Mulla on kaksi litraa avaamatonta maitopurkkia, joissa on vielä kauvan käyttöaikaa. Ensi viikollallisella on tarkoitus aloittaa paasto, joka on mun elämäni pisillisin tähän mennessä kunhan maitosiuujet loppuvat suullisuuteni ne vastaanottaissa.
Tietenkin yksinäisenä sutenallisenakin voin vespaastoilla. Mutta olisihan se jotian lisuketta sekin kun olisi tässä maajilmankaikkeujessa joku jonka kanssa ns. nauttia vesipaastosta. Odotan sulta sitä ettet käytä mitään supstansseja vesipaaston aikana vaan aijoastaan pelekkäistä vettäistä.
Olen kova sälli, sua kovenpi ilman yritystäkään.
Onko susta siihen mihin musta ehkä on paastollisesti?
Vaikka nyt on vähän uhoo niin kyllä se nöyryyskin sieltä esiintulee , varsinkin jos en kykenekkään paastoomaan ees päivääkään.
Lihaksikkaasti,
Selef Urge
Olisikohan pitkään vesipaastoon tai sen yritykseen taisteluparia?
22
178
Vastaukset
- Anonyymi
Haloo?
Selef Urge - Anonyymi
Ilmoittaudun kisaan. Olen paastonnut pelkällä vedellä kaksi viikkoa. Se on enkka. 40 päivää on tavoitteena.
Jyrki- Anonyymi
Mulla enkka 12 vrk ja hilut päälle. Huh, uumoilen tiukkaallista kisaallista. 40 päivää sopii tavoitteeksi, mutta olen aika saletti etten sinne pääse. Tuumailin että hyvä jos 21 vrk saisi tehtyä.
Ilmoittelen tarkemmin myähenmin kun ruuvat ja juomat alkaa olla viimeisellä nielaisullaansa. Arviolta viimeistään jossain tiistain-keskiviikon kohjal varmaan aloitan. Kilo perunoita mullon valmiiksi keitettynä. Joo, joo, kyl, kyl, nyt alkoi jännittään kun en tainnut kenenkään lähtevän kisaamaan. No, ei tässä perumaankaan aleta ja oonhan mä jo pitkään halunna alkaa paastoon ihanan pitkään. Tsenppijä alkavaiseelliseen kisaan ja arenpi voittakoon.
Selef Urge
Mä voin paastota tämän illan klo 17:30 ->huomenna klo 11:30.
Tuleeko siitä 18h ja tämä ilta tulee olemaan todella vaikea.
Ei vettäkään
Tavoite 0,5kg.ja koska se on näin hidasta ei edes parin päivän vesipaasto mulle käy.oon niin kärsimätön ihminen- Anonyymi
Eihän vedessä ole kaloreita. Mitä hyödyt siitä, että kehon kuivuessa painat vähemmän?
Minulla voi kehon paino vaihdella vähintään kilon verran, siis ihan pelkän hormonikierron vuoksi ja se palautuu turvotuksen laskiessa.
Lightning Anonyymi kirjoitti:
Eihän vedessä ole kaloreita. Mitä hyödyt siitä, että kehon kuivuessa painat vähemmän?
Minulla voi kehon paino vaihdella vähintään kilon verran, siis ihan pelkän hormonikierron vuoksi ja se palautuu turvotuksen laskiessa.
LightningNo se vesi tuli mieleen kun selehvi puhui siitä. Oon käytännössä vain tämän illan paastolla ei sinä aikana ehdi kuivua!
auroraboreallis kirjoitti:
No se vesi tuli mieleen kun selehvi puhui siitä. Oon käytännössä vain tämän illan paastolla ei sinä aikana ehdi kuivua!
Ps.selef tulee pettymään omaan suoritukseen ja jyrkikään ei saa kuin 20vrk korkeintaan. Minulle tänään yksi iltakin on kova saavutus.
- Anonyymi
Ps.selef tulee pettymään omaan suoritukseen ja jyrkikään ei saa kuin 20vrk korkeintaan. Minulle tänään yksi iltakin on kova saavutus.
