Jeesus EI KUOLLUT ristille vaan oli * KOOMASSA *

Anonyymi-ap

Virallinen lääketieteellinen käsitys olisi Jeesuksen RISTINPUUNKÄRSIMYKSITÄ, että Jeesus vaipui KOOOMAAN, ennen kuin Roomalainen Sotilas olisi viitsinyt rikkoa luitaan. Pelkkään verenhukkaan ei ole moni muukaan kuollut, vai miksi lääkärit pitävät turvallisena tavallista VERENLUOVUTUSTAKIN?!
Kivulias Jeesuksemme RISTINKÄRSIMYS varmasti oli, ja sillä voimalla Jeesus ajaa pahat henget poies kääntyneistä syntisistä - vastakin
.
Apostolien teoissa - luvussa YKSI kerrotaan, mitä Jeesus puhui opetuslapsilleen, sen jälkeen kun oli osallistunut kävelyyn EMMAUKSEN tien opetuslasten kanssa ja myös Tuomaan pistettyä sormensa Jeesuksen haavoihin, ja kun oli paistanut muutaman kalankin Genesaretin rannalla.

Ensimmäinen asia, mihin Jeesus puuttui * koomasta* herättyään koko porukalleen, oli puhua evoluutiosta ja maailmansyntyajoista: "Älkää luulko opetuslapseni itse tietävänne aikamääriä, mitkä ISÄ-JUMALA on ainoana asettanut!". Ihan sanasta sanaan ei mennyt noin - APT 1- mutta merkitys on tuo sama. Jos osaatte silti laskea luomiviikon keston, niin teidän on tiedettävä vain TÄHTIEN lukumäärä - omassa Galaksissamme! JOS silloin uskotte, että TÄHTIÄ on noin 200 miljardia(gigaa = 10^9) Galaksissamme, niin paljonko saatte LUOMISVIIKON kestoksi, koko Galaksia koskien? Kertokaa kyseinen määrä 7 päivällä, niin saatte lukema hieman alle 4 miljardia vuotta. TÄMÄ EI OLE LIIAN VARMAA; koska emme tiedä, kuinka paljon SE YKSI JA AINUT JUMALA oli kyennyt LUOMAAN samaan pystyviä Jumalia - mitä itse on. Hän kykeni vetypilvestä tihentämään Galaksin - joka oli säteeltään 4 valon kulkemaa päivää. JOS OLI 200 miljardia samanlaista JUMALAA; jokaista Galaksimme tähteä kohden, niin kaikki 200 miljardia tähteä olisi voitu luoda tietenkin viikossa=>RINNAKAISUUS ajoissa, mutta jos on olemassa vain YKSI SUURI JUMALA, kaikki ajat tapahtuivat PERÄJÄLKEEN ja aikaa olisi mennyt tuo noin 4 miljardia vuotta ENSIMMÄISEENKIN LUOMISVIIKKOON?! Onko totuus jompikumpi vaiko joku tuolta väliltä => seitsemän päivää => 4 miljardia vuotta -- ajoissa mitaten? Kuka väittää tämän tietävänsä?! Mitä väliä sillä on? Olisi silti varmasti mahtavaa jos tietäisimme kuitenkin totuuden - edes tästä asiasta?!

2

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On turha julkkis.

• Anonyymi

Entäs Punahilkka?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      95
      6101
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5535
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2757
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      2015
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1583
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      136
      1459
    Aihe