Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.

Anonyymi-ap

Room 10:17
”Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.”

41

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin tulee siis usko kuulosta, mutta kuulo Jumalan sanan kautta.

• Anonyymi

Alltså kommer tron av predikan, men predikan i kraft av Kristi ord.

• Anonyymi

Käännyttämällä: puhumalla, huutamalla, laulamalla ihmisistä tehdään käännynnäisiä.

Paratiisissa Saatana sai puhumalla naisen tulemaan kuulosta uskoon, mikä on paha asia.

1. Moos. 3:6

Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä. Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi.

Raamatun mukaan oikea usko on hengellinen asia, kasteen lahjan Pyhän Hengen yksi pysyvä ominaisuus. Jumalan antama hengen lahja ihmiselle.

Gal. 5:22

Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.

Uskon henki pitää yhteyttä ihmisen ja Jumalan välillä vaikka ihmisen nukkuessa.

Room. 8:26

Myös Henki auttaa meitä, jotka olemme heikkoja. Emmehän tiedä, miten meidän tulisi rukoilla, että rukoilisimme oikein. Henki itse kuitenkin puhuu meidän puolestamme sanattomin huokauksin.

• Anonyymi

Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.

Käännyttäminen lahkon uskoon ja siihen päälle lahkokaste, jossa ihmiseen pumpataan vierasta henkeä.

Mutta Pyhä Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi

Kylläpä Jumalan sanan selvä ilmoitus herättää sinun sisäiset demonisi kiihkoon, vai mitä Teuvo?

• Anonyymi

”Minä olen Herra, sinun Jumalasi, rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi, ja älä tuomitse, ettei sinua tuomittaisi!"

Siinä tulivat itsekkäälle ihmiselle kovat sanat. Vaikka on tietoisesti ollut ketään muita tuominnut kuin vain tuota koston Jumalaa.

Hetken kuluttua sama ääni jatkoi:
        "Ei ole mitään väliä sillä, onko sinulla isä tai ei, oletko rikas tai köyhä, terve tai sairas, kunhan elät elämäsi niin, että kerran saavutat tämän kirkkauden!"

Miten tuon lähimmäisen rakastamisen laita nykyisin Teuvo? Ettei vaan olisi rakkaus vaihtunut silmittömään vihaan ja herjaan?

• Anonyymi

Jeesuksen veli ja Jerusalemin seurakunnan johtaja Johannes varoittaa hokemasta
      "yksin uskosta" -mantraa.

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

• Anonyymi

”Mutta minä sanon teille: jokainen, joka vihastuu veljeensä, on ansainnut oikeuden tuomion; ja joka sanoo veljelleen: 'Sinä tyhjänpäiväinen', on ansainnut suuren neuvoston tuomion; ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.”
        Matt 5:22

• Anonyymi

Raamatun alkukielen mukaan usko on verbi, mikä tarkoittaa uskollisuutta ja kuuliaisuutta totella Jumalan antamia lakeja ja käskyjä.

Kyse oikeassa uskossa siis ei ole mistään psykologisesta kuulosta ja muiden aistien ansiosta tapahtuvasta psykologisesta mielentilan asiasta.

• Anonyymi

Jumala puhuu oikeasta alkuperäisestä Raamatullisesta uskosta.

2. Moos. 15:26

Herra sanoi: "Jos kuuntelet tarkasti, mitä minä puhun, ja teet sen, mikä on oikein minun silmissäni, jos muistat minun käskyni ja noudatat kaikkia minun lakejani, niin minä en pane sinun vaivaksesi mitään niistä sairauksista, joilla kuritin egyptiläisiä. Minä, Herra, olen sinun parantajasi."

