisen syntiin lankeemuksessa.
Kun Adama ja Eeva tekivät syntiä, he käänsivät Jumalalle selkänsä
ja lähtivät seuraamaan ja tottelemaan toista. Tämän jälkeen kaikki
ihmiset tekevät syntiä ja seuraavat sitä toista.
Nyt Jumala kutsuu ihmisiä takaisin luokseen Poikansa Jeesuksen Kristuksen
kautta ja Hänessä. Tästä uskoon tulossa on kyse; paluu Luojan luokse
ja elämä Hänen kanssaan Hänen yhteydessään.
https://www.jumala-kanssamme.se/439624466/448369774
https://www.jumala-kanssamme.se/439625207/439627421
https://www.jumala-kanssamme.se/439625207/449453358
Mvh J - K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kriustuksessa oleminen niinku tarkoittaa, että sillä hetkellä, kun uskoimme häneen, saimme Jumalan elävän pyhän hengen kuolleen henkemme tilalle, uudestisynnyimme. Jeesus, pyhä henki ja Isä ovat Jumala. Me olemme siis jo Kristuksen ruumista. Emme me vielä pysty täysin ymmärtämään, mitä tämä niinku tarkoittaa.
Asijaa samaallista kuten näpytellistöitsit voi sanastella näinkiin päinkiin :Jumala, joka on Henki, on ihmistä suurenpi, koska Jumala sattuu olemaan se suurin. No, Jumala asuu ihmisessä , niissä ihmisissä joissa sitten asuukin.
Nämä Jumalan Hengen asuttamat ihmiset ovat Ristuksessa Jeesuksessa. Mä ainakin ymmärrän täysin että se tarkoittaa pelastummissinettijä näille ihmisille. Enkä mä sitä väärinkään ymmärrällisöi, eikä sitä tarvii sen kummenminkaan syvätiejosteisenmin kaikes avautuvuujessaansa ynmärtää ainaskaan mun mielestä, mitä se sitten on käytännössä sitten kun on uskon aika rejalisoitua näkemillisyyjeksi, kosketeltavuujesteisuujeisuuksisuujeksi , kun ilmeisesti johkin sellaisuuteen könyännet tysin ymmärtämätttömyyjellisteisyyjellä osallisuujessamme Jeesuksen ruumiist. Ehkä jopa hanpururilaisisten syötävyyjeks silloin tällöisellisesti ikuisuujes.
Vähän leuvan alta kutittaa. No, nyt kutitan leuvan alta. Nyt ei kutita enää leuvan alta, mutta ohmimosta alkoi kutittamaan. Nyt kutitan ohimosta ja ei kutita enää ohmimostakaan. Mutta leuvan alta alkoi kutittamaan taas. No pitääpä sieltä taas kutitella.Voi että kun kutisee nyt.
Selef Urge
- Anonyymi
Jokainen uudestisyntynyt on lapsen asemassa Jumalan edessä.
- Anonyymi
Mikä on lapsen asema, konkreettisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on lapsen asema, konkreettisesti?
Ikuisen elämän perillinen. Tulemme hallitsemaan Jeesuksen pappeina ja kuninkaina hänen tuhatvuotisessa valtakunnassaan täällä maan päällä.
- Anonyymi
"Sillä ei se ole koetuksen kestävä, joka itse itseään suosittelee, vaan se, jota Herra suosittelee." (1. Kor.10:18)
Jätän tämän vain tähän. - Anonyymi
juudas iskariot 🤣🤣🤣 jeesus oli homoseksuaali
- Anonyymi
Jumalan pilkka pois sivustolta heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalan pilkka pois sivustolta heti.
Haloo!! Siinä luki Jeesuksesta, ei sanallakaan Jumalasta!
- Anonyymi
Lammas suden vaatteissa.
- Anonyymi
Mielestäni melko rauhallinen kun en syntiäkään tee.
