Vaikka semmoinen, joka on unohtunut monelta.
Anna neuvo, joka on hyvä muistaa
16
178
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnijoita aina Jumalaa, isääs ja äitiis kans, ittees ja muita Jumalan luomii ihmismönkijöitä. Ihmisen kärsimästä kärsimyksellisyyvestä ei tule syyttää Jumalaa, sillä Hän ei ole tehnyt sitä pahaa, mitä ihmiset itse tekevät ja monet kierot syyttävät sitten Jumalaa: Miksi sallii Jumala tämän kaiken pahan. Siksi että ihmisellä on vapautensa tehjä pahaa tai hywää.
Sitten on terweellisteistä rentoutuva, toivon että voimme kaikit rentoutuva.
Kahtele tästä vitejo rentouneellisoituneena. Mää pahnaas makoomaan ja kahjo oiken rennos lötköllises asennollises vijeoota:
https://www.youtube.com/watch?v=GFby3nWwcKE&list=RDGFby3nWwcKE&start_radio=1
Selef Urge - Anonyymi
Mark.11:26 Mutta jos ette anteeksi anna, ei myös teidän Isänne, joka on taivaissa, anna anteeksi teidän rikoksianne. Biblia (1776) Matt.6:15.
- Anonyymi
Van elä usko!
- Anonyymi
Gay feels the need.
https://www.youtube.com/watch?v=4TQbr244IPs&list=RD4TQbr244IPs&start_radio=1
- Anonyymi
Kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat.
- Anonyymi
Matt. 5:18
Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut. - Anonyymi
KR 33/38
Matt. 28:19-20
Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni
kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää.
Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
King James
18 And Jesus came and spake unto them, saying, All power is given unto me in heaven and in earth.
19 Go ye therefore, and teach all nations, baptizing them in the name of
the Father, and of the Son, and of the Holy Ghost:
20 Teaching them to observe all things whatsoever I have commanded you: and, lo, I am with you alway, even unto the end of the world. Amen. - Anonyymi
Tässä joitakin, mikä näissä käskyissä on niin pahaa, että kristinusko on nykyään pahaa ja vihollinen?
2.Moos.20:
1. Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:
2. "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
3. Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
4. Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
5. Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
6. mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
7. Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.
8. Muista pyhittää lepopäivä.
9. Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi;
10. mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on.
11. Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.
12. Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
13. Älä tapa.
14. Älä tee huorin.
15. Älä varasta.
16. Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
17. Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."
Luuk.6:
31. Ja niinkuin te tahdotte ihmisten teille tekevän, niin tehkää tekin heille. - Anonyymi
Jos kuuseen kurkottaa, voi päästä latvaan saakka.
- Anonyymi
Karta pahaata ja tee hyväätä, niin sinä pysyt ijäänkaikkisesti.¨
SALMI 37:27
Sillä totillisellisesti on niin ettehei,Herra eipä ei hylkäällisöi vanhurskahiita.
Vanhurskas meinajaa oikeamielistä ja Jumalalle kelpaavaa aitokristittyä Pyhän Hengen kanssa kulukevaata henkilöötä.
Selef Urge - Anonyymi
Halukkaat voivat ottaa vastaan ilmaisen neuvon: lahkolainen valehtelee aina.
- Anonyymi
Niitä käskyjä pitäisi noudattaa eikä vain puhua ja silti kannattaa kansanmurhaa.
- Anonyymi
Ole iloinen siitä mitä sinulla on. Monet unohtavat pienet hyvät asiat ympäriltään ja ovat surullisia asioista mitä heillä ei ole.
- Anonyymi
Kun kolikko kirstuun kilahtaa
sielu taivaaseen vilahtaa. - Anonyymi
Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi!
- Anonyymi
Herra lohjuttaa heitä, joita surettaa jouvuttuaan loukatuiksi vääränlaisellisen totistuksen takija.
" Evil piipööl käänt pring mii town"
Selef Urge
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1505746Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido843263Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t911761- 1241180
- 151114
- 561007
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain78983- 55954
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27855Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844