Olen sitä mieltä, että Ähtäri-mitalit olisi hyvä nyt jakaa. Jos tulee pakkoyhtyminen toiseen kaupunkiin niin nyt on se ajankohta.
Ähtäri-mitali
8
384
Vastaukset
- Anonyymi
Jos yhtyy pakolla voi saada tuomion, kuten L.Tähkä tai R.Salminen saivat. Pakottaminen seksuaaliseen tekoon eli pakkoyhtyminen on rikos.
- Anonyymi
Olis linnassa 70% jos painostuksestakin joutus.
- Anonyymi
Mikko saa mitalin ja patsasta suunnitellaan.
https://youtu.be/1Z08k8yBbJw?si=134uKY2aqdkogDgL- Anonyymi
Kautokurulle myönnetään:
Ritariristi kultaisin tammenlehdin, miekoin ja timantein
- Anonyymi
En usko että Ollikaan ottaisi vastaan Ähtäri mitalia sehän korruptoituneen kunnan hallinnon antama tunnustus suun pitämisestä kiinni, kukaan ei sitä huoli se on saastutettu.
- Anonyymi
Tuskinpa ollille sellaista tarjotaan.
- Anonyymi
Te olette nyt varmasti käsittäneet tuon huomion osoituksen väärin.
Se myönnetään ansioituneelle kuntalaiselle ei sille joka on keskittynyt Ähtärin tuhoamiseen.
Jälkimmäisestä jaetaan "SHITHEAD" mitalia, mistä käydäänkin varmasti kova kilpailu koska varteenotettavia ehdokkaita on useampi ja toinen toistaan ansiointuneempia.
- Anonyymi
Mä voisin ottaa yhden jemmaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30726939
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482304- 2011640
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1541570Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien351431- 341331
- 1221018
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30932Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex94893Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t81830