• Anonyymi

Miksi sitten kuitenkin olet sallinut itsellesi oikeuden valehdella? Olet valehdellut olevasi edesmennyt, mutta kuitenkin täällä vaikutat kovin elossa olevalta herjatessasi kaikkea ympärilläsi.
        Kerro jo nyt, saitko sen korurasian myytyä, jota Tori.fi:ssä myyskentelit ja jonka myynti-ilmoituksen tämän vuoden tammikuussa päivitit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten kuitenkin olet sallinut itsellesi oikeuden valehdella? Olet valehdellut olevasi edesmennyt, mutta kuitenkin täällä vaikutat kovin elossa olevalta herjatessasi kaikkea ympärilläsi.
        Kerro jo nyt, saitko sen korurasian myytyä, jota Tori.fi:ssä myyskentelit ja jonka myynti-ilmoituksen tämän vuoden tammikuussa päivitit?

Näin sen korurasian myynti imoituksen Tori fi:ssä. Siinä kerrottiin rasian olevan Teuvo Sunin valmistama. Hän on kuulemma valmistanut niitä eläissään toista sataa. Myyntiosoitekin oli aivan eri kuin Teuvo vainaan osoite. Vaikka olisit kuinka vihasi sokaisema, pitäisi valehtelullasi olla jotain rajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin sen korurasian myynti imoituksen Tori fi:ssä. Siinä kerrottiin rasian olevan Teuvo Sunin valmistama. Hän on kuulemma valmistanut niitä eläissään toista sataa. Myyntiosoitekin oli aivan eri kuin Teuvo vainaan osoite. Vaikka olisit kuinka vihasi sokaisema, pitäisi valehtelullasi olla jotain rajaa.

Siis, Made by Teuvo Suni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkähän se oikein lienee, jos patologinen valehtelu luokitellaan sairaudeksi, niin onko kyseinen satujen kertoja vastuussa mistään jutuistaan? Ei järjettömämpää valhetta voisi keksiä, kuin että yli 3 vuotta sitten kuollut vainaja kirjoittaa edelleen herjaavia viestejä tälle palstalle, hänen rakkaasta Paavalistaan.

• Anonyymi

Lahkolaisissa asustava valheen henki, valheellinen usko, käy näiden Jeesuksen sanojen kimppuun.

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

• Anonyymi

Kitarakuorot soittaa ja seireenit laulaa taivaslauluja ja kerberokset heittää halullisia eksytettyjä sieluja sisälle lahkojen iloon ja riemuun, hurmoshengen syvimpiin syövereihin.

Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.

• Anonyymi

Harhaoppisia lahkolaisia, väärämielisiä ja väärähenkisiä ei pidä alkaa rakastamaan.

Sellaisen kanssa ei pidä edes istua samassa pöydässä.

1 Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat,
      2 vaan rakastaa Herran lakia ja tutkistelee hänen lakiansa päivät ja yöt!

Lahkolaisten, väärämielisten touhut pitää heti tuomita, ettei ihmiset eksy niihin juoniin sidottavaksi.

Joh. 7:24

Älkää tuomitko näön mukaan, vaan tuomitkaa oikea tuomio."

• Anonyymi

Lahkolaisia, hurmahenkiä pitää karttaa kun ensin heitä varoittanut ankarasti.

Tit. 3:10

Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahkolaisia, hurmahenkiä pitää karttaa kun ensin heitä varoittanut ankarasti.

Tit. 3:10

Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.

Siinä olenkin tehnyt kovin väärin, kun olen sinua liian usein varoitellut. Pahoittelen!

• Anonyymi

>>>>>>Sellaisen kanssa ei pidä edes istua samassa pöydässä<<<<
        Kysytkö kahvibaarissa tai ruoka ravintolassa ensin pöytä seurueelta mihin kirkko kuntaan kuulut? Jos ei ole sama kyin sinulla niin vaihdatko pöytää?
        Eihän Raamattua noin tule tulkita? Jumalan Sanassa ilmoitetaan "jos ihmiseen katsotte teette syntiä".

Oletko ajatellut koko Raamatun ilmotuksen asia yhteyksissä mitä Paavali tahtoi tarkoittaa kirjoittaessaan Korinto srk:lle? Taisi olla kyse ehtoollis yhteydestä? Sehän on tarkoitettu Jeesukseen Kristukseen uskoville parannuksen tehneille eli entisen synti elämänsä hyljänneille ihmisille

”Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa; en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.

Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.

Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?

Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."”
        ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭5‬:‭9‬-‭13‬ ‭FB38‬‬

Eihän Herran pöydästä ( ehtoollinen) osallinen voi olla osallinen riivaajien pöydästä?

”Siunauksen malja, jonka me siunaamme, eikö se ole osallisuus Kristuksen vereen? Se leipä, jonka murramme, eikö se ole osallisuus Kristuksen ruumiiseen?

Koska leipä on yksi, niin me monet olemme yksi ruumis; sillä me olemme kaikki tuosta yhdestä leivästä osalliset. Katsokaa luonnollista Israelia; eivätkö ne, jotka syövät uhreja, ole alttarista osalliset? Mitä siis sanon? Ettäkö epäjumalanuhri on jotakin, tai että epäjumala on jotakin?

Ei, vaan että, mitä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle; mutta minä en tahdo, että te tulette osallisiksi riivaajista.

Ette voi juoda Herran maljasta ja riivaajien maljasta, ette voi olla osalliset Herran pöydästä ja riivaajien pöydästä. Vai tahdommeko herättää Herran kiivauden? Emme kaiketi me ole häntä väkevämmät?”
        ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭10‬:‭16‬-‭22‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>>>>>Sellaisen kanssa ei pidä edes istua samassa pöydässä<<<<
        Kysytkö kahvibaarissa tai ruoka ravintolassa ensin pöytä seurueelta mihin kirkko kuntaan kuulut? Jos ei ole sama kyin sinulla niin vaihdatko pöytää?
        Eihän Raamattua noin tule tulkita? Jumalan Sanassa ilmoitetaan "jos ihmiseen katsotte teette syntiä".

Oletko ajatellut koko Raamatun ilmotuksen asia yhteyksissä mitä Paavali tahtoi tarkoittaa kirjoittaessaan Korinto srk:lle? Taisi olla kyse ehtoollis yhteydestä? Sehän on tarkoitettu Jeesukseen Kristukseen uskoville parannuksen tehneille eli entisen synti elämänsä hyljänneille ihmisille

”Minä kirjoitin teille kirjeessäni, ettette seurustelisi huorintekijäin kanssa; en tarkoittanut yleensä tämän maailman huorintekijöitä tai ahneita tai anastajia tai epäjumalanpalvelijoita, sillä silloinhan teidän täytyisi lähteä pois maailmasta.

Vaan minä kirjoitin teille, että jos joku, jota kutsutaan veljeksi, on huorintekijä tai ahne tai epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja tai juomari tai anastaja, te ette seurustelisi ettekä söisikään semmoisen kanssa.

Sillä onko minun asiani tuomita niitä, jotka ovat ulkopuolella? Ettekö tekin tuomitse vain niitä, jotka ovat sisäpuolella?

Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."”
        ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭5‬:‭9‬-‭13‬ ‭FB38‬‬

Eihän Herran pöydästä ( ehtoollinen) osallinen voi olla osallinen riivaajien pöydästä?

”Siunauksen malja, jonka me siunaamme, eikö se ole osallisuus Kristuksen vereen? Se leipä, jonka murramme, eikö se ole osallisuus Kristuksen ruumiiseen?

Koska leipä on yksi, niin me monet olemme yksi ruumis; sillä me olemme kaikki tuosta yhdestä leivästä osalliset. Katsokaa luonnollista Israelia; eivätkö ne, jotka syövät uhreja, ole alttarista osalliset? Mitä siis sanon? Ettäkö epäjumalanuhri on jotakin, tai että epäjumala on jotakin?

Ei, vaan että, mitä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle; mutta minä en tahdo, että te tulette osallisiksi riivaajista.

