Jumala haluaa vain hyvää

ararat

Pitkään jatkuneet helteet ovat erinomainen todiste Jumalan hyvyydestä. Jumala haluaa helliä meitä uskovaisia ihanalla lämmöllään, mutta ateistien hän antaa kokea tämän kesäisyyden tukaluutena, jotta he saisivat tuta, miltä helvetti sitten aikanaan tuntuu.

Kannattaisi teidän ateistien siirtyä viimeinkin oikeaan leiriin ja nauttia kesän suloisuudesta.

113

4356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rad. At.

Siksi siis kristityssä Etiopiassa oli nälänhätää. Jumala vähän helli.

• ararat

Etiopiassa oli jotain vialla, koska sellaista pääsi sattumaan. Jumala hellii mielitiettyjään. Antakaa sen jatkua ikuisesti.

• joku jeppe
        ararat kirjoitti:

Etiopiassa oli jotain vialla, koska sellaista pääsi sattumaan. Jumala hellii mielitiettyjään. Antakaa sen jatkua ikuisesti.

joo o tää teidän "jumala" vai millä te mielikuvituksenne tuotetta tällä viikolla kutsutte. Mitä HELVETTIÄ sää tarkotat että ateistit saa kärsiä tästä säästä.

Itse olen ateisti ja pidän helteestä en oikeen ymmärrä tota sun pointtia

• ararat
        joku jeppe kirjoitti:

joo o tää teidän "jumala" vai millä te mielikuvituksenne tuotetta tällä viikolla kutsutte. Mitä HELVETTIÄ sää tarkotat että ateistit saa kärsiä tästä säästä.

Itse olen ateisti ja pidän helteestä en oikeen ymmärrä tota sun pointtia

"Mitä HELVETTIÄ sää tarkotat että ateistit saa kärsiä tästä säästä."
        Ateistit hikoilevat ja voivat kuumuudesta pahoin. Sellaista se on sitten helvetissäkin teillä. Sopisi ottaa opiksenne.

"Itse olen ateisti ja pidän helteestä en oikeen ymmärrä tota sun pointtia"
        Et taatusti pidä. Kaikki ateistit vaikertelevat helteessä, koska tietävät vielä pahemman kuumuuden koituvan kohtalokseen.

• Diagoras
        ararat kirjoitti:

Ateistit hikoilevat ja voivat kuumuudesta pahoin. Sellaista se on sitten helvetissäkin teillä. Sopisi ottaa opiksenne.

Et taatusti pidä. Kaikki ateistit vaikertelevat helteessä, koska tietävät vielä pahemman kuumuuden koituvan kohtalokseen.

Minä pidän helteestä ja niin moni muukin ateisti. Mitäs nyt sanot? Loksahtiko leuka auki? Menivätkö jauhot kurkkuun?

• Diagoras
        ararat kirjoitti:

kun hioit tätä teoriaasi monta päivää ja sitten ilkeät ateistit kumosivat sen heti.

• ararat
        Diagoras kirjoitti:

Minä pidän helteestä ja niin moni muukin ateisti. Mitäs nyt sanot? Loksahtiko leuka auki? Menivätkö jauhot kurkkuun?

Et kestä kuumuutta määrääsi enempää. Silloin Herra muistuttaa sinua tulevista koitoksistasi ellet hyvissä ajoin tee parannusta ja uudestisynny. Karitsan veri sinut puhdistaa!

• ararat
        Diagoras kirjoitti:

kun hioit tätä teoriaasi monta päivää ja sitten ilkeät ateistit kumosivat sen heti.

Kuumuus koettelee sinua vielä. Sano minun sanoneen. Silloin Jumala sinua puhuttelee ja tunnustat riemuiten hänet Herraksesi.

• Diagoras
        ararat kirjoitti:

Et kestä kuumuutta määrääsi enempää. Silloin Herra muistuttaa sinua tulevista koitoksistasi ellet hyvissä ajoin tee parannusta ja uudestisynny. Karitsan veri sinut puhdistaa!

Munasit jo itsesi, hush!

• Diagoras
        ararat kirjoitti:

Kuumuus koettelee sinua vielä. Sano minun sanoneen. Silloin Jumala sinua puhuttelee ja tunnustat riemuiten hänet Herraksesi.

Ohi taas!

• ararat
        Diagoras kirjoitti:

Munasit jo itsesi, hush!

"Munasit jo itsesi"
        En munaa koskaan itseäni, sillä olen hetero.

• ararat
        Diagoras kirjoitti:

Ohi taas!

Osui ja upposi!

• joku toinen jeppe
        ararat kirjoitti:

arararrjtejtöedgä

nyt on ihan pakko kysyä
        a) ootko vetäny jointtia
        b) ootko idiootti
        c) ootko trolli
        d) saatko jotain mielihyvää noista sun jutuista
        e) perustele perkeleen tarkasti miks sun uskontos on ainoo oikee
        f) esitä todisteet mitä ei skeptikot voi kumota

• I challenge thee!
        ararat kirjoitti:

Okej, tehdään tälläinen diili. Sä matkustat Afrikkaan ja vietät pari viikkoa Saharassa. Katsotaan sitten jos viihdyt helteessä. Lupaan sinulle, tulet vaikeroimaan kun vesi on loppu. Noh, ainakin kuolet onnellisena kun olet näkvinäsi jumalaasi kangistuksena..

• ewf
        ararat kirjoitti:

"Munasit jo itsesi"
        En munaa koskaan itseäni, sillä olen hetero.

et pidä itse helteestä.

väität vain että muut kärsivät helteestä koska kärsit siitä itse ja luulet että muutkin.

ja uskallakkin kommentoida viestiäni tai kiroan sinut ukko ylijumalan nimeen!

• ararat
        joku toinen jeppe kirjoitti:

arararrjtejtöedgä

nyt on ihan pakko kysyä
        a) ootko vetäny jointtia
        b) ootko idiootti
        c) ootko trolli
        d) saatko jotain mielihyvää noista sun jutuista
        e) perustele perkeleen tarkasti miks sun uskontos on ainoo oikee
        f) esitä todisteet mitä ei skeptikot voi kumota

"nyt on ihan pakko kysyä
        a) ootko vetäny jointtia"
        En. onko se hyvää?

"b) ootko idiootti"
        ÄO:ni on mittauksissa todettu 172:ksi. Jos se ei ole riittävästi ylittämään idiootin rajaa, sitten minun on valitellen todettava, että olen.

"c) ootko trolli"
        Tietääkseni en. Olen pikemminkin truuri.

"d) saatko jotain mielihyvää noista sun jutuista"
        Kyllä. Minulta tulee koko ajan, oooh!

"e) perustele perkeleen tarkasti miks sun uskontos on ainoo oikee"
        Perkeleen tarkasti? No, ensinnäkin uskontooni kuuluu juuri tuo mainitsemasi perkele. Juuri siksi uskontoni nimenomaan on perkeleen tarkasti ainoa ja oikea. Lisäksi Jumala on luonut kaiken, myös ihmisen luovuuden, joten tätä kautta ovat saaneet alkunsa kaikenlaiset keksityt jutut, kuten islam. Syntiinlankeemuksen vuoksi ihmiset saivat jumalaiset eväät maalliselle matkalleen ja siksi heillä on tällaisia kummallisia kykyjä verrattuna muihin maan päällä eläviin otuksiin. Sama syntiinlankeemus on myös aiheuttanut kaikenlaisia ongelmia ihmisille. Onneksi näistä ollaan kuitenkin pian pääsemässä pois, kun nyt eletään näitä viimeisiä aikoja.

"f) esitä todisteet mitä ei skeptikot voi kumota"
        Katso ympärillesi puusilmä ja viisastu. Maailmaa eivät luoneet skeptikot vaan Jumala. Edes skeptikot eivät kykene epäilemään maailmaa kadoksiin.

• ararat
        I challenge thee! kirjoitti:

Okej, tehdään tälläinen diili. Sä matkustat Afrikkaan ja vietät pari viikkoa Saharassa. Katsotaan sitten jos viihdyt helteessä. Lupaan sinulle, tulet vaikeroimaan kun vesi on loppu. Noh, ainakin kuolet onnellisena kun olet näkvinäsi jumalaasi kangistuksena..

"tehdään tälläinen diili. Sä matkustat Afrikkaan ja vietät pari viikkoa Saharassa. Katsotaan sitten jos viihdyt helteessä. Lupaan sinulle, tulet vaikeroimaan kun vesi on loppu. Noh, ainakin kuolet onnellisena kun olet näkvinäsi jumalaasi kangistuksena.."

Kiitos, että otit puheeksi tämän. Olen viettänyt Saharassa pitkiä aikoja vaellellen ja Jumalalta voimaa rukoillen. Ilman suurempia eväitä selvisin viikkoja vain Jumalalta saamallani tuella. Kokemus vahvisti uskoani, sillä katso, Herra ilmestyi minulle ja kehoitti minua kertomaan suomalaisille ateisteille kokemuksistani, sillä hänen mielestään juuri suomalaiset ateistit ovat kaikkein puupäisimpiä ja vaativat aivan erityislaatuista taivuttelutekniikkaa tullakseen järkiinsä.

• no spoon
        ararat kirjoitti:

"tehdään tälläinen diili. Sä matkustat Afrikkaan ja vietät pari viikkoa Saharassa. Katsotaan sitten jos viihdyt helteessä. Lupaan sinulle, tulet vaikeroimaan kun vesi on loppu. Noh, ainakin kuolet onnellisena kun olet näkvinäsi jumalaasi kangistuksena.."