Ehkä he yrittävät guinnesin ennätysten kirjaan tai ovat vain masokisteja.
Ehkä he yrittävät guinnesin ennätysten kirjaan tai ovat vain masokisteja.
LightningNiin.on nää meidän paastot niin nähty. Söin eilen yhden profeelin.ajattelin että kukaan ei huomaa.😄en uskonut siitä olevan mitään hyötyäkään.
Nyt pätkäpaasto huomiseen klo 11 saakka.
Aloitin noin klo kax kahvien jälkeen.
Lasken kohta monta tuntia siitä tulee..vaikeaa.
Ennen nukkumista kaksi näkkileipää.
Tavoite- 1kg.vettä juon.- Anonyymi
Niin.on nää meidän paastot niin nähty. Söin eilen yhden profeelin.ajattelin että kukaan ei huomaa.😄en uskonut siitä olevan mitään hyötyäkään.
Tavoite- 1kg.vettä juon.Jotkuthan käyttää pätkäpaastoa laihtumiseen...
Näin syysaikaan juurekset ovat halpoja. Uunijuurekset ovat hyviä. Lanttu, bataatti, punajuuri, porkkana....sipuliakin voi lohkoina laittaa sekaan, hieman öljyä, suolaa, mustapippuria, hunajaa. timjamia.
Lightning - Anonyymi
Niin.on nää meidän paastot niin nähty. Söin eilen yhden profeelin.ajattelin että kukaan ei huomaa.😄en uskonut siitä olevan mitään hyötyäkään.
Tavoite- 1kg.vettä juon.Kauvan tämä paastosi kesti?
Haluan tietää niin paastoan sen vaikka väkisin ja voittanen sut ainakin, koska sä olet kolmas kilpailijoista.
Itse aloitan ensi viikolla ja teen siitä omanlaisensa aloituksensa varmaankin, tosin mä mietin pitäisikö tää paastollisuus salata sittenkin, kun aloin miettimään että menetänkö mä jotain sellaista palkinnollisuutta, jonka kovasti haluaisin, mutta en sitten aikanaan sakkaan sitä, koska paastoni oli "julkinen" eikä salassa paastottua, niin että Herra sen vaan tietää.
Tarkoitushan mulla on paastota ja rukoilla mun maallisen äitein uuvestisyntymyksen puolesta päärukousaiheena. Sitä mä toivon palkinoksein että mun äiti olisi sitten uuves maas ja voitais mennä katteleen maisemii eväsretkelle , ja olisi kiva jos mun mmaallinen vaijakin olis siinä mukana, hän on jo uskossa Herraan mennyt Herran luokse. Ainakin hänet mulla on siellä venaamassa, näin olen ymmärtänyt, semmoinen jonka haluun nähjä taas ja lähtee eväsretkelle tai vaikka onkimaan jos sellaista on mahdollista tehdä. Enhän mä tiijä, mutta olisi kiva jos olisi hyvänmakuisia kaloja kalavesissä, lohii, nieriöit, taimenii ja niit yksii, jotka maistuu tosi hyvilt, niit saa vaan lapist pyyvettyy.
Selef Urge Anonyymi kirjoitti:
Jotkuthan käyttää pätkäpaastoa laihtumiseen...
Näin syysaikaan juurekset ovat halpoja. Uunijuurekset ovat hyviä. Lanttu, bataatti, punajuuri, porkkana....sipuliakin voi lohkoina laittaa sekaan, hieman öljyä, suolaa, mustapippuria, hunajaa. timjamia.
LightningNam! Kirjoitin ohjeet ylös.hunaja ja nuo mausteet tekee noista varmasti syötävää.eikä lihota.jos ensi viikolla kauppareissulla ostaisi nuo...
Anonyymi kirjoitti:
Kauvan tämä paastosi kesti?
Haluan tietää niin paastoan sen vaikka väkisin ja voittanen sut ainakin, koska sä olet kolmas kilpailijoista.
Itse aloitan ensi viikolla ja teen siitä omanlaisensa aloituksensa varmaankin, tosin mä mietin pitäisikö tää paastollisuus salata sittenkin, kun aloin miettimään että menetänkö mä jotain sellaista palkinnollisuutta, jonka kovasti haluaisin, mutta en sitten aikanaan sakkaan sitä, koska paastoni oli "julkinen" eikä salassa paastottua, niin että Herra sen vaan tietää.
Tarkoitushan mulla on paastota ja rukoilla mun maallisen äitein uuvestisyntymyksen puolesta päärukousaiheena. Sitä mä toivon palkinoksein että mun äiti olisi sitten uuves maas ja voitais mennä katteleen maisemii eväsretkelle , ja olisi kiva jos mun mmaallinen vaijakin olis siinä mukana, hän on jo uskossa Herraan mennyt Herran luokse. Ainakin hänet mulla on siellä venaamassa, näin olen ymmärtänyt, semmoinen jonka haluun nähjä taas ja lähtee eväsretkelle tai vaikka onkimaan jos sellaista on mahdollista tehdä. Enhän mä tiijä, mutta olisi kiva jos olisi hyvänmakuisia kaloja kalavesissä, lohii, nieriöit, taimenii ja niit yksii, jotka maistuu tosi hyvilt, niit saa vaan lapist pyyvettyy.
Selef UrgeNiin. En tiiä...
Kysyit kauanko paasto kesti eilen niin noin 4tuntia😁.nyt yritän 20h pätkäpaastoa
Ihan siksi että tulisi se askel eteenpäin ja siitä hyvä mieli. Voisin jatkaa kevyemmin mielin.
Aion jatkaa sen 20h jälkeen toisenkin päivän
Onko sulla tavoitteena se äitisi asia vai laihdutatko myös?- Anonyymi
Nam! Kirjoitin ohjeet ylös.hunaja ja nuo mausteet tekee noista varmasti syötävää.eikä lihota.jos ensi viikolla kauppareissulla ostaisi nuo...
Voi tosiaan laittaa mitä juureksia sattuu löytämään ja mistä itse pitää. Kaikkihan ei pidä kaikesta. Bataatista kannattaa muistaa, jos laittaa ja kun lohkoo niitä kuutioiksi, että kypsyvät nopeammin kuin esim. lanttu...perunaakin voi laittaa toki sekaan...olenpa laittanut vihanneksista samaan vuokaan esim. paprikaakin, kukkakaalia...ja joskus olen tehnyt niinkin, että esim chiliöljyllä ja suolalla olen maustanut ja uuniin..
Voi tosiaan laittaa mitä juureksia sattuu löytämään ja mistä itse pitää. Kaikkihan ei pidä kaikesta. Bataatista kannattaa muistaa, jos laittaa ja kun lohkoo niitä kuutioiksi, että kypsyvät nopeammin kuin esim. lanttu...perunaakin voi laittaa toki sekaan...olenpa laittanut vihanneksista samaan vuokaan esim. paprikaakin, kukkakaalia...ja joskus olen tehnyt niinkin, että esim chiliöljyllä ja suolalla olen maustanut ja uuniin..
LightningKiitti vinkeistä. On ollut niin vaikeaa keksiä mistä saan kasviksia lautaselle.
- Anonyymi
Niin. En tiiä...
Kysyit kauanko paasto kesti eilen niin noin 4tuntia😁.nyt yritän 20h pätkäpaastoa
Ihan siksi että tulisi se askel eteenpäin ja siitä hyvä mieli. Voisin jatkaa kevyemmin mielin.
Aion jatkaa sen 20h jälkeen toisenkin päivän
Onko sulla tavoitteena se äitisi asia vai laihdutatko myös?Kumpaankin olen ryhtymäisein. Jos menetän paastopalkan sillä että teen täällä selontekoa paastostani ja saan tukea ihmisiltä niin Jumala katsois sen huonoksi asijaksi niin sitten mä vaan salaa paastoon kertomatta kellekään mitään.
