Hyvin suunniteltu huijausfirma. Kaikki nuo tiedot saa ilmaiseksi muualta kun tutkii. Myös heidän asiakaspalvelu on tosi töykeää. Selitystä selitystä, mutta ei vastausta kysymykseen. Varokaa tuota lafkaa..
Carvertical
5
253
Vastaukset
- Anonyymi
Jos auto on kasattu tai korjattu jossakin nyrkkipajassa, niin sitä ei näy CarVerticalin tiedoissa.
- Anonyymi
Miten tuo firma on huijari?
Se että firma kokoaa tiedot eri lähteistä yhdeksi kokonaisuudeksi ja esittää helppolukuisesti, ei ole huijaamista. Se on palvelu millä on hintalappu.
Asiat voi ainakin osittain kaivella itsekin mutta mistä minä ne paikat löytäisin ja viitsiinkö nähdä vaivan kun pikkurahalla saa tiedot suoraan kännykkään.
Niin että kerrohan mikä siinä on huijausta? - Anonyymi00004
Ihan hyvä systeemi.
Säästi isolta vaivalta kun Rintajouppi yritti myydä kaverille auton priimana mutta kävikin ilmi Carverticalin kautta että kyseessä olikin karsee kolaripommi.
Tarkemmassa tarkastelussa heräsi kysymys että onkohan kyseinen kiesi edes tieliikennekelpoinen. - Anonyymi00005
https://stat.vin/cars
Hae Nettiauton haussa: "vaurioituneena" ja laita kyseisen auton rungonnumero hakukenttään, ja boom!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419