Maailman rasistisin kansa on tietenkin...

Anonyymi-ap

https://worldpopulationreview.com/country-rankings/most-racist-countries

Tai siis, öööö...

<<Intia on tutkimukseen osallistuneista maista rasistisin. Etelä-Aasiassa sijaitseva Intia on maapallon toiseksi väkirikkain maa, jossa on noin 1,3 miljardia ihmistä. Kyselyiden mukaan maan asukkaat osoittavat huomattavaa suvaitsemattomuutta tummaihoisia ihmisiä kohtaan , olivatpa he sitten ulkomaalaistaustaisia ​​(erityisesti afrikkalaisia) tai tummaihoisia intialaisia. Intiassa on vähän maahanmuuttoa ja vain vähän kansainvälisiä asukkaita. Tämän seurauksena suurin osa sen väestöstä on itse intialaista alkuperää. Tätä yksityiskohtaa pidetään merkittävänä tekijänä rasismissa Intiassa. Kun ei ole tottunut näkemään tai olemaan vuorovaikutuksessa eri rotuisten ihmisten kanssa, on usein vaikeampaa sopeutua eri kansallisuuteen tai etniseen taustaan ​​kuuluvan henkilön kanssa. Tämä käsitys käy ilmi kyselyn tuloksista. Noin 43,6 % kaikista kyselyyn vastanneista intialaisista sanoi, etteivät he viihtyisi eri kulttuuria, etnistä taustaa tai rotua edustavien naapureiden kanssa. 64,3 % intialaisista osallistujista kertoi myös, että heitä joko syrjittiin tai he olivat nähneet syrjintää kotimaassaan.

Vaikka Libanonin väestö jakautuu lähes puoliksi kristittyjen ja puoliksi muslimien kesken, se on toinen maa, joka koostuu pääasiassa saman etnisen taustan omaavista ihmisistä. Tämä alhainen monimuotoisuus tarkoittaa, että Libanonin kansalaiset vastustavat tyypillisesti seurustelua muiden rotujen ihmisten kanssa pelkästään siksi, etteivät he ole tottuneet tekemään niin jokapäiväisessä elämässä. Kolmantena rasistisimpien maiden listalla on Bahrain, Persianlahdella ja aivan Saudi-Arabian rannikon edustalla sijaitseva maa. Lähes 50 % Bahrainin väestöstä on bahrainilaista alkuperää, ja intialaiset muodostavat maahanmuuttajien korkeimman prosenttiosuuden. Bahrain sai 31,1 % ja 85,7 % käsiteltävinä olevissa tutkimuksissa.

Libya seuraa Bahrainia neljännellä sijalla. Suurin osa Libyan väestöstä on arabeja. Muita Libyan väestöön kuuluvia etnisiä ryhmiä ovat tunisialaiset, egyptiläiset, dawadat, italialaiset, maltalaiset, kreikkalaiset, pakistanilaiset, turkkilaiset ja intialaiset. Tutkimuksessa havaittiin, että 54 % Libyan väestöstä ei hyväksyisi toisen rodun edustajien naapurissa asumista, kun taas 39,7 % väestöstä sanoi joutuneensa joko syrjivän käytöksen uhriksi tai todistaneensa sitä Libyassa. Egypti on viidennellä sijalla. Egyptissä syntyneet ja kasvaneet ihmiset muodostavat 91 % sen väestöstä, ja loput 9 % ovat beduiineja, abazoja, turkkilaisia ​​ja kreikkalaisia. Egyptiä, Libyaa, Bahrainia ja Libanonia koskevat tutkimusten tulokset ovat yhdenmukaisia ​​Intiaa koskevien tulosten kanssa.<<

8

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kastijärjestelmä 🤣 siitä voisi jalostaa jotain uutta 🤔

• Anonyymi

Miksi ihmeessä pitäisi sietää toisen tapaisia ihmisiä. Mikä pakko se on?

• Anonyymi

Kyllä Suomi on maailman rasistisin, vaikka onkin neljänneksi vähiten rasistisin maa!

Vai mitä palstan viisaimmat sinisellä?

• Anonyymi

ovatkos suomalaiset lähisukulaisia keskenään 🤔 eli ei veli veljen kimppuun käy muuta kun äärimmäisen vihamielisessä ympäristössä

• Anonyymi

Kyllä. Intia on ollut tuo jo pitkään, mikä on outoa ottaen huomioon maan moninaisuuden.

• Anonyymi

Eihän siinä oikeastaan mitään outoa ole, että liian erilaiset kulttuurit, ja uskonnot eivät vain tule keskenään kovinkaan hyvin toimeen, niin se on ollut aikojen alusta saakka.

• Anonyymi

pistäkää valkoisista ja mustista kootut joukkueet kilpailemaan keskenään eri lajeissa niin huomattavasti kovempi kilpailu kun saman värisistä joukkueista kootut keskenään 🤔

• Anonyymi

tai siis kaikki etnisyydet , mitä isommat erot sen kovempi yhteenotto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe