Kyllä on. En voi muuta oikein sanoo. Lattialla oli lasillinen mustaviinimarjoi ja vettä: mehullisuus.
Potkaisin sen vahinkossa kumoon. Siinä sitten pyyhkin lattijaa väsyneenä. Saako valittaa vai pitääkö olla väkisin iloinen?
Oloni on aika kehnoisa ihan oikeajasti ja se syö loisuutta aika tehokkaalisesti.
Joutuuko uuvessa maassa ihmiset vielä kokemaan tartuntaallisija tauteja? Joo. Yskittää, nenä vuotaa, silmät kosteet, suu auki, paristi oon ottanu höyr henkitystä ja ne on olleet parhaat hetkelliseni tässällisessä tautissa.
Selef Urge
Ruttoisahko vlunssani 7.10 .2025 jKr. - present time
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin hyvä kysymys. Esim bakteeri on elollinen eliö, joten mahdollisesti sekin on mukana pelastuksessa. Vastausta siis, taudit ovat uuden maassa läsnä ja täten myös mahdollinen uusi kuolema elämän kiertokulun mukaan.
Lightning- AnonyymiUUSI
No sen verrallisesti tiijän etteä uuvessa maassa ei oo sairautta, koska siel ei ole syntijä. Kuten oli kerrallisen siellä Eejenin Puutarhassa, vai mikä paratiisillisuus olikaan. Sitä oon miettinyt onko siellä ollut kaloja, mitä kalastella ja onko Aatami ja Eeva osanneet tulentejon taijon ja eim. savustaneet lohta tai jotain parenmankin makuista kalaata kuten Nierijäätä.
Jeesuksen palatessa maan päälle perustamaan Kuninkaskuntaansa oman arvijoiseni mukaan n. 10-17v päästä, voi olla tietty että mennään jopa alle 10 vuojenkin, mutta oma aivoitukseni pistää sen tuonnemmas enemmän kuin tännenmäksi, niin sillo on vielä varmaallisesti sairauksii, joihinka on parannuskeino, voisikohan olla "Jeesuksen puutarhasta" , joka voisi olla Jeruusaaleemiin tenppelistä, sillä Pyhä Raamattu sen kertoo että Jerusaalemiin tenppeleisest laskuvirtaa nk. elämänvirta, jonka vaarreellaa viirraan, vaarreella viirran, kasvavaisten puijjen lehtijä käytetään liäkkeiksi, joten silloon on kaikkihiin sairauksihhiin olemoimassa kaikelliset sairauvet parantava lääke. Niistä puista ei lehtiset lakastullisoi eikä hejelmäiset lopullisoi ja niihin lienee kaikilla vapaa suullisointi.
Kuten ehkä et tiennyt niin Jeesuksen 1000v kestävän kuninkaskunnan jälkeen Jumalan tahtomus on luoja uuvet taivaat ja uusillinen maa. Ja se uusillinen maa on tosi kiva maa. Siellä on kiva olla. Itse oikein ojotan sitä kun ei ole missään varkaita varastamassa niin vapaasti kuin esim. Suomessa varkaille annetaan yllykkeitä ja yllytystä lainsääjäntötaholta. Olen yllättynyt jolleivat että lainsäätäjät saa rajua tuomijota tuhansista uhreista, jotka eivät oikeutta ole saaneet TÄYSIMÄÄRÄISENÄ, reiluna ja oikeuvenmukaisena, heille kuuluvana.
Selef Urge
- Anonyymi
Saako valittaa, vai?jos siltä tuntuu.on jotenkin rehellisempää kuin tuo antamasi vaihtoehto.
- AnonyymiUUSI
Oli eilen vaikea paikka, mutta nyt oon jo eri ihminen, paljon parenmassa kuntossa. Jos eilen vaikeusasteeni olotilallisessa oli 5-7 niin nyt se on 1-2.
Nukuin kuin hevoinen reippahaast yli 12h.
Nyt ei enää olis tarve valittaa ja hyvä kun en eilenkään suutain siihen avannut vaan olin hiljaa kuin lanmas teuraspäivänäänsä.
Nyt oon sairas ihminen, nenuu niistän toisinaan vaan ja yskäisen toisinaankin vain myöskinäänkn ja ne ovat mun ainojaat oireellisuujet. Itse asiasssa mähän voin hymyillä nyt. Mä hymyilen nyt ihan oikeasti . Mä pystyn tähän. Mulla on jo hyvä olo vaikka oon vielä sairaallinen. Lalalallalaaa, lalla lallaa, lalla lallan laa, aijai aijaaa.
Selef Urge
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1285363HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164775Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu853971Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833320- 471815
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert321799- 141418
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221322- 171318
- 421215