Kiitos, että otit puheeksi tämän. Olen viettänyt Saharassa pitkiä aikoja vaellellen ja Jumalalta voimaa rukoillen. Ilman suurempia eväitä selvisin viikkoja vain Jumalalta saamallani tuella. Kokemus vahvisti uskoani, sillä katso, Herra ilmestyi minulle ja kehoitti minua kertomaan suomalaisille ateisteille kokemuksistani, sillä hänen mielestään juuri suomalaiset ateistit ovat kaikkein puupäisimpiä ja vaativat aivan erityislaatuista taivuttelutekniikkaa tullakseen järkiinsä.

Vai, myös sinäkin! Minä olen kävellyt dyynistä dyyniin KUUKAUSIA!!! Vain litra vettä minulla oli mukanani. Loput voimat sain minun MIELESTÄNI. Minä USKOIN voimakkaasti etten olisi aavikossa, tekemättä mitään erityistä. Tämä antoi minulle VOIMAA jatkaa.

...

Näin naurettava vastauksesi on.

• Nimetön
        ararat kirjoitti:

"nyt on ihan pakko kysyä
        En. onko se hyvää?

"b) ootko idiootti"
        ÄO:ni on mittauksissa todettu 172:ksi. Jos se ei ole riittävästi ylittämään idiootin rajaa, sitten minun on valitellen todettava, että olen.

"c) ootko trolli"

Perkeleen tarkasti? No, ensinnäkin uskontooni kuuluu juuri tuo mainitsemasi perkele. Juuri siksi uskontoni nimenomaan on perkeleen tarkasti ainoa ja oikea. Lisäksi Jumala on luonut kaiken, myös ihmisen luovuuden, joten tätä kautta ovat saaneet alkunsa kaikenlaiset keksityt jutut, kuten islam. Syntiinlankeemuksen vuoksi ihmiset saivat jumalaiset eväät maalliselle matkalleen ja siksi heillä on tällaisia kummallisia kykyjä verrattuna muihin maan päällä eläviin otuksiin. Sama syntiinlankeemus on myös aiheuttanut kaikenlaisia ongelmia ihmisille. Onneksi näistä ollaan kuitenkin pian pääsemässä pois, kun nyt eletään näitä viimeisiä aikoja.

Katso ympärillesi puusilmä ja viisastu. Maailmaa eivät luoneet skeptikot vaan Jumala. Edes skeptikot eivät kykene epäilemään maailmaa kadoksiin.

Mitäpäs jos vaikkapa Allah loikin kaikki ihmiset yms ja myös tuon luovuuden, jonka tuotosta näin ollen kristinuskokin on?

Haluaisin kysyä, mikä ihme mielestäsi tekee kristinuskosta juuri sen ainoan ja oikean?

• ararat
        Nimetön kirjoitti:

Mitäpäs jos vaikkapa Allah loikin kaikki ihmiset yms ja myös tuon luovuuden, jonka tuotosta näin ollen kristinuskokin on?

Haluaisin kysyä, mikä ihme mielestäsi tekee kristinuskosta juuri sen ainoan ja oikean?

"Mitäpäs jos vaikkapa Allah loikin kaikki ihmiset yms ja myös tuon luovuuden, jonka tuotosta näin ollen kristinuskokin on?"
        Allah syntyi vasta sen jälkeen, kun Raamattu oli jo kirjoitettu. Kristinuskossa on ainoastaan Jumalan sanan luovuutta.

"Haluaisin kysyä, mikä ihme mielestäsi tekee kristinuskosta juuri sen ainoan ja oikean?"
        Vain Jumala on ainoa, oikea ja elävä Jumala. Se tekee siitä ainoan ja oikean. Ketä on Allah auttanut? Ei ketään. Jumala ihmeparantaa ihmisiä päivittäin Suomessakin.

• ararat
        no spoon kirjoitti:

Vai, myös sinäkin! Minä olen kävellyt dyynistä dyyniin KUUKAUSIA!!! Vain litra vettä minulla oli mukanani. Loput voimat sain minun MIELESTÄNI. Minä USKOIN voimakkaasti etten olisi aavikossa, tekemättä mitään erityistä. Tämä antoi minulle VOIMAA jatkaa.

...

Näin naurettava vastauksesi on.

"Vai, myös sinäkin! Minä olen kävellyt dyynistä dyyniin KUUKAUSIA!!! Vain litra vettä minulla oli mukanani. Loput voimat sain minun MIELESTÄNI. Minä USKOIN voimakkaasti etten olisi aavikossa, tekemättä mitään erityistä. Tämä antoi minulle VOIMAA jatkaa."

Voit kertoa satuja anopillesi, mutta minä todella olen kulkenut Saharassa. Mielestäsi sinun on turha pumpata voimaa, ellei sinulla satu olemaan muhkea vesipää.

• j mcclane
        ararat kirjoitti:

"Mitäpäs jos vaikkapa Allah loikin kaikki ihmiset yms ja myös tuon luovuuden, jonka tuotosta näin ollen kristinuskokin on?"
        Allah syntyi vasta sen jälkeen, kun Raamattu oli jo kirjoitettu. Kristinuskossa on ainoastaan Jumalan sanan luovuutta.

"Haluaisin kysyä, mikä ihme mielestäsi tekee kristinuskosta juuri sen ainoan ja oikean?"
        Vain Jumala on ainoa, oikea ja elävä Jumala. Se tekee siitä ainoan ja oikean. Ketä on Allah auttanut? Ei ketään. Jumala ihmeparantaa ihmisiä päivittäin Suomessakin.

"Ei ketään."
        sorry hans, wrong guess.. se jumala on auttanut muslimeja. ja tuo huuhaa jota kirjoitit sitä ennen, se vain osoittaa ettet kykene todistamaan mitään.
        ja sitäpaitsi on paljon uskontoja jotka syntyivät ennen kristinuskoa, tämä on vain yksi uskonto miljoonien muiden vieressä.

• ararat
        ewf kirjoitti:

et pidä itse helteestä.

väität vain että muut kärsivät helteestä koska kärsit siitä itse ja luulet että muutkin.

ja uskallakkin kommentoida viestiäni tai kiroan sinut ukko ylijumalan nimeen!

"jätkä koijaa"
        Hohhoijaa, enpäs.

"et pidä itse helteestä"
        Pidänpäs. Kirjoittelen tätäkin kannettavallani rannalla. Jumalan aurinko lämmittää suloisesti erilaisia kohtia kehossani.

"väität vain että muut kärsivät helteestä koska kärsit siitä itse ja luulet että muutkin"
        Sanomani on fakta. Jumalattomat pitävät helteellä jumalatonta möykkää kärsiessään kuumuudesta.

"ja uskallakkin kommentoida viestiäni tai kiroan sinut ukko ylijumalan nimeen"
        Sinä et pysty minulle. Jumala on turvani.

• Rad. At.
        ararat kirjoitti:

Vanhurskaudella hekumointia. Helvetissä tavataan. Saisikohan sinusta eri osaston, vain oletko osa 'ikuista piinaa'?

• ewf
        ararat kirjoitti:

"jätkä koijaa"
        Hohhoijaa, enpäs.

"et pidä itse helteestä"
        Pidänpäs. Kirjoittelen tätäkin kannettavallani rannalla. Jumalan aurinko lämmittää suloisesti erilaisia kohtia kehossani.

"väität vain että muut kärsivät helteestä koska kärsit siitä itse ja luulet että muutkin"
        Sanomani on fakta. Jumalattomat pitävät helteellä jumalatonta möykkää kärsiessään kuumuudesta.

tuo sinun inttämisesi sitten sun elämääsi?

mää luulen että ei kovin paljoa.

ja montako kertaa se pitää sulle tolkuttaa että ateistikin niin kuin minä rakastaa hellettä!

ja rakastan hellepäiviä suunnattomasti ja olen niistä kiitollinen kasvihuoneilmiölle!

• polvessa
        ararat kirjoitti:

"Vai, myös sinäkin! Minä olen kävellyt dyynistä dyyniin KUUKAUSIA!!! Vain litra vettä minulla oli mukanani. Loput voimat sain minun MIELESTÄNI. Minä USKOIN voimakkaasti etten olisi aavikossa, tekemättä mitään erityistä. Tämä antoi minulle VOIMAA jatkaa."

Voit kertoa satuja anopillesi, mutta minä todella olen kulkenut Saharassa. Mielestäsi sinun on turha pumpata voimaa, ellei sinulla satu olemaan muhkea vesipää.

Ehkäpä olet käynyt Saharassa, ehkä et. Ehkäpä sinulla oli vain krapula silloin, whatever.
        Mutta mieli on kehittänyt kaiken nykytekniikan. Kaikki tietokoneet, autot, aseet jne.. kaikki kehitetty mielen voimasta.
        Olet jo todistanut typeryytesi kun yritit todistaa "jumalan olemassaolon" rautalaivalla, osaamatta edes perusfysiikka, joten se siitä sun "korkeasta" ÄÖ:stäsi.

• jartsa
        ararat kirjoitti:

"jätkä koijaa"
        Hohhoijaa, enpäs.

"et pidä itse helteestä"

"Sanomani on fakta."

Tämä jos joku ottaa pattiin.

Se on fakta, kun sen sanoo jumalan karitsa, oikeauskoinen, valaistu ties mitä tuubaa!

Faktaa on vaikkapa siis: Maailma on tälläinen, koska jumala loi sen tälläisesi"

Tai: "jumalan sana on faktaa, kun se lukee raamatussa".

Sääliksi käy tätäkin...

• ararat
        ewf kirjoitti:

tuo sinun inttämisesi sitten sun elämääsi?

mää luulen että ei kovin paljoa.

ja montako kertaa se pitää sulle tolkuttaa että ateistikin niin kuin minä rakastaa hellettä!

ja rakastan hellepäiviä suunnattomasti ja olen niistä kiitollinen kasvihuoneilmiölle!

