🔴 Kristillisellä radiokanavalla Radio Deillä pyörii ohjelma Ex-criminals. Äärimmäisen karskeja ukkoja vieraina: murhamiehiä, väkivaltarikollisia, huumekauppiaita, puliukkoja, prätkäjengiläisiä, murtomiehiä... Jotka ovat tulleet uskoon ja hylänneet entisen elämänsä ja liittyneet helluntaiseurakuntiin.
Mutta... Miksi tällainen ohjelma? Suurin osa ohjelmasta kuluu siinä, kuinka äijät kertovat rikolliselämästään. Kielenkäyttö, slangi ja asenne kuulostaa yhä kaikesta huolimatta olevan kapinallista, ylpeää ja korskeaa, vaikka kuinka ovatkin tulleet uskoon.
Ja... Miksei Late Johansson ole koskaan suostunut vasikoimaan rikostovereitaan? Miksi ylläpitää vielä uskoon tulemisen jälkeenkin solidaarisuutta entisiä rikoskumppaneitaan kohtaan? Ja miksei Late ole koskaan kertonut, mitä Remun veljelle todella tehtiin? Asia kun on tiedossa.
Ex-criminals - KARSKEJA roistoja!
26
192
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vaikka menee AA:han, niin siellä istuu kymmenen ukkoa, iältään 60-80 vuotta, ne nekin mässäilevät nuoruutensa juopottelutarinoilla ja rikollismenneisyydellään. Enemmän niistä ajoista puhutaan kuin nykyhetkestä.
- Anonyymi
Tää on kyllä aika hämärää porukkaa. Ovatkohan kunnolla edes tehneet pesäeroa menneisyyteensä, kun kaihoten muistelevat vanhoja aikoja?
- Anonyymi
Kerran varas, aina varas. Tällä kertaa helluntailainen varas.
- Anonyymi
Miksi kuuntelet RadioDeitä? EI OLE LAINKAAN PAKKO KUUNNELLA JA SEN JÄLKEEN KITISTÄ!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kuuntelet RadioDeitä? EI OLE LAINKAAN PAKKO KUUNNELLA JA SEN JÄLKEEN KITISTÄ!
Miksi sitten kitiset?
- Anonyymi
enkeleitähän radio- deissä pitäisi olla
Sitten puhua sinulle tillyn lällyn ja kirkossasi vain enkuleita, eikä yhtään entistä syntistä päästetä tupaan.
Näinhän se on.
Onneksi arkitodellisuus tulee esiin ja aloittaja voi käydä lastenhuoneessa istumassa,
Ei kuule muutakuin lasten ääntä..
Olet kuin anoppi. Ikää paljon. Kun uutisista tulee - vaikka maailmasta kertomaa, hän on tyynynlieve silmillä, sekä jatkuva kitinä...
uutisista.
Mutta, pikkukakkonen on hänelle poikaa- voi kun on onnellinen.- Anonyymi
Hai! Allaniko se siel kirjottelloo? Muistatsie ko lusittii yhes Kakolan fannipas ko oltii käyty ampumas Ravi-Raineri?
- Anonyymi
Hellarikultin kirjoittamaton sääntö, kaveria ei käräytetä.
Ei ne hellarit tunnusta syntejään. Hitaat älysivät lopulta että rikoksia paremmin kannattaa epäjumalan palvaaminen ja siitä valehteleminen.
Rangaistus saattaa siitäkin toki tulla jos oikea epätodennäköinen jumala onkin olemassa.- Anonyymi
Monet kriminaalit saalistavat eukkoja hellaripiireistä.
Rötökset ja murhat ovat vaihtuneet "älä tee huorin" käskyn rikkomiseen.- AnonyymiUUSI
Moni kriminaali on karismaattinen (=omaa psykopaattisia piirteitä) ja raamikas äijä. Sitten kertoo uudestisyntyneensä ja siteeraa Raamattua, niin kyllähän siinä osa helluntaitytöistä haluaa moisen namupalan napata. Vielä kun on mahdollisuus "rakastaa nämä ehjiksi".
- Anonyymi
Voiko pedofiili olla helluntaiuskovainen ?
- Anonyymi
Helluntaikirkon synnyttäminen vaikuttaa talousrikokselta ja omaisuuden siirrolta.
Loistava rahanpesu idea.
Maksavatko Ex-kriminaalit veroja puhujapalkkioistaan ? - Anonyymi
Epäilys etteivät helluntailaiset ex-kriminaalit tee oikeata työtä.
Ne on kuitenkin lopettaneet rikosten tekemisen, ja päihteiden käytön. Ja ei ne entiset linnajätkät saa töitä. Koska ei ole kunnon cv verrattuna kanssahakijoihin.
- Anonyymi
Pelastuvatko murhaajat ?
"Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat."- AnonyymiUUSI
”Muutamille, jotka olivat vakuuttuneita omasta vanhurskaudestaan ja halveksivat muita, Jeesus kertoi tämän vertauksen: ”Kaksi miestä meni temppeliin rukoilemaan.
Toinen oli fariseus ja toinen publikaani. Fariseus asettui seisomaan ja rukoili itsekseen näin: ’Jumala, minä kiitän sinua, etten ole sellainen kuin muut ihmiset, riistäjät, väärämieliset, huorintekijät, en myöskään sellainen kuin tuo publikaani. Minä paastoan kahdesti viikossa ja annan kymmenykset kaikesta, mitä ansaitsen.’
