Fasistinen ja natZistinen venäjä jatkaa historian uudelleenkirjoittamista ja suomalaisen historian ja kulttuurin poispyyhkimistä Karjalasta ja Karjalan kannakselta. Voidaan puhua jo kulttuurisesta etnisestä puhdistuksesta.
IL uutisoi: Suomalaisten hautamuistomerkistä raastettiin tekstit pois.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/766d9c2a-8ab5-42e0-9b50-a5a1d2be5a9a
Suomalainen muistomerkki tärvelty Karjalassa
11
124
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi venäläiset fasistit pelkäävät rehellistä historiantulkintaa noin paljon että kaikkea pitää vääristellä ja tuhota?
- Anonyymi
Kun muuten ei voi kiusaa tehdä, niin kaikki mahdolliset keinot otetaan käyttöön.
- Anonyymi
Miksi suomalaiset fasistit pelkäävät rehellistä historiantulkintaa noin paljon että pitää vääristellä ja tuhota Suomen miehityshallinnon keskitysleirien muistoa Itä-Karjalassa? Kun muuten ei voi kiusaa tehdä, niin kaikki mahdolliset keinot otetaan käyttöön. Voidaan puhua jo kulttuurisesta etnisestä puhdistuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi suomalaiset fasistit pelkäävät rehellistä historiantulkintaa noin paljon että pitää vääristellä ja tuhota Suomen miehityshallinnon keskitysleirien muistoa Itä-Karjalassa? Kun muuten ei voi kiusaa tehdä, niin kaikki mahdolliset keinot otetaan käyttöön. Voidaan puhua jo kulttuurisesta etnisestä puhdistuksesta.
Suomella ei ole mitään pääsyä Itä-Karjalaan tuhoamaan yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fasistit ovat itärajan takana vääristelemässä historiallisia tapahtumia, ja tuhoamassa suomalaisia hautamuistomerkkejä.
Että tällainen naapuri tänään. Kymmenen vuoden päästä siellä voidaan tehdä täydellinen käännös, ja kaikki menee uusiksi, kuten NL:n konkurssin jälkeenkin kävi. Politiikka määrittelee siellä kaiken, jopa historian tulkinnat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kommenttisi kuulostaa aivan whataboutismilta ja venäläismieliseltä fasismilta, onko se sellaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kommenttisi kuulostaa aivan whataboutismilta ja venäläismieliseltä fasismilta, onko se sellaista?
Ymmärsitkö ollenkaan lukemaasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärsitkö ollenkaan lukemaasi?
Aiheeton kommentti..
- Anonyymi
Tärvelivät Mannerheimin muistolaatankin Pietarissa, koska venäläiset ovat vanhoillisia ja vihaavat homppeleita.
- Anonyymi
Syy on toinen. Venäläiset ovat sotakiimaisia ja vihaavat Länsi-Eurooppaa!
- Anonyymi
Putinhan sen muistolaatan asennutti, koska palvoo Mannerheimia, joka oli Venäjän kenraali.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403