Simulaation epäilijöille todisteita

Anonyymi-ap

Vain kaikkein älykkäimmät meistä, kuten Persekärpänen, ovat kykeneväisiä ymmärtämään elämäämme simulaatiossa ja nyt ovat hylkiöt menneet paljastamaan totuuden.

Hollywoodin suurin nouseva näyttelijä Tilly Norwood paljastui simuloiduksi. Asteroidi 2025 TF ilmaantui aivan tyhjästä ohittaen Lättymaamme nipinnapin. Simulaatiota tuokin oli. Korona -virus ilmaantui simuloiden eikä suinkaan kiinalaisten laboratoriosta. Ja sitten tämä jossa tutkijat keskustelevat salaisesti keskenään simulaatiosta: https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/olemmeko-vain-osa-jonkun-sivilisaation-tietokonepelia-suomalainen-astrofyysikko-esitteli-mtv-lle-mielenkiintoisen-teorian/9234334

Persujenkin kannatus nousi aivan yllättäen sillä Simulaation herra niin päätti.

8

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai että jonkun "sivilisaation" simulaatio?

Eiköhän se simulaatio ole vain joku teini nörtti pelaamassa SIMS versiota.

Luullaan itsestämme liikoja että ihan olisi sivilisaatio simuloimassa.

• Anonyymi

Hallelujah! Jeesus on tie, totuus ja elämä. Kääntykää pois synneistä ja uskokaa Jeesukseen. Kyllä me elämme jonkinlaisessa simulaatiossa, se paljastuu siinä vaiheessa kun tulet uhaksi paholaisen valtakunnalle, sitten alkaa vainokiusat ja simulaatio paljastamiset, synkronisoinnit jym. Kun alat voittamaan sieluja Jumalalle, tulet todellakin pahimmaksi uhaksi tälle systeemille, kääntykää Jumalan puoleen, hän auttaa ja varustaa teitä tässä sielujen taistelussa jos pysytään vaan uskollisena hänelle. TULE JEESUS pian ja tuhoa tämä paholaisen valtakunta, kiitos JEESUS, Ylistys ja kunnia Taivaan Isälle. AMEN!

• Anonyymi

Muistuttaisin sua silti että

"Sillä ei jokainen joka sanoo Herra Herra pääse Taivasten Valtakuntaan..."

• Anonyymi

Déjà vu ilmiö on myös todisteena simulaation olevan totta.

Persekärpänen luki juuri äsken elämänsä ensimmäisen kerran Arne Nevanlinnan muistelmat ja Persekärpänen on aivan varma jotta on lukenut sen myös aikaisemminkin vaikka ei ookkaan lukennunna.

Aivan selvää simulaatiota ovat nämä déjà vu muistot.

• Anonyymi

Mua on aina välillä kutsuttu tuolla lisänimellä, mutta mitään Nevalinnoja en kyllä ole koskaan lukenut, enkä tule lukemaan.

Kuka vittu se edes on, mä oon neverhöörd siitä.

Mulla ei ole noita deja vuita, mutta aina välillä tulee se sellanen bon jovi fiilis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua on aina välillä kutsuttu tuolla lisänimellä, mutta mitään Nevalinnoja en kyllä ole koskaan lukenut, enkä tule lukemaan.

Kuka vittu se edes on, mä oon neverhöörd siitä.

Mulla ei ole noita deja vuita, mutta aina välillä tulee se sellanen bon jovi fiilis.

Kyseessä on simulaation herran tajunnan sekä muistin hallusinaatiot kun et muista Neoviuksia. Elomme simulaatiossa saa tästäkin lisätodistuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseessä on simulaation herran tajunnan sekä muistin hallusinaatiot kun et muista Neoviuksia. Elomme simulaatiossa saa tästäkin lisätodistuksen.

Mutta jos siis kyseessä on simulaatio, ei ole herraa saatika tajuntaa.

Vain suorittuvaa koodia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos siis kyseessä on simulaatio, ei ole herraa saatika tajuntaa.

Vain suorittuvaa koodia.

Lisätoditse simulaatiosta kun meidät on hakkeroitu jottemme muista mitä muistamme ja luulemme todellisuuden olevan vain tajunnanvirtaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe