Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoin luetteli aikoinaan isänmaallisuuden kolme johtavaa periaatetta. Mutta mikä niistä on korkein, mikä on niiden aatteellinen arvojärjestys, tai käytännön tärkeysjärjestys? Mikä tulee ensin, rasismi, sadismi vai fasismi? Kiistat tästä peruskysymyksestä jakavat isänmaallista Liikettä vielä nykyäänkin, ja se estää kaikkien yhdistymisen, puhaltamisen yhteiseen hiileen.
Rasismi, sadismi ja fasismi
Anonyymi-ap
7
184
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa Siitoin opetuslapset olla aika korkealla Suomen politiikassa .
- Anonyymi
Turun Ruskeassa Talossa tärkein on Sadismi sillä siellä harrastetaan miesten välistä BDSM sexiä sen rajuimmissa ja rujoimmissa muodoissa
- Anonyymi
Päijät-Hämeen vaikuttavin tekijä on radismi, jossa omaan napaan tuijottamalla saadaan Viestejä.
- Anonyymi
Sinunkin on aika lopettaa lapsellinen omaan napaan tuijottaminen.
- Anonyymi
Mitkä ovat 4 muuta isänmaallisuuden seitsemästä kardinaalihyveestä
- Anonyymi
-imuttelu (hellästi, mutta määrätietoisesti)
-steppaaminen
-valelääkäritarkastukset
-mylvintä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698