Puhun puhelimeen ja vaimoni toisella puolella maapalloa kuulee puheeni ja minä hänen puheensa.
Japanissa ja Australiassa urheillaan ja voin katsoa sitä livenä televisiossa.
Kirurgit pysäyttävät sydämen ja laittavat tilalle uuden tai korjaavat vanhan. Potilas paranee.
Kun ihminen pystyy tällaisiin ihmeisiin, niin eikö Jumala jopa suurempiin!
Maailman ihmeitä
9
234
Vastaukset
- Anonyymi
"Puhun puhelimeen ja vaimoni toisella puolella maapalloa kuulee puheeni ja minä hänen puheensa."
Eli KD-persulla on ns. vaimo thaikkulassa. Kuinkas muutenkaan.
"Japanissa ja Australiassa urheillaan ja voin katsoa sitä livenä televisiossa."
Ja elämä rakentuu TV:n ympärille. Kuinkas muutenkaan.
"Kirurgit pysäyttävät sydämen ja laittavat tilalle uuden tai korjaavat vanhan. Potilas paranee."
Tällaisia ovat tieteen sovellukset.
"Kun ihminen pystyy tällaisiin ihmeisiin, niin eikö Jumala jopa suurempiin!"
Ei pysty, eikä nämä ole mitään ihmeitä, vaan sovellettua tiedettä.- Anonyymi
Raamatun näkökulmasta se on noituutta.
- Anonyymi
Mikä Jumala?
Onko sellaista jossain näkynyt? - Anonyymi
Minusta on adjektiivina ihme, ettei hihhuli omaa yhtään sivistystä.
Nuo mainitsemasi asiat eivät ole yliluonnollisia substantiivisiä ihmeitä. En tiedä mistä kiven alta olet ryöminyt, että edes lähtökohtaisesti ajattelet niin.
Tunnemme hyvin puhelimien, tv/radion ja kirurgian kehitystä. Ne eivät ole ilmestyneet taikaiskusta valmiina vaan pikkuhiljaa kehittyneet. Kuka vain voi opetella asiaa hyvinkin yksityiskohtaisesti.- Anonyymi
Se, että kuulet ja näet toisen ihmisen eri mantereelta, on noituutta eli ihme.
Väitätkö ymmärtäväsi tekniikan?
Niinpä. Taikuutta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että kuulet ja näet toisen ihmisen eri mantereelta, on noituutta eli ihme.
Väitätkö ymmärtäväsi tekniikan?
Niinpä. Taikuutta!"Se, että kuulet ja näet toisen ihmisen eri mantereelta, on noituutta eli ihme."
Ei. Se ei ole noituutta.
"Väitätkö ymmärtäväsi tekniikan?"
Kyllä ymmärrän. Olen rakentanut itse jopa radiopuhelimen ihan harrastus pohjalta jo nuorena. Olen työskennellyt elämäni tekniikan parissa ja kouluttautunut insinööriksi siihen.
"Niinpä. Taikuutta!"
Ei. Ei ole taikuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Se, että kuulet ja näet toisen ihmisen eri mantereelta, on noituutta eli ihme."
Ei. Se ei ole noituutta.
"Väitätkö ymmärtäväsi tekniikan?"
Kyllä ymmärrän. Olen rakentanut itse jopa radiopuhelimen ihan harrastus pohjalta jo nuorena. Olen työskennellyt elämäni tekniikan parissa ja kouluttautunut insinööriksi siihen.
"Niinpä. Taikuutta!"
Ei. Ei ole taikuutta.Radiopuhelimet toimivat taikuudella.
Jos siitä päästää sen toiminnan mahdollistavan mustan savun karkuun se lakkaa toimimasta.
- Anonyymi
Ihminen on saanut aikaan kaikenlaista. Hyvää ja pahaa, nerokasta ja typerää.
Jumala ei ole saanut aikaan mitään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk71300Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1681203Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1021055Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470997- 131904
Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt271889Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.71884Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66807Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47802Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397766