Ette voi juoda Herran maljasta ja riivaajien maljasta, ette voi olla osalliset Herran pöydästä ja riivaajien pöydästä. Vai tahdommeko herättää Herran kiivauden? Emme kaiketi me ole häntä väkevämmät?”
        ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭10‬:‭16‬-‭22‬ ‭FB38‬‬

Paavali pisti omia oppejaan sekaan, että sai seuraajia. Paavalin luja seuraaminen voi johtaa samaan tulemaan ja saa Saatanan enkelin sisälleen koko lopun elämän ajaksi.

Paavali hajotti ja repi seurakuntia, ei yhdistänyt.

1. Kor. 1:12

Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi.]

• Anonyymi

Harhaoppisia lahkolaisia jos alkaa rakastamaan, niin siinä on kohta itsekin samassa eksytyksen ja riettauden lätäkössä.

Jumalan rakastaminen on ensimmäinen ja tärkein käsky.

5. Moos. 6:5

Ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi.

1. Joh. 5:3

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]

• Anonyymi

Kaatajapastoreiden käsien alle ei pidä mennä minkään henkilahjojen toivossa, kuten ihmisiä eksytetään kiihkolahkoissa. Eikä sellaisten tyyppien päälle pidä mennä omia käsiään ojentelemaan.

Synnit voi siirtyä ihmisestä toiseen pelkästään käsiä ojentelemalla.

1. Tim. 5:22

Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

• Anonyymi

Hindut eivät siksi kättele, koska he tietää, että henget ja synnit kulkee ihmisen käsien kautta ihmisestä toiseen.

• Anonyymi

Ällä anna kenenkään lahkopastorin tönäistä kädellään otsaasi. Siinä henget ja synnit siirtyy sisälle ihmisen otsassa olevan ns. kolmannen silmän kautta.

Ihmisen "sydän" on ihmisen aivoissa. Ennen kaikkea varjele "sydämesi" eli aivosi.

• Anonyymi

Melkoista pakanuutta! Ei käsien kautta liiku muut kuin bakteerit, siksi on hyvä pestä käsiä ettei syys flunssat leviä jonkun kädellä nenäänsä niistäneen käsien kautta!

Jos sydän ei ole puhdas ei auta vaikka rakentaisit Raamatuista talon itsellesi!
        Tämän maailman ruhtinas hallitsee uskosta osattomien sydämissä ja he tottelevat sitä koska ovat sen orjia.

”Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne, joissa te ennen vaelsitte

tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,

joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;”
        ‭‭Efesolaiskirje‬ ‭2‬:‭1‬-‭3‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkoista pakanuutta! Ei käsien kautta liiku muut kuin bakteerit, siksi on hyvä pestä käsiä ettei syys flunssat leviä jonkun kädellä nenäänsä niistäneen käsien kautta!

Jos sydän ei ole puhdas ei auta vaikka rakentaisit Raamatuista talon itsellesi!
        Tämän maailman ruhtinas hallitsee uskosta osattomien sydämissä ja he tottelevat sitä koska ovat sen orjia.

”Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne, joissa te ennen vaelsitte

tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,

joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;”
        ‭‭Efesolaiskirje‬ ‭2‬:‭1‬-‭3‬ ‭FB38‬‬

‭‭Matteus‬ ‭5‬:‭8‬ ‭FB38‬‬
        ”Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan.”
        -------
        Ihmisen sydämen Jumala puhdistaa ihmisen uskoessa evankeliumin.

‭‭Apostolien teot‬ ‭15‬:‭7‬-‭9‬ ‭FB38‬‬
        ”Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitten teki teidän keskuudessanne sen valinnan,

että pakanat minun suustani saisivat kuulla evankeliumin sanan ja tulisivat uskoon.