Koska tarkoitus on tehjä ennätyspitkä paasto niin siitä haluaisi sitten palkkaakin paastoajalta jos oon siihen palkansaantiin oikeutettu.Käsittääkseni olen, mutta varma asijasta oon vasta sitten kun oon sen palkan saanut. Voihan olla että jään iin sanotusti matkalle.
Selef Urge Anonyymi kirjoitti:
Kumpaankin olen ryhtymäisein. Jos menetän paastopalkan sillä että teen täällä selontekoa paastostani ja saan tukea ihmisiltä niin Jumala katsois sen huonoksi asijaksi niin sitten mä vaan salaa paastoon kertomatta kellekään mitään.
Koska tarkoitus on tehjä ennätyspitkä paasto niin siitä haluaisi sitten palkkaakin paastoajalta jos oon siihen palkansaantiin oikeutettu.Käsittääkseni olen, mutta varma asijasta oon vasta sitten kun oon sen palkan saanut. Voihan olla että jään iin sanotusti matkalle.
Selef UrgeMä en tarvitse enkä odota saavani mitään palkkaa Jumalalta vaikka olisinkin hiljaa. En ole ahne.
Se hyvä mieli, kun onnistun, palkitsee ja riittää mulle.
Oletko varma että tuo älyttömän pitkä paasto on Jumalasta? Eikö järkevämpää olisi ottaa selvää mitä on terveellinen syöminen?
Kyllähän sä niihin kaikkiin keitoksiisi aina jotain terveellistäkin laitat, mutta en tarkoita sitä. Tarkoitan normaalia terveellistä syömistä.
- Anonyymi
Olisko pari litraa viinaa? On enemmän energiaa kuin maidossa ja lisäksi juttukin luistaa paremmin.
- Anonyymi
Paasto tai muut katumus harjoittelut EIVÄT ole kilpailu!
kilpaile itsesi kanssa ja Jumalan!
ja Jumalan Ilmoitus: olet jo saanut palkan paastostasi!
Matt. 6:16
Ja kun paastoatte, älkää olko synkännäköisiä niinkuin ulkokullatut; sillä he tekevät kasvonsa surkeiksi, että ihmiset näkisivät heidän paastoavan. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
17 Vaan kun sinä paastoat, niin voitele pääsi ja pese kasvosi,
18 etteivät paastoamistasi näkisi ihmiset, vaan sinun Isäsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
Eli samaa mitä on tehokas rukous:
mene kammioon ja ole siellä yksin ja älä huutele, "temppelin harjalla" mitä olet tehnyt!
mut' sa se. - Anonyymi
Olen muutaman kerran ollut sellaisella paastolla etten ole syönyt minkäänlaista makeaa kun syön toisinaan liikaa kaikenlaista missä on sokeria.
Olen päivän kerrallaan pitänyt paastoa.
On mulla ollut pitempiäkin taukoja mutta silloin en ole paastonnut vaan muuten vaan pitänyt sokerista taukoa.- Anonyymi
Puhdistetut "tuotteet", maito, sokeri, jauhot!
jos nautii alkuperäistä, mikä ei ole puhdistettu/jalostettu, voi kohtuudella käyttää.
Kerma leivos?
onko pahempaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhdistetut "tuotteet", maito, sokeri, jauhot!
jos nautii alkuperäistä, mikä ei ole puhdistettu/jalostettu, voi kohtuudella käyttää.
Kerma leivos?
onko pahempaa?No kyllä kaikki itse päättää minkä verran syö ja mitä ja se on omalla vastuulla. 🙂
Enimmäkseen tulee syötyä itsetehtyjä joskus kaupasta keksejä ja munkkeja.
Melkeinpä joka päivä ja kahdesti päivässä jotain makeaa hyvin harvoin päiviä välissä tai jopa viikko tai viikkoja. 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1535765Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido843263Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t961780- 1241180
- 151114
- 581037
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain78983- 55964
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27865Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844