"muuttaako tuo sinun inttämisesi sitten sun elämääsi?"
        Kyllä. Minulle tulee parempi olo, kun teikäläiset jumalattomat kuulevat totuuden sanaa.

"ja montako kertaa se pitää sulle tolkuttaa että ateistikin niin kuin minä rakastaa hellettä!"
        En usko ennen kuin se minulle todistetaan.

"rakastan hellepäiviä suunnattomasti ja olen niistä kiitollinen kasvihuoneilmiölle"
        Kasvihuoneilmiö on hyvin paha juttu. Vain idiootit voivat rakastaa sellaista. Kasvihuoneilmiö saattaa jopa seisauttaa Golf-cirran ja sitten täällä täristään kylmästä.

• ararat
        jartsa kirjoitti:

"Sanomani on fakta."

Tämä jos joku ottaa pattiin.

Se on fakta, kun sen sanoo jumalan karitsa, oikeauskoinen, valaistu ties mitä tuubaa!

Faktaa on vaikkapa siis: Maailma on tälläinen, koska jumala loi sen tälläisesi"

Tai: "jumalan sana on faktaa, kun se lukee raamatussa".

Sääliksi käy tätäkin...

"'Sanomani on fakta.'

Tämä jos joku ottaa pattiin."
        Niin totuus sattuu.

"jumalan sana on faktaa, kun se lukee raamatussa"
        Hyvä sinua jartsa! Olet varsin oikeassa.

• ararat
        j mcclane kirjoitti:

"Ei ketään."
        sorry hans, wrong guess.. se jumala on auttanut muslimeja. ja tuo huuhaa jota kirjoitit sitä ennen, se vain osoittaa ettet kykene todistamaan mitään.
        ja sitäpaitsi on paljon uskontoja jotka syntyivät ennen kristinuskoa, tämä on vain yksi uskonto miljoonien muiden vieressä.

"se jumala on auttanut muslimeja"
        Muslimeja auttaa pommienteossa korkeintaan Allah. Jumala siunaa vain hyville hyvää.

"sitäpaitsi on paljon uskontoja jotka syntyivät ennen kristinuskoa"
        Olet lukenut vääristä teoksista väärää tietoa. Vain kristinusko on oikealla tiellä.

• ararat
        polvessa kirjoitti:

Ehkäpä olet käynyt Saharassa, ehkä et. Ehkäpä sinulla oli vain krapula silloin, whatever.
        Mutta mieli on kehittänyt kaiken nykytekniikan. Kaikki tietokoneet, autot, aseet jne.. kaikki kehitetty mielen voimasta.
        Olet jo todistanut typeryytesi kun yritit todistaa "jumalan olemassaolon" rautalaivalla, osaamatta edes perusfysiikka, joten se siitä sun "korkeasta" ÄÖ:stäsi.

"Ehkäpä olet käynyt Saharassa, ehkä et. Ehkäpä sinulla oli vain krapula silloin, whatever."
        Olen elänyt siellä viikkoja etsiessäni syvempiä mietteitä. Krapulaa minulla ei ole koskaan, sillä en vietä jumalatonta elämää kuten ateisteilla on tapana.

"Olet jo todistanut typeryytesi kun yritit todistaa 'jumalan olemassaolon' rautalaivalla, osaamatta edes perusfysiikka, joten se siitä sun 'korkeasta' ÄÖ:stäsi."
        Itselläsi tuntuu olevan perusfysiikka hakusessa. Nojaan väitteissäni aina suureen logiikkaani, joka on ainoastaan nerokkaiden aivojeni minulle suoma harvinainen lahja. Kiitos Jumalalle!

• ararat
        Rad. At. kirjoitti:

Vanhurskaudella hekumointia. Helvetissä tavataan. Saisikohan sinusta eri osaston, vain oletko osa 'ikuista piinaa'?

"Vanhurskaudella hekumointia. Helvetissä tavataan. Saisikohan sinusta eri osaston, vain oletko osa 'ikuista piinaa'?"
        Helvetissä tavataan? Siellä ei siis vielä osata edes lukea.
        Rukoilen Jumalalta, että hän pelastaisi sinutkin helvetin lukutaidottomalta ikuisuudelta.

• Mensaan
        ararat kirjoitti:

"nyt on ihan pakko kysyä
        En. onko se hyvää?

"b) ootko idiootti"

"c) ootko trolli"

-ÄO:ni on mittauksissa todettu 172:ksi. Jos se ei ole riittävästi ylittämään idiootin rajaa, sitten minun on valitellen todettava, että olen.-

Netissä kaikki ovat olevinaan saaneet jotain tuollaisia tuloksia älykkyystestissä vaikka todellisuudessa hyvin pieni osa ihmisistä kykenee saamaan tuon tuloksen.

Kirjoituksistasi ei kyllä paista järjen hivenkään ja perustelusi olivat erittäin fiksusti kerrottuja. Taidat puhua täyttä paskaa.

Hyvistä ilmoista vielä, että Suomessa kesä on hyvin lyhyt. Saatanako sitten hallitsee suurimman osan vuotta.

• ararat
        Mensaan kirjoitti:

-ÄO:ni on mittauksissa todettu 172:ksi. Jos se ei ole riittävästi ylittämään idiootin rajaa, sitten minun on valitellen todettava, että olen.-

Netissä kaikki ovat olevinaan saaneet jotain tuollaisia tuloksia älykkyystestissä vaikka todellisuudessa hyvin pieni osa ihmisistä kykenee saamaan tuon tuloksen.

Kirjoituksistasi ei kyllä paista järjen hivenkään ja perustelusi olivat erittäin fiksusti kerrottuja. Taidat puhua täyttä paskaa.

Hyvistä ilmoista vielä, että Suomessa kesä on hyvin lyhyt. Saatanako sitten hallitsee suurimman osan vuotta.

"Netissä kaikki ovat olevinaan saaneet jotain tuollaisia tuloksia älykkyystestissä vaikka todellisuudessa hyvin pieni osa ihmisistä kykenee saamaan tuon tuloksen."
        Totta. Idiootit ovat yhtä harvinaisia kuin nerotkin.

"Kirjoituksistasi ei kyllä paista järjen hivenkään ja perustelusi olivat erittäin fiksusti kerrottuja. Taidat puhua täyttä paskaa."
        Sinulla tuntuu olevan liian vähän älyä tajutaksesi minun suuremman älyni sanoma. Mitäpä me ihmiset muuta osaisimme niin verrattoman taitavasti tehdäkään kuin puhua paskaa?

"Hyvistä ilmoista vielä, että Suomessa kesä on hyvin lyhyt. Saatanako sitten hallitsee suurimman osan vuotta."
        Nämä kuumat kelit ovat nimenomaan muistutus, millaista on olla ikiajat helvetissä vielä kuumemmassa. Ja jos ateistit huokailevat jo nyt, taitaa tulla ikuisuudessa todella tuskaiset oltavat.

• jartsa
        ararat kirjoitti:

"'Sanomani on fakta.'

Tämä jos joku ottaa pattiin."
        Niin totuus sattuu.

"jumalan sana on faktaa, kun se lukee raamatussa"
        Hyvä sinua jartsa! Olet varsin oikeassa.

"Niin totuus sattuu. "

"Hyvä sinua jartsa! Olet varsin oikeassa."

Jos olen oikeassa, hastan sinut todistamaan jumalan olemassaolon.

• Rad. At.
        ararat kirjoitti:

"Vanhurskaudella hekumointia. Helvetissä tavataan. Saisikohan sinusta eri osaston, vain oletko osa 'ikuista piinaa'?"
        Helvetissä tavataan? Siellä ei siis vielä osata edes lukea.
        Rukoilen Jumalalta, että hän pelastaisi sinutkin helvetin lukutaidottomalta ikuisuudelta.

Jumala on kieltänyt juuri sen käytöksen, jota sinä täällä esität. Joten eiköhän se ole sinä, joka ei osaa lukea.

• j mcclane
        ararat kirjoitti:

"se jumala on auttanut muslimeja"
        Muslimeja auttaa pommienteossa korkeintaan Allah. Jumala siunaa vain hyville hyvää.

"sitäpaitsi on paljon uskontoja jotka syntyivät ennen kristinuskoa"
        Olet lukenut vääristä teoksista väärää tietoa. Vain kristinusko on oikealla tiellä.

löytyy paljon muslimeja jotka eivät ole terroristeja. olet todella tyhmä jos luulet jotain muuta.

mites esim irlannissa jossa katolilaiset ja protestantit tappavat toisensa? sekö on jumalasi siunaus ja "hyvän teko"?!
        tämä vain todistaa mitä pahaa uskonto voi tehdä - etenkin kun nämä ovat osa kristinuskoa. tai esim intiaanien käännyttäminen "jumalan nimeen". mitä hiton hyvää siellä tehtiin? te vain tapoitte ne ja veitte niiden maat.

"Olet lukenut vääristä teoksista väärää tietoa. Vain kristinusko on oikealla tiellä."
        et vastannut kysymykseen. tuo faktan kieltäminen on helppoa. nyt minä sanon: maa on litteä, jos olet lukenut jotain muuta olet lukenut vääristä tekoksista väärää tietoa. jos olisit lukenut herra mcclanin kirjaa, tietäisit totuuden! ei huhhu.
        ja se sun "oikea tie", nauran sille. se taitaa olla tyhmyyden tie.

• taas yksi
        ararat kirjoitti:

"Ehkäpä olet käynyt Saharassa, ehkä et. Ehkäpä sinulla oli vain krapula silloin, whatever."
        Olen elänyt siellä viikkoja etsiessäni syvempiä mietteitä. Krapulaa minulla ei ole koskaan, sillä en vietä jumalatonta elämää kuten ateisteilla on tapana.