Ja Jumala, sydänten tuntija, todisti heidän puolestansa, antaen heille Pyhän Hengen samoinkuin meillekin, eikä tehnyt mitään erotusta meidän ja heidän kesken,

sillä hän puhdisti heidän sydämensä uskolla.”
        ‭‭
        ‭‭Hesekiel‬ ‭36‬:‭26‬ ‭FB38‬‬
        ”Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.”
        ------
        ‭‭Markus‬ ‭7‬:‭14‬-‭19‬ ‭FB38‬‬ ( Mark.7:14-23.)
        ”Ja hän kutsui taas kansan tykönsä ja sanoi heille: "Kuulkaa minua kaikki ja ymmärtäkää: ei mikään, mikä ihmisen ulkopuolelta menee hänen sisäänsä, voi häntä saastuttaa, vaan mikä ihmisestä lähtee ulos, se saastuttaa ihmisen. Jos jollakin on korvat kuulla, hän kuulkoon."

Ja kun hän kansasta erottuaan oli mennyt erääseen taloon, kysyivät hänen opetuslapsensa häneltä sitä vertausta. Ja hän sanoi heille: "Niinkö ymmärtämättömiä tekin olette?

Ettekö käsitä, ettei mikään, mikä ulkoapäin menee ihmiseen, voi häntä saastuttaa? Sillä se ei mene hänen sydämeensä, vaan vatsaan, ja ulostuu."

Näin hän sanoi kaikki ruuat puhtaiksi.”
        -------

”Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia, se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.

Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä,

osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭3‬:‭21‬-‭26‬ ‭FB38‬‬
        ---------
        ”Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭5‬:‭1‬-‭2‬ ‭
        ---------

”Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se! Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi?

Mutta kiitos Jumalalle, että te, jotka ennen olitte synnin palvelijoita, nyt olette tulleet sydämestänne kuuliaisiksi sille opin muodolle, jonka johtoon te olette annetut, ja että te synnistä vapautettuina olette tulleet vanhurskauden palvelijoiksi! Minä puhun ihmisten tavalla teidän lihanne heikkouden tähden.

Sillä niinkuin te ennen annoitte jäsenenne saastaisuuden ja laittomuuden palvelijoiksi laittomuuteen, niin antakaa nyt jäsenenne vanhurskauden palvelijoiksi pyhitykseen.

Sillä kun olitte synnin palvelijoita, niin te olitte vapaat vanhurskaudesta. Minkä hedelmän te siitä silloin saitte? Sen, jota te nyt häpeätte. Sillä sen loppu on kuolema.

Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä. Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭6‬:‭15‬-‭23‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

‭‭Matteus‬ ‭5‬:‭8‬ ‭FB38‬‬
        ”Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan.”
        -------
        Ihmisen sydämen Jumala puhdistaa ihmisen uskoessa evankeliumin.

‭‭Apostolien teot‬ ‭15‬:‭7‬-‭9‬ ‭FB38‬‬
        ”Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitten teki teidän keskuudessanne sen valinnan,

että pakanat minun suustani saisivat kuulla evankeliumin sanan ja tulisivat uskoon.

Ja Jumala, sydänten tuntija, todisti heidän puolestansa, antaen heille Pyhän Hengen samoinkuin meillekin, eikä tehnyt mitään erotusta meidän ja heidän kesken,

sillä hän puhdisti heidän sydämensä uskolla.”
        ‭‭
        ‭‭Hesekiel‬ ‭36‬:‭26‬ ‭FB38‬‬
        ”Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.”
        ------
        ‭‭Markus‬ ‭7‬:‭14‬-‭19‬ ‭FB38‬‬ ( Mark.7:14-23.)
        ”Ja hän kutsui taas kansan tykönsä ja sanoi heille: "Kuulkaa minua kaikki ja ymmärtäkää: ei mikään, mikä ihmisen ulkopuolelta menee hänen sisäänsä, voi häntä saastuttaa, vaan mikä ihmisestä lähtee ulos, se saastuttaa ihmisen. Jos jollakin on korvat kuulla, hän kuulkoon."

Ja kun hän kansasta erottuaan oli mennyt erääseen taloon, kysyivät hänen opetuslapsensa häneltä sitä vertausta. Ja hän sanoi heille: "Niinkö ymmärtämättömiä tekin olette?

