Loma alkoi ja jokavuotinen suurmegajätti-siivous sen myötä kämpässä. Niin pirun kuuma, että heitinkin ihan kaikki vaatteet nurkkaan ja löin verhot kiinni, jotta naapurin rouva ei kuolis paniikkikohtaukseen. Ihan pikkasen seksikäs olikin tässä vanhalla kurpalla siivouksen lomassa :)
Huh hellettä
7
996
Vastaukset
- tuffe
vaikka naapuri olis tullut auttamaan kun olisit jättänyt verhot auki... Olis ainakin saanut siitä kahvileipää, kutsunut naapurin naapuria sumpille ;)
Hyvä tietää etten ole ainoa siivoamassa, kait me tällä ahkeruudella ollaan ansaittu terassikaljat :)- M44
No luulenpa, että jos rupeaan sälekaihtimia avamaan kaffit tarjotaan putkassa. Joo terassille vaan tästä kunhan matot on pesty ensin.
- M44
No luulenpa, että jos rupeaan sälekaihtimia avamaan kaffit tarjotaan putkassa. Joo terassille vaan tästä kunhan matot on pesty ensin.
M44 kirjoitti:
ettei oikein kestä päivänvaloa? :)
- terassille
M44 kirjoitti:
aiot..?minullekkin kelpaisi alastonsiivooja.Terassille minäkin..
- M44
mii-su kirjoitti:
ettei oikein kestä päivänvaloa? :)
Jaa'a tiedä siitä :D Mutta taitaa olla yhteiskuntarauha ja naapurintädin sydän paremmassa jamassa näin.
- M44
terassille kirjoitti:
aiot..?minullekkin kelpaisi alastonsiivooja.Terassille minäkin..
Taitaa tuolta jokirannasta joku passeli löytyä. Enpä vaan muistanutkaan taas kuinka monta litraa hikeä pienessä kuumassa pesutuvassa voikaan ihmispolo vuodattaa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286