Hän on poikkeuksellisen fiksu ja sydämeltään lämmin ihminen – älykäs, empaattinen ja kielitaitoinen. Kaiken kruunaa tyylikäs ja miellyttävä olemus, joka heijastaa sisäistä kauneutta.
Pnneksi Kutokuru ei ole mikään Nisu.
13
356
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitan tietysti, että onneksi kuru ei ole mikään Nisu. Nyt saadaan kepulipellet linnaan ja eikös Kuru luvannut pistää sen ällöttävä kävykeräilijänkin tiilenpäitä lukemaan.
- Anonyymi
Meitä Kautokuru faneja on Ähtärissä valtava joukko. Kuru menisi meidän äänillä heittämällä eduskuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitä Kautokuru faneja on Ähtärissä valtava joukko. Kuru menisi meidän äänillä heittämällä eduskuntaan.
Teidän olisi syytä mennä psykiatriseen hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kautokuru on Venäläinen kantoraketti.
- Anonyymi
Tuosta kun ottaa vittuilun pois niin ei paljon jää
- Anonyymi
Mikko ei hoida Ähtärin asioita.
On negatiivinen oikeille asioille.
Ellei saa omaa etua
- Anonyymi
Mistähän tuo nimi Kautokuru?
- Anonyymi
Mielikuvitusta.
- Anonyymi
Kaikki valitavat turvenuija pölvästit ovat Kautokuruja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki valitavat turvenuija pölvästit ovat Kautokuruja.
Vahingossa Luoja oudon prototyypin loi
Ja tuumi, että: "Myllymäellä tuokin elää voi" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vahingossa Luoja oudon prototyypin loi
Ja tuumi, että: "Myllymäellä tuokin elää voi""Vahingossa Luoja oudon prototyypin loi ja tuumi, että Nisun perää määkin nuolla voni .Niin syntyi kaurahattu rehupuntti, tyhmä ämmä perusjuntti. Oikea ähtäriläinen. Niin syntyi läskiperse, nisulainen, kusiaivo hölmöläinen. Oikea ähtäriläinen. Korsumäen autosta mä halvan auton sain ja tuumin, että Nisun peppua mä nuolla voisin kai. Nisu veti vihkoon, mutta silti kiittelin. Alistuin mä tyhmyyteen ja mua halveksuttiin niin."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Vahingossa Luoja oudon prototyypin loi ja tuumi, että Nisun perää määkin nuolla voni .Niin syntyi kaurahattu rehupuntti, tyhmä ämmä perusjuntti. Oikea ähtäriläinen. Niin syntyi läskiperse, nisulainen, kusiaivo hölmöläinen. Oikea ähtäriläinen. Korsumäen autosta mä halvan auton sain ja tuumin, että Nisun peppua mä nuolla voisin kai. Nisu veti vihkoon, mutta silti kiittelin. Alistuin mä tyhmyyteen ja mua halveksuttiin niin."
Voi kuru ressukka. Tuo oli jo vanha vitsi. Joku muu oli keksinyt ensin. Sinusta on vain peesaamaan muita, kuten omaa veljeäsikin. Sun veljes häpee sua.
- Anonyymi
On Eläinpuiston rahat kadonneet. On kuntavero tappiin nostettu. On Nisun vaalikassa pian täysi. Kunhan kuntalaisten rahat kusetetaan. Ja kadut ovat täynnä kautokuruja. Pikkusieluisia voittajia. Oikeassa olijoita. Pitää Nisun diskossa persettä heiluttaa. Juoskaa ihan kaikki. Juoskaa kauemmaksi. Siellä saatte tuntee itsenne vapaammaksi. Juoskaa henkenne edestä. Ennen kuin Savola kusettaa. Taivas on täynnä kuumaa terästä sen avulla menkää äkkiä Savolan mafiaa karkuun!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945