Ettekö käsitä, ettei mikään, mikä ulkoapäin menee ihmiseen, voi häntä saastuttaa? Sillä se ei mene hänen sydämeensä, vaan vatsaan, ja ulostuu."

Näin hän sanoi kaikki ruuat puhtaiksi.”
        -------

”Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia, se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.

Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä,

osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭3‬:‭21‬-‭26‬ ‭FB38‬‬
        ---------
        ”Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet, niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭5‬:‭1‬-‭2‬ ‭
        ---------

”Kuinka siis on? Saammeko tehdä syntiä, koska emme ole lain alla, vaan armon alla? Pois se! Ettekö tiedä, että kenen palvelijoiksi, ketä tottelemaan, te antaudutte, sen palvelijoita te olette, jota te tottelette, joko synnin palvelijoita, kuolemaksi, tahi kuuliaisuuden, vanhurskaudeksi?

Mutta kiitos Jumalalle, että te, jotka ennen olitte synnin palvelijoita, nyt olette tulleet sydämestänne kuuliaisiksi sille opin muodolle, jonka johtoon te olette annetut, ja että te synnistä vapautettuina olette tulleet vanhurskauden palvelijoiksi! Minä puhun ihmisten tavalla teidän lihanne heikkouden tähden.

Sillä niinkuin te ennen annoitte jäsenenne saastaisuuden ja laittomuuden palvelijoiksi laittomuuteen, niin antakaa nyt jäsenenne vanhurskauden palvelijoiksi pyhitykseen.

Sillä kun olitte synnin palvelijoita, niin te olitte vapaat vanhurskaudesta. Minkä hedelmän te siitä silloin saitte? Sen, jota te nyt häpeätte. Sillä sen loppu on kuolema.

Mutta nyt, kun olette synnistä vapautetut ja Jumalan palvelijoiksi tulleet, on teidän hedelmänne pyhitys, ja sen loppu on iankaikkinen elämä. Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
        ‭‭Roomalaiskirje‬ ‭6‬:‭15‬-‭23‬ ‭FB38‬‬

Ihmisen jäseniin kuuluu myös kieli. Sillä voi tehdä syntiä puhumalla .Valehtelemalla, parjaamalla, panettelemalla yms.

”Minä puhun ihmisten tavalla teidän lihanne heikkouden tähden. Sillä niinkuin te ennen annoitte jäsenenne saastaisuuden ja laittomuuden palvelijoiksi laittomuuteen, niin antakaa nyt jäsenenne vanhurskauden palvelijoiksi pyhitykseen.

‭‭Roomalaiskirje‬ ‭6‬:‭19‬-‭23‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi

Usko tulee luulemisesta, jos luulee satuja todeksi.

• Anonyymi

Menisitkö sinä kuuntelemaan saarnamiestä, jossa asustaisi Saatanan enkeli eli demoni?

2. Kor. 12:7

Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAAANAN ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

• Anonyymi

Po. Saatanan enkeli, demonihenki.
        Enkelit on palvelukseen lähetettyjä henkiä.

• Anonyymi

Pahat henget ja synnit liikkuu ihmisen käsien kautta, kuten sana sanoo.

Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

• Anonyymi

Henkiparantajat, rukouksella parantajat kertoivat, että luuripuhelimien aikana puhelimen luuri vaan kuumeni kun henget liikkui käsien kautta.

• Anonyymi

Kirlian-kuvaustekniikalla ihmisen käsistä lähteviä henki- ja energiavirtoja pystytään kuvaamaan.
        Kaukoparantajan käsistä voi lähteä jopa 3 metrin mittaisia henki/energia suihkeita.

Jos kiiluvasilmäinen kaatajapastori tulee kädet ojossa kohti, niin kiireesti alta pois!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirlian-kuvaustekniikalla ihmisen käsistä lähteviä henki- ja energiavirtoja pystytään kuvaamaan.
        Kaukoparantajan käsistä voi lähteä jopa 3 metrin mittaisia henki/energia suihkeita.

Jos kiiluvasilmäinen kaatajapastori tulee kädet ojossa kohti, niin kiireesti alta pois!

Mark. 9:22

"Henki on monet kerrat kaatanut hänet, jopa tuleen ja veteen, jotta saisi hänet tapetuksi."

• Anonyymi

Pahat henget voivat mennä ihmisestä myös eläimiin. Mutta jos paikkakunnalla on iso sikala, niin voi tulla iso vahinko.

Luuk. 8:32

Niin siellä oli vuorella suuri sikalauma laitumella; ja ne pyysivät häntä, että hän antaisi heille luvan mennä sikoihin. Ja hän antoi niille luvan.

• Anonyymi

Saivat todellisen "upotuskasteen"

Luuk.8:33 Niin riivaajat lähtivät ulos miehestä ja menivät sikoihin. Silloin lauma syöksyi jyrkännettä alas järveen ja hukkui.

• Anonyymi

Shaktipat (śaktipāta) tarkoittaa hindulaisuudessa henkisen energian välittämistä tai lahjoittamista yhdeltä ihmiseltä toiselle tai suoraan jumaluudelta. Se voi tapahtua kosketuksella, katseella, ajatuksella tai pyhän sanan (mantran) tai esineen välityksellä. Shaktipat on armon (Anugraha) teko, joka aktivoi vastaanottajan sisällä olevan tiedostamattoman henkisen energian, kundalini, ja ohjaa häntä kohti vapautumista ja valaistumista.

• Anonyymi

Toinen Pohjanmaanpoika Oliwer Hawk oli vielä paljon taitavampi ihmisten kaataja kuin Niilo Ylivainio. Hän pystyi pelkällä katseella kaatamaan ihmisiä selälleen maahan.

• Anonyymi

Kuuluisat kaatajapastorit käyttää usean ihmisen nurin kaatamiseen ns. "Mesmerismiä".
      Esim. Afrikassa ja pakanamaissa se on hyvin suosittu menetelmä. Siellä henkien palvonta ja niiden kanssa toimiminen on hyvin tuttu asia paikallisille ihmisille.

Mesmerismi eli animaalinen magnetismi (saks. tierischer Magnetismus) on 1700-luvulla käytössä ollut Franz Mesmerin kehittämä hypnoosiin perustuva hoitomenetelmä.

Mesmerin näkemyksen mukaan maailmankaikkeuden täytti virtaavan nesteen tavoin käyttäytyvä hienojakoinen eteerinen aine eli fluidium, jonka välityksellä kaikki kaukovaikutukset tapahtuivat. Fluidium sai myös ihmisen elimet toimimaan. Mesmer esitti tautien johtuvan fluidiumin virtausrytmeistä ja katsoi, että niitä voitiin parantaa magneettien avulla.

• Anonyymi

Entä mistä syntyy ymmärrys? Ja onko sitä? Jos lukisit vastaavanlaisia kirjoja, alkaisit vähitellen huomata, että kykenisit itsekin kirjoittamaan samanlaista tekstiä kuin Raamatussa on. Kirjoitettu totuus menettäisi arvonsa ja oikea totuus alkaisi näkyä ja tuntua. Sen jälkeen ei tarvitsisi tunnustaa mitään vaan kohdata asiat niin kuin ne ovat. Ja sehän on oleellista ja uskomista tärkeämpää.

Lukekaa se Raamattu, laittakaa kannet kiini ja kirja takaisin hyllyyn. Ja alkakaa elää. Ei Raamattu ja Jeesus ole vapautta keneltään vienyt. Eikä antanut!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      257
      18146
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      76
      10353
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      333
      6836
    4. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      57
      4743
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      34
      4576
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      79
      3318
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      117
      2952
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      95
      2460
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      28
      1864
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      24
      1752
    Aihe