"Olet jo todistanut typeryytesi kun yritit todistaa 'jumalan olemassaolon' rautalaivalla, osaamatta edes perusfysiikka, joten se siitä sun 'korkeasta' ÄÖ:stäsi."
        Itselläsi tuntuu olevan perusfysiikka hakusessa. Nojaan väitteissäni aina suureen logiikkaani, joka on ainoastaan nerokkaiden aivojeni minulle suoma harvinainen lahja. Kiitos Jumalalle!

Minulla perusfysiikka hakusessa? Okei, perustele. Ja kerro esim. hydrostaattisesta paineesta.. en luule että osaat. Et varmaan edes ole käynyt peruskoulun läpi.
        Ja jos luulet että sinulla on logiikkaa, säälin sinua. Jos jumalasi sanoo että 1 1=3 se on sinustakin 3, ja koko maailma nauraa ja sanoo "mikä idiootti". Olet täynnä itseäsi.

• Mensaan
        ararat kirjoitti:

"Netissä kaikki ovat olevinaan saaneet jotain tuollaisia tuloksia älykkyystestissä vaikka todellisuudessa hyvin pieni osa ihmisistä kykenee saamaan tuon tuloksen."
        Totta. Idiootit ovat yhtä harvinaisia kuin nerotkin.

"Kirjoituksistasi ei kyllä paista järjen hivenkään ja perustelusi olivat erittäin fiksusti kerrottuja. Taidat puhua täyttä paskaa."
        Sinulla tuntuu olevan liian vähän älyä tajutaksesi minun suuremman älyni sanoma. Mitäpä me ihmiset muuta osaisimme niin verrattoman taitavasti tehdäkään kuin puhua paskaa?

"Hyvistä ilmoista vielä, että Suomessa kesä on hyvin lyhyt. Saatanako sitten hallitsee suurimman osan vuotta."
        Nämä kuumat kelit ovat nimenomaan muistutus, millaista on olla ikiajat helvetissä vielä kuumemmassa. Ja jos ateistit huokailevat jo nyt, taitaa tulla ikuisuudessa todella tuskaiset oltavat.

-Sinulla tuntuu olevan liian vähän älyä tajutaksesi minun suuremman älyni sanoma.-

Sinun pienemmän älysi sanoma on aika selkeästi kerrottu aloitus viestissä. Olet vain surkea rääpäle joka yrittää olla tietokoneensa takana kova jätkä ja ärsyttää ihmisiä.

Otahan raamattu avuksesi ja mene tekemään älykkyystestejä lisää.

• ararat
        jartsa kirjoitti:

"Niin totuus sattuu. "

"Hyvä sinua jartsa! Olet varsin oikeassa."

Jos olen oikeassa, hastan sinut todistamaan jumalan olemassaolon.

"Jos olen oikeassa, hastan sinut todistamaan jumalan olemassaolon."
        Olit oikeassa siinä, että Jumalan sana on totta, koska se tulee ilmi Raamatussa.

Ympärillämme oleva valtava luomistyö on paras todiste Jumalan olevuudesta. Me itsekin olemme Jumalan luomia, joten todistamme omalla olemisellamme Jumalan suurta luomistyötä.

Minulta sinun on turha odottaa todisteita Jumalasta. Hän itse kyllä tekee sen sitten, kun näkee sen tarpeelliseksi. Kuten varmasti tiedät, Jumala kutsuu kolmesti, sinuakin. Älä heitä hukkaan noita mahdollisuuksiasi tai helteet jatkuvat sinulla kovenevina ja pitkään.

• ararat
        j mcclane kirjoitti:

löytyy paljon muslimeja jotka eivät ole terroristeja. olet todella tyhmä jos luulet jotain muuta.

mites esim irlannissa jossa katolilaiset ja protestantit tappavat toisensa? sekö on jumalasi siunaus ja "hyvän teko"?!
        tämä vain todistaa mitä pahaa uskonto voi tehdä - etenkin kun nämä ovat osa kristinuskoa. tai esim intiaanien käännyttäminen "jumalan nimeen". mitä hiton hyvää siellä tehtiin? te vain tapoitte ne ja veitte niiden maat.

"Olet lukenut vääristä teoksista väärää tietoa. Vain kristinusko on oikealla tiellä."
        et vastannut kysymykseen. tuo faktan kieltäminen on helppoa. nyt minä sanon: maa on litteä, jos olet lukenut jotain muuta olet lukenut vääristä tekoksista väärää tietoa. jos olisit lukenut herra mcclanin kirjaa, tietäisit totuuden! ei huhhu.
        ja se sun "oikea tie", nauran sille. se taitaa olla tyhmyyden tie.

"löytyy paljon muslimeja jotka eivät ole terroristeja. olet todella tyhmä jos luulet jotain muuta."
        Kaikki muslimit eivät suinkaan olleet mukana Lontoon pommi-iskussa. Jos luulit toisin, olet erittäin pönttö-örvelö.

"mites esim irlannissa jossa katolilaiset ja protestantit tappavat toisensa? sekö on jumalasi siunaus ja "hyvän teko"?!
        tämä vain todistaa mitä pahaa uskonto voi tehdä - etenkin kun nämä ovat osa kristinuskoa."
        Eivät ne ole tappaneet toisiaan. Väkeä on siellä pilvin pimein. Oikeat uskovaiset eivät tapa.

"esim intiaanien käännyttäminen 'jumalan nimeen'. mitä hiton hyvää siellä tehtiin? te vain tapoitte ne ja veitte niiden maat."
        Uskonnon nimissä tehdään usein vääryyksiä, mutta oikean uskovaisuuden kanssa niillä ei ole mitään tekemistä. Minä en ole tappanut yhtäkään intiaania ja ainoa maa mitä minulla on, on kynsien alle kerääntynyttä isänmaata.

"nyt minä sanon: maa on litteä, jos olet lukenut jotain muuta olet lukenut vääristä tekoksista väärää tietoa. jos olisit lukenut herra mcclanin kirjaa, tietäisit totuuden!"
        Maa ei voi olla litteä, koska meillä päin on kovasti jyrkkiä mäkiä. Olen kuullut myös huhuja jostain Himalajasta. Se on siis hyvin epätasainen. Litteä se ei voi olla missään tapauksessa. Luet kummallisia kirjoja.

"se sun 'oikea tie', nauran sille. se taitaa olla tyhmyyden tie."
        Tuo sinun tiesi on tosi hauska niin ikään. Ei siinäkään hirveästi älyn kanssa olla tekemisissä.

• ararat
        Mensaan kirjoitti:

-Sinulla tuntuu olevan liian vähän älyä tajutaksesi minun suuremman älyni sanoma.-

Sinun pienemmän älysi sanoma on aika selkeästi kerrottu aloitus viestissä. Olet vain surkea rääpäle joka yrittää olla tietokoneensa takana kova jätkä ja ärsyttää ihmisiä.

Otahan raamattu avuksesi ja mene tekemään älykkyystestejä lisää.

"Sinun pienemmän älysi sanoma on aika selkeästi kerrottu aloitus viestissä."
        Ei, kyllä sinä ihan itse osoitat oman idioottimaisuutesi sitä mitenkään edes yrittäen salata.

"Olet vain surkea rääpäle joka yrittää olla tietokoneensa takana kova jätkä ja ärsyttää ihmisiä."
        No penkiltä nousee 250 kiloa, että en ihan rääpäle ole. Sinun tässä on helppo mussuttaa pullapoju.

"Otahan raamattu avuksesi ja mene tekemään älykkyystestejä lisää."
        Sinun äo:si on helposti mitattu ilman Raamattuakin. Se jää tuohon 75:een.

• ararat
        taas yksi kirjoitti:

Minulla perusfysiikka hakusessa? Okei, perustele. Ja kerro esim. hydrostaattisesta paineesta.. en luule että osaat. Et varmaan edes ole käynyt peruskoulun läpi.
        Ja jos luulet että sinulla on logiikkaa, säälin sinua. Jos jumalasi sanoo että 1 1=3 se on sinustakin 3, ja koko maailma nauraa ja sanoo "mikä idiootti". Olet täynnä itseäsi.

"Jos jumalasi sanoo että 1 1=3 se on sinustakin 3"
        Ei minun Jumalani sano niin. Raamatussa on Jumalan sanaa eikä Jumalan matematiikkaa. Logiikkasi on perseestä samoin kuin ilmeisesti aivomateriaalisikin.

"Ja kerro esim. hydrostaattisesta paineesta.."
        Väität minua kouluja käymättömäksi, etkä itse tiedä edes noin helppoa asiaa! Ohhoh!

"Olet täynnä itseäsi."
        En kuitenkaan niin täynnä kuin sinä itseäsi.

• ararat
        Rad. At. kirjoitti:

Jumala on kieltänyt juuri sen käytöksen, jota sinä täällä esität. Joten eiköhän se ole sinä, joka ei osaa lukea.

"Jumala on kieltänyt juuri sen käytöksen, jota sinä täällä esität."
        Ei ole. Hän ilmestyi minulle vaellellessani Saharassa ja sanoi: "Totisesti, totisesti teet oikein."

"Joten eiköhän se ole sinä, joka ei osaa lukea."
        Olenkin aina ollut parempi tässä kirjoituspuolella.

• ararat kirjoitti:

"Sillä katso, Herra ilmestyi minulle ja kehoitti minua kertomaan suomalaisille ateisteille kokemuksistani, sillä hänen mielestään juuri suomalaiset ateistit ovat kaikkein puupäisimpiä ja vaativat aivan erityislaatuista taivuttelutekniikkaa tullakseen järkiinsä."

Onpa mielenkiintoinen jumala. Minkähän uskontokunnan
        jumalia sitä on saharalla nähty? Hmm? Tuossa on oikeastaan kaikki väärin.