- Anonyymi
Jokainen tekee syntiä. Tuo valheesikin on syntiä. Onneksemme Jeesus sovitti kaikki syntimme. Jos uskot häneen, et voi pilata pelastumistasi, vaikka joskus sorrutkin syntiin. Ylöstempauksessa saamme kirkastetun ruumiin emmekä enää tee syntiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen tekee syntiä. Tuo valheesikin on syntiä. Onneksemme Jeesus sovitti kaikki syntimme. Jos uskot häneen, et voi pilata pelastumistasi, vaikka joskus sorrutkin syntiin. Ylöstempauksessa saamme kirkastetun ruumiin emmekä enää tee syntiä.
En minä tee syntiä enää elämässäni.
- Anonyymi
Tunnen olevani supi lammasten vaatteissa. Olo on vähän omituinen, mutta Luojan Luoma olen.
Tai isin ja äidin... - Anonyymi
Oikeastaan ei ole kristittyjä, hinduja, buddhisteja, ateisteja, ei porvareita, ei kommareita, ei kapitalisteja eikä sosialisteja. Jos ajattelet, niin ne ovat vain nimityksiä, mutta eivät määrittele elämää. Ne ovat vain mielikuvia ja kuoria ihmisistä ja itsestämme. Jos pystyy unohtamaan nämä nimitykset, voi nähdä taas selvemmin.
Eihän meillä lapsinakaan ollut tapana jakaa ihmisiä, vai mitä? Kyse on siis vain oppimisesta.- Anonyymi
ihminen on saatanan saalis tai Jumalan pelastama. Voidaan sanoa Jumalan saaliiksikin kristittyjä. Kristitty on kalaksi verrattu, jonka Jumala on saanut itselleen, kalojen pelastukseksi.Kala on mielestäni hyvä vertaus ihmisestä ymmärrykseltään suhteessa Jumalaan.
Jumalattomaan pätee enemmän, kun jumalaton on mikä on ymmärrykseltään pelastustarpeeseensa.Joillakin tosin tuntuu olevan siitä ymmärrystäkin mutta uudestisyntymyksen tuoma tietoisuustaso puuttuu etsiä päättäväisesti Jumalaa pelastajakseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihminen on saatanan saalis tai Jumalan pelastama. Voidaan sanoa Jumalan saaliiksikin kristittyjä. Kristitty on kalaksi verrattu, jonka Jumala on saanut itselleen, kalojen pelastukseksi.Kala on mielestäni hyvä vertaus ihmisestä ymmärrykseltään suhteessa Jumalaan.
Jumalattomaan pätee enemmän, kun jumalaton on mikä on ymmärrykseltään pelastustarpeeseensa.Joillakin tosin tuntuu olevan siitä ymmärrystäkin mutta uudestisyntymyksen tuoma tietoisuustaso puuttuu etsiä päättäväisesti Jumalaa pelastajakseen.Tuota synkkyyttä ja tuomiota en osta vaikka sanot sitä kristillisyydeksi. Se on vain ymmärtämättömyyttä. Se elämä mitä uskonnolisuudesta haettaan on tuon ulkopuolella. Valo on siellä. Valossa saavat kulkea kaikki olematta mikään ja nimeämättä miksikään.
- Anonyymi
Vaivauduitko edes raamattua lukaseen? ilmeisesti et jos olet edelleen pieni lammas. Sinä pakenet raamatun totuutta. Todellisuudessa tämä on Itsepetosta. Herää tödellisuuteen.
- Anonyymi
kosketa minua nyt.
https://www.youtube.com/watch?v=W1btg3mpEOc&list=RDW1btg3mpEOc&start_radio=1 - Anonyymi
Miettisin kaksi kertaa ennen kuin laittaisin lastani mielikuvitusolennon syliin.
Lampaan ollessa kyseessä olisi se varmasti eläinrääkkäystä tai heitteillejättöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1555805Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido843273Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t961800- 1241190
- 151124
- 601071
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain78993- 58990
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27865Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844