Avajaasis.Kyllä oli komia kauppa,niinku kaikki Kauhavalla!
Kävittekö K,-Supermarketin
14
308
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy käydä, kun se on matkan varrella Seinäjoelle ja Lapualle.
- Anonyymi
Muutamassa vuodessa konkassa, ei kiinnosta kalliit tuotteiden hinnat, kun samat tuotteet ovat muualla jopa puolet helvempia.
Eikä sinne Kauhavostiliittoon muutenkaan houkuta käymään, taitaa olla noin 10 vuotta viimeisestä käynnistä.- Anonyymi
Eikö Ladalla tohdi lähteä nissiä eremmäs?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhavalta ostettu lada ei ole ajokelpoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lappajärveläiset ajaa Nissan Kaskailla (kangaspenkit, manuaaliloota, manuaali-ilmastointi)
- Anonyymi
Kesko on tehnyt tarkat laskelmat. Ei mene vararikkoon.
- Anonyymi
Nissiläiset ajeloo Kauhavan kautta Seinäjoille.
- Anonyymi
Onhan siellä tarjouksiakin. Noin 200m säteellä K-supermarketista on rautakauppa, maatalouskauppa, Lidl ja Tokmanni. Kilometrin päästä löytyy Halpakauppa, S-market ja Halpa-Halli.
- Anonyymi
Eipä tarvitse köydä Kauhavalla kaupoilla
- Anonyymi
Onneksi siellä voi käydä myös kaupassa.
- Anonyymi
Meillä oma market ei tarvita
- Anonyymi
eikä varsinkaan kauhavan marketteja
- Anonyymi
Köyhän ei oo varaa käydä kun Lappajärven s market is.
- Anonyymi
Perkö mainostaa lähikauppaansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733961- 1013525
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362658- 1251653
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038