Mutta publikaani seisoi taempana eikä tohtinut kohottaa katsettaan taivasta kohti vaan löi rintaansa ja sanoi: ’Jumala, ole minulle syntiselle armollinen.’ Minä sanon teille: hän meni kotiinsa vanhurskautettuna, tuo toinen ei . Sillä jokainen, joka itsensä ylentää, se alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään.””
Luukas 18:9-14 FINRK
---------------
”Minä kiitän häntä, joka minulle on voimaa antanut, Kristusta Jeesusta, meidän Herraamme, siitä, että hän katsoi minut uskolliseksi ja asetti palvelukseensa minut, entisen pilkkaajan ja vainoojan ja väkivallantekijän.
Mutta minä sain laupeuden, koska olin tehnyt sitä tietämättömänä, epäuskossa; ja meidän Herramme armo oli ylen runsas, vaikuttaen uskoa ja rakkautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.
Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin.
Mutta sentähden minä sain laupeuden, että Jeesus Kristus minussa ennen muita osoittaisi kaiken pitkämielisyytensä, esikuvaksi niille, jotka tulevat uskomaan häneen, itsellensä iankaikkiseksi elämäksi.”
1. Timoteuskirje 1:12-16 FB38
- Anonyymi
Jumala ei ainuttakaan ole pelastanut ja nostanut kertomaan rikollisesta elämästään!! Ei ketään!
Todella typerää,eikä kirkasta Kristusta mitenkään!
Latekin ajeli idolla Audilla heti kun vapautui, säästikö linnassa??? Höpöukko!!! - Anonyymi
Rikollisten elämästä voi lukea Alibista eikä mielellään seurakunnan kokouksissa.
- Anonyymi
Joo, vaikea on tietää ovatko aidosti Jeesukseen uskovia, vai mitä ovat.? Toisaalta armo kuuluu heillekin ja ovat maallisen rangaistuksensa kärsineet ja kuka meistä on synnitön?
Vaikea heidän on tänä työttömyyden aikana töitä saada, mutta sossu auttaa heitäkin. Viimeisellä tuomiolla vasta selviää, kuka hylättiin vääränä.- AnonyymiUUSI
On vaikea kysymys. Mietin sitä, kun esimerkiksi tunnettu sarjamurhaaja Jeffrey Dahmer väitetysti tuli uskoon vankilassa ja otti kasteen ja kaikkea. Pastori joka kastoi hänet piti hänen uskoaan ihan vilpittömänä. Ei mahdu aivoihin, että miten tuollaisesta voi muuttua "puhtaaksi".
- Anonyymi
Maksavatko Ex-kriminaalit veroja puhujapalkkioistaan ?
- Anonyymi
Jos nyt pysyttäisiin Jumalan Sanassa ketkä jäävät ulkopuolelle.
Pelastuvatko murhaajat ?
"Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat."- AnonyymiUUSI
>>>>>Jos nyt pysyttäisiin Jumalan Sanassa ketkä jäävät ulkopuolelle.
Pelastuvatko murhaajat ?
"Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat."<<<<<
Kun on rikokset lusittu niin on niistä vapaa. Laiki vaati tietyn tuomion ja kun se on suoritettu siitä ei enään uudelleen syytetä eikä tuomita.
Teologian kielellä voisi sanoa että on "vanhurskautunut" pois rikoksesta kun on suorittanut sen mitä laki vaati.
”kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi; sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.”
Roomalaiskirje 6:6-7 FB38
Vanhurskautetulla on uusi elämä edessä.
”Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan, tietäen, että Kristus, sittenkuin hänet kuolleista herätettiin, ei enää kuole: kuolema ei enää häntä vallitse.
Sillä minkä hän kuoli, sen hän kerta kaikkiaan kuoli pois synnistä; mutta minkä hän elää, sen hän elää Jumalalle. Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa.”
Roomalaiskirje 6:8-11 FB38 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
>>>>>Jos nyt pysyttäisiin Jumalan Sanassa ketkä jäävät ulkopuolelle.
Pelastuvatko murhaajat ?
"Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat."<<<<<
Kun on rikokset lusittu niin on niistä vapaa. Laiki vaati tietyn tuomion ja kun se on suoritettu siitä ei enään uudelleen syytetä eikä tuomita.
Teologian kielellä voisi sanoa että on "vanhurskautunut" pois rikoksesta kun on suorittanut sen mitä laki vaati.
”kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi; sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.”
Roomalaiskirje 6:6-7 FB38
Vanhurskautetulla on uusi elämä edessä.
”Mutta jos olemme kuolleet Kristuksen kanssa, niin me uskomme saavamme myös elää hänen kanssaan, tietäen, että Kristus, sittenkuin hänet kuolleista herätettiin, ei enää kuole: kuolema ei enää häntä vallitse.
Sillä minkä hän kuoli, sen hän kerta kaikkiaan kuoli pois synnistä; mutta minkä hän elää, sen hän elää Jumalalle. Niin tekin pitäkää itsenne synnille kuolleina, mutta Jumalalle elävinä Kristuksessa Jeesuksessa.”
Roomalaiskirje 6:8-11 FB38Maallinen laki ei ole Jumalan laki.
Jumala tuomitsee tekojen mukaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Maallinen laki ei ole Jumalan laki.
Jumala tuomitsee tekojen mukaan.Niinpä! Miten sinä kestät tuomiolla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1285373HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164775Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu863980Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833320- 471815
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert321809- 141418
- 171328
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221322Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t521233