Simulaation epäilijöille todisteita

Anonyymi-ap

Vain kaikkein älykkäimmät meistä, kuten Persekärpänen, ovat kykeneväisiä ymmärtämään elämäämme simulaatiossa ja nyt ovat hylkiöt menneet paljastamaan totuuden.

Hollywoodin suurin nouseva näyttelijä Tilly Norwood paljastui simuloiduksi. Asteroidi 2025 TF ilmaantui aivan tyhjästä ohittaen Lättymaamme nipinnapin. Simulaatiota tuokin oli. Korona -virus ilmaantui simuloiden eikä suinkaan kiinalaisten laboratoriosta. Ja sitten tämä jossa tutkijat keskustelevat salaisesti keskenään simulaatiosta: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/olemmeko-vain-osa-jonkun-sivilisaation-tietokonepelia-suomalainen-astrofyysikko-esitteli-mtv-lle-mielenkiintoisen-teorian/9234334

Persujenkin kannatus nousi aivan yllättäen sillä Simulaation herra niin päätti.

8

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai että jonkun "sivilisaation" simulaatio?

Eiköhän se simulaatio ole vain joku teini nörtti pelaamassa SIMS versiota.

Luullaan itsestämme liikoja että ihan olisi sivilisaatio simuloimassa.

• Anonyymi

Hallelujah! Jeesus on tie, totuus ja elämä. Kääntykää pois synneistä ja uskokaa Jeesukseen. Kyllä me elämme jonkinlaisessa simulaatiossa, se paljastuu siinä vaiheessa kun tulet uhaksi paholaisen valtakunnalle, sitten alkaa vainokiusat ja simulaatio paljastamiset, synkronisoinnit jym. Kun alat voittamaan sieluja Jumalalle, tulet todellakin pahimmaksi uhaksi tälle systeemille, kääntykää Jumalan puoleen, hän auttaa ja varustaa teitä tässä sielujen taistelussa jos pysytään vaan uskollisena hänelle. TULE JEESUS pian ja tuhoa tämä paholaisen valtakunta, kiitos JEESUS, Ylistys ja kunnia Taivaan Isälle. AMEN!

• Anonyymi

Muistuttaisin sua silti että

"Sillä ei jokainen joka sanoo Herra Herra pääse Taivasten Valtakuntaan..."

• Anonyymi

Déjà vu ilmiö on myös todisteena simulaation olevan totta.

Persekärpänen luki juuri äsken elämänsä ensimmäisen kerran Arne Nevanlinnan muistelmat ja Persekärpänen on aivan varma jotta on lukenut sen myös aikaisemminkin vaikka ei ookkaan lukennunna.

Aivan selvää simulaatiota ovat nämä déjà vu muistot.

• Anonyymi

Mua on aina välillä kutsuttu tuolla lisänimellä, mutta mitään Nevalinnoja en kyllä ole koskaan lukenut, enkä tule lukemaan.

Kuka vittu se edes on, mä oon neverhöörd siitä.

Mulla ei ole noita deja vuita, mutta aina välillä tulee se sellanen bon jovi fiilis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua on aina välillä kutsuttu tuolla lisänimellä, mutta mitään Nevalinnoja en kyllä ole koskaan lukenut, enkä tule lukemaan.

Kuka vittu se edes on, mä oon neverhöörd siitä.

Mulla ei ole noita deja vuita, mutta aina välillä tulee se sellanen bon jovi fiilis.

Kyseessä on simulaation herran tajunnan sekä muistin hallusinaatiot kun et muista Neoviuksia. Elomme simulaatiossa saa tästäkin lisätodistuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseessä on simulaation herran tajunnan sekä muistin hallusinaatiot kun et muista Neoviuksia. Elomme simulaatiossa saa tästäkin lisätodistuksen.

Mutta jos siis kyseessä on simulaatio, ei ole herraa saatika tajuntaa.

Vain suorittuvaa koodia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos siis kyseessä on simulaatio, ei ole herraa saatika tajuntaa.

Vain suorittuvaa koodia.

Lisätoditse simulaatiosta kun meidät on hakkeroitu jottemme muista mitä muistamme ja luulemme todellisuuden olevan vain tajunnanvirtaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      250
      4526
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      124
      2961
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2722
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1700
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1543
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      17
      1437
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      52
      1285
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      92
      1216
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      202
      1067
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1055
    Aihe