Kelan tuilla elävä ei kelpaa kohta Suomen kansalaiseksi. Asia on hyvä, sillä pummeja ja elättejä emme tänne kaipaa.
Kansalaisuuslakiin tulossa uusia kiristyksiä
15
139
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä ei vaan juuri mitään vaikutusta kehitysmaalaisten intoon tulla tänne. Tuskin se kansalaisuus monellakaan päällimmäisenä mielessä on ollutkaan.
Se suurin vetovoimatekijä Kela ei ihan vielä ole konkurssissa. - Anonyymi
Heitä on jo omiksi tarpeiksi.
- Anonyymi
Juu ja vaikka "lahjoitettavaksi " asti.
- Anonyymi
Suomeen on saanut tulla ja ilmoittautua pakolaiseksi ja siitä 30 vuotta eteenpäin kaikki ilmaiseksi ja lisää vaaditaan.
Tavis suomalainen saa 2000 kk peruspalkkaa ahkeroinnista esin baari ja kahvila, leipomo työntekijät siivoojat, huoltomiehet, Välinehuoltajat, lähihoitajat, lähetit
Sitten heidän tekemiensä työstä otetaan verot jolla matujen elämiset maksetaan asumuksrt, ruokitaan, hoidetaan terveys, syövät, hivit, syyhyt
Ajokortit, ilmaiset kuntosali ja uimavuorot, koirien ja kissojen eläinlääkärit
Kuljetukset, matkat pakomaihinsa
Lukematon määrä laskuja mistä ei Suomessa puhuta ja politiikot vähentävät suomalaisten etuja, terveyskeskukset, sairaalasijat vanhustenhoitopaikkojen määrä puolittunut
Kun ei oo varaa näihin.
Sen lisäksi miljardeja ulkomaille sotatarvikkeina, spr toiminnot, jälleenrakentamisia monta kertaa vuodessa ja kun maailmassa on sodittu aina, tapettu naisia ja lapsia kun maiden johtajat himoovat valtaa ja loppua ei näy
Ei pieni suomi voi kaikkia pelastaa
Suomen kansa on huumeiden, päihteiden, mielenterveysongelmien kanssa hukassa
ei pysty töihin ja tarvitaan entistä enemmän hoitoja ja apuja näille
Itsemurhien määrä suuri
Eli varsinainen ongelmien keskittymä ja sen lisäksi suomi velkaantunut ja pitäisi näiden nuorten selviytyä suomessa
Surkealta näyttää hyvinvointimme on huonovointinen ja rapautunut - Anonyymi
Kansalaisuus on yksi asia
Toinen on oleskelulupa
Kun sen saa niin tuet alkaa pyöriä- Anonyymi
Perussuomalaiset ei katsokaan sormiensa läpi enää tällaista veronmaksajien hyväksikäyttöä .
- Anonyymi
Ja kun mamu saa oleskeluluvan niin jakarit tippuu heti kädestä
Se o nähty kymmeniä kertoja Helsingissä
Kun mamu mies on " siivojana " niin vuoden kuluttua sitä ei enää näy
Kehitysmaissa ansiot on 2 dollaria päivässä
Kun ne saa suomen tuet niin heille ne rahat on miljoonia
- Anonyymi
Miksei oleskelulupaan tule vastaavia kiristyksiä!?
- Anonyymi
Sunan Ibn Majah 4337
Muslim 2834
Tirmidhi 2536
Qur 52:20
Qur 41:31: 43:71- Anonyymi
" Sunan Ibn Majah 4337
Muslim 2834
Tirmidhi 2536
Qur 52:20
Qur 41:31: 43:71 "
Ei oikeen aukene, jotain koraaniin liittyvää ?
- Anonyymi
Entä ne suomalaiset jotka elää Kelan tuilla?
Otetaanko niiltä kansalaisuus pois?- Anonyymi
Ei edes vihervassateilta jotka ovat tämän sotkun suurimmaksi osaksi aiheuttaneet ja jatkaa sikailuaan yhä edelleen.
- Anonyymi
Suurin osahan on vihervasemmistoa joten varo mitä toivot.
- Anonyymi
On annettu jo parisataatuhatta kansalaisuutta muslimeille vasemmistohallitusten aikaan.
- Anonyymi
Niin ja mikä vaan jaksaa hämmästyttää vieläkin joka päivä että tollot haluaa niitä tänne lisää ja olisi eräissä piireissä suotavaa olisi että vauhtia vielä lisättäisiin.
Toivottavasti sattuma korjaa satoa ja juurikin nämä kehitysmaalaisia tänne janoavat joutuvat kepposten kohteeksi eikä viattomat sivulliset.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161