• huti
        ararat kirjoitti:

"Jos jumalasi sanoo että 1 1=3 se on sinustakin 3"
        Ei minun Jumalani sano niin. Raamatussa on Jumalan sanaa eikä Jumalan matematiikkaa. Logiikkasi on perseestä samoin kuin ilmeisesti aivomateriaalisikin.

"Ja kerro esim. hydrostaattisesta paineesta.."
        Väität minua kouluja käymättömäksi, etkä itse tiedä edes noin helppoa asiaa! Ohhoh!

"Olet täynnä itseäsi."
        En kuitenkaan niin täynnä kuin sinä itseäsi.

Siis, tollo..
        Esimerkilläni halusin näyttää että uskot kaikkeen mihin raamattusi tai jumalasi sanoo. Et pysähdy ajattelemaan jos asiat todellakin ovat niin kuin raamattusi sanoo. Jos et ymmärtänyt tuota, noh, kaikki eivät aina voi ymmärtää..

Ja kyllä, minä tiedän hydrostaatisesta paineesta. Sinä tässä et osannut sitä selittää. Mutta, enhän minä muuta odottanutkaan.

• ewf
        ararat kirjoitti:

"muuttaako tuo sinun inttämisesi sitten sun elämääsi?"
        Kyllä. Minulle tulee parempi olo, kun teikäläiset jumalattomat kuulevat totuuden sanaa.

"ja montako kertaa se pitää sulle tolkuttaa että ateistikin niin kuin minä rakastaa hellettä!"
        En usko ennen kuin se minulle todistetaan.

"rakastan hellepäiviä suunnattomasti ja olen niistä kiitollinen kasvihuoneilmiölle"
        Kasvihuoneilmiö on hyvin paha juttu. Vain idiootit voivat rakastaa sellaista. Kasvihuoneilmiö saattaa jopa seisauttaa Golf-cirran ja sitten täällä täristään kylmästä.

niin sittenhän on helvetin lämmössä mukava loikoilla. =)

• j mcclane
        ararat kirjoitti:

"löytyy paljon muslimeja jotka eivät ole terroristeja. olet todella tyhmä jos luulet jotain muuta."
        Kaikki muslimit eivät suinkaan olleet mukana Lontoon pommi-iskussa. Jos luulit toisin, olet erittäin pönttö-örvelö.

"mites esim irlannissa jossa katolilaiset ja protestantit tappavat toisensa? sekö on jumalasi siunaus ja "hyvän teko"?!
        tämä vain todistaa mitä pahaa uskonto voi tehdä - etenkin kun nämä ovat osa kristinuskoa."
        Eivät ne ole tappaneet toisiaan. Väkeä on siellä pilvin pimein. Oikeat uskovaiset eivät tapa.

"esim intiaanien käännyttäminen 'jumalan nimeen'. mitä hiton hyvää siellä tehtiin? te vain tapoitte ne ja veitte niiden maat."
        Uskonnon nimissä tehdään usein vääryyksiä, mutta oikean uskovaisuuden kanssa niillä ei ole mitään tekemistä. Minä en ole tappanut yhtäkään intiaania ja ainoa maa mitä minulla on, on kynsien alle kerääntynyttä isänmaata.

"nyt minä sanon: maa on litteä, jos olet lukenut jotain muuta olet lukenut vääristä tekoksista väärää tietoa. jos olisit lukenut herra mcclanin kirjaa, tietäisit totuuden!"
        Maa ei voi olla litteä, koska meillä päin on kovasti jyrkkiä mäkiä. Olen kuullut myös huhuja jostain Himalajasta. Se on siis hyvin epätasainen. Litteä se ei voi olla missään tapauksessa. Luet kummallisia kirjoja.

"se sun 'oikea tie', nauran sille. se taitaa olla tyhmyyden tie."
        Tuo sinun tiesi on tosi hauska niin ikään. Ei siinäkään hirveästi älyn kanssa olla tekemisissä.

minä en sanonut mitään lontoon pommi-iskuista. ihmiset tekevät kaikenlaista uskonsa puolesta. mutta pointti on, kristinusko ei ole ainoa ja oikea usko, yhtä vähän kuin islam on ainoa ja oikea.
        ylipäätänsä, jos uskoo johonkin hyvin lujasti, siitä varmasti saa jotakin psykologista voimaa. tämä on jo todistettu esim. kun joku kuntoutuu vammoista. uskonnolla ei ole ratkaiseva osa.

katolilaiset ja protestantit ovat tappaneet toisensa, älä yritäkkään kiistää sitä. on ollut pommi-iskuja, katutappeluita, kivien heittoa. jaa, eivät ole tappaneet toisiaan?
        ihme niistä "oikeista uskovaisista", he, niinkuin sinä, uskovat olevansa oikeita. he uskovat hyvin vakavasti jumalaan ja jeesukseen, ihan kuin sinä.

• Mensaan
        ararat kirjoitti:

"Sinun pienemmän älysi sanoma on aika selkeästi kerrottu aloitus viestissä."
        Ei, kyllä sinä ihan itse osoitat oman idioottimaisuutesi sitä mitenkään edes yrittäen salata.

"Olet vain surkea rääpäle joka yrittää olla tietokoneensa takana kova jätkä ja ärsyttää ihmisiä."
        No penkiltä nousee 250 kiloa, että en ihan rääpäle ole. Sinun tässä on helppo mussuttaa pullapoju.

"Otahan raamattu avuksesi ja mene tekemään älykkyystestejä lisää."
        Sinun äo:si on helposti mitattu ilman Raamattuakin. Se jää tuohon 75:een.

Joo, mulla nousee penkistä 300kg ja älykkyysosamäärä on 195. Olen ammatiltani ministeri. Hanki elämä valehteleva paskaläjä.

• ararat
        ewf kirjoitti:

niin sittenhän on helvetin lämmössä mukava loikoilla. =)

"sitten jos tulee kylmä niin sittenhän on helvetin lämmössä mukava loikoilla. =)"

Niin, mutta helvetissä on helvetin kuuma ja sitten joutuu lisäksi lapioimaan hiiliä. Silloin taatusti maistuisi huurteinen, mutta tarjolla on vain lämmintä keskikaljaa.

• ararat
        j mcclane kirjoitti:

minä en sanonut mitään lontoon pommi-iskuista. ihmiset tekevät kaikenlaista uskonsa puolesta. mutta pointti on, kristinusko ei ole ainoa ja oikea usko, yhtä vähän kuin islam on ainoa ja oikea.
        ylipäätänsä, jos uskoo johonkin hyvin lujasti, siitä varmasti saa jotakin psykologista voimaa. tämä on jo todistettu esim. kun joku kuntoutuu vammoista. uskonnolla ei ole ratkaiseva osa.

katolilaiset ja protestantit ovat tappaneet toisensa, älä yritäkkään kiistää sitä. on ollut pommi-iskuja, katutappeluita, kivien heittoa. jaa, eivät ole tappaneet toisiaan?
        ihme niistä "oikeista uskovaisista", he, niinkuin sinä, uskovat olevansa oikeita. he uskovat hyvin vakavasti jumalaan ja jeesukseen, ihan kuin sinä.

"pointti on, kristinusko ei ole ainoa ja oikea usko, yhtä vähän kuin islam on ainoa ja oikea"
        On totta, että islamilaiset ovat täysin väärässä. Hehän ovatkin vääräuskoisia. Näin ollen kristinusko on ainoa oikea uskonto. Miksi Suomessa opetettaisiin sitä, jos se olisi väärässä? Funtsis tota!

"jos uskoo johonkin hyvin lujasti, siitä varmasti saa jotakin psykologista voimaa"
        Juuri tämä osoittaa, miksi kannattaa uskoa väkivahvaan Herraan.

"katolilaiset ja protestantit ovat tappaneet toisensa"
        Eivät ole. Heitähän on edelleen hengissä vaikka kuinka. Onhan näitä ihmisiä kuollut. Kuubalaisetkin tappavat toisiaan, vaikka lienevät ateisteja.

"he uskovat hyvin vakavasti jumalaan ja jeesukseen, ihan kuin sinä"
        Minun uskomiseni ei ole vakavaa, sillä evankeliumi on ilosanoma.

• ararat
        Mensaan kirjoitti:

Joo, mulla nousee penkistä 300kg ja älykkyysosamäärä on 195. Olen ammatiltani ministeri. Hanki elämä valehteleva paskaläjä.

"Vitun pelle"
        Minäkö? Minä en koskaan pelleile vitun kanssa. Suhtaudun klitorikseen hartaudella.

"mulla nousee penkistä 300kg"
        Sinulla on enemmän ylipainoa kuin minulla, läski.

"älykkyysosamäärä on 195"
        Kenellä?

"Olen ammatiltani ministeri."
        Kuka heistä?

"Hanki elämä valehteleva paskaläjä."
        Kiitos samoin kiero pukki.

• ararat
        huti kirjoitti:

Siis, tollo..
        Esimerkilläni halusin näyttää että uskot kaikkeen mihin raamattusi tai jumalasi sanoo. Et pysähdy ajattelemaan jos asiat todellakin ovat niin kuin raamattusi sanoo. Jos et ymmärtänyt tuota, noh, kaikki eivät aina voi ymmärtää..

Ja kyllä, minä tiedän hydrostaatisesta paineesta. Sinä tässä et osannut sitä selittää. Mutta, enhän minä muuta odottanutkaan.

"halusin näyttää että uskot kaikkeen mihin raamattusi tai jumalasi sanoo"
        Niin uskonkin. Kukapa ei totta ottaisi todesta?

"Ja kyllä, minä tiedän hydrostaatisesta paineesta."
        Et tiedä. Kunhan sanot vain. Olisiko sillä mitään tekemistä verenpaineesi kanssa?

