Tänään köyhä ymmärtää,että on köyhä. Kulttuuritalon saliin tuli tänään Suvi Teräsniska keikalle. Rikkaat marssi konserttisaliin. Köyhän huvina on Salatut Elämät tvssä. Olisi olliut liiat kalliit liput. Sillä rahalla pääsee monta kertaa elokuvateatteriin.
Kulttuuri kuuluu kaikille,vai kuuluuko?
10
153
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeasti köyhä ei käy edes elokuvissa vaan olueen menee nekin rahat.
- Anonyymi
Tarpeeksi kulttuuria kun juo kotisohvalla halvinta kaljaa vuodesta toiseen
- Anonyymi
On se. Häpeä.
Kulttuurin vaikutus
Identiteetti: Kulttuuri auttaa rakentamaan ihmisten ja yhteisöjen identiteettiä.
Hyvinvointi: Kulttuurielämysten on osoitettu edistävän ihmisten terveyttä, hyvinvointia, stressin lievitystä ja luovuutta.
Yhteisöllisyys: Kulttuurin jakaminen ja harrastaminen tarjoaa mahdollisuuksia sosiaaliseen vuorovaikutukseen ja yhteisöllisyyteen
Ja sitten konsertit, teatterit, elokuvat ovat myös elämyksiä. - Anonyymi
Purra kertoi kulttuurin kuuluvan hänelle, siis eliitille,
vaikka henkilökohtaisesti ei välitä siitä pas*aakaan! - Anonyymi
Mutta Diandran konserttiin kyllä kannatti mennä vaikka liput oli kalliita.
Olenko loinen kun olen 90 pros keikoilla ja festareilla "sivusta kuunnellut"?
- Anonyymi
Ei hätää kun äveriäs yhdistyksemme maksoi meidänkin liput. Jihaa !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtuman järjestäjälle on samantekevää kuka maksaa vaikka olisi Invalidiliitto kunhan joku maksaa.
Anonyymi kirjoitti:
Joskus kun stadiiiss hesaass tai ankkarokiis pyörin niin välillä sisällä välillä ulkona..musa kuulu kyllä.. hyviinkin..
Anonyymi kirjoitti:
Tapahtuman järjestäjälle on samantekevää kuka maksaa vaikka olisi Invalidiliitto kunhan joku maksaa.
olen ulapalla noista.. saatan mennä kinkereihin tai kuuntelemaanjoukkoihin jos jostain kuuluu..muuten olen mies varjoissa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986158KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495627Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei572663Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072088Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071788- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801277- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331038