• ararat
        Zacharia kirjoitti:

"Sillä katso, Herra ilmestyi minulle ja kehoitti minua kertomaan suomalaisille ateisteille kokemuksistani, sillä hänen mielestään juuri suomalaiset ateistit ovat kaikkein puupäisimpiä ja vaativat aivan erityislaatuista taivuttelutekniikkaa tullakseen järkiinsä."

Onpa mielenkiintoinen jumala. Minkähän uskontokunnan
        jumalia sitä on saharalla nähty? Hmm? Tuossa on oikeastaan kaikki väärin.

"Minkähän uskontokunnan
        jumalia sitä on saharalla nähty? Hmm? Tuossa on oikeastaan kaikki väärin."
        Ihan tämä kristittyjen Jumala se minulle siellä ilmestyi viikkoja kestäneellä vaelluksellani. Mitään väärää en tehnyt.

• ewf
        ararat kirjoitti:

"sitten jos tulee kylmä niin sittenhän on helvetin lämmössä mukava loikoilla. =)"

Niin, mutta helvetissä on helvetin kuuma ja sitten joutuu lisäksi lapioimaan hiiliä. Silloin taatusti maistuisi huurteinen, mutta tarjolla on vain lämmintä keskikaljaa.

sitten kuroa sitä lämmintä kaljaa niin paljon että ei tunnu enää pikku helle missään...

ja entisenä murskamiehenähän sitä on mukava vaan lapion varressa heilua.

• mirjam
        ararat kirjoitti:

sanoit:"Kaikki ateistit vaikertelevat helteessä, koska tietävät vielä pahemman kuumuuden koituvan kohtalokseen."
        tietääkseni ateistit eivät usko Helvettiin ja persoonalliseen pahaan, eli Saatanaan.ne kuuluvat osana kristin uskon helvetti/taivas oppiin.
        olet olevinasi jumala, koska näköjään tidät ketkä meistä sinne joutuvat.

• ewf

kesästä ja vihaan uskontoja.

kesä on ihanaa aikaa! hellettä, kyrsän paistoa uintia, saunomista, kalastusta, rusketusta ja hiekkarantoja pimuineen!

olen siinä mielessä outolintu koska en usko jumalaan, saatanaan, ateistisuuteen, pakanallisuuteen, tai mihinkään maailman yliluonnolliseen.

muuta kun ukkoseen!

että mitäs se ARARAT siihen sanoo! kerro uskotko ukkoseen ja ylijumalaan

• ararat

"mää tykkään kesästä ja vihaan uskontoja."
        Voi sinua! Ota Jeesus sydämeesi, jotta kykenet nauttimaan kesästä täysin rinnoin.

"kerro uskotko ukkoseen ja ylijumalaan"
        Jumala saa ukkosen aikaan ja väläyttää meille toisinaan voimiaan. Kannattaa pitää sellainen Jumala hyvänä itselle, ettei kyrsät käristy liiaksi.

• ararat kirjoitti:

Voi sinua! Ota Jeesus sydämeesi, jotta kykenet nauttimaan kesästä täysin rinnoin.

Jumala saa ukkosen aikaan ja väläyttää meille toisinaan voimiaan. Kannattaa pitää sellainen Jumala hyvänä itselle, ettei kyrsät käristy liiaksi.

Voi sinua! Ota pää täyteen, jotta kykenet nattimaan kesästä täysin rinnoin.

"Jumala saa ukkosen aikaan ja väläyttää meille toisinaan voimiaan"
        Juu-u. Ukko ja poikansa Rutja siellä heittelevät vähän salamaa tänne suamalaisten niskaan. Pysyväthä neki aisois.

• ararat
        oggi kirjoitti:

Voi sinua! Ota pää täyteen, jotta kykenet nattimaan kesästä täysin rinnoin.

"Jumala saa ukkosen aikaan ja väläyttää meille toisinaan voimiaan"
        Juu-u. Ukko ja poikansa Rutja siellä heittelevät vähän salamaa tänne suamalaisten niskaan. Pysyväthä neki aisois.

"Ota pää täyteen, jotta kykenet nattimaan kesästä täysin rinnoin."
        Pää täyteen! Minulla on koko kroppa täynnä Jumalaa ja hän tekee minut kykeneväksi nauttimaan kesästä. Te rassukat kidutte kuumuuden kurimuksessa, jota pitkään jatkunut juomisenne vain pahentaa krapulan ja kaljaripulin voimin. Rukoilkaa Herraa avuksenne!

"Ukko ja poikansa Rutja siellä heittelevät vähän salamaa tänne suamalaisten niskaan."
        Niin, siinä rytäkässä saattaa vaikka sahtitonkka haljeta. Varokaa vain! Huudan Herraa teitä pelastamaan!

• darkneopagan1
        ararat kirjoitti:

Kyllä ukkosen syntyminen on todistettu tieteellisesti ja siinä ei ole jumalalla ole mitään osaa ja arpaa.

• ararat
        darkneopagan1 kirjoitti:

Kyllä ukkosen syntyminen on todistettu tieteellisesti ja siinä ei ole jumalalla ole mitään osaa ja arpaa.

"Kyllä ukkosen syntyminen on todistettu tieteellisesti ja siinä ei ole jumalalla ole mitään osaa ja arpaa."
        Ukkonen ei rätisisi ellei kaikkivoipa Jumalamme sen niin sallisi tehdä. Tiedemiehet ovat tunnetusti luovia ihmisiä ja heiltä löytyy selitysyritystä asiaan kuin asiaan. Arpaa Jumalalla ei tosiaankaan ole mihinkään, sillä kaikki tapahtuu hänen suuren suunnitelmansa mukaisesti.

• Et usko edes ateismiin, jossa ei uskota mihinkään. Aika uskomaton tyyppi olet

• ewf
        Zacharia kirjoitti:

Et usko edes ateismiin, jossa ei uskota mihinkään. Aika uskomaton tyyppi olet

mie oon aika helevetin häijy jätkä.

• onnellinen

Uskoks ihan tosi Jumalaan? Mua ihmetyttää Jumalan ihmeteot ja luomiset, kun en saa päähäni kukas sen Jumalan sitten on luonut?

• ararat

"Uskoks ihan tosi Jumalaan? Mua ihmetyttää Jumalan ihmeteot ja luomiset, kun en saa päähäni kukas sen Jumalan sitten on luonut?"

Jumala on ihana. Jumalaa ei voi pieni ihminen ymmärtää, sillä niin ihmeellinen hän on. Pystyisitkö muka itse luomaan maailman? Siihen tarvitaan todella taitava tekijä.

Jumalaa ei ole luonut kukaan. Hän on ollut aina. Ajattelepa itse aineen syntyä: jos se ei ole joskus syntynyt, sen on täytynyt olla aina. Mistä tämä materia on sitten syntynyt? Alkuräjähdys edellyttää jo olemassa olevaa materiaa. Tyhjähän ei voisi kaiketi räjähtää olevaiseksi?

• öalfkj
        ararat kirjoitti:

"Uskoks ihan tosi Jumalaan? Mua ihmetyttää Jumalan ihmeteot ja luomiset, kun en saa päähäni kukas sen Jumalan sitten on luonut?"

Jumala on ihana. Jumalaa ei voi pieni ihminen ymmärtää, sillä niin ihmeellinen hän on. Pystyisitkö muka itse luomaan maailman? Siihen tarvitaan todella taitava tekijä.

Jumalaa ei ole luonut kukaan. Hän on ollut aina. Ajattelepa itse aineen syntyä: jos se ei ole joskus syntynyt, sen on täytynyt olla aina. Mistä tämä materia on sitten syntynyt? Alkuräjähdys edellyttää jo olemassa olevaa materiaa. Tyhjähän ei voisi kaiketi räjähtää olevaiseksi?

" jos se ei ole joskus syntynyt, sen on täytynyt olla aina. Mistä tämä materia on sitten syntynyt?"

Niin, jos kerran jumalasi on voinut olla aina, niin miksei sitteen aine?

"Tyhjähän ei voisi kaiketi räjähtää olevaiseksi?"

E = mc^2

• ararat
        öalfkj kirjoitti:

" jos se ei ole joskus syntynyt, sen on täytynyt olla aina. Mistä tämä materia on sitten syntynyt?"

Niin, jos kerran jumalasi on voinut olla aina, niin miksei sitteen aine?

"Tyhjähän ei voisi kaiketi räjähtää olevaiseksi?"

E = mc^2

"jos kerran jumalasi on voinut olla aina, niin miksei sitteen aine?"
        Jumalan olevaisuus on aivan toista kuin aineen. Jumala loi aineen. Siinä selitys. Jotta aine olisi voinut syntyä, siihen tarvittiin ikiaikainen Jumala.

"E = mc^2"
        Kaikkea ne puoskarit visertävät. Ja kansa ottaa todesta. Tuossakin kaavassa muka energia saadaan, kun massa kerrotaan valonnopeuden neliöllä. Aika vitsin on Einstein kehitellyt. Kas kun energiaa ei saada kertomalla massa Kimi Räikkösen nopeimman kierrosajan kuutiolla.

• Diagoras

"Pitkään jatkuneet helteet ovat erinomainen todiste Jumalan hyvyydestä. Jumala haluaa helliä meitä uskovaisia ihanalla lämmöllään, mutta ateistien hän antaa kokea tämän kesäisyyden tukaluutena, jotta he saisivat tuta, miltä helvetti sitten aikanaan tuntuu."

• Nassen

se on parodiaa

• ararat
        Nassen kirjoitti:

se on parodiaa

Housuissasi sulla on parodiaa.

• Nassen
        ararat kirjoitti:

Housuissasi sulla on parodiaa.

ainakin se saa tytöt hymyilemään, kikattamaan ja hyvälle tuulelle.

• toret

jumalaton valittaa; miksi pitää sataa. miksi on näin kylmä. miksi on näin kuuma. mutta ei käsitä sitä, että kaikki nämä on tarpeellisia, jotta luonto ei kärsisi, ja että ihminen saisi leipänsä. mutta ei voi jumalaton sen vertaa miettiä, että antaisi kunnian Jumalalle, edes siitä että saa leipää napansa alle, ja saa elää rauhassa. jossakin vaiheessa väistämättä, se totuus tulee kohtaamaan jumalattomia, että he eivät olekaan saaneet armoa Jumalalta, koska ovat luotuja, vaan siksi että viimeiseen hengen vetoonsa asti saisivat mahdollisuuden antaa kunnian sille, jolla kaikki valta on ja sille joka kaiken on luonut.

tässä on totuus, kuka ei käsitä?

• ararat

Toren totta! Jumala se osaa ja hänelle kunniaa. Nämä ateistit hikoilevat jonakin päivänä itsensä vielä kuiviin.

• Nassen

koskien luonnonkatastrofeja:

"jumalaton valittaa; miksi pitää sataa. Miksi on näin kylmä. Miksi on näin kuuma, mutta ei käsitä sitä, että kaikki nämä on tarpeellisia, jotta luonto ei kärsisi, ja että ihminen saisi leipänsä."

---------------
        editoin kirjoitusvirheitä helppolukuisuuden saavuttamiseksi

• toret
        Nassen kirjoitti:

koskien luonnonkatastrofeja:

"jumalaton valittaa; miksi pitää sataa. Miksi on näin kylmä. Miksi on näin kuuma, mutta ei käsitä sitä, että kaikki nämä on tarpeellisia, jotta luonto ei kärsisi, ja että ihminen saisi leipänsä."

---------------
        editoin kirjoitusvirheitä helppolukuisuuden saavuttamiseksi

että sinäkin tietämättäsi levität totuuden sanomaa eteenpäin, kun kopioit kirjoituksia :D

siunausta, ja toivon että tulisit etsimään totuutta, etkä vain päättelemään maallisilla keinoilla mikä on totuus ja mikä vääryys.

• ewf

anna minulle selkeä todiste siitä että sanasi pitää paikkaansa (ei mitään henkimaailman juttuja)

jos saat minut vakuuttuneeksi siitä että uskova pitää enemmän helteestä kuin ateisti, niin lupaan uskoa sanoihisi. mutta jos et, niin silloin kiroan sinut kymmenen kertaa hukkuvaksi ahdin syövereihin

• ararat

"anna minulle selkeä todiste siitä että sanasi pitää paikkaansa"
        Ei tarvitse kuin vähän katsella ympärilleen ja kuunnella, kuinka jumalattomat vaikeroivat pakahduttavan helteen kourissa. Siinä sulle todistusaineistoa. Järveen pitää jumalattoman kirmata, että syntinen vartalo saadaan taas kestämään hetki kuumaa.

"jos saat minut vakuuttuneeksi siitä että uskova pitää enemmän helteestä kuin ateisti, niin lupaan uskoa sanoihisi. mutta jos et, niin silloin kiroan sinut kymmenen kertaa hukkuvaksi ahdin syövereihin"
        Uskovat eivät valita. He kehuvat kilvan Jumalan suurenmoista hellyyttä. Jumalattomat juovat kaljaa ja vaikeroivat. Järveen välillä säntäävät.

Sinä et voi minua kirota. Jumala on tukenani ja minua manatessasi kaivat kuopan vain itsellesi.

• ewf
        ararat kirjoitti:

"anna minulle selkeä todiste siitä että sanasi pitää paikkaansa"
        Ei tarvitse kuin vähän katsella ympärilleen ja kuunnella, kuinka jumalattomat vaikeroivat pakahduttavan helteen kourissa. Siinä sulle todistusaineistoa. Järveen pitää jumalattoman kirmata, että syntinen vartalo saadaan taas kestämään hetki kuumaa.

"jos saat minut vakuuttuneeksi siitä että uskova pitää enemmän helteestä kuin ateisti, niin lupaan uskoa sanoihisi. mutta jos et, niin silloin kiroan sinut kymmenen kertaa hukkuvaksi ahdin syövereihin"
        Uskovat eivät valita. He kehuvat kilvan Jumalan suurenmoista hellyyttä. Jumalattomat juovat kaljaa ja vaikeroivat. Järveen välillä säntäävät.

Sinä et voi minua kirota. Jumala on tukenani ja minua manatessasi kaivat kuopan vain itsellesi.

antaa tulla niitä todisteitanyt siitä sun pakkasteoriasta!

• ararat
        ewf kirjoitti:

antaa tulla niitä todisteitanyt siitä sun pakkasteoriasta!

"antaa tulla niitä todisteitanyt siitä sun pakkasteoriasta!"
        Todistin ateistien kehnon lämmönsietäkyvyn jo edellisessä kommentissani. Varo sinäkin joutumista helvettiin ja astu oikealle polulle jo tänään!

• ewf
        ararat kirjoitti:

Todistin ateistien kehnon lämmönsietäkyvyn jo edellisessä kommentissani. Varo sinäkin joutumista helvettiin ja astu oikealle polulle jo tänään!

sitä jonku mennä sinnekki hiiliä lapijoimaan. eihän siitä mitään tulis jos lämmitystä ei hoidella... vai mitä?

• ewf
        ewf kirjoitti:

sitä jonku mennä sinnekki hiiliä lapijoimaan. eihän siitä mitään tulis jos lämmitystä ei hoidella... vai mitä?

ennemmin minä sinne helvettiin menen ku käännyn sinun puolelle!

Mutta jos helvetti tosiaan on paha paikka, niin siellä ei olisi vakio piinaajana muita kuin sinä.

mutta onneksi sinä pääset taivaaseen, ettei tarvihe sitten helvetissä sinua kuunnella livenä 24/7.

• Maukka
        ararat kirjoitti:

Minä olen uskovainen, mutta kyllä tämä helle aika ärsyttävä silloin tällöin...

• ararat
        ewf kirjoitti:

ennemmin minä sinne helvettiin menen ku käännyn sinun puolelle!

Mutta jos helvetti tosiaan on paha paikka, niin siellä ei olisi vakio piinaajana muita kuin sinä.

mutta onneksi sinä pääset taivaaseen, ettei tarvihe sitten helvetissä sinua kuunnella livenä 24/7.

"ennemmin minä sinne helvettiin menen ku käännyn sinun puolelle!"
        Kunhan sanot. Enemmän kaipaat minua kuitenkin kuin luuletkaan.

"Mutta jos helvetti tosiaan on paha paikka, niin siellä ei olisi vakio piinaajana muita kuin sinä."
        En vakiopiinaa. Rakastan lähimmäistäni niin kuin itseäni ja tahdon sinun pelastuvan kuten minäkin olen pelastunut. Halleluja sinulle!

"mutta onneksi sinä pääset taivaaseen, ettei tarvihe sitten helvetissä sinua kuunnella livenä 24/7"
        Totisesti Herra on ilmoittanut minulle Saharan vaelluksellani, että pääsen silloin tällöin vinoilemaan helvettiin joutuneille. Se on kuulemma vähän niin kuin karkkipäivä.

• ewf
        ararat kirjoitti:

"ennemmin minä sinne helvettiin menen ku käännyn sinun puolelle!"
        Kunhan sanot. Enemmän kaipaat minua kuitenkin kuin luuletkaan.

"Mutta jos helvetti tosiaan on paha paikka, niin siellä ei olisi vakio piinaajana muita kuin sinä."
        En vakiopiinaa. Rakastan lähimmäistäni niin kuin itseäni ja tahdon sinun pelastuvan kuten minäkin olen pelastunut. Halleluja sinulle!

"mutta onneksi sinä pääset taivaaseen, ettei tarvihe sitten helvetissä sinua kuunnella livenä 24/7"
        Totisesti Herra on ilmoittanut minulle Saharan vaelluksellani, että pääsen silloin tällöin vinoilemaan helvettiin joutuneille. Se on kuulemma vähän niin kuin karkkipäivä.

minulla sitten kurjuuden maksimointi ja vitutuksen multihuipennukset edessä, jos sää tuut kylään sinne helvettiin.

• ararat
        ewf kirjoitti:

minulla sitten kurjuuden maksimointi ja vitutuksen multihuipennukset edessä, jos sää tuut kylään sinne helvettiin.

"se on minulla sitten kurjuuden maksimointi ja vitutuksen multihuipennukset edessä, jos sää tuut kylään sinne helvettiin"
        Näin se menee. Toisaalta korvilleni tekee silloin tällöin hyvää päästä kuuntelemaan vaikerrustanne taivaan alituisen harpunsoiton ja enkelikuoron karaokeilun välillä.

• ihmettelijä

Jos semmonen jumala haluaa vaan hyvää niin kylläpä tosi huonosti hoitaa hommansa. Huom: Lontoon tapahtumat yms.

• ararat

"Jos semmonen jumala haluaa vaan hyvää niin kylläpä tosi huonosti hoitaa hommansa. Huom: Lontoon tapahtumat yms."
        Lontoon pommit asensivat Allahiin uskovat. Me Jumalaan uskovat emme sellaista tekisi, sillä hyvä Jumalamme rakastaa meitä ja haluaa kanssamme pelkkää hyvää.

• ewf
        ararat kirjoitti:

"Jos semmonen jumala haluaa vaan hyvää niin kylläpä tosi huonosti hoitaa hommansa. Huom: Lontoon tapahtumat yms."
        Lontoon pommit asensivat Allahiin uskovat. Me Jumalaan uskovat emme sellaista tekisi, sillä hyvä Jumalamme rakastaa meitä ja haluaa kanssamme pelkkää hyvää.

Yksi kiihkouskovainen mies sanoi, että jumala käski häntä tappamaan pakanallisia. pappi tappoi 5 pikku vauvaa ja useita naisia, vain sen takia koska jumala oli muka hänelle niin sanonut.

Onko se sinusta oikein ararat?

Vaan sen sanon! Sinä päivänä minä nauran partani sänkeä pitkin, kun sinä rupeat uhraamaan ihmisiä.

• ararat
        ewf kirjoitti:

Yksi kiihkouskovainen mies sanoi, että jumala käski häntä tappamaan pakanallisia. pappi tappoi 5 pikku vauvaa ja useita naisia, vain sen takia koska jumala oli muka hänelle niin sanonut.

Onko se sinusta oikein ararat?

Vaan sen sanon! Sinä päivänä minä nauran partani sänkeä pitkin, kun sinä rupeat uhraamaan ihmisiä.

Sairaudelle ei mitään voi. Jopa rauhallisina pidetyt isät ovat tappaneet perheensä. Äiditkin ovat niin menetelleet. Ihan jumalattomatkin ihmiset. Se ei tietenkään ole oikein. Minulla ei juuri nyt ole oireita siitä, että olisin lähdössä tappamaan ketään.

"Sinä päivänä minä nauran partani sänkeä pitkin, kun sinä rupeat uhraamaan ihmisiä."
        Minusta olisi erittäin ikävää, jos niin kävisi. Jos minulla alkaa ilmetä haluja sellaisesta käytöksestä, hankkiudun hoitoon heti.

• Markus

kuvitella että tsunami ei ole hyvää, mutta vain se mitä vaan Herramme tahtoo, se tapahtuu, ja se on aina hyvää.

• ararat

"Heikkouskoisempi voisi kuvitella että tsunami ei ole hyvää, mutta vain se mitä vaan Herramme tahtoo, se tapahtuu, ja se on aina hyvää."
        Ei Herra halua meille pahaa. Perkele on sellainen ketku, ettei sen tepposista aina tiedä, ja nytkin se sai aikaan tällaisen hyökyaallon.

Tsunami opettaa, että meidän pitää uskoa hyvään Jumalaan, jotta paha Perkele ei meitä saisi.

• Markus
        ararat kirjoitti:

"Heikkouskoisempi voisi kuvitella että tsunami ei ole hyvää, mutta vain se mitä vaan Herramme tahtoo, se tapahtuu, ja se on aina hyvää."
        Ei Herra halua meille pahaa. Perkele on sellainen ketku, ettei sen tepposista aina tiedä, ja nytkin se sai aikaan tällaisen hyökyaallon.

Tsunami opettaa, että meidän pitää uskoa hyvään Jumalaan, jotta paha Perkele ei meitä saisi.

julkisten suhteiden hoitaja, katsoisin, että tuommoisten tsunamien aiheuttelu on huonoa julkisuutta. Sillä tavalla ei kerätä kannattajia, ja nimenomaan sielujen sympatiaahan Saatana haluaa.
        Raamatun Job oli sikäli poikkeustapaus, että kyse oli vedonlyönnistä, jonka Saatana ihme ja kumma hävisi.

• ararat
        Markus kirjoitti:

julkisten suhteiden hoitaja, katsoisin, että tuommoisten tsunamien aiheuttelu on huonoa julkisuutta. Sillä tavalla ei kerätä kannattajia, ja nimenomaan sielujen sympatiaahan Saatana haluaa.
        Raamatun Job oli sikäli poikkeustapaus, että kyse oli vedonlyönnistä, jonka Saatana ihme ja kumma hävisi.

"Jos minä olisin Saatanan julkisten suhteiden hoitaja, katsoisin, että tuommoisten tsunamien aiheuttelu on huonoa julkisuutta."
        Saatana hoitelee juttunsa etten sanoisi perkeleen huonosti. Mutta siitä huolimatta hänen suosionsa on melkoinen. On se ihme epeli.

• .....

Tää on jo ihan sairaan oloista! Miksi viranomaiset ei puutu tälläiseen?

• Nassen

yli puolet uskoo tuollaiseen paskaan

• ararat

"Tää on jo ihan sairaan oloista! Miksi viranomaiset ei puutu tälläiseen?"
        Olethan sinäkin vapaana. Ehkä. Miksi en siis minä saisi olla?

• PaulaPakana

ararat on mun lemppari!
      Taas loistava aihe. :-)

• ararat

Sinä se osaat olla mukava fani!

• Diagoras

että nimimerkki ararat on oikeasti ateisti, joka on täällä vain "hupailemassa" ja pilaamassa uskisten mainetta sisältä käsin.

• PaulaPakana

Aivan oikein.
        Aika ilkeää, mutta myös hauskaa.

• Epäilin itsekin sitä, mutta ei näistä voi koskaan tietää. Olen itsekin joskus muilla foorumeilla, ja koulun biologian tunneilla "MITÄ ROSKAA? JUMALA MEIDÄT KAIKKI LOI, AAMEN" pärskytellyt perinteisiä uskisviisauksia.

Aika hyvä.

• Nauzi

Ei nyt millään pahalla. Sinulla taitaa olla oikeasti aika pimeä käsitys uskiksista? Luit ensin ketjun läpi ja osallistuit keskusteluun ja kaiken tämän jälkeen vasta tajusit kaverin todellisen trolleuden? Ajattelitko, että joku uskis voisi oikeasti olla niin pihalla, että tulee selittään hel(l)teiden olevan ennakkovaroitusta helvetistä?

No. Kun katson tällä palstalla riehuvia uskovaisiksi itseään kutsuvia henkilöitä niin oikeastaan ymmärrän. Jotkut ovat ottaneet missiokseen julistaa täällä raamattua hampaat irvessä. Näiden kanssa ei kannata keskustella. He ovat luultavasti jotain herätyskristittyjä, helluntailaisia, vapaakirkkolaisia tms. Niissä piireissä kulkee paljon avohoitopotilaita ja muitakin mielenterveyspotilaita. Käy vaikka tsekkaamassa lähin vapaakirkko. Ne heiluttaa lippuja, hakkaa rumpuja ja ulvoo ku sudet. Ne laulaa tuntikausia, kaatuilevat(välillä koko porukka makaa rähmällään) ja pyrkivät saavuttaman oudon transsin. Monesti paikallaolijoista on ERITTÄIN suuri osa ja tarkoitan n. 95% vaikeasti mielisairaita. Ja loput alkoholisteja.

• ararat

Aikoinaan vaelsin Saharassa viikkoja etsiskellen suurempaa totuutta. Herra ilmestyi minulle ja vakuutti minun tekevän jotakuinkin oikein. Hän väläytti minulle totuutta ja toden totta se oli valtaisa. Ihmettelen, mikseivät jotkut saata ottaa sellaista vakavasti.

• Sälli

Siinolle vieläkin bisset ja lounaat luvassa:D

• ararat

Siino on varmasti mielissään. Muistakaa rukoilla ruokarukous!

• Sälli
        ararat kirjoitti:

Siino on varmasti mielissään. Muistakaa rukoilla ruokarukous!

Loma olkaa noin 7.36min kuluttua. Ens viikkolla on ois hyvä hetki huurteiseselle jos Siino sattuu liikkumaan pääkaupungin suunnassa.

• siino
        Sälli kirjoitti:

Loma olkaa noin 7.36min kuluttua. Ens viikkolla on ois hyvä hetki huurteiseselle jos Siino sattuu liikkumaan pääkaupungin suunnassa.

Nythän on niin ja näin ollen, että olen rakennuspuuhissa ja pääkaupunki on syystä kaukana. Eiköhän se tästä vielä?!

Hyvää lomaa!

• mirjam

miten kehtaat tuomita muita ihmisiä helvettiin..?et taida olla edes uskovainen. etkö muista, että Raamatussa sanotaan näin:-älkää tuomitko, jottei teitä tuomittaisi(ja muita vastaavia esimerkkejä löytyy kyllä)
      taidat pitää itseäsi jotenkin parempana ihmisenä, vai?
      "Jumala haluaa helliä meitä uskovaisia ihanalla lämmöllään..." oikein siis MEITÄ USKOVAISIA!!
      huomautan sinulle nimim. ararat, että Jumala antaa rakkauttaan ja siunaustaan kaikille. Jumalan aurinko paistaa meille kaikille telluksen asukkaille.

• Diagoras

on ateisti, joka vain tykkää teeskennellä uskovaista. Näin minä ainakin olen käsittänyt.

• ararat

"miten kehtaat tuomita muita ihmisiä helvettiin..?"
        Haluan ihmisille vain hyvää. Helvetissä ei saa edes kylmää olutta.

"Raamatussa sanotaan näin:-älkää tuomitko, jottei teitä tuomittaisi"
        Niin, se tarkoittaa, että jos tuomitsen sinut, sinä tuomitset minut. Mutta mitä sitten? Minä menen siitä huolimatta valioyksilöiden tyyssijaan.

"taidat pitää itseäsi jotenkin parempana ihmisenä, vai?"
        Kyllä, sillä muut pyrkivät vain vähättelemään. Miksi itse pyrkisin samaan tylsyyteen?

"huomautan sinulle nimim. ararat, että Jumala antaa rakkauttaan ja siunaustaan kaikille"
        Kokemuksesta tiedän, että tasan eivät käy onnenlahjat. Täydellisen hyvin ei suju kenelläkään, koska kaikki valittavat.

• Dead_end

...miten nämä trollit jotka eivät edes ansaitse huomiota, aiheuttavat eniten keskustelua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1766
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1252
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      901
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe